Wszystko
12-01-2013, 15:39
Prosze o nieusuwanie tematu. Czytając jeden temat zobaczyłem, że ktoś proponuje nowy serwer z obniżonym poziomem, temat osiagnał 3 strony, więc już skończcie z tym wywyższaniem jednych nad drugim, to że nie mam rangi nie znaczy że dodaje głupie propozycje ;] przeczytajcie najpierw, on podobnie proponował i jakoś 3 strony topic miał.
Chodzi o to, by znikneły 3k lvle z serwera a wzamian za to by miały lvl np. 600. Wbiłeś 300 lvl? Po zmianie miałbyś 60 lvl, ale nadal te same umiejetności. Załóżmy quest jest od 1000 lvla teraz, po zmianie byłby od 200 lvla. Po prostu wszystko co się zmienia to poziom lvl, teraz to dopiero wbicie każdego lvla będzie sukcesem i nowi gracze inaczej patrzeć będą na staty. Oczywiscie wszystko idzie do przodu w tym samym tempie nadal, ale też zmieniaja sie bramki lvl, wymagane exp itp. ale tu chyba wystarczy jakis skrypt, który podzieli przez 5 i już. Nie trzeba wszystkiego z osobna tygodniami zmieniać..
tylko przeczytajcie uważnie, bo macie z tym problem. Ja wszystkie propozycje przemyślałem i ta wydaje się najbardziej sensowna musze przyznać, wszystko to samo, skille itd. ale inny lvl. TO nie to samo co exp x1.
@edit
Hegez89 , nic by nie tracili. Po prostu zamiast pięciu czy tam ilu osób z 3k lvlem, byłoby pięć osób z 600+ lvlem. Wszystkie itemy, hity itd. te same.. @KaZeK ty w ogole czytasz ze zrozumieniem? po zmianie nadal byłbyś "the best", tyle że miałbyś 600+ powiedzmy. Wbicie 1k byłoby praktycznie niemożliwe, bo 600 byłby odpowiednikiem np. 3k lvla.
@edit2
Tak jak Mortiis parę miesięcy temu napisał, większość nie zrozumie, że nic tak naprawde nie traci... I tak właśnie jest niestety.. nie wiem jak do Was inaczej dotrzeć. Bylibyście nadal najlepsi, tyle że najwyższym lvlem byłby przykładowo 600 na całym apo, a nie 3k. Wbijanie z 601 na 602 trwałoby 5 razy dłużej....
może faktycznie przypomina to exp x1, ale bez zmniejszenia lvli nie ma sensu zmiana samego expu. Zresztą to przykład, lvle można podzielić równie dobrze na 2 a nie od razu 5. Tak samo questy, wychodzenie z rooka itd itd itd, wszystko byłoby podzielone przez 2 lub 5.
Chodzi o to, by znikneły 3k lvle z serwera a wzamian za to by miały lvl np. 600. Wbiłeś 300 lvl? Po zmianie miałbyś 60 lvl, ale nadal te same umiejetności. Załóżmy quest jest od 1000 lvla teraz, po zmianie byłby od 200 lvla. Po prostu wszystko co się zmienia to poziom lvl, teraz to dopiero wbicie każdego lvla będzie sukcesem i nowi gracze inaczej patrzeć będą na staty. Oczywiscie wszystko idzie do przodu w tym samym tempie nadal, ale też zmieniaja sie bramki lvl, wymagane exp itp. ale tu chyba wystarczy jakis skrypt, który podzieli przez 5 i już. Nie trzeba wszystkiego z osobna tygodniami zmieniać..
tylko przeczytajcie uważnie, bo macie z tym problem. Ja wszystkie propozycje przemyślałem i ta wydaje się najbardziej sensowna musze przyznać, wszystko to samo, skille itd. ale inny lvl. TO nie to samo co exp x1.
@edit
Hegez89 , nic by nie tracili. Po prostu zamiast pięciu czy tam ilu osób z 3k lvlem, byłoby pięć osób z 600+ lvlem. Wszystkie itemy, hity itd. te same.. @KaZeK ty w ogole czytasz ze zrozumieniem? po zmianie nadal byłbyś "the best", tyle że miałbyś 600+ powiedzmy. Wbicie 1k byłoby praktycznie niemożliwe, bo 600 byłby odpowiednikiem np. 3k lvla.
@edit2
Tak jak Mortiis parę miesięcy temu napisał, większość nie zrozumie, że nic tak naprawde nie traci... I tak właśnie jest niestety.. nie wiem jak do Was inaczej dotrzeć. Bylibyście nadal najlepsi, tyle że najwyższym lvlem byłby przykładowo 600 na całym apo, a nie 3k. Wbijanie z 601 na 602 trwałoby 5 razy dłużej....
może faktycznie przypomina to exp x1, ale bez zmniejszenia lvli nie ma sensu zmiana samego expu. Zresztą to przykład, lvle można podzielić równie dobrze na 2 a nie od razu 5. Tak samo questy, wychodzenie z rooka itd itd itd, wszystko byłoby podzielone przez 2 lub 5.