PDA

View Full Version : Amulety - Renowacja, part 2!



Kumpel Armii
17-12-2013, 12:30
Przedstawiam wam propozycję renowacji w funkcjonowaniu amuletów w postaci tabeli:


Item|
Nazwa|
Szansa na utratę ekwipunku|
Szansa na utratę plecaka|
Procent utraty punktów doświadczenia/skilli|
Dodatkowe funkcje jakie posiada przedmiot

http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif|
Amulet of Loss|
0%|
0%|
10%|
---

http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif|
StarLight|
0%|
0%|
0,3%|
3 arm.

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Soft Amulet|
0%|
0%|
0,1%|
+mp & hp

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Winged Amulet|
0%|
0%|
0,1%|
+speed

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Bunny Amulet|
0%|
0%|
0,1%|
+3% atk. mag.

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Pandemonium Amulet|
0%|
0%|
0,1%|
+5% def. mag.

http://i37.tinypic.com/magd1e.gif|
Perfect Amulet|
0%|
0%|
0%!|
+mp & hp +speed +3% atk. mag. +5% def. mag.


W tabeli pogrubiłem te elementy, które w mojej wizji powinny ulec zmianom. Mianowicie, jak nie trudno wychwycić, moja propozycja ma wprowadzić każdorazową stratę % ilości doświadczenia/skilli przy każdym zgonie! Wyłączając z tego, najlepszego chroniącego nas amuletu: Perfect Amulet (tak więc nadal pozostałaby możliwość kompletnej ochrony!). Obecnie znaczna większość nawet tych największych "h" leveli kupuje mimo wszystko StarLight za banalne (zwłaszcza dla nich) 100cc. Co jest zupełnie śmieszne i nie sprawiedliwe względem tych, którzy posiadaja lepsze i droższe naszyjniki.

Bzdurą dla mnie jest to, że podczas śmierci nie tracimy choćby 1mln punktów doświadczenia (oczywiście w zależności od levelu). Takie hight levele w ogóle nigdy nie stracą żadnego poziomu, ponieważ taki amulet dla nich, to jak 1000gp dla początkującego na APO (bez allegro). W dodatku zabicie hight poziomowego gracza nie dość, że nie należy do najłatwiejszego zadania, to tak na prawdę nie mamy żadnej satysfakcji z zabicia takowego gracza. Co nam z tego, że straci dla niego nic nie warty amulet, skoro jego punkty doświadczenia nie ulegną zmianie? Otóż właśnie nic! Jedyne czym możemy się w takiej sytuacji pochwalić to tym, że zginął, co na pewno nie sprawia takiej przyjemności jak myśl, którą dałby nam fakt, iż straciła ta osoba 1 czy 2 poziomy doświadczenia lub chociaż jakąś część jednego poziomu...

Sonda jest publiczna, w związku z zainteresowaniem ostatnimi czasy tym tematem, liczę na uczciwe rozwiązanie sprawy!!!!

P.S. W związku z wprowadzeniem możliwości lekkiej straty % doświadczenia, na Rookgardzie wówczas należałoby wprowadzić nowy amulet, pozwalający na kompletną ochronę.

Pozdrawiam!
administrator cennika~apo (http://cennik-apo.pun.pl/)


@Edit
Mój komentarz na ten temat z innego wątku: http://www.forum.toproste.pl/showpost.php?p=1109307&postcount=29

Zarexoholik?
17-12-2013, 12:36
Ja bym jeszcze minimalnie podniósł procenty oraz zwiększył cenę doładowań amuletów. Tak samo osłabiłbym częstotliwość lootowania starlightów ze wszystkich mobów.

Ogólnie jestem na tak.

Pytanie: "Dlaczego jeszcze nie wprowadzono żadnych zmian?"

fFl7hEVSE1Q


za mało, 0.1%? rly? co to zmieni, 10 dedów = 1%, czyli cały chuj

jestem za, ale kary muszą być surowsze

1% z 831413933480 expa (mój exp) to jednak coś jest. :D

Demon
17-12-2013, 12:38
za mało, 0.1%? rly? co to zmieni, 10 dedów = 1%, czyli cały chuj

jestem za, ale kary muszą być surowsze

Sasza
17-12-2013, 12:43
A ja jestem za takimi zmianami:

http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif Amulet of Loss 10%
http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif StarLight 3%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Soft Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Winged Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Bunny Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Pandemonium Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Perfect Amulet 0%


Myślę, że dobre rozwiązanie.
Przynajmniej, gdy kogoś zabijesz to jest szansa, że ktoś coś straci i to w pewien sposób odczuje, ponieważ strata 100cc na naszym serwerze to jest śmiech :D
Ewentualnie zwiększyć cene doładowań, sli w sklepie.

Jest jeden problem, sl na Rooku. Wątpię, że zamienią go na inny amulet, a nie chciałbym tracić nawet 1% gdy padne :)

Dalej jestem za blessami, które Santano/Mortiis wymyślił.

Azielu$
17-12-2013, 15:20
A ja jestem za takimi zmianami:

http://i44.tinypic.com/bi75ag.gif Amulet of Loss 10%
http://i42.tinypic.com/2dt4ok5.gif StarLight 3%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Soft Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Winged Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Bunny Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Pandemonium Amulet 1%
http://i37.tinypic.com/magd1e.gif Perfect Amulet 0%


Myślę, że dobre rozwiązanie.
Przynajmniej, gdy kogoś zabijesz to jest szansa, że ktoś coś straci i to w pewien sposób odczuje, ponieważ strata 100cc na naszym serwerze to jest śmiech :D
Ewentualnie zwiększyć cene doładowań, sli w sklepie.

Jest jeden problem, sl na Rooku. Wątpię, że zamienią go na inny amulet, a nie chciałbym tracić nawet 1% gdy padne :)

Dalej jestem za blessami, które Santano/Mortiis wymyślił.

Jesteś debilem, wiesz? Przemyślałeś w ogóle to co napisałeś? Wiesz ile to jest 1% expa na np 2k lvlu? Ponad pół lvl'a. Teraz dodaj do tego to, że grając ms/ed, nawet ogarniając, zdarza się paść 2-3 razy na lvl [wardy, a o nilach nie wspomnę]. Magiczne profesje zniknęłyby z apo razem z jakimkolwiek 'pekowaniem'. :) Nie wspomnę o takich 400 lvl'ach, gdzie przy padnięciu na sl'u [u ciebie -3%] traciliby ok. 3-4 lvli.

#Topic
Nie dawaj już więcej propozycji dotyczących gry, na temat której nie masz zielonego pojęcia.

Yoohi
17-12-2013, 16:13
A co z % magic levela czy też po śmierci byśmy tracili %?

Ja jestem ogólnie neutralny ani na tak ani na nie, bo już były takie propozycje wcześniej, a myślę jeszcze, że będzie z tym więcej problemów niż z czymkolwiek. Przy śmierci ktoś straci więcej % czy też leveli przez błędy, a za to
administracja nie odpowiada.

Domcio Old
17-12-2013, 17:08
Właśnie takie coś by się przydało na servie. PVP by zaczęło mieć sens. Co zrobić ze skillami i Mlvl? Najlepiej jakby, wgl nie spadały, ponieważ bardzo trudno wbija sie skille i Mlvl :D

`Rapi
17-12-2013, 18:40
Nie wiem który to już temat o tych amuletach i pewnie nikt by tego nie zliczył, ale uwierzcie, w tej sprawie nic się nie zmieni, jedynie cud tutaj może pomóc :)

Okey
17-12-2013, 18:52
za mało, 0.1%? rly? co to zmieni, 10 dedów = 1%, czyli cały chuj

jestem za, ale kary muszą być surowsze

0.1% całego expa, nie lvla ziom xdd

Może to i dobry pomysł, ale co z ms/ed? Lagami serwera? Utrzymanie perfa ms/ed jest straaaaaaasznie drogie, dlaczego oni mają mieć gorzej? ;P Powtórzę znów - jak dla mnie najlepszą opcją będą blessy - frag będzie cenniejszy a wszystko będzie jak dawniej. : )

Kimus The Master
17-12-2013, 18:54
Odrobine zwiększyć utratę expa na lvl + cena za ich doładowanie i będzie OK
ogólnie jestem na Tak

tigon
17-12-2013, 23:02
Propozycja ciekawa , jakby weszła to brocha pierwszego dnia chyba 100k+ by kosztowała albo i więcej xd

'Boonek'
17-12-2013, 23:04
Mi to odpowiada, przeciez nosze perfa..

generalnie juz dawno powinni to wprowadzic, rywalizacja nabralaby rozpedu

#tak




0.1% całego expa, nie lvla ziom xdd

Może to i dobry pomysł, ale co z ms/ed? Lagami serwera? Utrzymanie perfa ms/ed jest straaaaaaasznie drogie, dlaczego oni mają mieć gorzej? ;P Powtórzę znów - jak dla mnie najlepszą opcją będą blessy - frag będzie cenniejszy a wszystko będzie jak dawniej. : )


Wytlumacz mi tylko jaka widzisz roznice dla ms/ed miedzy rozwiazaniem z propozycji a blessami

DRONI
18-12-2013, 00:14
Po pierwsze jestem na nie. Jak już wprowadzać stratę od all amuletów poza perfem to już jestem za wprowadzeniem zawsze utraty doświadczenia po zginięciu, czy to od moba, czy to od gracza. Ale z moich obserwacji no jest jedna zgrana ekipa, gildia: JIHAD> Tak faktycznie mają oni i umiejętności do pvp i w miarę solo tez ogarniają z e-ringiem. No i załóżmy, że pan mortis troche to zmodyfikuje i wprowdzi i co?
Powstanie gildia graczy, która będzie sobie robiła co chciała - niektórzy przestana expić, a nawet grać.
Większość graczy lubi apo, why?
Może sobie w spokoju expić, nie ma stresu, że jak padnie to nagle trzeba coś odrabiać. Jak ma ochotę to sobie powalczy na solo w iles tam rund.
To jest tylko jeden aspekt uwzględniając, że ta gildia nie będzie wykorzystywac nielegalnych programów. Ale znamy obecnie jak wyglądaja kompy graczy, auto, cave itd. Węc kary musza być surowe, znaczy delete konta i tyle.
no a co z odwołaniami, brak. jak na rl nie ma odwołań, sobie zakładaj nowe konto albo won. No wtedy trzeba być fair wobec graczy co traca czas nadrabiając exp z pvp.
Co chcecie cos takiego, no ale kto będzie na tyle bezstronny, żeby to robić.
A teraz przyszłość: nowy gracz nie wbije, bo zobaczy wysokie lvl i jeszcze zero szans na przebicie, bo coraz ktos mu bedzie zbijał lvl, więc albo pójdzie grać na rl, albo na inny ots.
No ale my zakładamy, że nikt nie opuści serwa, ale czy to jest pewne?
To jest bzdura, ogólnie tematy są niepoważne moim zdaniem.

Większość osób sie wypowiada, ale to nie jest taka łatwa sprawa to wprowadzic i to z głową. Apo to nie jest jakis ots na rok, tylko serw na długie lata, więc takie zmiany w systemie gry to trochę bezmyślne byłoby wprowadzać to tylko pod wpływem gracza, który no nic nie obczaja poza ganianiem warda albo innego moba.

Nie wiem ale ja nie czaje ogólnie was. Większość pisze, że brakuje mu tzw. emocji, to czemu nie wbijacie rs, nie wyrzucacie sl na czas pvp?
Może wprowadzić jakiś resp z bardzo wysokim expem, gdzie nie będzie działał żaden amulet, a po smierć gracz straci bp, jedną część seta i 0.1% lvl. Ciekawe kto miałby odwage expić w miejscu, gdzie exp byłby nawet kilkanascie razy lepszy niż wardy, ale śmierć to strata.

Sorc Aka Siochacz
18-12-2013, 22:57
Jestem na Tak, niech będzie odczuwalne a nie.
Cenę dopasować odpowiednio do amuletu i poziomów postaci no i wprowadzić :)
Jedynie co mi tu nie pasi to strata expa nosząc amulety działające tylko na premium account.

D. Luffy
22-12-2013, 10:03
Na tak ale straty powinny być bardziej odczuwalne.

Wbijesz lvl stracisz 3? Wystarczy wtedy tydzień aby grało po 20 osób.
#
Lepszym rozwiązaniem były by blessy.

Tirell
22-12-2013, 10:28
Nie wiem po co myśleć dalej na ten temat, skoro apo działa od dobrych 5-6 lat i każdy kto jeszcze gra (~60 osób) ma tyle UC, że to czy ładunki będą trochę droższe czy nie to nic nie zmieni, może jeszcze 3 lata temu jak nie było wardów, to coś by to dało ale teraz?
Jak są jakieś mini minosy, cracki, exe itp.
Teraz nawet grając od 0 na głupich pitilessach czy thingach idzie zarobić w chuj kasy zbierając same cc'ki.

Szkoda czasu dla administracji, żeby dodać jakiś systemu blessów.

Goldi
22-12-2013, 11:06
Wg mnie tak powinna wyglądać strata lvla przy dedzie.

sl- 6% lvla (czyli jak mamy 1000 lvl oraz 60% do 1001 jak padniemy to mamy 1000 lvl i 55%)
soft/winged/bunny/pandemonium amulet- 4%
perfect Amulet- 2%