View Full Version : Pomó?cie :)
Darken Shadowbolt
14-02-2013, 15:06
Witam. Jako, że nie znam się kompletnie na komputerach mam do was pytanie.
Otóż chciałbym troszeczkę polepszyć mój komputer i chcę się dowiedzieć czy jest to w ogóle opłacalne i zobaczę różnice w wydajności.
http://oi45.tinypic.com/2150rp5.jpg
Oto mój sprzęt. Pytanie, co maksymalnie dałoby się z niego wycisnąć.
Na marginesie dodam, że potrzebuje płynnej gry w Diablo 3 nawet na minimalnych detalach :)
Dokladam pytanie, czy karta graficzna dajmy na to radeon hd3*** ma 256 mb, może być lepsza od mojej x1800 512 mb ? :)
Daburian
14-02-2013, 20:45
Musisz wymienic karte graficzne i dokupic ramu ;-)
Jak dla mnie słabo słabo z tym podciągnięciem tutaj tego kompa bo praktycznie wszystko tutaj przydało by się wymienić, może podpowiedz jaką kwotą dysponujesz na ratunek? bo głownie ciutkę więcej RAM by sie przydało no i ta karta graficzna :)
Jeśli chodzi o grafikę to Ci powiem tak , chcesz lepszej ?
Czym więcej ma bitó tym lepiej jak dla mnie minimum 256 , + do Tego minimum DDR3 .
Dam przykład , na allegro mozna znaleźć szajs typu 4gb DDR2 z szyną 64 bit ... takie dziadostwo choć wyglada zachecająco jest nic nie warte ... już inna karta graficzna typu 1GB DDR3 256bit typu HD4850 , jest conajmniej 5 razy wydajniejsza ! .
Jeśli szukasz jakiejś grafiki dobrej w mniejszym przedziale cenowym to podaj ją, postaram się pomóc. Sam szukałem najtańszej już z troszkę wyższej półki , kupiłem Radeona HD4850 1GB DDR5 , mozna nówke kupić do 270 maks używkę 220 +/- . nie miałem żadnego problemu z najlepszymi grami z roku 2012 na najwyższych detalach. (BF3 w MP tylko na maksimum nie ciagnie bo silnik zje*... ) . Tak czy siak jeśli 100-150 zł masz zamiar wydać polecam geforca jakiegoś są tanie i wydajne wiekszosc przynamniej ale nie w mniejsej szynie niz 256 bit , i conajmniej DDR3 .