PDA

View Full Version : Propozycje dot. nowego questu



Squid
25-06-2014, 14:43
Pytanie do ludzi grających i/lub planujących grę w najbliższym czasie (tj. w wakacje, dokładniej bliżej sierpnia).

Jaki typ questu chcielibyście ujrzeć w sierpniowej aktualizacji? Wiele osób mówiło o queście typu Pits of Inferno.

Chciałbym się dowiedzieć, gdyż wiele osób skrytykowało ostatni update gdyż wymaga zbyt wiele czasu (czego bardzo chcieliście a teraz jest płacz). Chciałbym z Wami dojść do porozumienia dlatego prócz zaznaczenia odpowiedzi w sondzie chciałbym abyście w poście odpowiedzieli na poniższe pytania:

1. Czy to ma być quest grupowy czy typu "idź 3k ekiem solo"?
[Pytanie to jest dlatego, że wiele osób skarży się, że nowe bossy są za mocne bo po prostu nie potrafią ich ogarnąć/znaleźć słabego punktu i chcą je zabijać solo...]

2. Czy ma wymagać sporo myślenia?
[Np. trzeba się domyślić gdzie czego szukać czy coś w ten deseń]

3. Czy nagroda ma być przedmiotem, czy może jakąś umiejętnością? Albo może jeszcze czymś innym?
[Od razu uprzedzam, że nie będzie to przedmiot typu UW czy dający XXXX% do magii czy czyniący Cię nieśmiertelnym. Może być kilka nagród]

4. Czy chcecie aby quest był trudny do wykonania, czy może do zrobienia w 2 godziny?

5. Czy chcecie trochę innowacji (czegoś, czego jeszcze nie ma na serwerze)? Głównie mi chodzi o różne działania, np. jakieś umagicznianie przedmiotu aby go później użyć w misji).

Czekam również na Wasze indywidualne pomysły - jeśli nie chcecie ich ujawniać możecie podesłać je na PW. Oczywiście rozsądne pomysły a nie typu "za każde kliknięcie dostaniemy UW" :D

Na odpowiedzi czekam tydzień :cool:
Pozdrawiam, Squid.

Sasha Rookslayer
25-06-2014, 15:29
Pytanie do ludzi grających i/lub planujących grę w najbliższym czasie (tj. w wakacje, dokładniej bliżej sierpnia).

Dotyczy to Rookgardu również?



Jaki typ questu chcielibyście ujrzeć w sierpniowej aktualizacji? Wiele osób mówiło o queście typu Pits of Inferno.

Dobry pomysł.



1. Czy to ma być quest grupowy czy typu "idź 3k ekiem solo"?
[Pytanie to jest dlatego, że wiele osób skarży się, że nowe bossy są za mocne bo po prostu nie potrafią ich ogarnąć/znaleźć słabego punktu i chcą je zabijać solo...]


Lepiej jakiś quest grupowy, typu Rook Quest..



2. Czy ma wymagać sporo myślenia?
[Np. trzeba się domyślić gdzie czego szukać czy coś w ten deseń]


Tak, ma być sporo myślenia. Która pierwsza dźwignia, pochodnia.. Który teleport, na który kliknąć kamień? Coś w ten deseń..



3. Czy nagroda ma być przedmiotem, czy może jakąś umiejętnością? Albo może jeszcze czymś innym?
[Od razu uprzedzam, że nie będzie to przedmiot typu UW czy dający XXXX% do magii czy czyniący Cię nieśmiertelnym. Może być kilka nagród]


O jakiej umiejętności myślisz? Rozwiń swoją wypowiedź.



4. Czy chcecie aby quest był trudny do wykonania, czy może do zrobienia w 2 godziny?


Chce, aby się go robiło godzinę albo kilka minut maksymalnie.
Na poważnie.. Oczywiście, że trudny.. Ale innowacyjny, a nie monotonny jak te misje, których się nie chce nawet robić.



5. Czy chcecie trochę innowacji (czegoś, czego jeszcze nie ma na serwerze)? Głównie mi chodzi o różne działania, np. jakieś umagicznianie przedmiotu aby go później użyć w misji).


No jasne, ulepszanie przedmiotu zawsze w cipkę!
Ale pierw stare rzeczy, poprawienie wzoru na atak broni. :)


Pierw wprowadź zapowiadany update czerwcowy, następnie Tropicano 2/2, a później możesz myśleć nad sierpniową aktualizacją.

ʍǝǝʞ aka vimpexx
25-06-2014, 16:33
Pytanie do ludzi grających i/lub planujących grę w najbliższym czasie (tj. w wakacje, dokładniej bliżej sierpnia).


Kto normalny planuje sobie kiedy będzie grać, bo na bank nie osoby, które cokolwiek w życiu interesuje prócz granie w Tibię XD
Może gimby, które zdały z 1 do 2 klasy tak sobie planują, ale wieksza liczba osób na APO pracuje, ma coś innego na głowie. Przynajmniej tak mi się wydaje XD



Jaki typ questu chcielibyście ujrzeć w sierpniowej aktualizacji? Wiele osób mówiło o queście typu Pits of Inferno.


Myślę, że nie zapomniałeś o czerwcowym update, który tak bardzo obiecałeś i pisałeś, że będzie na 100% :D
btw, gdzie wyczytałeś coś o PoI?



Chciałbym się dowiedzieć, gdyż wiele osób skrytykowało ostatni update gdyż wymaga zbyt wiele czasu (czego bardzo chcieliście a teraz jest płacz).


Wymaga zbyt wiele czasu, bo z każdą misją jest jakiś błąd i gracz któr robi ową misję musi czekać, aż Wy łaskawie ją naprawicie XD
To fakt, taki update może trwać nawet miesiącami.


Chciałbym z Wami dojść do porozumienia dlatego prócz zaznaczenia odpowiedzi w sondzie chciałbym abyście w poście odpowiedzieli na poniższe pytania:


Już zabieram się do odpowiadania.



1. Czy to ma być quest grupowy czy typu "idź 3k ekiem solo"?
[Pytanie to jest dlatego, że wiele osób skarży się, że nowe bossy są za mocne bo po prostu nie potrafią ich ogarnąć/znaleźć słabego punktu i chcą je zabijać solo...]


To ma być quest grupowy na 4 osoby, każda z osób ma mieć inna profesję oraz każdy z bohaterów ma mieć o conajmniej 100lvli mniej.
Przykład: na questa wybiera się 3700ek, więc kolejna z idących osób musi mieć 3600, następna 3500 oraz 3400.
Boss musi bez problemu składać solo tego 3700ek xD



2. Czy ma wymagać sporo myślenia?
[Np. trzeba się domyślić gdzie czego szukać czy coś w ten deseń]


Oczywiście, że tak, lel.
Dowalcie taki quest, tak jak ta początkowa bajka o uw, że gdzieś się respi, a za 2 lata zróbcie dopiero questa XD



3. Czy nagroda ma być przedmiotem, czy może jakąś umiejętnością? Albo może jeszcze czymś innym?
[Od razu uprzedzam, że nie będzie to przedmiot typu UW czy dający XXXX% do magii czy czyniący Cię nieśmiertelnym. Może być kilka nagród]


Przedmiot, któr Cię osłabia od magii o 20%, Borze jak to przejdzie to usune konto XD



4. Czy chcecie aby quest był trudny do wykonania, czy może do zrobienia w 2 godziny?


Trudny, tak jak napisałem wyżej, 2 lata~ ukrywajcie prawdę, że tego questa nie ma xD
Proszę XD bo wychodzi Wam to coraz lepiej, pierw UW, teraz dorabianie misji rly XD



5. Czy chcecie trochę innowacji (czegoś, czego jeszcze nie ma na serwerze)? Głównie mi chodzi o różne działania, np. jakieś umagicznianie przedmiotu aby go później użyć w misji).


Coś ala Kowal kurde, musisz mieć 6 poziom broni Magic Axe aby oddać je NPC, który zaś daje nam klucz itd itd
Możliwość spierdolenia broni u Kowala z każdym poziomem 'umagicznienia' jej wzrastałoby, hehe



Czekam również na Wasze indywidualne pomysły - jeśli nie chcecie ich ujawniać możecie podesłać je na PW. Oczywiście rozsądne pomysły a nie typu "za każde kliknięcie dostaniemy UW" :D


Nie ma czasu na myślenie dla tego serwera.



Na odpowiedzi czekam tydzień :cool:
Pozdrawiam, Squid.

Nie zapomnij o czerwcowym update ziom hehe.
O balansie i wielu innych obiecanek ;)

Pozdrawiam, Week :)

#Lordzik#
25-06-2014, 16:40
Trochę retoryczne te pytania, no ale skoro już pytasz.


Jaki typ questu chcielibyście ujrzeć w sierpniowej aktualizacji? Wiele osób mówiło o queście typu Pits of Inferno.
Coś właśnie w stylu Poi i Inquistition questów by się przydało.
Tak, aby potrzeba było sporo osób a nie, że 2 osoby wykonują sobie go na lajcie.


1. Czy to ma być quest grupowy czy typu "idź 3k ekiem solo"?
Logiczne, że grupowy. Tak aby każda profesja do czegoś się przydała a nie 3k ek podbija ktoś go tylko uha a ten bije sobie z exori maxa. (Ofc. bez sytuacji, że potrzeba każdej profesji tak jak na deserta, bo na APO jest zdecydowana większość grających knightami i ciężko byłoby uzbierać 4 różne profesje).


2. Czy ma wymagać sporo myślenia?
Oczywiście, że tak. Może gimby w końcu włączą swoje "muski".
Jeżeli misje miałyby być ciekawe to nie może być takich jak teraz, czyt. wykop x scarabów, przynieś x fire swordów, użyj x razy uw. Taki serwer wymaga trochę poważniejszych misji - "na poziomie".


3. Czy nagroda ma być przedmiotem, czy może jakąś umiejętnością? Albo może jeszcze czymś innym?
Ciężko dodawać już jakieś nowe itemy, bo zrobi się jeszcze większy orszabal ots. Umiejętności? Napisz może bliżej jakiego rodzaju miałaby być i czego dotyczyć taka umiejętność. Jedyne co z itemów mi przychodzi na myśl, to jako nagrody nowe bronie dla każdej profesji przy założeniu, że osłabi się wtedy UW. Oddzielny sword, axe, club, różdżka, oraz bolt/arrow. W końcu coś może zmieniłoby się w pvp i wróciło do podstawowych założeń, że każda profesja ma swoją broń a nie, że każda używa takiej samej. Może i takie coś poprawiłoby również w jakiś sposób balans, którego tak panicznie boicie się zrobić?


4. Czy chcecie aby quest był trudny do wykonania, czy może do zrobienia w 2 godziny?
Wiadomo, że trudny. To samo powinno wynikać z ciekawych misji, wymagających sporo myślenia.


5. Czy chcecie trochę innowacji (czegoś, czego jeszcze nie ma na serwerze)? Głównie mi chodzi o różne działania, np. jakieś umagicznianie przedmiotu aby go później użyć w misji).
Innowacje są wskazane. Jeżeli byłoby to ciekawe i przydatne do robienia misji to czemu nie.

Squid
25-06-2014, 16:56
Umiejętności to np. nowy czar czy możliwość użycia jakiegoś przedmiotu, czarowania silver key w klucz do bramy świętego Piotrka czy coś... :)

rumun
25-06-2014, 17:34
Najlepszy quest według mnie to quest na UW, nie chodzi mi o nagrode, bo zepsula ona caly balans, ale o misje jakie trzeba wykonac, jest ich bardzo duzo i bardzo długo sie je robi, a w dodatku nie sa takie nudne jak np te co wprowadziłeś w ostatnim update. Może coś podobnego wymyslibys, bo pomyslow Ci na pewno nie brak. Tylko tak jak napisalem, nagroda musi byc taka, ze nie popsuje znow balansu, oraz zeby nie byla tez lipna :D

Skała
25-06-2014, 19:29
Myślę, że powinniście się wzorować na questach ze starego servera 8.42, takich jak:

1. Klucz na Ferumbrass tower + sama jego kryjówka. Klucz się tworzyło z 3 odpowiednich elementów, a żeby wejśc do samej wieży, trzeba było pociągnąć za odpowiednie dźwignie (na czas). Można stworzyć nowego bossa wraz z jego respem na wzór wyżej wspomnianego Ferumbrass tower - wszystko zależy od Waszej inwencji twórczej.

2. Quest na great shield - aby wykonać tego questa, trzeba było 'ropnąć' swojego kolege, który pojawiał się po drugiej stronie dziury w korytarzyku wąskim na 1 sqm. Pierwsza osoba wykonała tego banalnego questa kilka miesięcy po jego wprowadzeniu. Niestety na apo 7.6 nie da się kogoś ropnąć (?chyba?), jednak można wprowadzić coś w tym stylu.

3. Quest na softy to klasyka servera 8.42 - czasochłonny, wymagał myślenia, zbierania różnych przedmiotów, wykonywania pobocznych questów, biegania po całej mapie. Ciężko było go wyknować nawet wtedy, gdy każdy na servie znał fabułę i potrzebne przedmioty. (Logowanie się po restarcie servera o 3 w nocy żeby zebrać pomidorki najlepsze)

Co do nagrody - tutaj nie mam żadnych pomysłów. Skoro armorem dodającym 3% do ataku jest blue robe, a armorem dającym 10% obrony jest p armor/shaman armor, to może warto dodać nową zbroje, która np. daje 10% obrony i x% ataków magicznych? A może dla każdej profesji inny współczynnik procentowy (Knight 12% obrony 0% ataku, Paladin 11% obrony 1% ataku, Sorc/Druid 10% obrony 2% ataku)?

Niestety apo ma już tyle lat, że prawie wszystkie wyglądy itemków zostały już wykorzystane, z tego co wiem wolne jest mandrake, jeśli chodzi o zbroje, to najlepiej chyba wygląda amazon armor. Jeśli jednak chodzi o niewykorzystywane funkcje tibii 7.6, to przypominam wam, że istnieje takie coś jak party, można przecież dodać nowe czary buffowe, każda profesja może mieć swój osobny, który działa tylko na towarzyszy w party, np. druid zwiększa siłę leczenia, sorc zwiększy siłę czarów, paladin zwiększy hity z broni, a knight doda % obrony, oczywiście jeśli w party byłoby 10 knightów, to te procenty nie sumowałyby się. Czas trwania czarów oraz mana potrzebna na ich użycie - to już zależałoby od administracji.

Możliwości jest wiele, tylko wszystko trzeba mądrze przemyśleć.

RefreshV2
25-06-2014, 19:34
questy grupowe, lub quest w którym musi wejsc np. 5 osób i muszą mieć wyznaczone poziomy, np. 1k, 2k, 3k, 1,5k, 900.

quest w którym jest wiele nagrod do zdobycia, od przedmiotów po nowe czary, ew.jakieś umiejetnosci

quest który zrobienie zajmie duzo czasu

Indra
26-06-2014, 07:59
Quest typu PoI czy INQ jest najlepszym wyjsciem, obszerny, dlugi wymagający wielu pobocznych misji ( ale dosc juz misji na zbieranie itemow). Quest powinna robić gruba 5 osob, poniewaz na chwile obecna nie ma tyle osob zeby robic quest na np. 10 osobowa grupe. Quest powinien byc dostepny dla kazdego, a najlepszym wyjsciem jest aby boss byl w calosci odporny na maxy i male knighta, only gbolt albo silverka. Stworzenie na quescie respow na ktorych moga spokojnie po wykonaniu questu expic postacie magiczne, bo dla reszty respow jest ogromna liczba. Nagrody powinny byc dokladnie przemyslane, nie ingerujace w zaden sposob w balans, ani bardziej ulatwiajace expienie ( % do expa jak w HotA) Wszelkie innowacje jak najbardziej tak.

Goatee
26-06-2014, 15:26
a najlepszym wyjsciem jest aby boss byl w calosci odporny na maxy i male knighta, only gbolt albo silverka.

To jak go ***** zabijesz jak znajdziesz ekipę samych eków gdzie 3/4 tego serwera gra tą profesja? XD

#
Przede wszystkim misje polegające na myśleniu a nie tak monotonne jak są teraz w tym śmiesznym nowym quescie ;]

Achuy
26-06-2014, 16:40
Czesc Squid, myślę że ten quest powinien być grupowy nie na 3-4 osoby tylko powyżej 5 osób, powinno się wykonać jakieś misję przed odebraniem nagrody i to nie jedną. Nagrody: hmm, pomyślałem że to mogą być "rar" itemy typu: przesuniecie o jedna misję u tego npc na pustyni. Albo dostęp na nowe respy :D

'Boonek'
26-06-2014, 16:45
Jaki typ questu chcielibyście ujrzeć w sierpniowej aktualizacji? Wiele osób mówiło o queście typu Pits of Inferno.

Moim zdaniem odpada POI to POI, na apo by to nie przeszlo




1. Czy to ma być quest grupowy czy typu "idź 3k ekiem solo"?


Na APO "quest grupowy" nie wyklucza wykonania go ekiem solo Xd (chyba ze jest przymus wejscia paru osob




2. Czy ma wymagać sporo myślenia?
[Np. trzeba się domyślić gdzie czego szukać czy coś w ten deseń]


To gra w ktora graja w wiekszosci dzieci, wiec odpada



3. Czy nagroda ma być przedmiotem, czy może jakąś umiejętnością? Albo może jeszcze czymś innym?
[Od razu uprzedzam, że nie będzie to przedmiot typu UW czy dający XXXX% do magii czy czyniący Cię nieśmiertelnym. Może być kilka nagród]


Podaj jakies przyklady...



4. Czy chcecie aby quest był trudny do wykonania, czy może do zrobienia w 2 godziny?


Zeby wgl go nie bylo Xd



5. Czy chcecie trochę innowacji (czegoś, czego jeszcze nie ma na serwerze)? Głównie mi chodzi o różne działania, np. jakieś umagicznianie przedmiotu aby go później użyć w misji).



Zobacz a ja zawsze myslalem ze o to wlasnie chodzi w update Xd



Czekam również na Wasze indywidualne pomysły


balans / restart charow




pis jou

Rekrut
26-06-2014, 19:27
Umiejętności to np. nowy czar czy możliwość użycia jakiegoś przedmiotu, czarowania silver key w klucz do bramy świętego Piotrka czy coś... :)

Takie czary typu adite mana co zabiera 70 soul i działa 1h? śmiech xd

Najlepiej by było tak jak z misjami na uw. Misje robiło się fajnie i zabierało to długo czasu i nie było to nudne. Zrób coś tego typu i będzie git ;)

Shabus.
26-06-2014, 22:24
Odnośnie tej sondy: Jak wygląda grupowe wejście do solo rooma? lol

Co do questa, powinien być grupowy i powinien być również na rooku :P

RefreshV2
27-06-2014, 08:05
mam kolejny pomysł na umiejetnosc :P

u sorka i druida zrobic takie cos, ze musimy zrobic zadania potem odebrac nagrode, ta nagrode zamienic u npc, ktory by dodawał nowa umiejetnosc a mianowicie: zamiana hp na mane a mane na hp :), uzycie 5x, np. taki sork na ktorym lvl ma 23k many i 11k hp, po dodaniu umiejetnosci u npc za 1 razem kosztowało by to nic bo mamy przyniesc nagrode z tego questa wczesniejszego, kolejne uzycia takiej umiejetnosci wynosilyby 1 uc za 1 uzycie.

Showtek
27-06-2014, 08:46
Tak jak boonek wspomniał to najlepiej zrobić restart postaci i grało by więcej osób niż obecnie bo dodawanie nowych questów tu nic nie da :).

Squid
27-06-2014, 09:44
mam kolejny pomysł na umiejetnosc :P

u sorka i druida zrobic takie cos, ze musimy zrobic zadania potem odebrac nagrode, ta nagrode zamienic u npc, ktory by dodawał nowa umiejetnosc a mianowicie: zamiana hp na mane a mane na hp :), uzycie 5x, np. taki sork na ktorym lvl ma 23k many i 11k hp, po dodaniu umiejetnosci u npc za 1 razem kosztowało by to nic bo mamy przyniesc nagrode z tego questa wczesniejszego, kolejne uzycia takiej umiejetnosci wynosilyby 1 uc za 1 uzycie.

:confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused::confused:
Kompletnie nie rozumiem o co chodzi ale ok... :D:D:D Kali nic nie czaić polski bo się nie rozumieć z Rifresz...

Do kilku osób wyżej - temat dotyczy questa a nie restartu charów i tego się trzymajmy. Kolejne posty typu "questy już nic nie dadzą, róbcie reset charów" będą nagradzane czerwonymi kartkami :)

Sasha Rookslayer
27-06-2014, 13:13
Po dłuższym zastanowieniu się quest typu POI, ING, czy Demon Oak quest podchodzą bardziej pod Rookgard, a nie Mainland. Tam nie pasowałby owy/e questy/ quest. Pomyśl racjonalnie, jakie potwory dałbyś na Main'ie na takim queście? Chyba takie, które mają x milionów hp i gdzie tu innowacja, a na Rookgardzie? Ekipę zebrałoby się i się biłoby i wykonywało to kilka dni, a może nawet tygodni. Różne dźwignie szukać, przesuwać dane krzesła, bo tam poukrywane byłby różne wajchy, teleporty, zebrać wymagane przedmioty, ułożyć kilka przedmiotów, które wypadją bardzo rzadko z danego potwora/ boss na danym ołtarzu, porozmawiać z NPC i go zrozumieć, klikać na dany obraz i tak dalej.. Jak było z Rook Questem? Robiło się go kilka tygodni, bo nikt nie mógł ogarnąć go w jakiej kolejności idą wajchy i to było właśnie zajebiste. Od razu napisze, jak chcesz robić taki quest to od razu stwórz nowe potwory, bo chujowo byłoby na takim queście spotkać monotonne i zrąbane potwory typu Skeleton Generał, bardziej się musisz postarać. Załóżmy, że zrobiłbyś IN quest, a w nim powinieneś jakoś urozmaicić drogę i potwory, załóżmy, że dostawałoby się te kilka przedmiotów tak jak jest na real tibii i jeden przedmiot to wyboru, a następnie dostęp do danej komnaty, która prowadziłaby do głównego questa. Co za tym idzie? Zrobisz jeden trudny quest, a do następnego już masz dostęp. I nie, że jest dane miejsce i wejdzie załóżmy 5 osób i już może wykonywać questa.. Pierw trzeba byłoby zrobić jakieś misje przed tym, aby dostać się na główny quest. Jest tyle opcji na ten quest, że głowa mała, nie wiem w czym chcesz jeszcze wybierać. Jeżeli brakuje Ci pomysłów, ściągnij coś z real tibii, przecież Cię nie oskarżą o plagiat. Dużo rzeczy można wykorzystać w takim quescie.. Gorzej z nagrodą. Aaa i jeszcze jedno, najważniejsze!
Że każdy może wchodzić na dany quest tyle razy ile chce.. Gra tak mało osób, więc ciężko będzie znaleźć osoby na questa.

Sorry za składnie, błędy.. Ale jak wspomniałem wyżej, quest POI nie pasuje, aby powstał na Main'ie - on pasuje tylko na Rooku.
Ogarnij Squid POI, INQ, OAK i inne questy, bo tego naprawdę jest dużo, dużo rzeczy, które nie były jeszcze wykorzystane na serwerze.

MrMagicBoy
28-06-2014, 11:27
Zrób cokolwiek co sprawi, że innym klasą poza knight'em będzie się opłacało grać.
Dostęp do nowych respawnów z podziałem na profesje był dobrym pomysłem.

:cool:

Domcio Old
28-06-2014, 15:26
Na moje quest powinnien być grupowy, bo solo questy nie mają już sensu. Nagrodą by mógł być jakiś przedmiot i do tego jakaś umiejętność. Najlepiej jakbyście zrobili jakieś misje, ale krótkie, co nie oznacza, że muszą być łatwe:). Co do pkt ostatniego czyli 5 to oczywiście, że chcemy, żeby weszło coś nowego, czego jeszcze na servie nie było.

Kaziu Extreme
28-06-2014, 21:51
Jaki sens maja questy, w ktorych trzeba zabic jakiegos bossa, niezaleznie czy solo czy nie, bo istnieje cos takiego jak dragon egg, co pierdoli cala zabawe z questami i pvp bardziej niz uw.
Jak nie chcecie restartu charow, to usuncie cale eq ktore daje jakies smieszne % i zacznijcie je tworzyc na nowo, a zbedne rzeczy typu d eggi usunac w pizdu i nigdy do tego nie wracac.

Squid
28-06-2014, 23:10
Jaki sens maja questy, w ktorych trzeba zabic jakiegos bossa, niezaleznie czy solo czy nie, bo istnieje cos takiego jak dragon egg, co pierdoli cala zabawe z questami i pvp bardziej niz uw.
Jak nie chcecie restartu charow, to usuncie cale eq ktore daje jakies smieszne % i zacznijcie je tworzyc na nowo, a zbedne rzeczy typu d eggi usunac w pizdu i nigdy do tego nie wracac.

Zawsze można dać bossy na których dragon eggi się skończą (wątpię aby komuś się opłacało zużyć kilka tysięcy dragon eggs ;) )

Ktoś II
29-06-2014, 13:54
Najlepszym rozwiązaniem byłoby nie wprowadzenie questu lecz jakiś nowych potworków i respów z nimi. Poszczególne respy były by płatne.
Moglibyście też usunąć chmurki na oq2.

Goldi
02-07-2014, 12:44
Quest gdzie były by potrzebne coś w stylu klejnutek np klejpoduszki (byle by to był inny item) i musielibyśmy tego zebrać np 10k % kto odda taką ilość do npc otrzymuje nagrodę, oczywiście ten itemek był by dostępny z potworów, questów eventów itp... Co do głównej nagrody to nie mam pomysłu ale poboczne to by mogły być np 20 capa więcej oraz stałe manasowanie się więcej o 5-10%

Nunak
02-07-2014, 13:06
Jakbyście wprowadzali jakiegoś bossa to ja bym proponował potworka, który w odległości 3 sqm wysysałby całą manę, co uniemożliwi szybkie bicie solo (o ile hity potworka by na to pozwoliły), albo wprowadzić bramkę, przez którą nie można przenieść dragon eggów

Dideek
02-07-2014, 14:55
Nunak - takiej bramki nie da sie wprowadzic (99,9% jestem pewny), a co do tego wysysania many to by musial rzadko tego uzywac, chociaz i tak 3k ed 1manas=1ue, a najt to juz wgl luz
Goldi calkiem fajna opcje wykminil.
@Squid
Da sie wykminic cos takiego, ze np. 3k lvlom z demonów nie będzie item lecial, ale setnym juz tak? Pytam bo nie wiem jak mocno sie rozwineły skrypty itp. a to by sie zdało

@KaZeK
gdzie jest taka bramka? ; o

KaZeK
04-07-2014, 08:22
Nunak - takiej bramki nie da sie wprowadzic (99,9% jestem pewny)


Przecież jest bramka która uniemożliwia przejście z amuletem więc przerobienie ID to chyba nie jest wielki problem?

#t
Quest musi być przede wszystkim na myślenie, do tego dochodzi drużyna z która musimy wykonać Questa od SAMEGO POCZĄTKU wpisując swoją ekipę (max 2 osoby z taką samą profesja) do NPC'ta (jeżeli jedna z osób przestanie grać - nie wykonamy misji). Każdy z osobna miałby inną misje a każdą następną otrzymywałby tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli poprzednik wykonał swoje zadanie. Nagroda? Standardowo exp, kasiorka, SCYZORYK (lina, łopata, maczeta, kilof w jednym) oraz jakiś nowy przedmiot.

RefreshV2
04-07-2014, 08:26
Jakbyście wprowadzali jakiegoś bossa to ja bym proponował potworka, który w odległości 3 sqm wysysałby całą manę, co uniemożliwi szybkie bicie solo (o ile hity potworka by na to pozwoliły), albo wprowadzić bramkę, przez którą nie można przenieść dragon eggów

no to wtedy na trade sie podaje przez drzwi XD

albo zrobić (jesli sie da) jedna misje, gdzie trzeba odbudowac domek pewnego starego maga. cos podobnego jest na ots quest 2 gdzie kilofem trzeba rozbijac te sciany, tutaj by sie odbudowywalo taki domek, stopniowo iles tam tysiecy uzycie lopaty, potem kilofu ;) - nagroda za takie zadanie to bylby dokument, ktory po uzyciu w domku i tylko w nim wywoluje 1 trainer shootera. zostaje on na zawsze