View Full Version : Szajsung Galaxy 551 HOT PILNE SWEET KREJZI
Anonimowy
02-04-2013, 19:45
Cze
Mam możliwość dźwignięcia galaxy 551 używki za free. Możecie coś powiedzieć o tym tel? Opłaca się brać za free?;d
Bambucha Rook
02-04-2013, 19:48
za darmo to bier :D zalezy w jakim jest stanie troche sie nim bawilem i spoko ogolnie ale jak jest juz za duzo wysuwany to tasma sie jebie i dziwnie chodzi bo pekaja jakies dziadostwa w srodku i sie krzywo wysuwa etc ale tak to jest dobry fon ;]
Anonimowy
02-04-2013, 20:13
On ma kilka miesiączków zaledwie, jest minimalnie na obudowie podrapany bo przeżył parę imprez xD Ale na ekranie żadnej ryski ;d Ogarnia ktoś może program, żeby zrzucić wszystkie dane typu smsy na komputer?
Ardianek
02-04-2013, 22:12
Kuźwa człowieku nie ma co tutaj sie dużo zastanawiać, łykaj go jak dzifka kutassasa
Ogarnia ktoś może program, żeby zrzucić wszystkie dane typu smsy na komputer?
Może za pomocą kabla USB?:D (bez hejtów, nie znam się)
Anonimowy
03-04-2013, 18:16
Słabo bateria trzymie, ale poza tym ok. Jakieś giereczki na androida macie ciekawe?:D Ew jakiś skaner, żebym mógł aparatem cycki oglądać :/
Ardianek
04-04-2013, 14:14
Słabo bateria trzymie, ale poza tym ok. Jakieś giereczki na androida macie ciekawe?:D Ew jakiś skaner, żebym mógł aparatem cycki oglądać :/
Angry birds, dobra gierka chociaż sam nie miałem okazji pograć :D
Angry birds, dobra gierka chociaż sam nie miałem okazji pograć :D
Fakt fajna, ale na tym telefonie pogra płynnie przez kilka poziomów, następnie pojawią się ściny umożliwiające komfortową grę ~~ Zerknij na guugl play:
Fruit Ninja
Jewels Star (fajne na nudę, heheh),
Drag Racing (propsy za lige online, chociaż poprzednia wersja była fajniejsza),
Hill Climb Racing (najsys nie łorst, serio).
Niestety na tego fona masz mało fajnych gier, które nie są zbyt wymagające.
Anonimowy
08-04-2013, 17:09
Eh, fon tragedia xD Bateria trzyma przy moim użytkowaniu niecały dzień, nówka sztuka.. Trzeba iść do Plusa i kupić jakiś tel nowy xd