View Full Version : Co zamierzasz robi? po LO\tech\zaw
Niszowy gracz Scorviel
24-02-2013, 22:26
Witam!
Więc mało czasu zostało 2 miechy i maturka, w tym temacie możecie pisać na co się wybieracie. Oczywiście można tu zadawać pytania o poszczególnych kierunkach studiów-może ktoś bedzie wiedział.
Jak tam przygotowanka do matury mordeczki? co zdajecie?
po szkole robol za granico
scimex pallll
25-02-2013, 00:44
@t
Sam nie wiem, moze pojde na studia lub od razu do roboty. Za kilka 3 lata sie zobaczyc ;]
Chodzę póki co do Zaocznego liceum dla dorosłych , ale jedyne co wiem na ten moment to ,że w PL nie osiągne tego co w innych krajach ,więć tylko czaję okazje na jakas stałą pracę w anglojęzycznym kraju ... Nie żebym kogoś urazić chciał , ale Polska to kraj bez duzych możliwości , i jeśli chodzi o studia to jak dla mnie 90% kierunków to bez przyszłościowe .
Kornas Pall.
25-02-2013, 09:51
Jestem w 4 klasie technik-informatyk. Tak się złożyło, że na szczęście nie będę musiał pracować w tym zjebanym zawodzie :) Mam po znajomości załatwioną pracę jako pomocnik hydraulika. Na początek nic, bo 2400 brutto, ale z czasem zyskując doświadczenie z chęcią będzie płacił mi więcej. Do matury się nie przykładam, wyjebane mam, bo na studia nigdy nie pójdę, jedynie do testu zawodowego chciałbym się przyłożyć, żeby jakiś zawód mieć. Oczywiście hydraulik to tylko na początek, później chciałbym mieć swoją działalność związaną z motoryzacją i transportem :)
Ardianek
25-02-2013, 17:24
Po Liceum z profilem strażackim idę prawdopodobnie na dwu letnie studium czy jak to tam.., potem stary mnie wkręci do straży jak nie on to jego kolega więc luz;) tym się nie muszę się martwić ;). Według mnie to najlepsze rozwiązanie, robota praństwowa więc wiesz ;) nauki nie ma aż tak dużo :p jest git :p .... no bo wiesz nie ma to jak w straży słońca nie ma w dupę parzy :D
A jak nie wypali to spierdalam do Norwegi, do brata..
Niszowy gracz Scorviel
25-02-2013, 17:36