Zaloguj się

View Full Version : Elfy Debug



Samuraj
15-05-2012, 18:02
----------------------------------------
Debug Assertion
time: Tue May 15 14:45:28 2012
line: 163
module: Container
assertion: (i>=0 && i<d)
position: [327,892,10]
Parameter: 28828
----------------------------------------
----------------------------------------
Debug Assertion
time: Tue May 15 14:46:06 2012
line: 163
module: Container
assertion: (i>=0 && i<d)
position: [327,892,10]
Parameter: 28828
----------------------------------------
----------------------------------------
Debug Assertion
time: Tue May 15 17:50:44 2012
line: 1296
module: Communication_ex
Position: 1
abs-s-pos: [584,235,5]
abs-z-pos: [585,235,5]
s-position: sx=0 sy=2 sz=2
z-position: zx=1 zy=2 zz=2
d-position: dx=1 dy=0 dz=0
Start Cylinder: (486,0) (2125,0)
Destination Cylinder: (486,0)
----------------------------------------
----------------------------------------
Debug Assertion
time: Tue May 15 17:50:44 2012
line: 1296
module: Communication_ex
Position: 2
abs-s-pos: [585,236,5]
abs-z-pos: [585,235,5]
s-position: sx=1 sy=3 sz=2
z-position: zx=1 zy=2 zz=2
d-position: dx=0 dy=-1 dz=0
Start Cylinder: (486,0) (2897,2) (4126,0)
Destination Cylinder: (486,0)
----------------------------------------
----------------------------------------
Debug Assertion
time: Tue May 15 17:50:44 2012
line: 1296
module: Communication_ex
Position: 1
abs-s-pos: [583,234,7]
abs-z-pos: [584,234,7]
s-position: sx=1 sy=3 sz=0
z-position: zx=2 zy=3 zz=0
d-position: dx=1 dy=0 dz=0
Start Cylinder: (4518,0) (2123,0)
Destination Cylinder: (4515,0) (2123,0) (99,1073903485)
----------------------------------------
----------------------------------------
Debug Assertion

:mad: zrobi ktoś z tymi debugami porządek

Samuraj
15-05-2012, 18:05
i tak właśnie mam jak leje przez bramka elfy assasiny i flamemaster,y

RekruT #21
15-05-2012, 18:05
No powinni coś z tym zrobić .

Eternity
16-05-2012, 12:48
Ciekawe kto to kodował?

Adachi.D
16-05-2012, 15:22
Ciekawe kto to kodował?

Inteligencie, debugi są spowodowane położeniem na mapie i samą konstrukcją terenu, a nie kodowaniem.
@top
Po co nabijacie posty ? Reportuje temat.

Eternity
17-05-2012, 19:08
Wiesz mam 13 lat i nie znam się na tym szajsie...
Dodałeś mi kilka nowych wiadomości. Nie ma co ;)

Kimus The Master
18-05-2012, 15:07
Debugi na elfach zmalały w 70%
No ale można cos z tym zrobić, żeby zniknęły w 100%

Xayn : )
19-05-2012, 11:54
Mi sie wydaje że spowodowane jest to nie błędem na mapie tylko przeciążeniem procka, jak gadam na skype z 1 osoba to debug zlapie raz na 30-40 minut, a jak juz konferencja 3+ osoby to potrafie 2-3x złapac w ciągu minuty.


#t
Oni tego nie naprawią bo będą pisać "To nie chodź up-down, a nie bedziesz łapać debugów"

Maxymek
20-05-2012, 12:03
Ale nie tylko na elfach sa...
Ogolnie ilosc debugow sie zwiekszyla...
Kiedys debug na apo zlabac to bylo cos.... a teraz jest latwiej :(

Skeptikz
22-05-2012, 19:04
poprawia to jak debugi na paq czyli nigdy

RekruT #21
23-05-2012, 17:32
No prawie wszędzie są debugi i coraz częściej...

Adachi.D
23-05-2012, 20:33
poprawia to jak debugi na paq czyli nigdy

Debugi na paq są spowodowane błędnym skryptem na dźwignie. Nic trudnego go naprawić, osoba początkująca sama by go napisała od zera, więc wniosek jest taki - lenistwo.
@top
Tak, tak... Płaczcie, jest to uciążliwe, ale przynajmniej macie mniej kcc/h.

MariusznSS
24-05-2012, 17:49
no to trzeba poprawic ;]]]]]]]]]

scimex pallll
26-05-2012, 12:42
Ciekawi mnie czy wgl byliscie na terenie elfow XDDDD
Debugi sa przewaznie na exe.