Peps
02-09-2013, 00:43
Z balansem jest na tyle ciężko, że nie ważne co zrobimy - i tak będzie źle.
Wsłuchując się w krzyki Apowiczów można usłyszeć "popraw balans", "zrób coś fajnego", "santano śmieciu nic nie robisz", jak i wiele innych ciekawych propozycji, które tak naprawdę nie niosą za sobą żadnych argumentów i treści. Bardzo chętnie zmienimy balans, jeśli pojawi się propozycja, poparta 65% głosów, która uwzględni W LICZBACH konkretne zmiany. Nie chcemy niczego narzucać.
Zmiany, które proponuję:
Elite Knight
zmniejszyć zasięg uw do 2sqm
Głównie po to, aby profesje ed/ms miały pewne pole manewru podczas walki- chodzi mi tutaj o ucieczkę z pola rażenia uw u ek(2sqm) w celu unikania jakże to kolosalnych hitów.
Zmniejszyć siłę czaru exori max o 20% tylko i wyłącznie w pvp, pvm bez zmian
Wyliczenia, dobre eq w pvp( takie samo u obu walczących postaci)
1000ek na dzień dzisiejszy bije po 3.5k, po obniżeniu siły czaru o 20% zadawałby mniejsze obrażenia o 700 czyli 2800.
2000ek, teraz- 7.5k, po zmianach - 6000.
2500ek, teraz 10k, po zmianach- 8000
3000ek teraz 12k, po zmianach- 9600
&leczenie zostawić bez zmian
Zmiana ta, byłaby korzystna w walce między ek, a ed/ms, które w tym momencie padają od eka, który ma prawie 3x więcej hp od nich na 2maxy i 2 ciosy zadane z uw. Co sprawia, że ed/ms w walce z ek nie mają żadnych szans, a nawet z 300lev mniejszym, biorąc pod uwagę poziomy 2500+.
Master Sorcerer & Elder Druid
Siła czaru exura vita o 10% większa od teraźniejszej mocy exura sio, przy zwiększonym hp/lev(patrz niżej)
(chodzi tu o to, aby ed/ms(2500+) które teoretycznie miałyby już 2hp/lev leczyły się o te 5k(wystarczy przeliczyć na %) więcej, aniżeli sam druid na chwilłę obecną czarem exura sio)
ed/ms będą leczyli się exura vita, obie profesje. Sio tylko do leczenia innych!
Dlaczego?
Taki 2000+ ms leczy się za połowę hp, ed niewiele więcej jednak zawsze coś.
Dla tych, którzy chcieliby podważyć ten punkt tekstem:
"ed leczy więcej, bo ms bije więcej" napiszę, iż jest to kompletna bzdura oraz pewnego rodzaju anomalia, która powstała x lat temu, kiedy to sytem pvp na apo się dopiero tak naprawdę kształtował.
Czym powinien różnić się ed od ms!!
MS ma mieć większe obrażenia, a ed ma mieć możliwość leczenia innych graczy, a nie dodatkowo leczenia siebie mocniej. Nie neguje edów, o nie.
+2hp/lev
to może być dość kontrowersyjne, ale 3k ms/ed nie złożą nawet devila(no może 1/10 się poszczęści), nie mówiąc już o expieniu na nowo dodanych potworach "crackach"(na których już teraz " po 2" może expić jedynie 3k ek/rp).
Ułatwi to również exp na 1800 poziomie+, gdzie na queenach wbijamy już lev bardzo długo, a na wardach co chwile padamy i wracamy spowrotem na resp.
1000ed/ms miałby o 2k hp więcej, 2ked/ms o 4khp więcej, a 3ked/ms o 6khp więcej. W pvp z ek też się przyda, mimo iż teoretycznie "miałby" już mniejszego maxa to jakby podbił do nas i uderzył za te 8-12kz uw, dalej jest nieciekawie.
Royal Palladin
Zmniejszyć hity zadawane z uw o 15%. Dlaczego? Ponieważ bije w tej chwili za dużo, tak samo jak ek. A tak chyba, nie powinno być?
Rp powinien bić mniej z broni, a więcej z czaru.
Tak też będzie po uwzględnieniu zmiany opisanej wyżej u ek.
Rp na 2500+ bije z uw za dużo etc.( w walce vs ed/ms)
Wszystkie te zmiany, które wymieniłem są potrzebne.
Myślę, że większość nie wyrazi zgody na osłabienie ek'a, dlatego też propozycja nie przejdzie. Z drugiej strony liczę na wasz rozsądek przy głosowaniu w sondzie..
Prawie nikt nie gra ed/ms, może czas coś z tym zrobić?
edit
jeszcze tylko dopiszę iż w końcu :
ek/rp zostaną rozróżnieni. ek nie będzie rpkiem z większą ilością hp
Postacie magiczne przestaną być "szmatami do wycierania podłogi w city"
walka ek vs ek będzie tak samo nudna i bezsensowna jak do tej pory
walka ek vs rp będzie pokazem umiejętności graczy
walka rp vs ed/ms zostanie wyrównana
walka ek vs ed/ms będzie bardzo, ale to bardzo (wreszcie?) sprawiedliwa
Pamiętajcie, na apo gra mało osób. Ilość graczy online powoli rośnie w górę co jakiś czas, ale nie na długo. SPRAWIEDLIWY balans, miałby na graczy olbrzymi wpływ
1) Elite Knight
zmniejszyć zasięg uw do 2sqm
Zmniejszyć siłę czaru exori max o 20% tylko i wyłącznie w pvp, pvm bez zmian
2) Master Sorcerer & Elder Druid
Siła czaru exura vita większa o 10% od teraźniejszej siły exura sio, przy zwiększonym 2hp/lev
3) Royal Palladin
Zmniejszyć hity zadawane z uw o 15%
A teraz wszyscy razem, dziękujemy Logest !
wszystko fajnie, tylko ze gdy zwiekszymy ilosc hp to leczenie bedzie dosc niezadowalajace, pvp ed opiera sie na jednym sio a nie 2 na kolejke ; p
reszta mi pasuje
Słusznie, poprawiłem
Nie wiem kim jesteś, ale śmiało mogę napisać, że nie masz zielonego pojęcia o balansie pvp i bankowo samemu nie wbiłeś nawet 2000 poziomu - tyle.
Jak ty nie wiesz, że DRUID jest profesją odpowiedzialną za leczenie i chcesz mu sio osłabiać? Ja on dzięki leczeniu odróżnia się od sorca typie... To równie dobrze można usunąć tę profesję z gry.
Ręce opadają - idealny balans, ale chyba dla ciebie gościu.
Przeczytaj moją propozycję, a nie jedynie wyszczególnione punkty pod koniec.
Ed będzie leczył innych z taką samą mocą jak jest teraz.
ms/ed będą używali do leczenia siebie czaru exura vita, zwiększonego mocą o parę % względem czaru exura sio, gdy zostanie uwzględnione +2hp/lev. Wiem, że jest późno i to może dlatego.
ms= większe hity od ed, ed= leczenie graczy
ms/ed=leczenie siebie takie samo, tak jak to było w tibi ZAWSZE, nigdy ale to nigdy druid nie leczył siebie samego z większą siłą aniżeli ms
I tak, wiesz kim jestem, sztrymsiarz ze swoim sztrymsiarskim tematem here
Propozycje jak najbardziej przemyślałem, nie są to wypociny wypisane pod impulsem tego, że Santano nagle zaczął interesować się balansem. Od dłuższego czasu myślałem co można by zmienić, aby grało się nam wszystkich na przyzwoitym poziomie.
Na APO zawsze grałem profesjami magicznymi, zarówno na low lev jak i na tym wyższym
Logest 1-723, Hand Mekke, Plagen, Czubass, Abu Hamza al Muhadzir, Brox
+ aktualnie nie gram, bo pindol odpierdala = nic nie mam na apo
Nikomu nie chciało się przeczytać wszystkiego co napisałem, prawda? XD
Wsłuchując się w krzyki Apowiczów można usłyszeć "popraw balans", "zrób coś fajnego", "santano śmieciu nic nie robisz", jak i wiele innych ciekawych propozycji, które tak naprawdę nie niosą za sobą żadnych argumentów i treści. Bardzo chętnie zmienimy balans, jeśli pojawi się propozycja, poparta 65% głosów, która uwzględni W LICZBACH konkretne zmiany. Nie chcemy niczego narzucać.
Zmiany, które proponuję:
Elite Knight
zmniejszyć zasięg uw do 2sqm
Głównie po to, aby profesje ed/ms miały pewne pole manewru podczas walki- chodzi mi tutaj o ucieczkę z pola rażenia uw u ek(2sqm) w celu unikania jakże to kolosalnych hitów.
Zmniejszyć siłę czaru exori max o 20% tylko i wyłącznie w pvp, pvm bez zmian
Wyliczenia, dobre eq w pvp( takie samo u obu walczących postaci)
1000ek na dzień dzisiejszy bije po 3.5k, po obniżeniu siły czaru o 20% zadawałby mniejsze obrażenia o 700 czyli 2800.
2000ek, teraz- 7.5k, po zmianach - 6000.
2500ek, teraz 10k, po zmianach- 8000
3000ek teraz 12k, po zmianach- 9600
&leczenie zostawić bez zmian
Zmiana ta, byłaby korzystna w walce między ek, a ed/ms, które w tym momencie padają od eka, który ma prawie 3x więcej hp od nich na 2maxy i 2 ciosy zadane z uw. Co sprawia, że ed/ms w walce z ek nie mają żadnych szans, a nawet z 300lev mniejszym, biorąc pod uwagę poziomy 2500+.
Master Sorcerer & Elder Druid
Siła czaru exura vita o 10% większa od teraźniejszej mocy exura sio, przy zwiększonym hp/lev(patrz niżej)
(chodzi tu o to, aby ed/ms(2500+) które teoretycznie miałyby już 2hp/lev leczyły się o te 5k(wystarczy przeliczyć na %) więcej, aniżeli sam druid na chwilłę obecną czarem exura sio)
ed/ms będą leczyli się exura vita, obie profesje. Sio tylko do leczenia innych!
Dlaczego?
Taki 2000+ ms leczy się za połowę hp, ed niewiele więcej jednak zawsze coś.
Dla tych, którzy chcieliby podważyć ten punkt tekstem:
"ed leczy więcej, bo ms bije więcej" napiszę, iż jest to kompletna bzdura oraz pewnego rodzaju anomalia, która powstała x lat temu, kiedy to sytem pvp na apo się dopiero tak naprawdę kształtował.
Czym powinien różnić się ed od ms!!
MS ma mieć większe obrażenia, a ed ma mieć możliwość leczenia innych graczy, a nie dodatkowo leczenia siebie mocniej. Nie neguje edów, o nie.
+2hp/lev
to może być dość kontrowersyjne, ale 3k ms/ed nie złożą nawet devila(no może 1/10 się poszczęści), nie mówiąc już o expieniu na nowo dodanych potworach "crackach"(na których już teraz " po 2" może expić jedynie 3k ek/rp).
Ułatwi to również exp na 1800 poziomie+, gdzie na queenach wbijamy już lev bardzo długo, a na wardach co chwile padamy i wracamy spowrotem na resp.
1000ed/ms miałby o 2k hp więcej, 2ked/ms o 4khp więcej, a 3ked/ms o 6khp więcej. W pvp z ek też się przyda, mimo iż teoretycznie "miałby" już mniejszego maxa to jakby podbił do nas i uderzył za te 8-12kz uw, dalej jest nieciekawie.
Royal Palladin
Zmniejszyć hity zadawane z uw o 15%. Dlaczego? Ponieważ bije w tej chwili za dużo, tak samo jak ek. A tak chyba, nie powinno być?
Rp powinien bić mniej z broni, a więcej z czaru.
Tak też będzie po uwzględnieniu zmiany opisanej wyżej u ek.
Rp na 2500+ bije z uw za dużo etc.( w walce vs ed/ms)
Wszystkie te zmiany, które wymieniłem są potrzebne.
Myślę, że większość nie wyrazi zgody na osłabienie ek'a, dlatego też propozycja nie przejdzie. Z drugiej strony liczę na wasz rozsądek przy głosowaniu w sondzie..
Prawie nikt nie gra ed/ms, może czas coś z tym zrobić?
edit
jeszcze tylko dopiszę iż w końcu :
ek/rp zostaną rozróżnieni. ek nie będzie rpkiem z większą ilością hp
Postacie magiczne przestaną być "szmatami do wycierania podłogi w city"
walka ek vs ek będzie tak samo nudna i bezsensowna jak do tej pory
walka ek vs rp będzie pokazem umiejętności graczy
walka rp vs ed/ms zostanie wyrównana
walka ek vs ed/ms będzie bardzo, ale to bardzo (wreszcie?) sprawiedliwa
Pamiętajcie, na apo gra mało osób. Ilość graczy online powoli rośnie w górę co jakiś czas, ale nie na długo. SPRAWIEDLIWY balans, miałby na graczy olbrzymi wpływ
1) Elite Knight
zmniejszyć zasięg uw do 2sqm
Zmniejszyć siłę czaru exori max o 20% tylko i wyłącznie w pvp, pvm bez zmian
2) Master Sorcerer & Elder Druid
Siła czaru exura vita większa o 10% od teraźniejszej siły exura sio, przy zwiększonym 2hp/lev
3) Royal Palladin
Zmniejszyć hity zadawane z uw o 15%
A teraz wszyscy razem, dziękujemy Logest !
wszystko fajnie, tylko ze gdy zwiekszymy ilosc hp to leczenie bedzie dosc niezadowalajace, pvp ed opiera sie na jednym sio a nie 2 na kolejke ; p
reszta mi pasuje
Słusznie, poprawiłem
Nie wiem kim jesteś, ale śmiało mogę napisać, że nie masz zielonego pojęcia o balansie pvp i bankowo samemu nie wbiłeś nawet 2000 poziomu - tyle.
Jak ty nie wiesz, że DRUID jest profesją odpowiedzialną za leczenie i chcesz mu sio osłabiać? Ja on dzięki leczeniu odróżnia się od sorca typie... To równie dobrze można usunąć tę profesję z gry.
Ręce opadają - idealny balans, ale chyba dla ciebie gościu.
Przeczytaj moją propozycję, a nie jedynie wyszczególnione punkty pod koniec.
Ed będzie leczył innych z taką samą mocą jak jest teraz.
ms/ed będą używali do leczenia siebie czaru exura vita, zwiększonego mocą o parę % względem czaru exura sio, gdy zostanie uwzględnione +2hp/lev. Wiem, że jest późno i to może dlatego.
ms= większe hity od ed, ed= leczenie graczy
ms/ed=leczenie siebie takie samo, tak jak to było w tibi ZAWSZE, nigdy ale to nigdy druid nie leczył siebie samego z większą siłą aniżeli ms
I tak, wiesz kim jestem, sztrymsiarz ze swoim sztrymsiarskim tematem here
Propozycje jak najbardziej przemyślałem, nie są to wypociny wypisane pod impulsem tego, że Santano nagle zaczął interesować się balansem. Od dłuższego czasu myślałem co można by zmienić, aby grało się nam wszystkich na przyzwoitym poziomie.
Na APO zawsze grałem profesjami magicznymi, zarówno na low lev jak i na tym wyższym
Logest 1-723, Hand Mekke, Plagen, Czubass, Abu Hamza al Muhadzir, Brox
+ aktualnie nie gram, bo pindol odpierdala = nic nie mam na apo
Nikomu nie chciało się przeczytać wszystkiego co napisałem, prawda? XD