Zaloguj się

View Full Version : Strata po ?mierci! - Kiedy zmiany?



Zarexoholik?
15-12-2013, 14:07
Tyle o tym było pisane, tyle propozycji i nadal to samo. Zabija się kogoś, a on praktycznie nic nie traci. 100cc to jest żenada nie hajs. Do końca apo tak ma być? Jaki sens ma zabijanie kogokolwiek skoro po śmierci nic się nie traci, fragi schodzą za długo, a doładowanie amuletów jest strasznie tanie? Zajmujecie się zbędnymi rzeczami, dodawaniem jakichś terenów, które ktoś odwiedzi może z 5x, a potem o nich zapomni zamiast poprawić coś co tutaj jest najciekawsze - pvp?

Może jakiś ogólny temat z propozycjami jak to zmienić i sondą, by wybrać najciekawszą zmianę w systemie zgonów?

Nunak
15-12-2013, 14:17
Strata doswiadczenia zniecheci ludzi do gry

Ja bym z checia zmienil cene sl'a i ladunkow w amuletach (tylko problem bedzie z perfectem)

100lvl=100cc/1 ladunek
3000lvl=3000cc/ 1 ladunek

@down
Moglaby byc blokada lvlowa, tylko trzeba by bylo usunac z loota sl'a albo bardzo oslabic loot sli

Rinson
15-12-2013, 14:21
Zmiana ceny sl'a nic nie da, bo wiekszosc teraz gra z amuletami. A strata doswiadczenia zniecheci ludzi do gry
Ja bym z checia zmienil cene sl'a i ladunki w amuletach (tylko problem bedzie z perfectem)
100lvl=100cc/1 ladunek
3000lvl=3000cc/ 1 ladunek

Tak na prawdę taki system może nic nie dać. Dlaczego? Przykładowo załóżmy, że masz postać z 3000 poziomem. Dojdziesz do wniosku, że warto mieć kasę jakby był jakiś update więc po co tracić 3kcc na np. sl? Wyexpisz sobie w 1-2 dni 100 poziom, kupisz gbp sl'i i prześlesz sobie na postać z 3000 lvl. Więc tak na prawdę to nie rozwiąże problemu.

Oczywiście jesteśmy otwarci na propozycje. Tylko jeżeli jakaś sonda jest prowadzona to warto, żeby miała ona duże poparcie wśród graczy.

Hokage
15-12-2013, 14:34
Jedynie doładowanie perfekta kosztuje więcej bo z 40kkcc+ a fragi powinny schodzić 2x szybciej :) doładowania yba 150cc za i use ?

Możne by to zmienić

rumun
15-12-2013, 14:36
Oczywiście jesteśmy otwarci na propozycje. Tylko jeżeli jakaś sonda jest prowadzona to warto, żeby miała ona duże poparcie wśród graczy.

Było wiele sond gdzie propozycja miała duże poparcie[nawet dwóch gmów mowa o tym http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=116967?] a i tak często administracja nie wypowie sie sie na dany temat/nie wprowadzi tego. ;]


#t
Jestem za tym żeby śmierć robiła większe szkody niz aktualnie, więcej traci osoba, która zabija[m walle, czasami jajka].

Wy sie dobrze czujecie? 1-3kcc za sl? Nawet nie odpalałbym pk/ys 2,5k edem ponieważ lece na spama.

Andax
15-12-2013, 14:36
Można zrobić kilka typów np :

You see a starlight (Arm:3)(100-500lvl)= 1sc ...

You see a starlight (Arm:3).(2500-3000lvl)= 30sc

Działałyby tylko w tych przedziałach.

Dementor
15-12-2013, 14:42
Tak na prawdę taki system może nic nie dać. Dlaczego? Przykładowo załóżmy, że masz postać z 3000 poziomem. Dojdziesz do wniosku, że warto mieć kasę jakby był jakiś update więc po co tracić 3kcc na np. sl? Wyexpisz sobie w 1-2 dni 100 poziom, kupisz gbp sl'i i prześlesz sobie na postać z 3000 lvl. Więc tak na prawdę to nie rozwiąże problemu.

Taki system owszem nie miałby sensu. Powinno to być zrobione w ten sposób, że ładunek amuletu działa tylko na postaci, która go kupiła. Tego typu propozycje już się pojawiały na forum. Trzeba teraz tylko w jakiś sposób je odświeżyć i wybrać najlepszą... Oczywiście jeśli gracze tak naprawdę tego chcą. W obecnej sytuacji pvp to zabawa, można zginąć xxx razy dziennie. Po zwiększeniu start po śmierci niektórym graczom się odechce brać udziału w pvp co za tym idzie również po części grać. Wydaje mi się, że na początku pasuje zrobić sondę czy apowicze w ogóle byliby za taką zmianą. Jeśli tak to następnym krokiem byłoby utworzenie kilku sensownych propozycji i dopiero po przegłosowaniu którejś z nich będzie można brać się za ewentualne jej wprowadzanie... :)

Pewniacha
15-12-2013, 14:57
Pomyślałeś o takich rzeczach jak crash, lag itd? Na rl tibii niedawno dopiero o tym pomyśleli i dali jakieś śmieszne vouchery i rekompensaty. A tutaj masz w regulaminie, ze administracja nie odpowiada za bledy. Brain on.

Nunak
15-12-2013, 15:05
Pomyślałeś o takich rzeczach jak crash, lag itd? Na rl tibii niedawno dopiero o tym pomyśleli i dali jakieś śmieszne vouchery i rekompensaty. A tutaj masz w regulaminie, ze administracja nie odpowiada za bledy. Brain on.

Tak jak napisales, administracja nie odpowiada za bledy, wiec o co chodzi? Jak teraz padniesz przez blad serwera to przeciez nie odzyskasz kasy

Mohito
15-12-2013, 15:23
Jak dla mnie powinno być tak :
1 - 1000 lvl - sl 1sc
1001 - 2000 - sl 2,3 lub 5sc do uzgodnienia
2001 - 3000 - sl 1kcc
3k+ sl hmm 1.5 - 2kcc? Tak aby były odczuwalne straty po śmierci jak się już padnie te 10x

Czarodziej Xardax
15-12-2013, 15:37
Tak na prawdę taki system może nic nie dać. Dlaczego? Przykładowo załóżmy, że masz postać z 3000 poziomem. Dojdziesz do wniosku, że warto mieć kasę jakby był jakiś update więc po co tracić 3kcc na np. sl? Wyexpisz sobie w 1-2 dni 100 poziom, kupisz gbp sl'i i prześlesz sobie na postać z 3000 lvl. Więc tak na prawdę to nie rozwiąże problemu.

Oczywiście jesteśmy otwarci na propozycje. Tylko jeżeli jakaś sonda jest prowadzona to warto, żeby miała ona duże poparcie wśród graczy.

wiec wchodzi modul blesow i nie mozna nic przeslac bo sl nie sa przedmiotami :confused:

Turoczeek
15-12-2013, 16:06
Rzeczywiście frag znika 12h, a ofiarę kosztuje to tylko 1sc(nie licząc perfa).

Już od 500 lvla 1sc to prawie nic.

Powinniście wprowadzić jakieś rozwiązanie, aby zmniejszyć kasę.

Crayon
15-12-2013, 16:19
No to może zrezygnujmy z SLi, zostawmy jedynie aole i niech administracja stworzy quest, który da możliwość kupna blessów (jak na RL) u czterech różnych NPC rozsianych po całej mapie, do których dostęp nie byłby taki łatwy. Urozmaiciłoby to PVP z pewnością, zaczęłaby się kalkulacja, czy coś mi się opłaca. No i straty byłby nieporównywalne z tym co jest teraz.

fugitive
15-12-2013, 16:22
Lepiej jakby po dedzie spadało max 20% lv.

Zarexoholik?
15-12-2013, 16:24
No to może zrezygnujmy z SLi, zostawmy jedynie aole i niech administracja stworzy quest, który da możliwość kupna blessów (jak na RL) u czterech różnych NPC rozsianych po całej mapie, do których dostęp nie byłby taki łatwy. Urozmaiciłoby to PVP z pewnością, zaczęłaby się kalkulacja, czy coś mi się opłaca. No i straty byłby nieporównywalne z tym co jest teraz.

I wiesz co by się działo z profesjami magicznymi w pvp? Albo zdajesz sobie sprawę co by się z nimi działo na wardach? To lekka przesada, ale wybaczam ci to, bo pewnie nie wiesz co to jest ward, ani jak wygląda konkretne pvp, gdzie ms nie ma drugiego na jedno UE.

Chodzi bardziej o wprowadzenie czegoś na zasadzie, że dana osoba z poziomem np. 3000 może kupić użycie amuletu za Xsc i tylko ONA u danego NPC może kupić. Starlighty mogą zostać w grze, ale można im zabrać kilka %, tak by mógł częściej nie zadziałać.


Każda profesja ma swoje plusy i minusy. W takim razie MS niech nie bierze piętnastu wardów na klatę, to sobie poradzi. Albo niech uważa bardziej. Albo może to wymusi chodzenie z blokerem. Oh, te czasy, kiedy ktoś bloczył, a druga osoba biła. Nie powrócą już, co?

Nie ma znaczenia, czy to będzie 15 wardów, czy 1. ;S

Crayon
15-12-2013, 16:34
I wiesz co by się działo z profesjami magicznymi w pvp? Albo zdajesz sobie sprawę co by się z nimi działo na wardach? To lekka przesada, ale wybaczam ci to, bo pewnie nie wiesz co to jest ward, ani jak wygląda konkretne pvp, gdzie ms nie ma drugiego na jedno UE.
Wardy to te małe borsuko-skunksy, tak? I nie rozumiem co ma expienie z SLem/AOLem/Czymkolwiek innym do tego, że się expi na owych wardach.

propos
15-12-2013, 16:38
Wprowadzić kilka amuletów dla danych przedziałów lvl-owych któreby działały tylko na tych lvlach.

1-500 1sc
501-1000 5sc
1001 - 1500 10sc
1501 - 2000 15sc
2001 - 2500 20sc
2501+ 25sc

Okey
15-12-2013, 16:41
Wardy to te małe borsuko-skunksy, tak? I nie rozumiem co ma expienie z SLem/AOLem/Czymkolwiek innym do tego, że się expi na owych wardach.

Bo profesje magiczne tam spływają na 2 hity XD

_____
Blessy, propozycja santano = wolny slot na amulet (możliwość nowego questa) + brak możliwości kupowania tańszych amuletów noob charami w przypadku ceny zależnej od lvla.

Demon
15-12-2013, 16:42
Wardy to te małe borsuko-skunksy, tak? I nie rozumiem co ma expienie z SLem/AOLem/Czymkolwiek innym do tego, że się expi na owych wardach.
z tym, że ms w godzine padnie 10x, a ek ani razu ;)

jeśli ktoś rzuci jakąś sensowną propozycje, która będzie odpowiadała każdemu i będzie sprawiedliwa dla wszystkich to pewnie by się coś poczyniło w tym kierunku. narazie możemy snuć i marzyć

Sasza
15-12-2013, 16:49
Ile razy można wałkować ciągle ten sam temat..

Żadnego NPC przyjmującego pieniądze "z góry" w zamian za brak obrażeń przy kolejnych utratach życia przez gracza.

A dodać już dawno, zapomnianą propozycje z blessami:

100 lvl - 15cc
200 lvl - 30cc
300 lvl - 45cc
400 lvl - 60cc
500 lvl - 75cc
600 lvl - 90cc
700 lvl - 105cc
800 lvl - 120cc
900 lvl - 135cc
1000 lvl - 150cc
1500 lvl - 225cc
2000 lvl - 300cc
2500 lvl - 375cc
3000 lvl - 450cc

Ceny mogą ulec zmianie, zwiększyć je :)


I po problemie, wtedy taki 2000-3000 poziom odczuje śmierć od takiego Zarexa, jestem za zmianą!


@edit


Na roku wtedy sl będzie kosztował 5kcc i ok. Nie grasz na mainie to po co się wypowiadasz w tej sprawie wgl. Cene zwiększyć o kilka sc a nie kcc


Co ma Rookgard to blessów na Main'ie? Bo za bardzo nie rozumiem typie.
Sl jedynie będzie na Rooku i cena będzie ciągle taka sama, nie rozumiem Twojego roku myślenia.

Crayon
15-12-2013, 16:57
z tym, że ms w godzine padnie 10x, a ek ani razu ;)
Każda profesja ma swoje plusy i minusy. W takim razie MS niech nie bierze piętnastu wardów na klatę, to sobie poradzi. Albo niech uważa bardziej. Albo może to wymusi chodzenie z blokerem. Oh, te czasy, kiedy ktoś bloczył, a druga osoba biła. Nie powrócą już, co?

@edyt do dołu
Przez to co mówisz wynika, że te moby nie są zbyt dobre do expienia dla postaci magicznych. W większości gier MMO tak się zdarza, że jakiś mob nie jest opłacalny, bo może Cię sciągnąć na strzała nawet jak teoretycznie nie powinien. Albo, albo. Wóz, albo przewóz. Bardzo rzadko da się zrobić tak, że można zadowolić wszystkich. Co jest przykre, ale niestety prawdziwe

/Demon
kredek, edytuj posty ;)
Gdybym edytował te posty, to nikt by tego nie przeczytał /Krajon

Szallony
15-12-2013, 17:22
No okej ale co wtedy z amuletami? ;)

Karpek II
15-12-2013, 17:33
W takim razie MS niech nie bierze piętnastu wardów na klatę, to sobie poradzi.
Tu nie o to chodzi. Problem w tym, że MS/ED mają mało hp i mogą paść nawet od jednego warda na combo w ułamku sekundy, bo ward potrafi czasem pierdolnąć nawet 20k jednym hitem. One biją tylko z łapy, nie używają żadnych czarów. Nawet jak ktoś ma zajebistego skilla w expieniu to padnie tam minimum raz na godzinę. Jeżeli chodzi o profy magiczne to zależy też od szczęścia, bo czasami ward nic nie bije, a czasami jak się wkurwi i leci combo to nawet knight ma kłopoty z wyuhaniem się XD


Albo może to wymusi chodzenie z blokerem.
Na wardach tak się nie da, bo często robią się niewidoczne + zajebiście szybko biegają xddd

Hokage
15-12-2013, 18:14
Ile razy można wałkować ciągle ten sam temat..

Żadnego NPC przyjmującego pieniądze "z góry" w zamian za brak obrażeń przy kolejnych utratach życia przez gracza.

A dodać już dawno, zapomnianą propozycje z blessami:

100 lvl - 15cc
200 lvl - 30cc
300 lvl - 45cc
400 lvl - 60cc
500 lvl - 75cc
600 lvl - 90cc
700 lvl - 105cc
800 lvl - 120cc
900 lvl - 135cc
1000 lvl - 150cc
1500 lvl - 225cc
2000 lvl - 300cc
2500 lvl - 375cc
3000 lvl - 450cc

Ceny mogą ulec zmianie, zwiększyć je :)


I po problemie, wtedy taki 2000-3000 poziom odczuje śmierć od takiego Zarexa, jestem za zmianą!


Na roku wtedy sl będzie kosztował 5kcc i ok. Nie grasz na mainie to po co się wypowiadasz w tej sprawie wgl. Cene zwiększyć o kilka sc a nie kcc

Ktoś II
15-12-2013, 20:12
Można zrobić kilka typów np :

You see a starlight (Arm:3)(100-500lvl)= 1sc ...

You see a starlight (Arm:3).(2500-3000lvl)= 30sc

Działałyby tylko w tych przedziałach.

Popieram w stu procentach. Tak samo mogłoby działać przy amuletach typu Soft Amulet- koszt doładowania adekwatny byłby do lvla.

Doktor Watson
15-12-2013, 20:40
Szczerze? Cena blessa (jeśli już coś miałoby być wprowadzane to raczej blessy) musiałaby zawierać kilka czynników: lvl, profesję... ;) Może też zawierać np. składnik dotyczący padnięć od graczy i potworów - jeśli przewaga deadów od potworów to amulet tańszy, jeśli od graczy to amulet droższy. Byłaby to pewnego rodzaju mobilizacja do expienia :)

Jednakże wtedy SL staje się bezużyteczny - co z nimi zrobić? Co będzie na rooku? Co z niższymi poziomami które dostają 3 SLe od Santorr'a? To jest wiele pracy aby to wszystko opanować :)

Może ekipa by coś nad tym pomyślała :D

Domcio Old
15-12-2013, 22:52
W sumie by mogli w końcu wprowadzić te blessy. Strata 100cc po śmierci to jest nic na dzisiejsze czasy. Pewnie jak by wprowadzili te blessy, by nie było wbijania takiego na respy. Były już takie propozycje, jedną napisał nawet sam Santano i nic z tym nie robią. Miejmy nadzieję, że w końcu dodadzą te blessy na APO :D

DRONI
17-12-2013, 00:19
Jak dla mnie to troche zaczyna sie licytacja. Właśie apo zyskuje na tym, że są tanie sle i doładowanie perfa. J rozumiem, że panu : zarexoholikowi nie chce sie expić, więc chce sobie ubić i zbijac lvl graczom którzy po prostu lubią sobie expić i bic kolejne bariery lvl, ale to nie tędy droga. Serw stoi bardzo słabo, więc zmiany i tak nie przyciagną nowych. Powstaja nowe questy, widac admini sie starają, mortis bardzo kulturalnie pomaga i odpowiada na poczte, ale po liczbie widać, że to już nie to samo.
Sorry ale skoro wam się znudziło to odpocznijcie od apo, jak zarex już pisałes idz, gdzieś tam na serw tibia rl, potem wróć, pograj ile tam chcesz i znowu. Widać, po questach, że powstaja nowe respy, nowe przedmioty, nowe elementy w grze, poprawa błedów. Ale zmiany systemu w grze to tylko mogą wpłynąć na utratę graczy, a co to za gra, gdzie w dzień jest 25 osób?
jak komuś jest zbyt nudno niech sobie odpocznie od tibii, przemyśli i ewentualnie wróci lub nie.

/Demon
nie przesadzaj, 25 osób to masz może w godzinach 6-13 z rana jak ludzie są w szkole/w pracy ;p

Kumpel Armii
17-12-2013, 12:36
Serwer PVP ma to do siebie, że gracze między sobą prowadzą wojny, pojedynki, prywatne utarczki, itd... Tak więc jaki sens jest w tym, że ubijając gracza, tak naprawdę nie zyskujemy z tego faktu żadnej konkretnej satysfakcji? Gracz nic nie traci, jedynie nic nie warty (dla zabitego) amulet!

Zapraszam do zapoznania się z propozycją: Amulety - Renowacja, part 2! (http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=121308) oraz do wspólnej konwersacji, miejmy nadzieję prowadzącej do jakiegoś konkretnego konsensusu :)

P.S. Idąc tokiem myślenia niektórych z Was APO upadnie ze względu na zmianę w amuletach?! To bzdura! Ponieważ normalnym jest, że nowo wprowadzone zmiany niektórych mogą zrazić do serwera, ale z drugiej strony, innych mogą zmotywować - tych, którzy uważać będą za uczciwe granie na zasadach nie opierających się na ciągłym dążeniu donikąd. Trzeba będzie bardziej uważać i grać rozważniej, zaś w pojedynkach PVP, zyskają na wadzę indywidualne umiejętności danego gracza.

Crayon
17-12-2013, 13:35
A nie lepiej zradykalizować jeszcze bardziej SL i minimalną stratę dopiero za najdroższe amulety? Wiecie, czasem jak padniecie na RL to i 7 lvli może spaść. To jest dopiero strata i zabawa.

Nadal stoję przy swojej propozycji blessów i wywalenia tego całego SLa

rumun
17-12-2013, 17:25
A nie lepiej zradykalizować jeszcze bardziej SL i minimalną stratę dopiero za najdroższe amulety? Wiecie, czasem jak padniecie na RL to i 7 lvli może spaść. To jest dopiero strata i zabawa.

Nadal stoję przy swojej propozycji blessów i wywalenia tego całego SLa

No, ale na Rl nie pada sie tak często jak na APO ;d

NIech wprowadzą ten system blesów i tyle