View Full Version : Debugi na elfach
Możecie wyjaśnić czym są spowodowane debugi na elfach? Loot z nich jest bardzo dobry, ale bardzo dużo się traci przez te ciągłe debugi które zdarzają sie kilkanaście a nie kiedy kilkadziesiąt razy na lvl. Czy da się to naprawić? Tłumaczenie, że tam na jednej kratce dzieje się za dużo akcji jest według mnie śmieszne. Tak mogło by być na każdym innym respie.
Musze się z Tobą zgodzić, debugów jest tam od zajeba..dużo. Prawie jak na zamku w mieście Evul :confused:
Knight Lukas
25-12-2011, 16:09
Pisałem już dawno na ten temat z Tygrysem i starał się on wyeliminować debugi lecz nie da się już inaczej tego zrobić. Prawdopodobnie cały resp musi zostać zrobiony od nowa i w inny sposób.
W jeden dzień miałem tam jakieś 200 debugów robiąc misje, lajt
racja, dobrze bedzie jak to naprawia
to prawa a szczególnie na tej wierzy pomiędzy bramka na schodami gdzie wyżej są 3 elf archer i fihter.
na rooku też są debugi ale rzadko jak się chodzi po schodach - drabinkach a chodzi się często .
Sorc Kingow
26-12-2011, 15:24
To niech Tygrys zrobi teren elfów od nowa bez tych jego dodatków z urozmaiceniem wyglądu, 1/3 niech będzie z tego terenu co jest a resztę niech wymyśli żeby było inaczej i zmniejszyło te debugi też jestem wku..(tu wstaw tekst jaki chcesz) że tam jest sporo a zarazem gromada.
Np jak wbijam tam gdzie są Elfy Assasiny i Elfy Flameamaster to czasami wbijam przez drzwi co są schodki i chce przejść i dobić Elfa to zaraz debug i temple.
Tygrys robił ten teren prawie rok i miał czas na to żeby dokładniej zrobić to mu się pewnie nie chciało robić i zrobił wszystko na ostatnią chwile bez dokładności.
Za jego prace nad tym terenem daje według ocen szkolnych (3-) - teren fajnie wygląda ale zbyt dużo rzeczy nawalonych przez to są ponad 100 debugów dziennie
Kaziu Extreme
26-12-2011, 15:41
To niech Tygrys zrobi teren elfów od nowa bez tych jego dodatków z urozmaiceniem wyglądu, 1/3 niech będzie z tego terenu co jest a resztę niech wymyśli żeby było inaczej i zmniejszyło te debugi też jestem wku..(tu wstaw tekst jaki chcesz) że tam jest sporo a zarazem gromada.
Np jak wbijam tam gdzie są Elfy Assasiny i Elfy Flameamaster to czasami wbijam przez drzwi co są schodki i chce przejść i dobić Elfa to zaraz debug i temple.
Tygrys robił ten teren prawie rok i miał czas na to żeby dokładniej zrobić to mu się pewnie nie chciało robić i zrobił wszystko na ostatnią chwile bez dokładności.
Za jego prace nad tym terenem daje według ocen szkolnych (3-) - teren fajnie wygląda ale zbyt dużo rzeczy nawalonych przez to są ponad 100 debugów dziennie
To tylko tibia, debugi, a sl to marny pixel :confused:
@t Debugow jest duzo i siedzac tam ciagle myslalem kiedy wygarne debuga XD. Jak przechodzisz przez drzwi/drabine ostrozniej to rzadziej sa debugi. Ja tak mialem. Jesli Tygrys bedzie je przerabial to bedzie placz ze nie mozna dokonczyc misji itp.. Nie powiem nic o loocie procz tego, ze jest zajebiscie zajebisty.
RekruT #21
27-12-2011, 13:02
Ja tam debugów nie mam
Och debugi na tamtych terenach są straszne !! Szczególnie na kilku drabinkach i bodajże na schodach. Myślę że powinni to poprawić bo negatywnie sprzyja to komfortowi gry ; /. Tyle z mojej strony ...
Tak, wiem, że są tam debugi, ale wyobraźcie sobie, że i tak ich liczba znacznie się zmniejszyła, a to tylko dlatego, że chyba miesiąc czasu próbowałem je wyeliminować lub chociaż zmniejszyć ich ilość. To naprawdę nie jest takie proste... Gdybym wiedział, jaki jest powód ich występowania, to na pewno bym to naprawił. Jak mówiłem sporo czasu spędziłem nad zmienianiem i poprawianiem tego respu. Tylko tyle udało mi się zrobić, że debugi tak często nie występują, jak występowały wcześniej (jeszcze zanim zostały udostępnione graczom).
Niegdyś ten cały resp wyglądał inaczej - lepiej. Ale było tak wiele debugów, że musiałem sporo zmienić w nim. I jak widać nadal są debugi (nie mam pojęcia za cholerę dlaczego tak jest...), choć może już nie tak częste. Co mogłem zrobić, to zrobiłem...
Myślę jednak, że można zrobić jeszcze jedno - a mianowicie wywalić całkowicie wszystkie dodatki, tj. rośliny, trawę itp. Tylko nie wiem czy jest sens, bo wtedy ten resp straci swój urok. Nie będzie już taki "ładny(?)"...
Jeśli chcecie, zrobię to. Może to coś da - może. Bo nie wiem co jest powodem debugów...
@ up
Mysle, ze lepiej miec spokojnego respa niz ladnego, owszem jak bedzie ladny to fajnie, ale chyba podstawa jest bezpieczenstwo i giniemy wtedy kiedy to my zawinimy a nie mapka :)
Jeśli chcecie, zrobię to. Może to coś da - może. Bo nie wiem co jest powodem debugów...
No lepiej chyba miec "brzydki" resp niz miec taki jak teraz z debugami:) warto sprobowac
Tak, wiem, że są tam debugi, ale wyobraźcie sobie, że i tak ich liczba znacznie się zmniejszyła, a to tylko dlatego, że chyba miesiąc czasu próbowałem je wyeliminować lub chociaż zmniejszyć ich ilość. To naprawdę nie jest takie proste... Gdybym wiedział, jaki jest powód ich występowania, to na pewno bym to naprawił. Jak mówiłem sporo czasu spędziłem nad zmienianiem i poprawianiem tego respu. Tylko tyle udało mi się zrobić, że debugi tak często nie występują, jak występowały wcześniej (jeszcze zanim zostały udostępnione graczom).
Niegdyś ten cały resp wyglądał inaczej - lepiej. Ale było tak wiele debugów, że musiałem sporo zmienić w nim. I jak widać nadal są debugi (nie mam pojęcia za cholerę dlaczego tak jest...), choć może już nie tak częste. Co mogłem zrobić, to zrobiłem...
Myślę jednak, że można zrobić jeszcze jedno - a mianowicie wywalić całkowicie wszystkie dodatki, tj. rośliny, trawę itp. Tylko nie wiem czy jest sens, bo wtedy ten resp straci swój urok. Nie będzie już taki "ładny(?)"...
Jeśli chcecie, zrobię to. Może to coś da - może. Bo nie wiem co jest powodem debugów...
Ależ Tygrysie, co Ty chrzanisz? Chcesz nam powiedzieć, że nie sprawdziłeś jeszcze, czy bez tej całej roślinności debugów nie ma? Taki problem skopiować mapę, usunąć całą roślinność i postawić na teście? Jak tak, to sry, ale nie mamy o czym dyskutować. Taki sam problem występuje na tym cholernym zamku w evul, który od początku APO (dobrze, nie?) jest, a żadnych zmian tam jeszcze nie przeprowadziłeś (już nawet usunąć i dodać nowy resp, wraz z istniejącą tam częścią questa). Jak się chce, to się zrobi. Wystarczą chęci. Przestań nam już tu pisać, że jakże ciężko pracujesz, że po skroni cieknie Ci już pot z tej ciężkiej, fizycznej pracy, bo zamiast ulepszać/naprawiać (niepotrzebne skreślić) to, co już jest, to pchasz się w kolejne gówno i robisz kolejne, tylko utrudniające grę, błędy. Sry za słowa "krytyki", ale Ty chyba sobie z graczy kpisz : |
#NNFOF
Po pierwsze, na forum mimo wszystko jakieś zasady obowiązują, a jeśli masz zamiar prowadzić dyskusję na takim poziomie, jaki zaprezentowałeś, to sobie daruj. Po drugie każdy może się na ten temat wypowiedzieć. Nie znasz mnie, nie wiesz kim byłem ani kim jestem, więc pisanie, jaki to ja jestem jest nie na miejscu.
Takanori~
28-12-2011, 10:10
Ja wam powiem tak, moim zdaniem debugi są spowodowane "ukształtowaniem" terenu, a mianowicie jest tam wiele poziomów i wchodząc po schodach/drabince może nam sie przytrafić debug... Zmiana wyglądu tego respa zapewne rozwiązałoby problem.
Sam już miałem poruszyć ten temat, bo te debugi nie dają spokoju, a zwłaszcza przy misji z duszami exe. Resp jest zbugowany wzdłuż i wszerz i najwyższy czas aby to zmienić.
ALbert Einstein
28-12-2011, 23:50
PO pierwsze skoro piszesz że nie wiesz jaki jest powód debugów na respie elf, to jak niby mogłeś wyeliminować coś co nie wiadomo gdzie ma źródło, nie ośmieszja się ziomek. Expie troche tam i faktycznie jest lipnie podczas klikania na drabine, może zamiast drabiny zamontuj ruchome schody xD. A tak ogólnie nie wiem o co tam chodzi w próbach naprawy tegoż błędu, może i mnie to interesuje od strony kodu ale nie udostepnisz mi go do zabawy xD
@Nights
Cóż za krytyka :>
Owszem sprawdzałem już jak teren zachowywał się bez tych wszystkich roślin/kamyczków itp., ale dalej to samo było... Jednak teraz mówię o czym innym, usunąć całkowicie prawie wszystko. Również trawę (trawa posiada końcówki) itp.
jeśli chodzi zaś o zamek Evul, miałem go zmodernizować już dawno (nie ja go stworzyłem), lecz nigdy nie miałem na to czasu, zawsze było coś innego do roboty, dlatego odkładałem to na później. Ale zgoda, postaram się na dniach zamek ten w końcu zmienić.
@ALbert Einstein
Ten teren na początku wyglądał inaczej, a mianowicie było więcej pięter, był bardziej rozległy, więcej potworów oraz było znacznie więcej "dodatków". Dodatki, czyli kamyczki/rośliny itp. dość bardzo ograniczyłem. Dlatego nie mów mi, że nic z tym terenem nie robiłem, bo za przeproszeniem gówno wiesz. Owszem, do końca nie wiem co jest powodem debugów, jednak domyślam się, że właśnie te dodatki i te piętra również, dlatego to zmieniałem. I jak się okazało, przyniosło to jakieś skutki, ale nie takie jakie bym chciał. NJie naprawiło to całkiem występowanie debugów, jednak nieco je zmniejszyło. Nawet pozycję respu wstawiałem w inne miejsce mapy, ale to także nic nie dało za bardzo.
Proszę wziąć również pod uwagę to, że testowanie respu, gdy jest tylko kilka osób online (na teście), to nie to samo, gdy jest kilkaset osób w grze. Całkiem inaczej wtedy różne rzeczy się "zachowują". To co np. na teście nie robiło debugów, to na głównym może robić tych debugów od cholery.
Dziękuje za opinie, zaraz zabieram się do pracy przy tym respie i być może też od razu zmienię ten zamek. Pewnie mi to może trochę zająć, ale cóż...
Temat zamykam, aby uniknąć zbędnego nabijania.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.