Zerbo
02-11-2012, 14:10
Witam serdecznie :>
Wpadłem na bombastyczny pomysł aby zwiększyć ilość nuków( druidów/sorków) na serwie. Jak wiemy server składa się z 40% ek i ok. 25% palladynów. Otóż:
Można by było wprowadzić skill pasywny lub czar, który by to dawał resista
na ataki magiczne od mobów o 10-25%. W ten sposób na pvp sorc/drut nie dostałby żadnego bootsa, jednak solowanie mocniejszych potworów nie było
by rzeczą jak dotąd niemożliwą. Również robienie questów było by szybsze dla postaci dostającej 13 hp na lv. Jak tu zrobić pande, bh i inne questy?
Piszcie co o tym sądzicie. Na pewno liczba ed i sorków zwiększyła by się
jak i również cena tych postaci;] ( jak i inne czynniki).
Przykład.
1000 druid zblokuje 7 bally. Wraz ze passywem/skillem " anty magic armor" jest w stanie zblokować 8.
Potwory biją fizycznie od czasu do czasu waląc sd, masówkami. Gdy moob bally walnie 1000 z sd wtedy drut/sorc odbierze jedynie ok 800 obrażeń.
Znacznie ułatwi to robienie questów.
Panda( wersja hardcore)- ek 450, pall 550, sorc 800
Z tym skillem będzie to wyglądało tak:
Panda( wersja hardcore)- ek 450, pall 550, sorc 700-720.
Nie jest to duża zmiana ale na pewno skończą się płacze, że ek i pall są od questów.
Chodzi o balans wyrównawczy. Dlaczego questy mają być robione pod ek/rp ? Po co robić dodatkowo kłopotać się jak rozwiązać problem związany z
niemożliwością ubicia mooba czy wykonania questu poprzez robienie questów dla nuków( wiele było takich propozycji; pozniej był płacz dlaczego sorc ma to dostać czy ed).
Btw, czytajcie ze zrozumieniem. Skill passive/czar działa wyłącznie na moby.
Zalety:
- większa ilość nuków na serwerze( wzrost popularności, prestiżu )
- łatwiejszy dostęp do nagród z questów " solo room "
- większa wytrzymałość nuków w expie
- wzrost ceny nuków
- wyrównanie balansu podczas expienia
Minusy:
- płacz i pisanie " to graj knightem " ( merytoryczna odpowiedź)
Wpadłem na bombastyczny pomysł aby zwiększyć ilość nuków( druidów/sorków) na serwie. Jak wiemy server składa się z 40% ek i ok. 25% palladynów. Otóż:
Można by było wprowadzić skill pasywny lub czar, który by to dawał resista
na ataki magiczne od mobów o 10-25%. W ten sposób na pvp sorc/drut nie dostałby żadnego bootsa, jednak solowanie mocniejszych potworów nie było
by rzeczą jak dotąd niemożliwą. Również robienie questów było by szybsze dla postaci dostającej 13 hp na lv. Jak tu zrobić pande, bh i inne questy?
Piszcie co o tym sądzicie. Na pewno liczba ed i sorków zwiększyła by się
jak i również cena tych postaci;] ( jak i inne czynniki).
Przykład.
1000 druid zblokuje 7 bally. Wraz ze passywem/skillem " anty magic armor" jest w stanie zblokować 8.
Potwory biją fizycznie od czasu do czasu waląc sd, masówkami. Gdy moob bally walnie 1000 z sd wtedy drut/sorc odbierze jedynie ok 800 obrażeń.
Znacznie ułatwi to robienie questów.
Panda( wersja hardcore)- ek 450, pall 550, sorc 800
Z tym skillem będzie to wyglądało tak:
Panda( wersja hardcore)- ek 450, pall 550, sorc 700-720.
Nie jest to duża zmiana ale na pewno skończą się płacze, że ek i pall są od questów.
Chodzi o balans wyrównawczy. Dlaczego questy mają być robione pod ek/rp ? Po co robić dodatkowo kłopotać się jak rozwiązać problem związany z
niemożliwością ubicia mooba czy wykonania questu poprzez robienie questów dla nuków( wiele było takich propozycji; pozniej był płacz dlaczego sorc ma to dostać czy ed).
Btw, czytajcie ze zrozumieniem. Skill passive/czar działa wyłącznie na moby.
Zalety:
- większa ilość nuków na serwerze( wzrost popularności, prestiżu )
- łatwiejszy dostęp do nagród z questów " solo room "
- większa wytrzymałość nuków w expie
- wzrost ceny nuków
- wyrównanie balansu podczas expienia
Minusy:
- płacz i pisanie " to graj knightem " ( merytoryczna odpowiedź)