View Full Version : Stare dobre czasy
Jako juz nieaktywny gracz na APO od 4 lat co jakiś wpadam zobaczyć co się tutaj dzieje. Chciałbym sie podzielić z innymi graczami/administracja moja opinią a dokładniej tęsknotą za starymi dobrymi czasami APO. Teskni się do czasu kiedy ots był pełen graczy i trzeba było czekać w ogromnej kolejce aby wbić na serwer. Nowości nie zawsze niosą pozytywny skutek, tak szczerze mówiąc obecna strona apo jest brzydka, wczesniejsza ta czarna bardziej przykuwała uwagę. Jednym z ciekawszych faktów jest poprzednie forum serwera, mianowicie https://armiatoprostefansite.fora.pl/ . Forum te było naprawdę dobre, aż chce sie wejsc i zobaczyc posty zdjecia z 2007 czy 2008roku. Ciekawym faktem jest liczba gości na tym forum, dzisiaj ją przeglądałem, było ich 7. Jak pisałem wczesniej nie gram juz tutaj od 4 lat, mimo tego oczuwa sie chęc i darzy tamte czasu uczuciem i tęsknotą, tylko dlatego wpadam tutaj raz na jakis czas. Niestety na APO juz nie bede grac, to juz nie to co kiedys, za dużo tutaj bajerów i przeróbek. Niestety to co było kiedyś było lepsze. Świetnosc 7.6 przeminęła, nowa tibia to szit. Zapłacił bym nawet za powrót do stanu APO,forum sprzed 5 lat, tak tak jest to tego warte. No cóż, napisałem to co mi leżało na sercu. A was drodzy gracze pozdrawiam, szkoda tylko , że w obecnych czasach jest was tak mało. Trzymajcie sie! :)
Było i nie wróci, sam też czasami zaglądam na to forum i oglądam stare ss'y ;d
Sasha Rookslayer
22-02-2013, 22:27
Stare czasy APO darzysz uczuciem? XD
Avation, Administracja musiała wprowadzać z każdym Update'm nowe ''bajery'', jak to ująłeś, aby było jakieś urozmaicenie, nieprawdaż?
Nie rozumiem po co taki temat:confused:
tak darze. Było tutaj na prawdę przyjemnie, aktywni gracze, każdy każdemu niósł pomoc było to "coś"
Jeszcze raz z ciekawosci sprawdzilem stare forum, 29 Gości po napisaniu tego tematu hah :)
Fatal Attraction
22-02-2013, 22:32