#Lordzik#
26-12-2013, 17:07
Na wstępie mam prośbę do osób, które nigdy nie były na tym respie lub wiedzą, że nigdy nie będą lub chcą zrobić na złość o wstrzymanie się z głosowaniem w sondzie i bezmyślnym zaznaczaniem np. NIE, bo taki mam dziś humor. Z góry dziękuję.
W miarę możliwości prosiłbym o pisanie, dlaczego wybrało się w sondzie tą a nie inną opcję.
Jak wszyscy wiedzą na respach eventowych w przedziale dla 2000-3000 lvl'i na pierwszym poziomie występują wardy.
Jednak nikt na nich nie expi, ponieważ nie da się tam biegać przez niezliczoną ilość "syfu" blokującego drogę (zresztą same wardy się na tym blokują).
Poza tym ilość wardów na starym sprawdzonym respie na COD jest wystarczająca (ofc. przy aktualnej liczbie osób na serwerze), wszyscy wybierają tamto miejsce, można tam expić bez większego problemu.
Wychodzę więc z propozycjami:
1. W miejsce Wardów wstawić Double (wcześniej były one na samym dole jednak z niewyjaśnionych powodów zamieniono je Pathfinderami, które i tak stoją puste). Znajdowałyby się one na poziomie 0 oraz +1 tego respawnu. Była by to może jakaś odskocznia od Wardów, Nilów itp. Oczywiście zamiast Double można tam dać co innego, możecie pisać w postach jaki potwór.
2. Drugą propozycją jest dodanie respu 2-3 Devil Atomów. Spytacie, po co? Nikomu to nie potrzebne, będzie za dobrze. Jednak uważam, że jest to jakimś rodzajem niesprawiedliwości. Chodzi tu głównie o misję z !quest (Killer: 100 Devil Atoms). Gracze z poziomem 3000+ mają bardzo łatwo, ponieważ u nich znajduje się resp Devil Atomów i taką misję idzie zrobić w 2-3h. Dlaczego lvl'e z przedziału 2000-3000 nie mogłyby mieć trochę prościej?
Atomy znajdowały by się na poziomie +2. Tak jak zaznaczyłem na poniższym zdjęciu czerwonymi punktami na respie mogłyby znajdować się 2 lub 3 Devil Atomy.
Przy dwóch Devil Atomach respawn ustawić by można na 15 minut, natomiast przy trzech na 20 minut.
W miejscu, w którym leży gold znajdowały by się chmurki, aby nie było oczywiście za prosto i nie było możliwości bicia ich na schodkach (metodą góra-dół).
http://i44.tinypic.com/2j14yo5.jpg
W miarę możliwości prosiłbym o pisanie, dlaczego wybrało się w sondzie tą a nie inną opcję.
Jak wszyscy wiedzą na respach eventowych w przedziale dla 2000-3000 lvl'i na pierwszym poziomie występują wardy.
Jednak nikt na nich nie expi, ponieważ nie da się tam biegać przez niezliczoną ilość "syfu" blokującego drogę (zresztą same wardy się na tym blokują).
Poza tym ilość wardów na starym sprawdzonym respie na COD jest wystarczająca (ofc. przy aktualnej liczbie osób na serwerze), wszyscy wybierają tamto miejsce, można tam expić bez większego problemu.
Wychodzę więc z propozycjami:
1. W miejsce Wardów wstawić Double (wcześniej były one na samym dole jednak z niewyjaśnionych powodów zamieniono je Pathfinderami, które i tak stoją puste). Znajdowałyby się one na poziomie 0 oraz +1 tego respawnu. Była by to może jakaś odskocznia od Wardów, Nilów itp. Oczywiście zamiast Double można tam dać co innego, możecie pisać w postach jaki potwór.
2. Drugą propozycją jest dodanie respu 2-3 Devil Atomów. Spytacie, po co? Nikomu to nie potrzebne, będzie za dobrze. Jednak uważam, że jest to jakimś rodzajem niesprawiedliwości. Chodzi tu głównie o misję z !quest (Killer: 100 Devil Atoms). Gracze z poziomem 3000+ mają bardzo łatwo, ponieważ u nich znajduje się resp Devil Atomów i taką misję idzie zrobić w 2-3h. Dlaczego lvl'e z przedziału 2000-3000 nie mogłyby mieć trochę prościej?
Atomy znajdowały by się na poziomie +2. Tak jak zaznaczyłem na poniższym zdjęciu czerwonymi punktami na respie mogłyby znajdować się 2 lub 3 Devil Atomy.
Przy dwóch Devil Atomach respawn ustawić by można na 15 minut, natomiast przy trzech na 20 minut.
W miejscu, w którym leży gold znajdowały by się chmurki, aby nie było oczywiście za prosto i nie było możliwości bicia ich na schodkach (metodą góra-dół).
http://i44.tinypic.com/2j14yo5.jpg