PDA

View Full Version : Amulety - Renowacja!



Kumpel Armii
27-12-2012, 02:51
Przedstawiam wam renowację w postaci tabeli - w funkcjonowaniu amuletów.

Item|
Nazwa|
Szansa na utratę ekwipunku|
Szansa na utratę plecaka|
Procent utraty punktów doświadczenia|
Dodatkowe funkcje jakie posiada przedmiot

http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif|
Amulet of Loss|
0%|
0%|
10%|
---
http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif|
StarLight|
0%|
0%|
3%|
3 arm.
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Soft Amulet|
0%|
0%|
1%|
+mp & hp
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Winged Amulet|
0%|
0%|
1%|
+speed
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Bunny Amulet|
0%|
0%|
1%|
+3% atk. mag.
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Pandemonium Amulet|
0%|
0%|
1%|
+5% def. mag.
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Perfect Amulet|
0%|
0%|
0%|
+mp & hp +speed +3% atk. mag. +5% def. mag.

W tabeli pogrubiłem te elementy, które uległy zmianie. Mianowicie, jak nie trudno wychwycić, moja propozycja ma wprowadzić każdorazową stratę % ilości doświadczenia przy każdym zgonie! Wyłączając z tego, najlepszego chroniącego nas amuletu: Perfect Amulet. Obecnie znaczna większość nawet tych największych "h" leveli kupuje mimo wszystko StarLight za banalne (zwłaszcza dla nich) 100cc. Co jest zupełnie śmieszne i nie sprawiedliwe względem tych, którzy posiadaja lepsze i droższe naszyjniki.

Bzdurą dla mnie jest to, że podczas śmierci nie tracimy nawet 1% punktów doświadczenia. Takie hight levele w ogóle nigdy nie stracą żadnego poziomu, ponieważ taki amulet dla nich, to jak 1000gp dla początkującego na APO (bez allegro). W dodatku zabicie hight poziomowego gracza nie dość, że nie należy do najłatwiejszego zadania, to tak na prawdę nie mamy żadnej satysfakcji z zabicia takowego gracza. Co nam z tego, że straci dla niego nic nie warty amulet, skoro jego punkty doświadczenia nie ulegną zmianie? Otóż właśnie nic! Jedyne czym możemy się w takiej sytuacji pochwalić to tym, że zginął, co na pewno nie sprawia takiej przyjemności jak myśl, którą dałby nam fakt, iż straciła ta osoba 1, 2 czy 3 poziomy dośw...

Sonda jest publiczna, liczę na zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam!
administrator cennika~apo (http://www.cennik-apo.pun.pl/index.php)

Arab
27-12-2012, 03:23
Człowieku to jest OTS jeśli chcesz tracić pkt doświadczenia zagraj na Rl lub tutaj zakładaj AOL nikt Ci nie kazał nosić amuletu proste..

Pit
27-12-2012, 04:59
Przedstawiam wam renowację w postaci tabeli

Obecnie znaczna większość nawet tych największych "h" leveli kupuje mimo wszystko StarLight za banalne (zwłaszcza dla nich) 100cc. Co jest zupełnie śmieszne i nie sprawiedliwe względem tych, którzy posiadaja lepsze i droższe naszyjniki.



W tych droższych amuletach chodzi o to, że posiadają jakieś dodatkowe bonusy. Tracenie %expa to najgorsza rzecz jaką można wprowadzić. Skile, m lvl wszystko spada o ten x% i po co to całe skilowanie, trenowanie? To tylko ots

Jestem na nie

Sasha Rookslayer
27-12-2012, 06:24
Bzdurą dla mnie jest to, że podczas śmierci nie tracimy nawet 1% punktów doświadczenia.

Uwierz, że coś tam tracimy, raz na kilkaset zgonów. Amulet Starlight nie daje 100% zabezpieczenia, że podczas śmierci nie stracisz doświadczenia. Amulet ten ma jedynie 99,9% szans, że nie utracisz nic. 0,01% - jest to szansa, że padniesz z slem i stracisz doświadczenie... Mały jest to %, ale jednak działa, bo już nie raz ludzie płakali, że padli z slem i doświadczenie poszło się jebać.

#topic
Odnośnie tematu, to przesadziłeś z tymi %... Ja, grając na Rooku, wbijam poziom doświadczenia około 6 godzin, gdybym systematycznie expił. Uwierz mi, że po tym czasie expienia, nie chciałbym paść i stracić %, oraz moj cenny czas na odrabianie. Tutaj nikomu już nie chce się expić, a Ty chcesz jeszcze im zniechęcić tą ''frajdę'':confused:.

Jedno pytanko do Ciebie. Dlaczego wszystkie amulety mają jakiś procent utraty punktów doświadczenia, a Perfect Amulet nie ma:confused:, tego nie napisałeś.

% na utratę punktów doświadczenia jest taki, o ile się nie mylę:rolleyes:

http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif Amulet of Loss 10%
http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif StarLight 0,01%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Soft Amulet 0%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Winged Amulet 0%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Bunny Amulet 0%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Pandemonium Amulet 0%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Perfect Amulet 0%

Myślę, że taki procent utraty punktów doświadczenia, jest prawidłowy i dobry i niech tak zostanie. Sorry Kumplu Armii, ale jestem na nie.

@edit


NIE,
Nie po to doładowuje perfecta broszką żeby tracić expa ;/
Nie wiem skąd ten pomysł?

Przecież sam Autor tematu napisał, że tylko Perfect nie traci nic doświadczenia. Trzeba czytać temat, a nie tylko wejść i nabić posta typie... Warn Ci się należy.

Zii Baba
27-12-2012, 08:06
http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif Amulet of Loss 10%
http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif StarLight 0,5%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Soft Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Winged Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Bunny Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Pandemonium Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Perfect Amulet 0%
Wedlug mnie jezeli juz wprowadzac zmiany, to takie, ale ogolnie byl bym na nie. Wolalbym juz zeby stara, zapomiana propozycja Mortiisa weszla wzycie - blessy.

NIE,
Nie po to doładowuje perfecta broszką żeby tracić expa ;/
Nie wiem skąd ten pomysł?

Radzilbym czytac wszystkie wypowiedzi i dopiero sie wypowiadac, a nie pierdolnac cos na glupiego i po problemie, post wbity, moze isc noobic na apo.

#*~Capitan#*~
27-12-2012, 08:09
http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif Amulet of Loss 10%
http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif StarLight 0,5%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Soft Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Winged Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Bunny Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Pandemonium Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Perfect Amulet 0%
Wedlug mnie jezeli juz wprowadzac zmiany, to takie, ale ogolnie byl bym na nie. Wolalbym juz zeby stara, zapomiana propozycja Mortiisa weszla wzycie - blessy.


Gościu tu dobre rozwiązanie podał lecz wiadomo że to nie przejdzie ! co do twojej propozycji jestem na nie

Kumpel Armii
27-12-2012, 14:10
http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif Amulet of Loss 10%
http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif StarLight 0,5%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Soft Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Winged Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Bunny Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Pandemonium Amulet 0,1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Perfect Amulet 0%
Wedlug mnie jezeli juz wprowadzac zmiany, to takie, ale ogolnie byl bym na nie. Wolalbym juz zeby stara, zapomiana propozycja Mortiisa weszla wzycie - blessy.

Tak, to faktycznie nie byłoby najgorsze rozwiązanie...
Aczkolwiek co z tego, ze to jest OTS? To nie znaczy, ze naszym jedynym celem jest zapierdzielanie do przodu, nie cofajac sie nigdy chocby o krok. Wtedy bardziej bysmy musieli uwazac na nasze "zycie".


@DOWN
Przeciez przy perfect amulet nic nie tracisz!? lol

Akita
27-12-2012, 16:23
pomysl mi sie nie podoba. jestem na nie. i tyle.

adekson
27-12-2012, 17:26
nie potrzebne lepiej dodac lepszom bron od uw i bedzie gicior

Mamed first
27-12-2012, 17:30
Akita chuj kogo to obchodzi czy się tobie podoba czy nie, możesz bynajmniej podać argument dlaczego jesteś przeciwny tej propozycji? - piszący allegrus nic nie wnoszący do tematu.

@T - Fajny pomysł, tylko że przez to wiele allegrusów będą mieli kisiel w majtach na widok "daszek" - nie bo exp spadnie :)

Shillen
27-12-2012, 17:30
nie potrzebne lepiej dodac lepszom bron od uw i bedzie gicior

Idź po słownik.

@top
Lepszą opcją byłoby wprowadzenie blessów, zero kombinowania z amuletami :mad:

Mr Fsza
27-12-2012, 21:46
Nigdy nie traciło się pkt doświadczenia od noszenia amuletów to po co to zmieniać lepiej nie dodawać lepszych potworków co dają więcej expa tylko coś dla lov.

Zarexoholik?
28-12-2012, 17:02
Dobre rozwiązanie, jeśli ilość fragów nie zostanie zwiększona, a czas ich zbijania nie zostanie zmniejszony. Przynajmniej gdy kogoś zabijesz to jest szansa, że to jakoś odczuje, bo strata 1sc to jest żart jeśli chodzi o dostępność kcc w obecnych czasach.

#niżej

2k lvl już dawno biega w perfect amulecie...

Azielu$
29-12-2012, 01:16
Chyba nie wiesz co piszesz 3% doświadczenia w sl'u? Na 2k lvlu to ponad 4mld expa, czyli jakieś 15 lvli. Już nie wspomnę o 3k lvl'u. Kompletnie nieprzemyślana propozycja. Jestem na nie.

#up
Popatrz jaki byłby płacz ed/ms. 'JA KCE EGZPIĆ NA WARDACH A NIE MOGE BO PADAM I MAM W HUJ WASTE, ZMIEŃCIE TO, BLA BLA BLA'

#down
Zauważ, że tutaj wiele osób kupuje chary i nie każdy ma od razu kasę na perfa. Gdyby takie coś wprowadzili połowa osób by odeszła, ba. Graliby ci, którzy mają full eq. Za późno na takie zmiany. Poza tym zastanawia mnie to na jakiej podstawie piszesz te wszystkie swoje propozycje skoro nie masz zielonego pojęcia o grze h lvl'em?

Kumpel Armii
30-12-2012, 19:54
Chyba nie wiesz co piszesz 3% doświadczenia w sl'u? Na 2k lvlu to ponad 4mld expa, czyli jakieś 15 lvli. Już nie wspomnę o 3k lvl'u. Kompletnie nieprzemyślana propozycja. Jestem na nie.

#up
Popatrz jaki byłby płacz ed/ms. 'JA KCE EGZPIĆ NA WARDACH A NIE MOGE BO PADAM I MAM W HUJ WASTE, ZMIEŃCIE TO, BLA BLA BLA'

No to właśnie taki 2k level nie kupowałby Sla za 1sc... Ma mnóstwo siana wiec moglby kupowac lepsze amulety . . . a wiec nieprzemyślana to jest Twoja wypowiedz.

Co z tego, że by płakali? Nie chodziliby w miejsca, gdzie byłoby zagrożenie zgonem i byłby wiekszy spokoj i nie tak łatwo byłoby expić powyzej 1k levelu :>:>

'Boonek'
30-12-2012, 19:57
ja tam jestem za tym zeby zawsze spadalo, jesli pada sie od ludzi (od potwora juz nie)

ek/rp 20% lvla
ms/ed 15% lvla

i chuj zabijanie kogos by mialo sens...

Matematyk
30-12-2012, 21:50
gdyby to zmienili na serwie grałoby z 30 osób , potem nikt. Pomsył do dupy, a apo zyskało tylko i wyłącznie na tym, że gdy padasz nic nie tracisz więc elo.

Krsix
31-12-2012, 00:14
Za późno na takie zmiany. 1/2 osób przestanie grać bo expienie będzie trudniejsze i koniec zabawy w city. Jestem na nie, takie coś (jeżeli już) powinno być wprowadzone 3 lata temu, teraz na to za późno ! :)