View Full Version : Nowy amulet - wstępna propozycja
Ostatnio pewnej osobie w ekipie wpadł do głowy pewien pomysł dotyczący nowego amuletu z właściwościami, które nie były dotąd widziane.
Opiszę pokrótce na czym polega zasada jego działania, a Wy, gracze sami ocenicie ten pomysł.
Po pierwsze: amulet byłby na ładunki. Chroniłby przed śmiercią tak samo jak sl i inne magiczne amulety Salima.
Samo jego działanie może wydawać się dla niektórych skomplikowane, ale postaram się dobrze wytłumaczyć.
Gracz, który nie będzie w posiadaniu tego amuletu, a zginie zabity przez posiadacza tego przedmiotu straci ilość doświadczenia równą 10% bazowej ilości w przypadku śmierci bez założonego amuletu chroniącego.
Czyli jeśli ktoś po zgonie w załóżmy aol'u straciłby 10 poziomów, w tym przypadku straciłby 1.
Oczywiście nowy amulet chroniłby przed stratą expa. Gracz noszący amulet będzie oznaczony(jakiś nowy skull lub coś innego) żeby inni mieli świadomość czym grozi śmierć od takiego gracza.
Będą też ograniczenia lvlowe żeby taki 3500lvl nie zabijał np. 2000. Początkowe założenie jest, że różnica lvlowa między wyższym, a niższym graczem nie może wynosić 10%(3000lvl może zabić 2700, ale 2699 już nie).
W przypadku większej różnicy osoba zabita nie straci doświadczenia.
Jest to moja 1 propozycja więc proszę o wyrozumiałość.
Przypominam również, że jest to wstępna propozycja, wiele się może zmienić, a jeśli graczom się nie spodoba to nie wejdzie w życie.
Po pierwsze na tym ots juz nie ma kogo bić co traci sie tylko 2 sc za deda ? nawet na te smieszne eventy nie chodzą bo szkoda use XD a jak ktoś bedzie miał stracić lvl tak juz tyle po pvp .
Po drugie to bedzie zabawa na chwile nim nie zrobia/kupią inni tego bo przecież wtedy juz nic nie straci ;]
Jak już coś robić to normalnie każdy powinien tracić lvl po dedzie od innego gracza a nie czy ma amulet czy nie ma ;)
'Boonek'
21-08-2014, 19:33
Zajebiste ;d
moznaby zrobic tak, ze nizszemu lvlowi nie ze w ogole nie spada, a spada proporcjonalnie do roznicy lvla mniej expa niz temu co ma podobny poziom
/a no i w takim wypadku (utara expa itd) nie powinien dawac zadnych dodatkowych bonusow (typu x% itd)
Już bym wolał zdobywanie expa za zabicie iles tam razy tego samego gracza. Ale nie bez konca xd
Amulejszyn do kitejszyn, poniewaz nikt nie bedzie chcial pvp i tak tu same (CIPKI) graja procz paru jihadowcow typu rekrut czy strong mann (assasin knight)
Colinovsky
21-08-2014, 19:38
Jaki to ma sens? Chcecie, żeby EK całkowicie zdominował ten serwer? MS/ED będą mieli jeszcze większe problemy. Na pewno znajdzie się kilku takich, którzy razem polowali by na innych by zbić im lvl. MS/ED padną bardzo szybko jeśli kilka osób zaatakuje, 2 sekundy nieuwagi i masz teleport do temple.
Jestem na nie.
Ta propozycja jest bez sensu. Albo wszyscy tracą doświadczenie albo nikt. Wiadomo, że nie zrobicie jakiegoś łatwego questa aby KAŻDY miał możliwość wykonania go tylko dojebiecie bossa który bije jak szalony. A nie każdy ma znajomych którzy wyczyszcza a także nie każdego stać na clean ;]
PS. Szukacie nagrody na anhi 3 czy misje Squidowskie?
Wyczuwam, że to miałaby być nagroda z Anhi 3? To już wolałbym jakąś nową broń zamiast tego śmiesznego uw.
Na 100% nie będzie nowej broni ponieważ musiałaby być jeszcze lepsza od UW a to kompletnie spierdoliłoby już spierdolony balans.
Dodam, że pomysł należy do Santano.
Jest to dopiero wstępna propozycja, ale chcieliśmy wiedzieć co gracze myśleliby na temat przedmiotu z takimi właściwościami.
Colinovsky
21-08-2014, 19:58
Dodam, że pomysł należy do Santano.
Jest to dopiero wstępna propozycja, ale chcieliśmy wiedzieć co gracze myśleliby na temat przedmiotu z takimi właściwościami.
Sądzę, że większość wolałaby możliwość zyskania czegoś w pvp, niż tylko stracenia. ;)
#Lordzik#
21-08-2014, 19:59
Na rl tibi to można by się w coś takiego pobawić.
Na APO takie coś nie przejdzie. Przecież tu największy fun to właśnie zabawy pvp a przy takim amulecie profesje magiczne z miejsca są na straconej pozycji i traciłyby najwięcej.
Wyczuwam, że to miałaby być nagroda z Anhi 3? To już wolałbym jakąś nową broń zamiast tego śmiesznego uw.
Niestety jestem na NIE - wybacz :/
Za balans się zabierzcie a nie tracicie czas na jakieś zawiłe gównaaa !!! Najlepiej to zrobić reset serwera z ZROBIONYM balansem i wypieprzonym questem na uw... z tego serwera się zrobiło takie masło maślane że szok...
Myślę, że to zbędna jak na razie propozycja. Administracja powinna najpierw się zająć balansem i niech to sie wszystko ustatkuje bo leci update za updatem i bardzo dobrze.
Zarexoholik?
21-08-2014, 22:26
To nic nie zmienia. Zmiany muszą być znacznie większe niż wprowadzanie takiego syfu. Trzeba zwiększyć koszt ładowania amuletów, zwiększyć koszt SL'i oraz osłabić loot z każdego omba na APO. Na tym serwerze da się tylko zarabiać, nic się nigdy nie traci. Na huta wydajesz tylko na manasy, ewentualnie rycerze jeszcze na uhy. Każdy wypad to zarobek i przez to gra staje się monotonna. Także wystarczy osłabić loot i zwiększyć cenny doładowań amuletów, a będzie można odczuć zgon.
Jak większość jestem na nie. Balans nie pozwala na wprowadzenie strat w postaci doświadczenia za śmierć bohatera. Inna sprawa, że OTS jest zabawą, a tutaj już nie ma za dużo do roboty prócz pvp. Tracić doświadczenie podczas zabawy? To może już lepiej zwiększyć cenę ładunków?
Tak z innej beczki. Kiedy zostaną wprowadzone blessy, które bardzo dawno temu testowaliśmy? Wprowadzić blessy i zwolni się miejsce na amulet, który podczas pvp może pomagać. Mam na myśli SSA.
Temat zamykam bo widzę, że jest bardzo wiele negatywnych komentarzy.
Jak Santano będzie chciał coś dodać to na pewno to zrobi.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.