PDA

View Full Version : Debugi - Elfy



Jarken
12-02-2012, 16:32
Witam, temat kierowany do was drodzy gracze i do Tygrysa.
Drogi Tygrysie, założyłem kiedyś podobny temat i pofatygowałeś się przerobić resp Elfów, a raczej usunąć zbędne krzaczki itp które podobno powodowały debugi.
Ale nic się nie zmieniło! Czasami nawet można odnieść wrażenie że jest ich znacznie więcej i to na respach nie tylko Elfów Executionerów ale także np Flamemaster i Assasin. Waste niekiedy jest na prawdę niesamowita.

Może warto np przenieść ten cały 'kompleks' w inne miejsce mapy?

#Myślę że warto wrócić do punktu wyjścia ze starym wyglądem respów gdyż nie ma żadnej poprawy.

#rumun
Grzeczniej człowieku, pisze bo ja żadnej różnicy nie widzę, debugi pojawiają się na schodach jak i na otwartej przestrzeni i mam je średnio kilka razy na lvl, wiec jest ich od zarypania, widać zresztą po mojej death list.

Sorc Aka Siochacz
12-02-2012, 16:54
Jak narazię to nie mam debugów na owym respie elfów dlatego że mapa jest tak jak by Tygrys dopiero co zaczął robić owszem może i są ale już nie tak jak wcześniej przez to że te krzaczki itp (pixele) powodowały debugi za każdym razem
ofc nic nie zmieniać.

#down
Racja jest i to sporo mniej ich niż przedtem.

rumun
12-02-2012, 16:59
Co ty piszesz czlowieku jest duzo mniej debugow odkad nie ma krzaczkow.

Vertix
12-02-2012, 17:42
Błędy mogą być również przez zbyt dużą ilość potworów, a nawet obok siebie ich, nie muszą to koniecznie powodować krzaki, ależ jego cały teren. :)

Hide
12-02-2012, 18:11
wszystko jest okej, dobrze jest xd

Kimus The Master
12-02-2012, 18:17
Mi sie wydaje ze usuniecie krzakow przynioslo efekt na respie elf exe...
czesto nawet na calego taska nie mam debuga

Viseq
12-02-2012, 18:21
Masz rację. Ogromna ilość debugów tam na wieżach. Nie wiem kiedy Tygrys ma zamiar to poprawić...

Soi
12-02-2012, 19:18
Gadalem z kumplem ktory obecnie tam siedzi i powiedzial, ze jest lepiej niz wczesniej... Wiec po co ten temat? ;/

Jarken
12-02-2012, 19:23
Dodam też, że na Elfach Exe rzeczywiście zmniejszyła się ilość debugów.
Ale na Flamemasterach / Assasinach to porażka :).

Lethornek
12-02-2012, 19:41
Zbędny temat, jedni mają debugi a inni nie ? Skoro Twoja postać jest zbugowana to tam nie expij, jak dla mnie jest tam ok a spędzam tam sporo czasu.

Jarken
13-02-2012, 21:09
Dziś expiąc jakieś 3 lvle miałem 390458039458309485093458039458 debugów , do ciężkiej ku.wy to są na prawde jakieś jaja. Oczywiście nikt czerwony nie odpisze, bo po co ;(.

ozix
13-02-2012, 22:32
Jarken a moja propozycja jest taka wyłącz to żałosne wosso i idź sprawdź na resp. Odkąd Tygrys ogarnął tego respa i przerobił go do prostego wyglądu nie miałem ani jednego debuga :)

Zarexoholik?
14-02-2012, 09:01
Nie biegaj tam ppm'em ani nie map clickuj, poruszaj się strzałkami/numeryczną - to w jakimś stopniu ograniczy debugi.

Azielu$
14-02-2012, 10:35
Nie umiecie grać? : | Siedziałem tam na Xixe i to dość dużo. Robiąc misje, expiąc, a przez ten cały czas miałem jednego debuga i to jeszcze przed usuwaniem dodatków. Bijcie dalej potwory na góra dół po drabince i dalej dziwcie się, że macie debugi. :)

Domcio Old
14-02-2012, 11:08
zgodze sie z Toba ze sa debugi , ale to przez to biegasz po przez PPM :/ , tez nie raz lapalem debugi tam . Tak samo jak biegasz na PPM na APO senja , by mogli sprawdzic te dwa tereny jeszcze raz a porzadniej ; p

Jarken
14-02-2012, 23:24
Dziś sprawdziłem to ppm, i rzeczywiście. 4 lvle i tylko 1 debug!
Skoro tak, temat raczej do zamknięcia, choć będę jeszcze obserwował to zjawisko :D.:D