Felietonista
18-02-2013, 19:45
Proszę o nie ocenianie jeżeli nie przeczyta się wnikliwie tematu od początku do końca.
Teren na którym możemy zmierzyć się grupowo w pvp znajduje sie na COD i jeżeli mielibyśmy powiedzieć jak często go odwiedzamy to średnia miesięczna wynosiłaby nie więcej niż 30 razy na jakieś 600 logujących się osób. Kiedy ostatni raz na niej byliście? Nie lepiej by pełniła nieco oryginalniejszą funkcje? By znajdowała się nawet w innym miejscu ?
Koncepcja polega na zmianie obecnej areny na bardziej doskonałą ymm powiedziałbym coś na wzrór filmu "Igrzysk Śmierci" kto oglądał to wie:) z tym że skrzyżowane z klimatem chociażby walk na arenach ze starożytności bądź własnym pomysłem Gamemastera.
Wyjaśniając:
Do NPC przychodzimy tylko i wyłącznie z ubranym amuletem Sl którego przeklęcie
(czy wypada eq czy nie wypada) zależałoby od systemu który gracze chcą wybrać. Były by 2 takie opcje do wyboru.
Jeżeli po wejściu amulet zostałby przeklinany, celowo uszkodzony bądź podmieniony
(mógłby zmienić wygląd i nazwę) w skutek czego po śmierci spadałoby nam całe eq.
Rzecz jasna że w wybranym tym systemie nikt nie brałby drogiego przedmiotu.
1.
Na Arenę mogłyby wejść minimum 4 osoby po jednej stronie czyli łacznie 8 graczy. Max 10 po jednej stronie czyli 20 łącznie.
2.
By móc wziąć udział w walce obowiązkiem byłoby zapłacenie NPC 1000cc za zaproszenie
”” które wyglałoby najlepiej tak jak ten papier co jest na rookardzie przechodząc przez miasto z terenu pacc na facc w skrzynce””
Oraz zbroje czyli podstawowe eq które NPC dawałby nam do walki:
Druid i Sorcerer> zwykłe eq jest takie w spr co ma malutko arma + sprite Wand i bp z manafluidami w odpowiednio przeliczonej ilośći
Paladyn > to samo zwykłe eq co druid i sorcerer lecz zamiast Wanda dostawalby (kusze z Power Boltami lub kamienie jakieś które sa jednoreczne) powiedzmy 500 sztuk tez byloby trzeba odpowiednio przeliczyc by wystarczyly
Knight > to samo eq i w zależności od zyczenia gracza (skili) dostawalby thunder Hammer, sca lub magic sword, + odpowiednia (z zapasem) ilość uhow
3.
I tu motyw z igrzysk śmierci: jedną część z eq każdy gracz może wziąć tylko jeden przedmiot item ze sobą, może to być cokolwiek, wiadomo w systemie z SLem przeklętym nikt nie będzie Bral drogocennego itemu.
Jeżeli byłby nie przeklęty możnaby było wziąć UW, czy kaptur, cokolwiek…
4.
Myślę że system z zepsutym sl jest lepszy bo pozwala na faktyczne sprawdzenie umiejętności gracza bez bdb eq ten drugi z jednym itemem tez nie jest zly.
nic innego nie można mieć ze sobą, żadnego perfecta czy jeszcze innego no chyba że zdecydujemy :P w starożytnych arenach jak i w igrzyskach śmierci każdy miał jednakowe szanse więc i tu jest taka idea .
Walka toczyłaby się do końca
osoba która wygrałaby igrzyska otrzymywałaby symboliczny exp np.
na poziomach
od 500 do 1000lvla 50% exp do poziomu
od 1000 do 1500lvla 20% exp
od 1500 do 2000lvla 10% exp
powyżej 2000 to 5% exp
oraz 25sc
to tylko propozycja zdaje sobie sprawę z tego ze nadawałaby się do korekty.
Skromnym zdaniem mówiąc myślę że wszystko jest w miarę przemyślane ale jeżeli macie jakieś uwagi proszę je od razu zgłaszać.
Czy ty chociaż raz to przeczytałeś? Nie wydaje mi się. Nikt nie korzystałby z areny na której można stracić lvl, a można zyskać tylko 50%. Nawet jeżeliby zmienić twoje "wyliczenia" to nie miałoby najmniejszego sensu.
Sorry bro, rest in peace.
NIGDZIE NIE MASZ NAPISANE ZE TRACISZ LVL !
Teren na którym możemy zmierzyć się grupowo w pvp znajduje sie na COD i jeżeli mielibyśmy powiedzieć jak często go odwiedzamy to średnia miesięczna wynosiłaby nie więcej niż 30 razy na jakieś 600 logujących się osób. Kiedy ostatni raz na niej byliście? Nie lepiej by pełniła nieco oryginalniejszą funkcje? By znajdowała się nawet w innym miejscu ?
Koncepcja polega na zmianie obecnej areny na bardziej doskonałą ymm powiedziałbym coś na wzrór filmu "Igrzysk Śmierci" kto oglądał to wie:) z tym że skrzyżowane z klimatem chociażby walk na arenach ze starożytności bądź własnym pomysłem Gamemastera.
Wyjaśniając:
Do NPC przychodzimy tylko i wyłącznie z ubranym amuletem Sl którego przeklęcie
(czy wypada eq czy nie wypada) zależałoby od systemu który gracze chcą wybrać. Były by 2 takie opcje do wyboru.
Jeżeli po wejściu amulet zostałby przeklinany, celowo uszkodzony bądź podmieniony
(mógłby zmienić wygląd i nazwę) w skutek czego po śmierci spadałoby nam całe eq.
Rzecz jasna że w wybranym tym systemie nikt nie brałby drogiego przedmiotu.
1.
Na Arenę mogłyby wejść minimum 4 osoby po jednej stronie czyli łacznie 8 graczy. Max 10 po jednej stronie czyli 20 łącznie.
2.
By móc wziąć udział w walce obowiązkiem byłoby zapłacenie NPC 1000cc za zaproszenie
”” które wyglałoby najlepiej tak jak ten papier co jest na rookardzie przechodząc przez miasto z terenu pacc na facc w skrzynce””
Oraz zbroje czyli podstawowe eq które NPC dawałby nam do walki:
Druid i Sorcerer> zwykłe eq jest takie w spr co ma malutko arma + sprite Wand i bp z manafluidami w odpowiednio przeliczonej ilośći
Paladyn > to samo zwykłe eq co druid i sorcerer lecz zamiast Wanda dostawalby (kusze z Power Boltami lub kamienie jakieś które sa jednoreczne) powiedzmy 500 sztuk tez byloby trzeba odpowiednio przeliczyc by wystarczyly
Knight > to samo eq i w zależności od zyczenia gracza (skili) dostawalby thunder Hammer, sca lub magic sword, + odpowiednia (z zapasem) ilość uhow
3.
I tu motyw z igrzysk śmierci: jedną część z eq każdy gracz może wziąć tylko jeden przedmiot item ze sobą, może to być cokolwiek, wiadomo w systemie z SLem przeklętym nikt nie będzie Bral drogocennego itemu.
Jeżeli byłby nie przeklęty możnaby było wziąć UW, czy kaptur, cokolwiek…
4.
Myślę że system z zepsutym sl jest lepszy bo pozwala na faktyczne sprawdzenie umiejętności gracza bez bdb eq ten drugi z jednym itemem tez nie jest zly.
nic innego nie można mieć ze sobą, żadnego perfecta czy jeszcze innego no chyba że zdecydujemy :P w starożytnych arenach jak i w igrzyskach śmierci każdy miał jednakowe szanse więc i tu jest taka idea .
Walka toczyłaby się do końca
osoba która wygrałaby igrzyska otrzymywałaby symboliczny exp np.
na poziomach
od 500 do 1000lvla 50% exp do poziomu
od 1000 do 1500lvla 20% exp
od 1500 do 2000lvla 10% exp
powyżej 2000 to 5% exp
oraz 25sc
to tylko propozycja zdaje sobie sprawę z tego ze nadawałaby się do korekty.
Skromnym zdaniem mówiąc myślę że wszystko jest w miarę przemyślane ale jeżeli macie jakieś uwagi proszę je od razu zgłaszać.
Czy ty chociaż raz to przeczytałeś? Nie wydaje mi się. Nikt nie korzystałby z areny na której można stracić lvl, a można zyskać tylko 50%. Nawet jeżeliby zmienić twoje "wyliczenia" to nie miałoby najmniejszego sensu.
Sorry bro, rest in peace.
NIGDZIE NIE MASZ NAPISANE ZE TRACISZ LVL !