Zaloguj się

View Full Version : Znaczenie skilli



IljaWaleriewiczKowalchuk
17-12-2011, 21:04
Witam, posiadając jak na razie kilka kont z wysokimi lvlami, doszedłem do wniosku, że skille są nie potrzebne jakiemuś 1k -3klvl ponieważ jak wiemy na APO bardziej lvl wpływa na zadawane przez nas obrażenia. Moim zdaniem jest to bez sensu, ponieważ skill to skill, który musi być trenowany aby miał jakieś znaczenie w walce. Tym bardziej teraz gdzie tylko lvl i eq mówi nam o pvp ( np. 1k knight zabije 900 ek który ma skille duuużo większe niż 1k ek). Moim pomysłem na naprawę tego byłoby powiększenie zadawanych obrażeń gdy mamy większe skille. (Na 730 RP mam skille 108 dist - w kogoś biję z r lance 1,2-3k ?). Moim pomysłem byłoby aby przy skillach np. 120 na moim lvl biło by się 2,3k~.

Chcialbym poznac wasze zdanie na ten temat.

Leana Rox
17-12-2011, 21:29
jestem na tak choć mam mały lvl.. ale grałam tu kiedyś i na 800 lvl biłam dużo mniej niż taki knajt na tym samym lvl a miałam skile większe od niego.. Teraz to tylko EQ gra rolę i lvl nic więcej.. Zero Sklila

Creatynka
17-12-2011, 21:33
Masz racje fajnie by było gdyby skille mialy wiekszy wplyw na pvp.

Kaziu Extreme
17-12-2011, 21:47
Roznice w hitach widac podczas skilowania w trainerze. W pvp majac 100 skill lub 130 roznicy duzej nie ma, a czasu tracisz w chuj zeby wyskilowac postac. Ja bym usunal trainery jak praktycznie skill nic nie daje.

Takanori~
17-12-2011, 22:02
Osobiście lubie mieć w miare dobrego skilla, nawet teraz, gdy mają one małe znaczenie... Ale faktycznie dobrze by było, gdyby miały one znacznie większe niż teraz... Ale wtedy ms i ed... Hmm ? Shielding u tych profesji musiałby dużoo dawać, aby nie te profki nie były stratne. Najlepiej poczekać na wypowiedz tych tam u góry...

Karpek
17-12-2011, 22:13
Ameryki nie odkryłeś, skille zawsze gówno znaczyły na APO. Skille się wbija tylko dla szpanu i żeby nie odstawać od innych.

Według mnie nie ma sensu już nic zmieniać po tylu latach.

Soi
17-12-2011, 22:20
Hmm.. jak dla mnie spoko czesto siedze w trainach i mam dosc spore skille a roznicy w hitach brak :) TAK!

Daroo
17-12-2011, 22:22
Skillować opłaca się na mniejszym lvlu ;d np. biłem z uw na 15lvlu z skillami po 10 po 70~~, wyskilowałem do 50 i z uw już biłem po 250 ;d
Na późniejszym lvlu takie różnice to juz nic nie dają więc później się nie opłaca już skillować ;d

Lethornek
17-12-2011, 22:53
Skille się liczą tylko w statystykach ^^
Powinny znaczyć więcej, wiadomo.

Magnatek.
17-12-2011, 23:10
Skile to podstawa.
Troche cos tam na apo znacza,ale za malo.

Azielu$
17-12-2011, 23:16
skille zawsze gówno znaczyły na APO

Tu się z Tobą nie zgodzę. Przed osłabieniem hitów z broni ek/rp skille dawały dość sporo, ale gdy Mortiis robił balans stworzył nowy wzór na hity z broni i od tamtej pory skille dają tyle co nic. Tak samo atak broni. Jedynie z uw widać jakąś zależność od skilla.

#topic
Moim zdaniem skille powinny dawać więcej niż teraz. :c

SaQ
17-12-2011, 23:26
Jestem na TAK
Dodaj sondę.
(I tak pewnie nic nie zmienią ,albo zrobią to za rok ale nie 2012)

Pit
17-12-2011, 23:34
Nawet na rl tibii to wszystko zależy od lvlu. Nic nie zmieniać.


Shielding bardzo pomaga.

Angelo
17-12-2011, 23:51
@Pit- na rl WSZYSTKIE czary zadające dmg eka zależą od skilli i ataku bronii. Podobnie u paladyna dist ma olbrzymie znaczenie.
#t- oczywiście, że tak! Trzeba jednak też pomyśleć o obrażeniach z uw- chyba nikt nie chce żeby ek bił z niej jeszcze więcej?

Dragon Slash
18-12-2011, 00:17
Bez przesady...

Już solo padam z rp równym lvl'u jak ma g bolta..


Jestem na nie,niech zostanie

Magnatek
18-12-2011, 00:20
na rooku mam 25 axe i patrzac na ludzi z mniejszym skilem a większym lvlem bija mniej ode mnie... to chyba coś wnoszą te skile w małym stopniu?

Zarexoholik?
18-12-2011, 01:20
Założenie skillowania jest takie, że im większy skill tym więcej bijemy, a jak to się ma do apo? Jestem za poprawą znaczenia skillsów!

Rebgal
18-12-2011, 03:03
Zgadzam sie jak najbardziej,skile powinny miec znaczenie!

Xzaz!t
18-12-2011, 08:26
Też jestem za poprawą, bo nie po to ktoś skilluje, żeby mu to nic nie dało:confused:

Takanori~
18-12-2011, 09:45
Ludzie... Przestańcie płakać o balans. Zauważ to, ze gdyby skille grały jakąs większą role to rp, ek biłby np. 1k więcej z broni(oczywiście na wiekszym poziomie), ale dla profesji magicznych skillowanie shielda tez by dało i to nie mało... Wystarczyłoby to potem poustawiać. Możliwe, że wtedy pvp dałoby rade jako tako wyrównac.

Nie jest za późno na wprowadzenie takiej zmiany, jedynie poprawiłoby to komfort gry...

Aha... I jeszcze coś... Jezeli na chwile obecną skille nie znacznie poprawiają nasze hity z broni to skillujesz po to by je mieć... Wiec to nie tłumaczy dlaczego takowa zmiana powinna zostać wprowadzona...

(to tylko moja opinia)

Ernestus
18-12-2011, 10:45
Tu się z Tobą nie zgodzę. Przed osłabieniem hitów z broni ek/rp skille dawały dość sporo, ale gdy Mortiis robił balans stworzył nowy wzór na hity z broni i od tamtej pory skille dają tyle co nic. Tak samo atak broni. Jedynie z uw widać jakąś zależność od skilla.

#topic
Moim zdaniem skille powinny dawać więcej niż teraz. :c

aziel cos wie bo swoim 600 rp z uw bije wiecej jak z erexa w ludzi :!

ja tam skiluje zeby dogonic zarexa; P
@ tak jestem zaa

sPoxter
18-12-2011, 11:38
Jestem jak najbardziej za twoją propozycją, ponieważ w końcu po to są skile? Muszą mieć jakiś wpływ na Pvp. Ale nie aż takie mocne typu bijąc z 110 swordem 1.5k więcej niz koleś kto ma 90 skilla. ;)

CiemnaStrefa
18-12-2011, 12:10
Zdecydowanie na tak :) . Gdyż skile są praktycznie tylko do uw potrzebne i do niczego więcej a na małym levelu nic te skile nie dają :).

Xomethost
18-12-2011, 12:17
jestem za poprawa tych skili

Czarodziej Xardax
18-12-2011, 12:32
Zróbcie tak by skile (każdej profesji) mialo wpływ na to ile z jakiej broni bije : )

1,2k ekiem z kazdej broni bilem tyle samo
skile:
sword 127 axa 98 club 119

Bern
18-12-2011, 12:42
mowiac prawde nie glupi pomysl ale zwracajac uwage na 1 rzecz pallek ma i tak najwiekszy atak ze wszystkich profesji wiec zadobrze tez nie moze byc :)

Angelo
18-12-2011, 13:28
@Bern- chyba Ci się coś pomyliło:) Paladynem na 130 discie z r lance (50 atk) biłem tyle samo co na 30 skillu ze sca (taki sam atak). Mam na myśli trainera. Na expie WIĘCEJ biłem z broni przeznaczonych dla knighta. Być może jest to spowodowane zbugowaniem r lance?

Heaven
18-12-2011, 14:01
Ten bug jest na większości OTS'ów 7.6
Wystarczy jedna zmiana we wzorze liczenia obrażeń (jeżeli dobrze pamiętam) i ustalenie ile razy ma zostać pomnożony skill i inne czynniki takie jak poziom itp. aby został zadany cios.

@down
To jeszcze mniej roboty, tylko zmienić parę cyferek we wzorze.

Azielu$
18-12-2011, 14:23
Ten bug jest na większości OTS'ów 7.6
Wystarczy jedna zmiana we wzorze liczenia obrażeń (jeżeli dobrze pamiętam) i ustalenie ile razy ma zostać pomnożony skill i inne czynniki takie jak poziom itp. aby został zadany cios.

http://3.bp.blogspot.com/-zF6pwsvb3E0/TuDICjpLm4I/AAAAAAAAAXs/NQFn9QV6Jyg/s1600/co-ja-pacze.jpeg

Na apo akurat nie ma błędu z hitami jak na innych ots'ach 7.6. Tu chodzi tylko i wyłącznie o wzor na obrażenia broni, w którym lvl liczy się w 99%, bo Mortiisowi nie chciało się z tym bawić.

Wieczny Knightt
18-12-2011, 14:41
Zmiany nie mają sensu!!! Rp ma Golden Bolta
A Ms , Ed Silver Wanda xDDD
Jedynie u ek by się coś zmieniło. Ale to i tak uw zmienia all. elo :)
Czyli nic nie potrzeba robić!

Joogi
18-12-2011, 14:53
Hah, na mainie jest tragedia z tymi skillami, ktos wyskillowal np na mniejszym lvlu te 120/125, a wychodzi na to ze na 500 lvl'u wali minimalnie wiecej niz ten z o wiele mniejszymi skillami ;x Na rooku to cos jeszcze daje, bo jak awansowalem z 23 na 24 axe to od razu walilem o 20-25 wiecej w bk. Trzeba troche zmienic wzor na bicie z broni, moze tez sie z czarami troszke pobawic? Oplacaloby sie skillowac, ludzie by nie siedzieli tylko na expie bo chcieliby miec lepsze hity ;D

#Down
No wiadomo, ze nie... Ja mam teraz motywacje i chcialbym wbic 26 axe, z 24 na 25 1% leci jakies 1,5h, a z 25-26 leci 1% 2h okolo... Jak juz napisalem, chcialbym dobic 25 axe a potem 26, ale wole expic bo wiem ze skill malo daje i wybieram lvl, gdzie wiecej mi da hitow niz ten skill.

Angelo
18-12-2011, 15:01
@up: piszesz, że na rooku "coś" dają skille, ale widać, że również niewspółmiernie do poświęconego czasu na ich wbicie. Piszesz 20-25 przy czym musiałeś siedzieć ze 40godzin (albo lepiej) w trainie żeby wbic z 23 na 24 axe. To nie jest wartość, że "nie chce mi się expić, to posiedzę na gc, a postać niech skilluje".
#t- już się wypowiedziałem. Powtórzę:) Oczywiście popieram ten pomysł. Jednak po wprowadzeniu trzeba zmienić formułę na dmg z uw- ek ma bić jeszcze więcej??
Gdyby taka "rewolucja" silnika miała miejsce ogarnijcie tez obrażenia paladyna. Już pisałem o bugu z przeliczaniem dmg u niego.

unk
18-12-2011, 15:57
kiedys w 2008 chyba harvester plakal nad tym samym tematem bo wbil 140 dist (chyba) i nic z tym nie zrobili takze nie musicie tu plakac bo tygrys i tak nie ruszy swojego dupska xd gg

Logest.
18-12-2011, 16:39
A potem będziecie płakać, że ed/ms po piździe dostają.
topic
Jak sobie wybierzecie tak będzie.

Creatynka
18-12-2011, 16:40
kiedys w 2008 chyba harvester plakal nad tym samym tematem bo wbil 140 dist (chyba) i nic z tym nie zrobili takze nie musicie tu plakac bo tygrys i tak nie ruszy swojego dupska xd gg

Piszesz ze tygrys nie ruszy dupska. Ale to dzieki niemu masz takie zajebiste miejsca do expa i mysle ze "ruszy dupsko" rowniez i do tej propozycji.

Azielu$
18-12-2011, 17:25
A potem będziecie płakać, że ed/ms po piździe dostają.
topic
Jak sobie wybierzecie tak będzie.

A czy ktoś napisał, że hity mają zostać zwiększone? Można przecież dostosować hity na xxx skillu do tych obecnych, a ci którzy mają mniejszy skill biliby mniej. ;c

jaca772
18-12-2011, 19:34
Skille są ok, tylko narzekać potraficie. A pomysł uważam za beznadziejny.

IljaWaleriewiczKowalchuk
18-12-2011, 20:06
Szczególnie jak sie ma 15 lvl to są ok... -,-

>>Kluczko<<
18-12-2011, 20:53
Też jestem za tym, aby skille miały większy wpływ na hity.

zelltar
29-12-2011, 22:15
za, skille powinny cos znaczyc

sPoxter
29-12-2011, 22:21
W końcu od czego są skile.. muszą coś dawać ale też bez przesady ;)

Misia <3
29-12-2011, 22:30
Ten temat powinien sie znajdować w dziale propozycje i do tego z sonda, napewno większość graczy byla by na tak, jak i ja, wiec proponuje przenieś temat i dodać sondę... ;-)

Btw. Pomysł bardzo dobry, od czegos powinny byc skile, nie tylko do chwalenia sie, ale i do pvp :)

Krulowiec
30-12-2011, 00:03
napewno większość graczy byla by na tak, jak i ja,

http://landfall.blox.pl/resource/japierdole.jpg



Również się z tym zgadzam, czas w trainerze powinien być jakoś rekompensowany.

SoniQ
30-12-2011, 09:27
Ameryki nie odkryłeś, skille zawsze gówno znaczyły na APO. Skille się wbija tylko dla szpanu i żeby nie odstawać od innych.

Według mnie nie ma sensu już nic zmieniać po tylu latach.

podbijam, przez tyle lat nic nie zmienili to tym bardziej terzz nie zmienia.

Ferkus
04-01-2012, 08:07
Co Ty gadasz, różnica skilla spada już od 400 poziomu, dalej to już nie opłaca się skillować, skoro różnicy nie widzimy. Jestem za tym, aby to zostało zmienione i nie patrzcie, że mniejszy poziom będzie walił nieco więcej, tak poza tym to jest przydatne, bo jak gramy całkowicie od 0 nie jest wcale łatwo zabić dragona na 30 poziomie, dodaj ankietę. :)

Takanori~
04-01-2012, 08:43
Zmiany nie mają sensu!!! Rp ma Golden Bolta
A Ms , Ed Silver Wanda xDDD
Jedynie u ek by się coś zmieniło. Ale to i tak uw zmienia all. elo :)
Czyli nic nie potrzeba robić!

Pragnę zauważyć, że wtedy ludzie prawdopodobnie expili by z r lance (rp)... Także nie tylko ek. Co do prof magicznych, są one poprostu słabsze od innych z "natury".
@down2/3x
Aha, jakbyś nie mógł jednym kontem się wypowiedzieć...

~Bocianex~
04-01-2012, 13:01
Na szczęście na rooku skile mają jakieś znaczenie,bo skilowanie by już w ogóle straciło sens...

Czarodziej Xardax
04-01-2012, 13:17
Tak : )

Niech skile wpływa na hity zarówno z broni jak i m lvl na hity z czarow : )

mateuszek
04-01-2012, 13:18
Jestem na Tak : )

Niech ta gra stanie sie choc troche trudniejsza przez to, a nie ze ktos w miesiac wbije 800 lvl i kozak : )

Sorc Kingow
04-01-2012, 14:08
Właśnie po co siedzi na train shooterach które zwiekszają szybko shielding wbicie jak w pvp to poprostu nic, miałem ek 900+ i mnie bez uw a m axe do reda taki 700+ 800+ ek z ,małym lvl zjeżdżał przeciec shielding jest od tego żeby z poziomu na poziom były mniejsze hity zadawane a nie to samo jak bym nie sprzedał ek to bym wbił 150 i do takiego 800+ ek powiedział solo ktory ma shielding 120-130 max i by to było znów to samo ,,Te hity jego były by tak jak bym miał 120-130max shieldinga'' jestem za tym żeby te skille tutaj miały znaczenie jak i w pvp a biciem w mooba

.Voorlon.
04-01-2012, 15:53
Teraz jest dobrze, i tak polowa serva ma teraz Uw (ja nie, ale i tak jestem an nie) a resta ma w dupie skille bo i tak kiesy bedzie miala uw.

Nie,

Fobir
04-01-2012, 17:03
jestem za tym :)Wiadomość którą wpisałeś jest za krótka. Prosze wydłużyć swoją wypowiedź do przynajmniej 20 znaków

Marcelllo
04-01-2012, 17:16
Stwierdzam, że inna opcja byłaby lepsza :D Aby skille nie tyle podnosiły bardzo zadawane obrażenia ale zwiększały dolny pułap obrażeń ;)

Tj. np:
skill 90 waliłby np. ~900-1900
a skill 100 np. ~1200-2000
skill 110 np. ~1500-2100
i tak dalej :D
przy 140 jest już ~2400 i bardzo małe wahania :D

ALbert Einstein
04-01-2012, 21:12
Witam!!!!!!!!!!!!!!!
Oczywiście że jestem za dostosowaniem jakieś logicznie wartości procentowej znaczenia skili. Najważniejsze to zwiekszyć znaczenie obrony dla ek oraz walki na dystans dla rp. lecz z drugiej strony i tak walimy jak czołgi podczas expienia.

Kamilio 2.0
04-01-2012, 21:27
Jestem za teraz skilluje się dla ładnego wyglądu, lub w ogóle, a podczas expa skillujemy shielding. Oczywiście w pvp by to zrekompensowało czas spędzony w trainerze.