PDA

View Full Version : Pytanie do GM. I graczy.



Chir
02-10-2008, 17:36
Zapewnie wszyscy zauwazyli ze Armia z kazdym miesiacem traci graczy.
Widze to od dawna. Nie gram od roku od kad sprzedałem Czarnego Lucyfera.
Chira dostał moj kuzyn ktory go zrookował ale nie o tym mowa. Wpadłem tylko powiedzieć ze tak wspaniały ots APO jakiego pamietam sprzed 2-3 lat,
kiedy moim powiem "pro" ktoremu wszyscy zazdroscili wszystkiego był Neko (1 owner) bodajrze 450 lv. Był tam jakis klimat ktory zapraszał graczy ze kolejki byly po 300 osob na teraz bylo by 700 bo przewaznie serwer miescił 400 + 300 w kolejce. Serwer tak dobrze rozwijajacy jak APO mogl by wydac 2 samodzielnie działajacy serwer z ta sama mapka ale bez bezsensownych sl gdzie po dedzie nie traci sie lv a zamiast tego z sl ktory o 50% zmniejsza spadanie lv (prawie jak blesy) Albo od dawna zapowiadana i niedoczekana odslone na 8.0. Jesli tak dalej pojdzie a ots bedzie rozwijal sie w mapke i w ulatwienia dla graczy a nie w dodatki jakie dały mozliwosc odsłony wszystkich update na rl. Ale oczywiscie bez bezsensownych Hotkei.


Licze na wyobraźnie GM'ow i poglad na to co sie dzieje.



Z poważaniem Czarny Lucyfer




Po 1 o to co mowisz (Labeletti) A po 2 to ze ludzie z 1 serwera nie chca restartu gdzie postacie maja od dawna ciezko nabite lv lub kupione :) A to da jakas zmiane szanse i sprowadzi duzo nowych graczy co = Kasa za pacc na utrzymanie serwera i dla Mortisa bo nie mowcie ze on nic z tego nie ma i z dobrej woli go utrzymuje a wieksze fundusze mu sie tez przydadza.

Labeletti
02-10-2008, 17:46
Pomysł nawet nawet ale czemu on ma służyć ?
I te 2 samodzielnie działające server'y?
Chodzi Tobie o zmniejszenie kolejek nad głównym
serverem i odciążeniem go? Jesli to masz na mysli to ja jestem w 100% ZA.

Racja :) Wszyscy mówią, że Mortiis nic nie robi ale to stek kłamstw i oni dobrze o tym wiedzą.
To po prostu są dzieci i muszą na kogoś zwalić winę.
Mortiis robi co może żeby utrzymać server.

Orzeszek