View Full Version : Ramius Pephilvola- Se waln? prezentacj? xD
Anonimowy
27-01-2012, 23:03
ZALECANE OGLĄDAĆ W JAKOŚCI HD!
A więc witam. Jako iż jestem kompletnym amatorem jestem otwarty na krytykę. Jeśli chodzi o jakość filmiku- jeśli ktoś nie ogląda na 720p 1080p, niech te osoby się nie wypowiadają, starałem się uchwycić najciekawsze rzeczy z apo. Pod koniec zbierania materiałów spierdzielił mi się program do kręcenia więc zastąpiłem to screenami. Projekt mam dalej na komputerze, więc na bank będę go rozbudowywał. Mam nadzieję, że komuś się to spodoba, liczę się z tym, że prezentacja razi błędami. Zapraszam do oglądania :>
7cO80HS51KU
Jeśli chodzi o podkład, nie każdy musi tolerować gatunek muzyki, którego słucham, o gustach się nie dyskutuje! Jeśli ma ktoś zamiar mi pisać- "co to kuwa jest, po 2 wieśki bierzesz, po kilka bally" to nie ma na celu pokazywać umiejętności, poziomu postaci czy też innych atrybutów! To jest prezentacja serwera!!
W związku, iż gracze dopytują i oceniają w grze tylko pierwszą prezentację, przypominam, że TUTAJ (http://www.forum.toproste.pl/showpost.php?p=983618&postcount=29) jest druga ;)
W sumie to całkiem fajna ta prezentacja. : )
Jak narazie jest to według mnie najlepsza prezentacja, która została zaprezentowana.
Zostało pokazane bardzo dużo ciekawych rzeczy m.in. misje u npc czy z mapy oraz coś czego nie ukazała żadna inna prezentacja, a mianowicie informacja, że jest możliwość rozbudowania domku. Walka pvp też robi wrażenie.
Dodam, że jest to jedyna prezentacja, którą można oglądać w tak wysokiej rozdzielczości.
Jak dla mnie 10/10!
Moim zdaniem zajebista prezentacja. :D Muszę przyznać, postarałeś się. ;d Jest tam nawet moj jeden screen XD!
Mareczekk
27-01-2012, 23:19
Moim skromnym zdaniem Jest wszystko co powinno być: questy/respy/najazdy/misje w skrócie Bardzo dobra prezentacja :) 10/10
Sorc Aka Siochacz
27-01-2012, 23:52
Fajne fajne wszystko pokazane filmikami oraz ss z old apo :D
Zajefajne 9,99/10 :)
1st R. Boonek