Zaloguj się

View Full Version : Utrata expa podczas ?mierci.



Peps
11-09-2013, 00:26
Proponuję, aby gracz x, który ma na sobie amulet typu sl/yb/inny z wyjątkiem perfect amuletu, który chroniłby nas w 100% tracił po śmierci zadanej od innego gracza y kilka % 1 poziomu np 20%.(5 dedów=lev w dół). Z uwzględnieniem zmiany exp/poziom od 2600+ poziomu (dedy od potworów zostaną jak do tej pory)
Osoba, która zabiła takiego delikwenta otrzyma połowę utraconego exp'a osoby zabitej (czyli odpowiednio 10%)

+ pvp zostanie urozmaicone
+ gracze przestaliby narzekać, że muszą wydać więcej $$(np mwalle) niż straci ofiara
+ wbijanie fragów miałoby jakiś sens
+ polowania na hlev i zmniejszanie im lev.

- jakby na to nie patrzeć, jest to olbrzymia zmiana, która nie musi się każdemu podobać

Nie jest to jakaś wielka utrata punktów doświadczenia, do odrobienia na respie w kilka/naście minut.

jeżeli to rozwiązanie miałoby wejść w życie należy ustalić pewną blokadę, aby gracz który posiada dwie postacie np 3000 i 2600 nie rookował tego z mniejszym poziomem w celu nabicia sobie kilkuset leveli. Uniemożliwić także podkładanie się low lev w celu w/w.

#Zarexoholik
słuszna uwaga / poprawione












Tylko że wtedy wchodzi pvp-e. Mnie osobiście pvp w ogóle nie obchodzi więc po takiej zmianie pewnie skończe grać. Dodatkowo jest parę problemów.

- Hlvl kupowałyby postacie za kasę i je rookowały. Bo jak niby to zablokujesz? Np. max 3 fragi na tydzien? To wtedy będą na postać złoży się parę osób i ją zrookoją razem.
- Postacie z perfekt amuletem mogłyby zaczynać potyczki z kimkolwiek bo mogą zyskać ale nie stracić.

To jest taka luźna propozycja no ale dobra, skoro Cię pvp nie interesuje to nie musisz się bić, ja cię biją leczysz się i uciekasz.
Napisałem, że trzeba pomyśleć i coś wprowadzić, nie będę narzucać administracji pomysłów typu, strata/zysk expa od 1k poziomu. Cena broszki poszłaby ostro w górę, ponieważ nikt nie chciałby tracić lev i w rezultacie płaciliby dużo więcej niż teraz za 1 ładunek amuletu.

*Andax
tak też napisałem...



Dokładnie, jak to sobie wyobrażasz? Taki 3k+ lvl nie idzie expić tylko troche odpali pk w City i sobie na innych graczach poexpi. Bezsens. Od tego są potworki :)
wbije 30% max, a fragi za to usuną mu się po 36h? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Zarexoholik?
11-09-2013, 00:29
Kicki, debugi - to by przeszkadzało. Jestem za tym, ale ze zmianą by osoby, które używają perfect amuletu nie traciły nic - co jak co, ale jest to najlepszy amulet.

Andax
11-09-2013, 07:21
Gdyby doświadczenie spadało tylko po śmierci od innego gracza, to oczywiście jestem na TAK.

Monaris
11-09-2013, 08:25
Tylko że wtedy wchodzi pvp-e. Mnie osobiście pvp w ogóle nie obchodzi więc po takiej zmianie pewnie skończe grać. Dodatkowo jest parę problemów.

- Hlvl kupowałyby postacie za kasę i je rookowały. Bo jak niby to zablokujesz? Np. max 3 fragi na tydzien? To wtedy będą na postać złoży się parę osób i ją zrookoją razem.
- Postacie z perfekt amuletem mogłyby zaczynać potyczki z kimkolwiek bo mogą zyskać ale nie stracić.

Demon
11-09-2013, 09:04
znów wchodzi sprawa taka, że ek będzie miał łatwiej (:D) i ms/ed/rp będzie poszkodowany, ale jestem jak najbardziej na tak

KaZeK
11-09-2013, 09:13
Można by zrobić tak, żeby % spadały losowo w przedziale 1-10%. Co do 'przejmowania' doświadczenia jestem na nie.

Carmell
11-09-2013, 09:56
Można by zrobić tak, żeby % spadały losowo w przedziale 1-10%. Co do 'przejmowania' doświadczenia jestem na nie.

Dokładnie, jak to sobie wyobrażasz? Taki 3k+ lvl nie idzie expić tylko troche odpali pk w City i sobie na innych graczach poexpi. Bezsens. Od tego są potworki :)

BAŁT
11-09-2013, 10:22
A ja jestem na Nie !

Może i fajnie by było zabić kogoś i stracił by pare % al weź cie ogarnijcie że jak wprowadza większe opłaty za smierć a jeszcze jak by tracili lvl to już nikt nie będzie się bił bez perfa ...

Już teraz trudno o dobre pvp co nie kończy sie na 1 glebie ....

Tak to prawda że możesz isć zabić na fraga na respie ale to tylko kogoś kogo nie stać na perfa wszystkie wieksze lvle go mają a nawet jak by nie miały to idz i ubij takiego Darka jak nie bedzie sie bił tylko biegał ...

A przejmowanie exp'a to już całkiem na nie ...

Mamed first
11-09-2013, 11:00
Jestem za tym, aby tylko osoba poszkodowana traciła % lvl.
Póki co wstrzymam się od głosu.

Rekrut
11-09-2013, 11:03
Nie raz pada się np. 20x dziennie w pvp i przy expieniu i za każdym razem brało by exp?
Dojebałeś z tym polowaniem na h lvl hehe:D

jestem na nie

Samuraj
11-09-2013, 11:30
oczywiście nie jest dobrze tak jak jest nic nie zmieniać :)

Sorc Aka Siochacz
11-09-2013, 18:29
Dałem NIE, ale co do osób które używają programów wspomagających [Botów] lub które zachowują się destruktywnie, to taka mała kara mogłaby być wprowadzona.
Coś za coś :) Używasz bota lub zachowujesz się destruktywnie to tracisz kilka % expa.
1-99 8% expa
100-999 5% expa
1000-1999 4% expa
2000-2999 3% expa
3000+ 2% expa
1 Ded = tyle % expa straconego. Powyższa propozycja z % exp straconego myślę ze dla osób używających programów wspomagających lub za zle zachowanie byłaby dobra. Zawsze można coś zmienić :)

#Niżej
Chodzi mi o to żeby była do tego mała nauczka używanie bota/destruktywne zachowanie = ban do tego taki bonus żeby zniechęcić używanie botów i za destruktywne zachowanie np: obrażanie innych graczy obniżenie x % expa za padnięcie, to wtedy ilość botterów oraz osób które nie mają szacunku i cała swoją agresje wyrażają w grze powinna się zmniejszyć. Ciągle widzę osoby typu First Akka i inne jak wyzywają inne osoby po rodzicach itp.

Mamed first
11-09-2013, 19:20
Dałem NIE, ale co do osób które używają programów wspomagających [Botów] lub które zachowują się destruktywnie, to taka mała kara mogłaby być wprowadzona.
Coś za coś :) Używasz bota lub zachowujesz się destruktywnie to tracisz kilka % expa.
1-99 8% expa
100-999 5% expa
1000-1999 4% expa
2000-2999 3% expa
3000+ 2% expa
1 Ded = tyle % expa straconego. Powyższa propozycja z % exp straconego myślę ze dla osób używających programów wspomagających lub za zle zachowanie byłaby dobra. Zawsze można coś zmienić :)

Myślisz, że jak ktoś kilka razy włączy bota, lub odwali destruktywne zachowanie to odczuje te %? Od botów/destruktywnego zachowania są bany a nie odejmowanie expa.

#t

Nadal podtrzymuje swoje zdanie, aby propozycja weszła w życie. W końcu zrobi się ciekawie.

Okey
11-09-2013, 20:09
a nikt nie pomyślał o tym, że jeżeli nie zmienią balansu i wprowadzą tą zmianę wtedy na serwerze naprawdę będą grać sami knighci? : D

_
priorytetem powinien być balans, później propozycje które jeszcze bardziej zgorszą druidów i sorców ; )

Shabus.
11-09-2013, 20:14
15 lvl zabija 3k lvl, ten traci 20%, ale tamten dostaje 100lvl? Było by za łatwo wyexpić i to jest argument na nie

Peps
11-09-2013, 21:34
15 lvl zabija 3k lvl, ten traci 20%, ale tamten dostaje 100lvl? Było by za łatwo wyexpić i to jest argument na nie
przecież ci dysmózgu szajbusie zerze intelektualny drogi kolego napisałem o tym w 1 poście


a nikt nie pomyślał o tym, że jeżeli nie zmienią balansu i wprowadzą tą zmianę wtedy na serwerze naprawdę będą grać sami knighci? : D

_
priorytetem powinien być balans, później propozycje które jeszcze bardziej zgorszą druidów i sorców ; )
Jestem tego samego zdania, ale już nie chciałem się na lincz narażać XD