View Full Version : Spowalnianie komputera
foremeczka
09-04-2013, 10:19
Od jakiegoś czasu mój komputer coś mi spowalnia.Zaznaczam, że nie znam się w ogóle na komputerach. Jedynie znam się na jego obsłudze. Do tej pory chodził bez zarzutu. Moja przeglądarka to Google Chrome, kiedyś miałam Mozilla Forefox, i teraz nie wiem, czy tak się dzieje dlatego, że zmieniłam przeglądarkę?, czy to ma jakieś znaczenie? Która w takim razie jest lepsza?.Dzięki za odpowiedź.
Co rozumiesz przez 'spowalnia'? Musisz jakoś lepiej opisać swój problem.
foremeczka
09-04-2013, 12:57
Zaraz przy włączaniu Internetu muszę długo czekać na pojawienie się tabelki,tej tradycyjnej z Google.Inaczej nie wytłumaczę, bo po prostu nie znam się na tym. Jedynie mogę tak po prostu napisać. :)
Może po prostu go sformatuj?;>
foremeczka
09-04-2013, 16:53
To byłoby najprostsze, gdybym się jeszcze na tym znała. A tak to klops.:( Dla znającego komputer od strony technicznej to pikuś, ale tak jak ja jestem całkowitym laikiem?.Ech....:(:(
Najprościej będzie poprosić jakiegoś znajomego o pomoc :>
foremeczka
09-04-2013, 17:14
Mówisz?, a wiesz, że pomyślę nad tym, szkoda tylko,że nie możesz tego zrobić np Ty?.;) Pozdrawiam.
Na początku postaraj się wywalić z komputera wszelkie nie potrzebne rzeczy, np Gry w które nie grasz, muzyke której nie słuchasz, zdjecia twojego kotka ubranego w sukienke etc.
Później pobierz program CCleaner i postępuj ze wskazówkami instrukcji, ten program może przyspieszyć twój komputer :D
Słyszałem, że Antywirus może spowalniać komputer, ale jego lepiej nie odinstalowywać, najlepszym rozwiązaniem i tak bedzie format :]