PDA

View Full Version : [Armia 7.6] Wyrównanie



19Fifi64
18-08-2008, 21:30
Otóż gram palkiem. I jest mi żal np. sorców.

Siła exury vity jest dobra jeżeli chodzi o palka bo nie uham się nawet pół hp jak to kiedyś było.

Lecz uważam że vita powinna być silniejsza a dla palka zrobić inny czar leczący o sile exury vity. Bo sorc się uha ~70 % ?

Dodatkowo, pall jest bardziej uzdolnioną profesją magicznie jak knight. Dlaczego walą prawie tak samo?

Siła czarów sorca/ed powinna być minimalnie większa bo nie mają szans w pvp na równym lvl. Bo 2 erex + c arrow i leży taki...

Gram na armii od 2 lat i kiedyś trzeba było mieć pvp... A teraz? Spam i ktoś leży.

Zaraz się wypowiedzą knight "my też chcemy" i tak macie uhy na hotach.

Jedyne co knight powinien dostać to axe 2 sqm. Jest sword, jest club a axe? Niech nikt nie będzie pokrzywdzony...

Pozdrawiam.

Destroyer Pall
18-08-2008, 21:52
Akurat mam ed i moim zdaniem powinni dodac 1hp na lvl i -1 many ...
A nie ... sorc i tak jest dobra profa bije wiecej od ed tylko , ze ed moze sio ; )


Pozdrawiam

Dedax =]
18-08-2008, 21:58
Dodatkowo, pall jest bardziej uzdolnioną profesją magicznie jak knight. Dlaczego walą prawie tak samo?
Bo masz wiecej many od knighta, i mozesz walnać 4x, a knight 2x.
Zalerzy od m lvl, lvl :P.

Siła czarów sorca/ed powinna być minimalnie większa bo nie mają szans w pvp na równym lvl. Bo 2 erex + c arrow i leży taki...
Następny powód żeby osłabić Palla, siłe c arrows...
A co do czarów, chlopie grasz max 1 rok. Po co komu mocniejesze czary jak będzie i tak lezał iak to ty napisałeś " 2 erex i c arrows", więć po co Mocniejsze
czary jak mogli by dać Hp?

Zaraz się wypowiedzą knight "my też chcemy" i tak macie uhy na hotach
Sorry, ale ja się lecze Uh'ami z Plecaka, Musze sie manasować, a ty co?
Manasujesz się jedną reką (albo jak scara sobie ustawi, to wtedy tylko dwa Hotkeye.)

ahha, Jest Opcja Szukaj....


Sorry za błędy, ale pisze z komórki. :PP
Jestem w bieszczadach =}

19Fifi64
18-08-2008, 22:19
@up