Zaloguj się

View Full Version : Nowe przedmioty.



Santano
15-09-2013, 15:02
W tym temacie chciałbym zaproponować nowe, questowe przedmioty.
Chciałbym również usłyszeć Wasze propozycje co do nowych itemów na serwerze.

Planujemy wprowadzić długi quest, który będzie wymagał dużo czasu oraz konkretnego wkładu intelektualnego jak i materialnego. Tak więc nagroda w tym quescie również musi być ciekawa, aby ograniczyć różnego rodzaju dość częste po ostatnich aktualizacjach "lamenty", jak to ekipa "zle robi questy bo sie nie oplaca ich robic!!!!", "psóje balans bo dodaje za dobre itemy w questach ;(", "ciongle ulepsza knajta i nie kce nic z tym zrobic!111". Dlatego oczekuję konkretnej i konstruktywnej krytyki, a nie nieuzasadnionego płaczu, bo inni mają lepiej.

Głównym pomysłem na nowy przedmiot jest nowa tarcza:
Def: 55
+ dodatkowe możliwości: cztery tryby działania tarczy, do wyboru, klikając na nią:


Tryb PVP: zmniejszenie o 30% otrzymanych obrażeń z ataku bezpośredniego i obszarowego UW dla profesji magicznych, 25% dla paladynów i 20% dla rycerzy, w zamian 10% większe obrażenia od ataków obszarowych.
Tryb PVM: zmniejszenie obrażeń od magii o 4% oraz obrażeń fizycznych o 3% tylko od potworów.
Tryb Luck: zwiększenie szczęścia przy zdobywaniu loota.
Tryb Safe: działanie jak starlight, możliwość noszenia innego amuletu.

Tarcza działałaby tylko u graczy, którzy wykonali quest/(ew. ograniczenie lvlowe).


Kolejne propozycje pojawią się w najbliższym czasie.
Nie dodaję sondy, chcę poczytać Wasze opinie, a nie "tak/nie".

First Sasha Rookslayer
15-09-2013, 15:07
Tryb PVP: zmniejszenie o 30% otrzymanych obrażeń z ataku bezpośredniego i obszarowego UW dla profesji magicznych, 25% dla paladynów i 20% dla rycerzy, w zamian 10% większe obrażenia od ataków obszarowych.


Jestem za trybem numer jeden. Bardzo dobry pomysł. Może wtedy płacz się skończy, że z UW hity są za duże, a knajt to czołg.
Santano jak zwykle powala pomysłowością. Czekamy na kolejne propozycje ^.^

Bern
15-09-2013, 15:10
Wydaje mi się to dobra propozycja :D Tylko moim dodatkiem takowym było by zrobienie może trzech tarcz takich jak wyżej wspomniałeś. I podzielić ich,

I tarcza:
Tryb PVM: zmniejszenie obrażeń od magii o 4% oraz obrażeń fizycznych o 3% tylko od potworów.
Tryb Luck: zwiększenie szczęścia przy zdobywaniu loota.

II tarcza:
Tryb PVP: zmniejszenie o 30% otrzymanych obrażeń z ataku bezpośredniego i obszarowego UW dla profesji magicznych, 25% dla paladynów i 20% dla rycerzy, w zamian 10% większe obrażenia od ataków obszarowych.

III tarcza:
Tryb Safe:działanie jak starlight, możliwość noszenia innego amuletu.

Lub inna moja propozycja, aby mając tarczę dokupywać jej te atrybuty :) po 1 lub max 2 na określony czas.

Nines Ore
15-09-2013, 15:12
Tarcza działałaby tylko u graczy, którzy wykonali quest/(ew. ograniczenie lvlowe).

Od którego poziomu będzie ten quest?

Santano
15-09-2013, 15:14
Od którego poziomu będzie ten quest?
Wstępnie 1200.

Refresh
15-09-2013, 15:16
#edit
a no tak nie przeczytałem tego dokładnie

jestem na tak oczywiscie ale mało jest sprite w tibi 7.6 i np. teraz wygladem tej tarczy powinien byc castle shield

Doktor Watson
15-09-2013, 15:16
Pierwszy tryb musi być zmieniony bo w obecnym ułożeniu nie ma sensu :/
Drugi tryb - Można dla ms/ed dodać jakieś ulepszenia bo póki co są to 2 profesje najbardziej udupione. Do tego dodałbym jakieś potwory tylko dla nich :>
Trzeci tryb - Ile miałby chance dodanych? :>
Czwarty tryb - byleby nie było to nieskończone :D

max 20k
hit 15k
max 20k
-----
Razem 55k

Po Twojej propozycji:
max 22k
hit 10.5k
max 22k
-----
Razem 54.5k !! XD


Ten teges:
A będzie możliwość noszenia 2 tarcz? XD


#Sasha - czytaj co jest napisane!! Wszystkie tryby będą dostępne :P

Bogs
15-09-2013, 15:16
Wydaje mi się to dobra propozycja :D Tylko moim dodatkiem takowym było by zrobienie może trzech tarcz takich jak wyżej wspomniałeś. I podzielić ich

3 tarcze byłyby dobre - ale czy znajdzie się grafika dla nich? To w końcu 7.6, mało do wyboru.

@top
Pomysł ok, podoba mi się tryb 1 i 2.

Luck - Rots'a mało kto używa, tak też może być i w tym przypadku :P
Safe - lepiej byłoby wprowadzić blessy.

Tyle ode mnie :)

BAŁT
15-09-2013, 15:18
Tryb Safe:działanie jak starlight, możliwość noszenia innego amuletu.


że miała by ileś tam use czy jak ? i jaki inny amulet by ktoś zakładał poza perfem , to trochę lipa .


co do 1 właściwości to jeszcze gorsze bedzie do pvp niż to co jest , jak rozumiem ed/ms dostawał by o 30 % mniej z uw normalnego i ue uw a o 10 % wiecej z maxa a wiesz że teraz pvp opiera sie na max bo uw ma 2 sqm i uciekają a jak dasz mi np 10 % do obszarowego to dalej będzie płacz o ile to ma tak działać bo przy masowym pvp a nie solo to i tak 90 % walki opiera sie na obszarowych atakach ek a nie uw .

o 2 czyli obrażenia mobów mogło by być i może by sie przydało

a 3 loot to kwestia ile % a sądzę że ciągle mówicie ze jest zbyt wiele k cc a proponujesz wiekszy loot ;]


Jak już by to miało tak być to niech będzie sala nagród jak na ani i 4 tarcze do wyboru jedna z dana właściwością niech każdy wybiera co woli i co najczęściej robi , a jeśli będzie chciał mieć wszystko niech odkupi od kogoś inna z innymi właściwościami .

Demon
15-09-2013, 15:18
@up
ssa itd. o.o

łoł, nie widze przeciwskazań. (4 tryby - zaskoczyłeś mnie)

tylko błagam, nie wsadźcie golden legów na tarcze

Santano
15-09-2013, 15:19
moim zdaniem nowa tarcza to dobry pomysł i te własciwosci tez ale moim zdaniem powinno wygladac to tak:

klikasz na tarcze i masz tryb pvp, klikasz drugi raz, masz tryb pvm, klikasz 3 raz to masz tryb luck i klikasz 4 raz to masz tryb safe. mozliwosc wybrania w kazdej chwili - rozumiesz o co mi chodzi? :P
jak klikniesz to masz mozliwosc 1 trybu a nie 4 na raz i to czy chcesz isc expic, czy sie bic, czy zloocic cos ciekawego, w kazdej chwili mozna zmienic
O to przecież chodzi w propozycji :D

@Doktor Watson
Dokładne parametry są jeszcze w trakcie opracowywania.

Salik
15-09-2013, 15:22
swietna opcja ;) 4 tryby to swietne rozwiazanie. Proponuję nawet użycie grafiki Plasma Shielda :)

Mamed first
15-09-2013, 15:24
Expić każdy może, lepiej trochę gorzej. Uważam, że opcja pierwsza byłaby najciekawsza.

ps. santano zaglądnij do [Skargi - Odwołania - Zgłoszenia]

Bogs
15-09-2013, 15:24
swietna opcja ;) 4 tryby to swietne rozwiazanie. Proponuję nawet użycie grafiki Plasma Shielda :)

Z tego co pamiętam jest ona potrzebna do wykonania misji z eventu, trza by inną wziąć :P

Refresh
15-09-2013, 15:26
Wstępnie 1200.

a nie lepiej rozbudowac taki quest i zrobic bramki poziomowe na kazdą wlasciwosc aby dostac sie do nagrody ?

np. 1 wlasciwosc od 1800 poziomu, 2 od 1400, 3 od 1600, 4 od 1200

#down

nie 15 lvl - ale napisałem w tym poscie od poziomu 1200 do 1800 zaleznie od wlasciwosci,

Mam jeszcze propozycje: do tego questu proponuje dodac misje na wbicie 7 poziomów za pomocą motylkow

Mamed first
15-09-2013, 15:28
a nie lepiej rozbudowac taki quest i zrobic bramki poziomowe na kazdą wlasciwosc aby dostac sie do nagrody ?

I co taki 15lvl będzie miał wszystko dostosowane pod swój lvl, zdonuje przy 50 lvl i będzie miał jeden z lepszych itemow na serwerze? bezsensu.

edit.


np. 1 wlasciwosc od 1800 poziomu, 2 od 1400, 3 od 1600, 4 od 1200
Byłoby nie fair. Wtedy musiałoby to działać na zasadzie eventu na can, dla przykładu worki do zbierania motyli na każdy lvl przyporządkowany jest dany %, więc w tym przypadku musiałyby być inne itemy na dany lvl :o

+ jestem za tym, aby item można było używać, jeżeli zrobi się quest.

Demon
15-09-2013, 15:33
Mam jeszcze propozycje: do tego questu proponuje dodac misje na wbicie 7 poziomów za pomocą motylkow
może nie aż 7, ale to nie jest głupie

co do tarczy, proponuje phoenix shielda skoro plasma jest zaklapana na inny quest (:

@down
czytaj ***** posty

http://www.forum.toproste.pl/showpost.php?p=1094240&postcount=12

gwnstopro
15-09-2013, 15:40
Pomysł fajny, ale jak wybiorę np tarczę z zwiększonym lootem to już nie zmienię np na tryb pvp ?. Wybiera się jedno i już na zawsze?. Dobra propozycja ciekawe co z tego wyjdzie .

Vimpexx.
15-09-2013, 15:43
Pomysł całkiem fajny, przedział lvlowy też okej, ale '\o/ ~*^ GRATZ ^*~ \o/' też ma dobry pomysł, by każda właściwość była po wykonaniu questa :D
Wygląda zawsze można dać pod Ornamented Shield :)

Turoczeek
15-09-2013, 16:03
Fajna propozycja, ale quest musi być na prawdę długi.

Bonusy do tarczy np będzie można zmieniać raz na 6h.

Mamed first
15-09-2013, 16:07
Chyba, że można wprowadzić przy końcu questa 4 skrzynie i wybrać odpowiedni item z daną funkcją, który nas interesuje.

Dementor
15-09-2013, 16:14
Jak dla mnie wszystkie propozycje są bardzo ciekawe, ale najbardziej podoba mi się opcja 2 i 3 z tym, że ta tarcza musiałaby pomagać trochę więcej niż praktycznie niezauważalny efekt noszenia rots'a. Jeśli chodzi o 1. opcję to ogólnie niby jest ok, ale czy nie osłabia za bardzo ek? ;) Natomiast po ostatnim podpunkcie można się spodziewać, że chcecie wprowadzić jakiś nowy amulet, ale jakie by wtedy posiadał właściwości i co z dotychczasowymi amuletami? No i jeszcze na jakiej zasadzie działałaby owa tarcza, ładunków?

#Lordzik#
15-09-2013, 17:00
Bardzo ciekawa propozycja. Wszystkie "opcje" tarczy przemyślane i godne wprowadzenia.


Tryb PVP: zmniejszenie o 30% otrzymanych obrażeń z ataku bezpośredniego i obszarowego UW dla profesji magicznych, 25% dla paladynów i 20% dla rycerzy, w zamian 10% większe obrażenia od ataków obszarowych.Jedyna właściwość do poprawienia, ponieważ z tymi wartościami % ek będzie jeszcze większą maszynką do zabijania w moim przekonaniu.

KaZeK
15-09-2013, 17:29
Mam jeszcze propozycje: do tego questu proponuje dodac misje na wbicie 7 poziomów za pomocą motylkow

Bardzo łatwo ominąć Twoją propozycje, wystarczy wbić 99% lvla np na wardach, a 1% motylem 'dobić'.

#t
Co do używania tarczy to powinna nosić ją osoba powyżej 1500 poziomu doświadczenia. W trybie 1 plusowy procent do ataków magicznych dla rycerzy oraz łuczników zmniejszyłbym do 5% a dla profesji magicznych zostawiłbym 10% (jeżeli się oczywiście da).

Zarexoholik?
15-09-2013, 17:37
I tak każdy będzie miał wbite w ten śmieć przedmiot, bo każdy kto ma IQ ze 30 chociaż to będzie latał z 2x UW, które daje mu praktycznie nieśmiertelność jeśli chodzi o malee od mobów/ludzi. Najpierw poprawcie błędy potem zacznijcie myśleć o nowych przedmiotach.

Co do Twojego pomysłu - żenada. Popsujecie jeszcze bardziej balans, a starlight to nieopłacalny amulet na mainie, także?

Manetaion
15-09-2013, 17:42
Ta opcja zamiast SL jest bez sensu, osoba może padać ile chce kiedy chce i jak chce, a nic nie straci...

Poza tym jest ok.

Nunak
15-09-2013, 17:43
Moim zdaniem wprowadzic moznaby bylo luck + 2-3% zmniejszyc otrzymywane obrazenia.

Nullo
15-09-2013, 18:22
Opcja nr.1 zapowiada sie obiecujaco lecz dla profesji magicznych dałbym 20%, palkow 15%, a ek 10% tyle ode mnie :)

Mohito
15-09-2013, 19:32
Ta tarcza musiała by być od 1.5k albo może jakiegoś fajnego lvl np 1234 , 2222 czy coś takiego. Długi quest ale bez takich rzeczy jak zabicie np 100 devili , coś można z motylkami i dragon eggs aby podrożały bo spadają ceny. Fakt lecą z potworów ale mogą wejść tam tylko osoby z przedziałem levelowym. Jak to wykorzystacie to jestem na tak :P

Wasik che che
15-09-2013, 20:06
1300lvl na quest, osoba musi go wykonać, by tarcza działała. :)

Programista Paul Dirac
15-09-2013, 21:24
Wiesz co Santano, za jedno ciebie podziwiam, że umiesz to oprogramować.

A co do samego pomysłu, jest beznadziejny. Jeden item z questem długim, na około miech i tarcza dająca nieśmiertelność :). A co, wprowadzisz doładowanie tarczy, to już chyba logiczniej jest: doładować amulet :). Ale napisze tak, zrób losowanie od czego ona będzie chronić. Wykorzystaj rand()%1000. A dlaczego bo niech będzie trudniej, jak to widzę: Na 996 przypadków będzie to shield dający jedynie def: 7x. A w innych, znaczy kolejnych 4 niech daje, to co napisałeś w propozycjach. A jakie będą zyski,magiczna tarcza będzie rzadkością, każdy będzie chciał ją/je mieć. I przynajmniej up będzie udany :).
Ogarnij się koleś, dodaliście uw, teraz jakąś śmieszną tarczę, no ale kogo to zadowoli? garstkę maniactwa, co nie widzi nic poza tibia. Na serio, stwórzcie set, który będzie rzadkością, liczba graczy podskoczy, a ktoś bardziej ogarnięty zarobi trochę zł, a to podwoi jego czas na apo :). Rób co chcesz tak ogólnie, to twój świat :).

Przystojniaczek
15-09-2013, 21:52
Jestem za trybem numer jeden. Bardzo dobry pomysł. Może wtedy płacz się skończy, że z UW hity są za duże, a knajt to czołg.
Santano jak zwykle powala pomysłowością. Czekamy na kolejne propozycje ^.^

Dokładnie tak jak napisał Sasha myslę że skończy się płacz innych profesji ze ek to czołg.

Zii Baba
15-09-2013, 22:53
Tryb PVP: zmniejszenie o 30% otrzymanych obrażeń z ataku bezpośredniego i obszarowego UW dla profesji magicznych, 25% dla paladynów i 20% dla rycerzy, w zamian 10% większe obrażenia od ataków obszarowych.

kosztem takich udogodnien w trybie pvp powinno byc kilku procentowe zmniejszenie efektywnosci leczenia sie dla kazdej profesji



Tryb PVM: zmniejszenie obrażeń od magii o 4% oraz obrażeń fizycznych o 3% tylko od potworów.

redukcja obrazen od magii o jakies 5%, a obrazenia fizyczne - nie tykac


Tryb Luck: zwiększenie szczęścia przy zdobywaniu loota.

ile punktow do zdobycia lepszego lootu? nie zapominajcie o tym, ze jest cos takiego jak korona


Tryb Safe: działanie jak starlight, możliwość noszenia innego amuletu.

ciekawa opcja, ale co z blessami i wlasciowosciami amuletow? co za ladunkami soft, winged, p amu, yb czy perfa? nie kazdy bedzie mial mozliwosci noszenia takiej tarczy


Tarcza działałaby tylko u graczy, którzy wykonali quest/(ew. ograniczenie lvlowe).

moim skromnym zdaniem robienie blokad lvlowych to glupota, ludzi to tylko wkurwi i nic poza tym. co do mozliwosci uzywania tarczy przez ludzi, ktorzy wykonali quest nie wiem to jedyna dobra opcja zeby allegrusy przestaly kozaczyc(uczciwosc by byla). pragne zwrocic jeszcze uwage na to, ze gdybysmy podczas wykonywania questu musieli miec kompanow, ktorzy sa na tym samym etapie co my(misje itp)/posiadaja odpowiednie profesje quest po pewnym czasie bylby wykonywany tak jak teraz dao/shq czy inne pojebane quest. osobiscie dostaje kurwicy jak musze uporac sie z podobnym questem, a mozna to zastapic czyms innym o podobnym poziomie trudnosci. jak byly by jakies solo roomy itp proponuje mozliwosc czyszczenia ich przez wysokopoziomowyh graczy tak jak jest to teraz w przypadku chociazby uw

co do samego wprowadzenia quest nie mam raczej zastrzezen, troche doszlifowac atrybuty tarczy/nie tarczy i bedzie elegancko, wazne by juz do konca nie zjebac tego apo. nie mozecie dac za wiele ;] niedosyt mile widziany

@edit
Santano, jedna prosba co do tego tematu... Nie daloby sie jakos wyjebac ludzi typu sasza, ktorzy nigdy nie mieli stycznosci z mainem, a sraja sie w propozycjach/opiniach na temat wlasnie tego zakichanego maina?
ew nie brac ich zdania w ogole pod uwage XD

Gretisch
16-09-2013, 08:35
No i gitara, zapowiada sie bardzo ciekawy quest. :p wkońcu cos trzeba bedzie zrobic ze zgrana ekipa :p zacząć quest robic na 1200 zeby te małe lvle tez miały zadanie zeby troche pomyśleć, skoro bedzie on długi to zanim oni to wykonają to wbija z 1500 jeśli na tym lvlu podołają tym potwora z ekipa :D jestem na tak jak najbardziej :p różne możliwości tej tarczy tez mi sie podobają wkońcu cos nowego, nigdzie takiego czegoś nie widziałem a nawet nie słyszałem :D

Rekrut
16-09-2013, 08:44
No taka tarcza była by zajebistą opcją. Tylko żeby quest był do zrobienia co najmniej od 1500 lvla

#Zii Baba ma racje z graczami z rooka:D

Doktor Watson
16-09-2013, 10:09
Pomysł fajny, ale jak wybiorę np tarczę z zwiększonym lootem to już nie zmienię np na tryb pvp ?. Wybiera się jedno i już na zawsze?. Dobra propozycja ciekawe co z tego wyjdzie .
Zmienisz. Wystarczy kliknąć prawym myszy na tarczę i tryb zmienia się na kolejny.


Bonusy do tarczy np będzie można zmieniać raz na 6h.
Ale po co tak, skoro każdy tryb daje co innego i w innym czasie? Jedynie przyda się ograniczenie, że zaczyna działać po minucie - żeby nie było tak, że ktoś będzie expił na mobie z mniejszymi obrażeniami, pod koniec klika żeby mieć lepszy loot a jeszcze za chwilę klika jeszcze raz bo ma red hp i nie chce stracić lvl :P


Bardzo łatwo ominąć Twoją propozycje, wystarczy wbić 99% lvla np na wardach, a 1% motylem 'dobić'.

Pierdu pierdu. Jak się dobrze napisze skrypt to i będzie wszystko działać jak należy :> Zapewniam Cię, że jeśli Santano skorzysta z tej propozycji to będzie to należycie zrobione :)


I tak każdy będzie miał wbite w ten śmieć przedmiot, bo każdy kto ma IQ ze 30 chociaż to będzie latał z 2x UW, które daje mu praktycznie nieśmiertelność jeśli chodzi o malee od mobów/ludzi. Najpierw poprawcie błędy potem zacznijcie myśleć o nowych przedmiotach.

Co do Twojego pomysłu - żenada. Popsujecie jeszcze bardziej balans, a starlight to nieopłacalny amulet na mainie, także?
No ale zostaną też wprowadzone inne amulety, nie zawierające w sobie właściwości SL :> Tak więc będziesz miał wybór - perfect amulet + BH lub nowy amulet + nowa tarcza. Noszenie 2x UW zostanie zablokowane przy najbliższej okazji :D


Ta opcja zamiast SL jest bez sensu, osoba może padać ile chce kiedy chce i jak chce, a nic nie straci...

Poza tym jest ok.Jak już napisał Santano - nie wszystko jest jeszcze opracowane, być może będzie trzeba "doładowywać" tarczę.


Wiesz co Santano, za jedno ciebie podziwiam, że umiesz to oprogramować.
Ucz się AVR w C i asemblerze a zobaczysz, że to nie takie trudne. Jak ogarniesz wyświetlacze LCD, ramki itp to już wystarczy nauczyć się jakiegoś routera i inteligentne domy możesz stawiać :D


A co do samego pomysłu, jest beznadziejny. Jeden item z questem długim, na około miech i tarcza dająca nieśmiertelność :). A co, wprowadzisz doładowanie tarczy, to już chyba logiczniej jest: doładować amulet :). Ale napisze tak, zrób losowanie od czego ona będzie chronić. Wykorzystaj rand()%1000. A dlaczego bo niech będzie trudniej, jak to widzę: Na 996 przypadków będzie to shield dający jedynie def: 7x. A w innych, znaczy kolejnych 4 niech daje, to co napisałeś w propozycjach. A jakie będą zyski,magiczna tarcza będzie rzadkością, każdy będzie chciał ją/je mieć. I przynajmniej up będzie udany :).
Ogarnij się koleś, dodaliście uw, teraz jakąś śmieszną tarczę, no ale kogo to zadowoli? garstkę maniactwa, co nie widzi nic poza tibia. Na serio, stwórzcie set, który będzie rzadkością, liczba graczy podskoczy, a ktoś bardziej ogarnięty zarobi trochę zł, a to podwoi jego czas na apo :). Rób co chcesz tak ogólnie, to twój świat :).
Amulety będą dla niższych lvl i tych których na tą tarczę stać nie będzie... :> Do tego jest jeszcze sporo niewykorzystanych amuletów więc będą nowe z innymi właściwościami dzięki którym połączenie tej tarczy z nowymi będzie korzystniejsze niż noszenie perfa, jednakże nieco droższe (co akurat przy dużych poziomach nie jest złym pomysłem) :)


A co do wszystkich którzy się boją o grafikę:
http://www.tibia-wiki.net/images/Salamander_Shield.gif

Pozdrawiam, wasz kochany Marecki.