PDA

View Full Version : Nowy system kupowania



VeEnNiRr
13-06-2008, 23:09
Witam w moim topicu. Chciałem zaproponować do APO nowy system działania NPC. Przykład: Podchodzimy do NPC i nie mówimy hi>buy... tylko klikamy na niego prawym jakbyśmy atakowali i otwierają się itemki do kupienia. Otwierało by się takie okienko jak w bp. Sprzedawanie polegało by na przekładanie swoich itemasów do "bp NPCka". Mortiis musiałby trochę posiedzieć nad skryptem, ale opłaca się na przykład wtedy, gdy kilka osób do jednego NPCka.
Co sądzicie? Popieracie?
Można by było zrobić komendę "!fill", aby sprzedać wszystkie itemy tego typu. Np. idziemy do NPC Sonia. Mówimy !fill i klikamy na nią prawym, jakbyśmy atakowali. Przenosimy jedno MPA, a sprzedajemy wszystkie posiadane w bp.
#Aradus
Pomysł wykonalny... I według mnie bardzo dobry.
#Dementis2.0
Pisząc tego topica nie myślałem o m2. Nie gram na m2 od roku.
#New Tasman
Chodzi mi o uczynienie OTSa przyjemniejszym^^

^Dementis 2.0^
13-06-2008, 23:18
Zadam tylko jedno pytanie:

Chcesz zrobić z tibii metina?

Vonozaurus
13-06-2008, 23:20
Pomysł oczywiście świetny, lecz z wykonaniem będzie gorzej ; )). Ahh, pamiętne czasy Landorii ^^ Tam było tak samo, ale oczywiście APO do Landorii to taka różnica jak kotkiem a niedźwiedziem ; PP. Popieram w 100% ten system.

@up

Ten system jest rewelacyjny i widziałem go dopiero na dwóch serwerach więc skończ gadać o jakimś "metinie" bo nie jesteś zią ;(


@down

BUAHSUAHSUAHSUAHSASA. Nie wykazuj się już inteligencją "YNTELYGENCIE". Widziałem ten system na ots'ach. Więc już skończ z rl tibią...
Literówka. "Może się mylę", a nie "Może się myślę"...

Ciekaw jestem jak to sprawdzisz [[;

Arhadus
13-06-2008, 23:37
Pomysł z tego, co widzę to jest niewykonalny. Musisz poczekać, aż zrobią to w RL Tibii.

#edit.
Może się myślę, zaraz sprawdzę, bo tu głównie chodzi o otwieranie tego bp i wkładanie do niego itemów. Jeśli jest to wykonalne, to pomysł mi się podoba ;-).

xD Lukki xD
13-06-2008, 23:48
@up