Blade Master Pall
30-04-2007, 20:36
Poradnik dla wszystkich Profesji by Blade
Witam! Chciałbym pomóc nowym na tym ots'ie i zrobić wykaz potrzebnych skilli, eq itp. aby ich postać była dobra.
1.Rook
2.Eq
3.Skille (Pall i Knight)
4.Mlvl
5.Broń
1. Aby porządnie wyjść z rooka nie należy się wysilać. Wystarczy wam jakieś 1k na dobry początek, bo przecież w świątyni głównego miasta w skrzyni mamy od razu 3cc. Nie należy na rooku dostosowywać się specjalnie do rodzaju broni, którą będziemy walczyć na mainie np. Możemy walić ze sworda (Moim zdaniem najlepszy rodzaj broni na rooku, ponieważ serpent sword ma dużo punktów ataku i jest łatwo zdobywalny w quescie z goblinami na północy miasta), nawet jeżeli na mainie zamierzamy używać toporów. Równie opłacalnym rodzajem broni na rooku jest dystans, ponieważ można wylootować kusze i bełty z dwarfa soldiera, który nie jest mocny kiedy mamy Krew do picia. WARTO ZROBIĆ QUEST NA PLATE SETA NA VALKIRIACH.
Krew-dodaje 10 życia po wypiciu. Można ją produkować kiedy mamy puste viale. Dajemy na nie use-with, a potem na martwego potwora. UWAGA - NIE DZIAŁA NA TROLLACH I LUDZIACH
2.W tym dziale przedstawie eq, które według mnie należy mieć na mainie
Knight
Na mniejszych lvl'ach można nosić plate seta z rooka, o ile zrobiliśmy questa. Jeśli jednak nie zrobiliśmy tego questa jesteśmy zmuszeni kupić coś np. Knight seta lub noble armor i plate legi. Oczywiście możemy kupić plate seta, lecz jeśli nie mamy go z rooka to na mainie lepiej już kupić noble armor. Początkowy hełm i tarcza to według mnie może być guardian shield i crown helmet. Na początku gry naszym rycerzem warto również kupić bohy za 1cc (ja przytnajmniej za tyle sprzedaje jak lootne z black knighta). Na wyższym poziomie możemy już przeskoszyć na crown seta i warrior helmet (wtedy to już raczej musimy mieć bohy. Dla bogatrzych zaproponuje royal helmet i może nawet gold arma. Potem z czasem kupujemy coraz lepsze rzeczy. Na 70-80 lvl, myślę, że nasze eq powinno wyglądać tak : mpa lub dsm, demon lub golden legi, demon helmet (nie opłaca się kupować, albo mamy 80 lvl i idziemy na questa, albo nosimy dalej royalka), mastermind lub demon shielda, bohy lub na większe hunty możemu sobie kupić golden bootsy, no i oczywiście aol, żebyśmy tego eq nie stracili. Na 130 lvl powinniśmy mieć mpa, dragon scale legi, blessed shielda, golden helmet, bohy, aol
O BRONIACH NAPISZE W OSTATNIM DZIALE "BROŃ"
Pall - Zaczynamy tak jak knight, czyli plate set lub noble armor i plate legi. Jeżeli mamy kolegów to również jak knight możemy się postarać o knight seta, ale to chyba tylko dla szpanu, bo na takim lvl nie jest on niezbędny. Dla palla najważniejszą rzeczą na początku gry są bohy, dlatego warto jest sobie zafundować. Tarczy niestety nie nosimy, bo nie da się już oszukać gm'ów :P i nosić i kusze i tarcze. Mamy wybór kusza lub łuk. Wybierajcie jednak kusze gdyż zadaje większe obrażenia, a na początku gry (prawdopodobnie bo nie pamiętam :P) możemy robić bełty, jeżeli jednak nie, no to wiadomo ,że kupowanie ich wcale się nie opłaca i wybieramy łuk i strzały (co do robienia ich od razu jestem pewnien :P). Hełm to podobnie jak knight możemy wybrać crown. Dla palla na wyższym lvl nie musimy kupować lepszego armora niż blue robe, często najwyższe lvl'e z profesji którą opisuje mają właśnie ten arm, ponieważ dodaje on 3 % do ataków magicznych i do tego jest bardzo lekki, niestety ma on tylko 11 obrony. Więc na 70-80 lvl mamy takie eq : blue robe (możemy nawet mpa, ale jest zbędne), golden legi, możemy crown, bo pall wali na odległość i tylko czasami ma kontakt fizyczny z prezciwnikiem, demon lub royal helmet, taka sama zależność jak u knighta, aol, i najważniejsza rzecz czyli bohy, które knieraz ratują wam dup.. przed potworami. Na wyższych lvl'ach nie musimy kupować lepszego eq, lecz jeśli chcemy to kupujemy takie same jak knight z wyjątkie mpa, bo mamy blue robe, i tarczy, której nie nosimy :/
Sorc i Drut
Na początku najlepiej nosić plate seta lub od razu kupić blue robe i nosić go z plate legsami. Hełm może być jak w każdej profesji brown lub mystic w który na większym lvl'u i tak musimy się zaopatrzyć bo ma on taką samą właściwość jak blue robe. Więc hełm i pancerz zostawiamy już do najwyższych lvl'i gdyż magowie i druidzi mają jeszcze mniejszy kontakt fizyczny z wrogiem niż paladyni i do tego mystic turban i blue robe dają o 6 % zwiększoną jakość ataków magicznych. Magowie i Druidzi mają najwięcej wydatków na początku : bohy (przydają się tak bardzo jak pallowi, bo nie raz ratują tyłek), Srite wand (dokładniej wyjaśnie co to jest w dziale "Broń"), można również blue robe i mystic turban, które są bardzo przydatne. Na wyższym lvl'u jest duża rozbierzność itemków do noszenia. Można włożyć crown legi, można golden lub demon i dla zapalonych sorków i drutków, którzy mają dużo kasy można kupić dragon scale legsy. Co do tarczy to również jest duża rozbierznośc, dla biednych sorków można nosić vamp shielda, dla senich proponuje demon lub mastermind, i dla zapalonych looterów kasy :P proponuje blessed shield.
3.Skille
Dla mnie skille to najważniejsza rzecz w grze, gdyż z dobrymi skillami na małym lvl'u możemy walić duże hity i przez to huntować na lepszych potworach. Muszę jednak dodać, że równie duży wpływ na jakość ataku ma lvl. Pierwsze co zrobimy na mainie to kupujemy rzeczy, a zaraz potem idziemy do skilling roomu. Nie zrażajmy się, kiedy są zajęte, ponieważ musimy skillować, żeby mieć dobrą postać, a inni też o tym wiedzą dlatego skilling roomy są zajęte. Na początku, czyli na 15 lvl skillowałem do 75/75 knightem, palkiem trzeba mieć takie same skille, lecz jeżeli opuścimy trochę shielding to nic się nie stanie. Dla zapalonych skillerow proponuje 100/100 już na 30-40 lvl, ja tak zrobiłem i dobrze na tym wyszedłem. Dla tych, którym skillować się za bardzo nie chce, można mieć nazwet opużnienie do 80 lvl :P. Więcej nie trzeba skillować, lecz ja skilluje, po to by być wyżej w statystykach.
4.Mlvl
Sorc i Druid - to najważniejsza rzecz w grze dla sorka i druida. Tak jak dla knighta i palla są skille to dla tych profesji, o których pisze najważniejszy jest mlvl. Trzeba o niego dbać już na najmniejszym lvl'u, dlatego magowie i druidzi powinni już na rooku powinni zbierać jedzenie z wolfów itp.
myślę, że już na 15 lvl trzeba mieć jakiś 30-40 mlvl
na 25 lvl mniej więcej 50 mlvl
na 35 lvl 55 mlvl
dla lepszyc możecie na 40 lvl mieć już 60 mlvl, dla tyc troszkę mniej cierpliwych w trenieniu wystarczy 60 mlvl na 50 lvl
65 mlvl na 60 lvl
70 mlvl na 70 lvl
75 mlvl na 85 lvl
80 mlvl na 105 lvl
85 mlvl na 140 lvl
90 mlvl na 200 lvl ( można wcześniej )
95 mlvl na 250 lvl
100 mlvl na 310 lvl
Dalej lecimy jak chcemy.
Pall
U niego mlvl nie jest bardzo ważny, lecz warto go sobie potrenić oto wykaz na jakim lvl jaki mlvl
10 mlvl - 15 lvl
12 mlvl - 20 lvl
13 mlvl - 25 lvl (tu można sobie troszkę odpuścić, ale warto mieć jak najszybciej możliwość używania sd)
15 mlvl - 30 lvl
16 mlvl - 40 lvl
17 mlvl - 45 lvl
18 mlvl - 55 lvl
19 mlvl - 60 lvl
20 mlvl - 70 lvl
Dalej lecimy jak chcemy, ale warto mieć jak najszybciej 25 mlvl gdyż na nim możemy używać nowego czaru dla palków, który doszedł tydzień temu w updacie mianowicie exori max erex. Czar jest przydatny gdyż jest podbny do exevo gran mas vis, czyli duże pole ataku, duże obrażenia. Do tego przy walce z power boltami jakość ataku zależy od mlvl'a
Knight
Może przyszłych rycerzy to zdziwi, ale u knighta mlvl też się liczy. Oto wykaz :
4 mlvl - 15 lvl
5 mlvl - 25 lub 30 lvl (wreszcie exori :P)
6 mlvl - 40 lub 50 lvl (wreszcie explo :p)
7 mlvl - 70 lub 80 lvl (wreszcie exori max :P)
8 mlvl - 90 lvl
9 mlvl - 110 lvl
Potem dowolnie, ale pamiętajcie rycerze, jeśli macie okazje to trenujcie mlvl.
5.Broń
Sorc i Drut - Sprite wand - jest to specjalna różka która zadaje niezwykle duże obrażenia. Jej jakość ataku zależy od lvl i mlvl.
Pall - Wiadomo kusza lub łuk (Zależność wyjaśniłem w dziale eq)
Knight
No... Tutaj to już mamy dużą rozbierzność broni
Sword - Posiada dużo zalet np. są średniej ciężkości, mają dużo punktów obrony i w miare dużo punktów obrony
Wady to :wysoka cena
Axe - Są ciężkie i mają mniej punktów ataku niż miecze, lecz punktów ataku mają więcej.
Club - Mają porównywalnie punktów obrony co toprór, czyli nie za dużo :/ Jednak mają w miare dużo punktów ataku i są bardzo, super, hiper tanie :P
KONIEC
Plz coments. Chce sprawiedliwie, ale bądźcie wyrozumiali w stosunku do błędów interpunktycjnych. Mam dopiero 12 lat :)
Witam! Chciałbym pomóc nowym na tym ots'ie i zrobić wykaz potrzebnych skilli, eq itp. aby ich postać była dobra.
1.Rook
2.Eq
3.Skille (Pall i Knight)
4.Mlvl
5.Broń
1. Aby porządnie wyjść z rooka nie należy się wysilać. Wystarczy wam jakieś 1k na dobry początek, bo przecież w świątyni głównego miasta w skrzyni mamy od razu 3cc. Nie należy na rooku dostosowywać się specjalnie do rodzaju broni, którą będziemy walczyć na mainie np. Możemy walić ze sworda (Moim zdaniem najlepszy rodzaj broni na rooku, ponieważ serpent sword ma dużo punktów ataku i jest łatwo zdobywalny w quescie z goblinami na północy miasta), nawet jeżeli na mainie zamierzamy używać toporów. Równie opłacalnym rodzajem broni na rooku jest dystans, ponieważ można wylootować kusze i bełty z dwarfa soldiera, który nie jest mocny kiedy mamy Krew do picia. WARTO ZROBIĆ QUEST NA PLATE SETA NA VALKIRIACH.
Krew-dodaje 10 życia po wypiciu. Można ją produkować kiedy mamy puste viale. Dajemy na nie use-with, a potem na martwego potwora. UWAGA - NIE DZIAŁA NA TROLLACH I LUDZIACH
2.W tym dziale przedstawie eq, które według mnie należy mieć na mainie
Knight
Na mniejszych lvl'ach można nosić plate seta z rooka, o ile zrobiliśmy questa. Jeśli jednak nie zrobiliśmy tego questa jesteśmy zmuszeni kupić coś np. Knight seta lub noble armor i plate legi. Oczywiście możemy kupić plate seta, lecz jeśli nie mamy go z rooka to na mainie lepiej już kupić noble armor. Początkowy hełm i tarcza to według mnie może być guardian shield i crown helmet. Na początku gry naszym rycerzem warto również kupić bohy za 1cc (ja przytnajmniej za tyle sprzedaje jak lootne z black knighta). Na wyższym poziomie możemy już przeskoszyć na crown seta i warrior helmet (wtedy to już raczej musimy mieć bohy. Dla bogatrzych zaproponuje royal helmet i może nawet gold arma. Potem z czasem kupujemy coraz lepsze rzeczy. Na 70-80 lvl, myślę, że nasze eq powinno wyglądać tak : mpa lub dsm, demon lub golden legi, demon helmet (nie opłaca się kupować, albo mamy 80 lvl i idziemy na questa, albo nosimy dalej royalka), mastermind lub demon shielda, bohy lub na większe hunty możemu sobie kupić golden bootsy, no i oczywiście aol, żebyśmy tego eq nie stracili. Na 130 lvl powinniśmy mieć mpa, dragon scale legi, blessed shielda, golden helmet, bohy, aol
O BRONIACH NAPISZE W OSTATNIM DZIALE "BROŃ"
Pall - Zaczynamy tak jak knight, czyli plate set lub noble armor i plate legi. Jeżeli mamy kolegów to również jak knight możemy się postarać o knight seta, ale to chyba tylko dla szpanu, bo na takim lvl nie jest on niezbędny. Dla palla najważniejszą rzeczą na początku gry są bohy, dlatego warto jest sobie zafundować. Tarczy niestety nie nosimy, bo nie da się już oszukać gm'ów :P i nosić i kusze i tarcze. Mamy wybór kusza lub łuk. Wybierajcie jednak kusze gdyż zadaje większe obrażenia, a na początku gry (prawdopodobnie bo nie pamiętam :P) możemy robić bełty, jeżeli jednak nie, no to wiadomo ,że kupowanie ich wcale się nie opłaca i wybieramy łuk i strzały (co do robienia ich od razu jestem pewnien :P). Hełm to podobnie jak knight możemy wybrać crown. Dla palla na wyższym lvl nie musimy kupować lepszego armora niż blue robe, często najwyższe lvl'e z profesji którą opisuje mają właśnie ten arm, ponieważ dodaje on 3 % do ataków magicznych i do tego jest bardzo lekki, niestety ma on tylko 11 obrony. Więc na 70-80 lvl mamy takie eq : blue robe (możemy nawet mpa, ale jest zbędne), golden legi, możemy crown, bo pall wali na odległość i tylko czasami ma kontakt fizyczny z prezciwnikiem, demon lub royal helmet, taka sama zależność jak u knighta, aol, i najważniejsza rzecz czyli bohy, które knieraz ratują wam dup.. przed potworami. Na wyższych lvl'ach nie musimy kupować lepszego eq, lecz jeśli chcemy to kupujemy takie same jak knight z wyjątkie mpa, bo mamy blue robe, i tarczy, której nie nosimy :/
Sorc i Drut
Na początku najlepiej nosić plate seta lub od razu kupić blue robe i nosić go z plate legsami. Hełm może być jak w każdej profesji brown lub mystic w który na większym lvl'u i tak musimy się zaopatrzyć bo ma on taką samą właściwość jak blue robe. Więc hełm i pancerz zostawiamy już do najwyższych lvl'i gdyż magowie i druidzi mają jeszcze mniejszy kontakt fizyczny z wrogiem niż paladyni i do tego mystic turban i blue robe dają o 6 % zwiększoną jakość ataków magicznych. Magowie i Druidzi mają najwięcej wydatków na początku : bohy (przydają się tak bardzo jak pallowi, bo nie raz ratują tyłek), Srite wand (dokładniej wyjaśnie co to jest w dziale "Broń"), można również blue robe i mystic turban, które są bardzo przydatne. Na wyższym lvl'u jest duża rozbierzność itemków do noszenia. Można włożyć crown legi, można golden lub demon i dla zapalonych sorków i drutków, którzy mają dużo kasy można kupić dragon scale legsy. Co do tarczy to również jest duża rozbierznośc, dla biednych sorków można nosić vamp shielda, dla senich proponuje demon lub mastermind, i dla zapalonych looterów kasy :P proponuje blessed shield.
3.Skille
Dla mnie skille to najważniejsza rzecz w grze, gdyż z dobrymi skillami na małym lvl'u możemy walić duże hity i przez to huntować na lepszych potworach. Muszę jednak dodać, że równie duży wpływ na jakość ataku ma lvl. Pierwsze co zrobimy na mainie to kupujemy rzeczy, a zaraz potem idziemy do skilling roomu. Nie zrażajmy się, kiedy są zajęte, ponieważ musimy skillować, żeby mieć dobrą postać, a inni też o tym wiedzą dlatego skilling roomy są zajęte. Na początku, czyli na 15 lvl skillowałem do 75/75 knightem, palkiem trzeba mieć takie same skille, lecz jeżeli opuścimy trochę shielding to nic się nie stanie. Dla zapalonych skillerow proponuje 100/100 już na 30-40 lvl, ja tak zrobiłem i dobrze na tym wyszedłem. Dla tych, którym skillować się za bardzo nie chce, można mieć nazwet opużnienie do 80 lvl :P. Więcej nie trzeba skillować, lecz ja skilluje, po to by być wyżej w statystykach.
4.Mlvl
Sorc i Druid - to najważniejsza rzecz w grze dla sorka i druida. Tak jak dla knighta i palla są skille to dla tych profesji, o których pisze najważniejszy jest mlvl. Trzeba o niego dbać już na najmniejszym lvl'u, dlatego magowie i druidzi powinni już na rooku powinni zbierać jedzenie z wolfów itp.
myślę, że już na 15 lvl trzeba mieć jakiś 30-40 mlvl
na 25 lvl mniej więcej 50 mlvl
na 35 lvl 55 mlvl
dla lepszyc możecie na 40 lvl mieć już 60 mlvl, dla tyc troszkę mniej cierpliwych w trenieniu wystarczy 60 mlvl na 50 lvl
65 mlvl na 60 lvl
70 mlvl na 70 lvl
75 mlvl na 85 lvl
80 mlvl na 105 lvl
85 mlvl na 140 lvl
90 mlvl na 200 lvl ( można wcześniej )
95 mlvl na 250 lvl
100 mlvl na 310 lvl
Dalej lecimy jak chcemy.
Pall
U niego mlvl nie jest bardzo ważny, lecz warto go sobie potrenić oto wykaz na jakim lvl jaki mlvl
10 mlvl - 15 lvl
12 mlvl - 20 lvl
13 mlvl - 25 lvl (tu można sobie troszkę odpuścić, ale warto mieć jak najszybciej możliwość używania sd)
15 mlvl - 30 lvl
16 mlvl - 40 lvl
17 mlvl - 45 lvl
18 mlvl - 55 lvl
19 mlvl - 60 lvl
20 mlvl - 70 lvl
Dalej lecimy jak chcemy, ale warto mieć jak najszybciej 25 mlvl gdyż na nim możemy używać nowego czaru dla palków, który doszedł tydzień temu w updacie mianowicie exori max erex. Czar jest przydatny gdyż jest podbny do exevo gran mas vis, czyli duże pole ataku, duże obrażenia. Do tego przy walce z power boltami jakość ataku zależy od mlvl'a
Knight
Może przyszłych rycerzy to zdziwi, ale u knighta mlvl też się liczy. Oto wykaz :
4 mlvl - 15 lvl
5 mlvl - 25 lub 30 lvl (wreszcie exori :P)
6 mlvl - 40 lub 50 lvl (wreszcie explo :p)
7 mlvl - 70 lub 80 lvl (wreszcie exori max :P)
8 mlvl - 90 lvl
9 mlvl - 110 lvl
Potem dowolnie, ale pamiętajcie rycerze, jeśli macie okazje to trenujcie mlvl.
5.Broń
Sorc i Drut - Sprite wand - jest to specjalna różka która zadaje niezwykle duże obrażenia. Jej jakość ataku zależy od lvl i mlvl.
Pall - Wiadomo kusza lub łuk (Zależność wyjaśniłem w dziale eq)
Knight
No... Tutaj to już mamy dużą rozbierzność broni
Sword - Posiada dużo zalet np. są średniej ciężkości, mają dużo punktów obrony i w miare dużo punktów obrony
Wady to :wysoka cena
Axe - Są ciężkie i mają mniej punktów ataku niż miecze, lecz punktów ataku mają więcej.
Club - Mają porównywalnie punktów obrony co toprór, czyli nie za dużo :/ Jednak mają w miare dużo punktów ataku i są bardzo, super, hiper tanie :P
KONIEC
Plz coments. Chce sprawiedliwie, ale bądźcie wyrozumiali w stosunku do błędów interpunktycjnych. Mam dopiero 12 lat :)