PDA

View Full Version : Balans (etap I)



Santano
16-09-2014, 12:36
Wprowadzamy pierwszy (może ostatni - jeśli będziecie zadowoleni) etap balansu.

Co się zmieniło?

Knight - zmiana sposobu działania UW:


atak obszarowy zadaje obrażenia jak do tej pory na kratkach działania czaru exori max. Obrażenia z dalszej odległości są osłabione;



atak bezpośredni zadaje obrażenia jak do tej pory z odległości 1 sqm; z odległości 2sqm obrażenia są nieznacznie zmniejszone.

Zmiany działają tylko w PVP.

Paladin - nieznaczne zwiększenie leczenia czarem exura vita; zwiększenie ilości many przyznawanej przez megamanasa o 1/12 aktualnego poziomu gracza.

Sorcerer/Druid - nowy czar leczący: exura max (200 many, 15mlvl+); zwiększenie ilości many przyznawanej przez megamanasy.


Powyższe zmiany są, jak pewnie zauważyliście, drobne. W planach mamy jeszcze dodanie nowych czarów i zmianę kilku innych parametrów, ale owe zmiany wolimy przeprowadzać stopniowo dopasowując się do Waszych opinii.
Prosimy o komentarze i sugestie oraz propozycje dalszych zmian.

Sanya
16-09-2014, 12:39
Na chuj nowy czar NA LECZENIE ms/ed jak 3.3ed/ms maja po 40khp? (padam na 3 hity od kazdego z rownym lub bliskim mojego lv nie zaleznie od tego ile sie lecze..)


#co do zwiekszenia vity rpkowi to sie nie wypowiem bo to juz wgl beka

[Santano] Vita została ZWIĘKSZONA naprawdę minimalnie. [pomyliłem się]

Napisales ZWIEKSZONA, a w moim poscie ZMNIEJSZONA wtf?




Potrzebowaliście kilku lat [?] na wprowadzenie takich zmian? Przecież u knighta nic się praktycznie nie zmieni, nadal będzie najlepszy do pvp, bo żeby go zabić musisz do niego podejść i nim ruszać...


Nie trawie go, ale zgadzam sie w 100% / dodatkowo rp nadal bije tyle samo co ek czyli kosmicznie w chuj duzo TYLE ZE NA DOJEBANIE MA ZASIEG NA CALY EKRAN XD



Przepraszam Cie santano zawsze staram sie obiektywnie i z optymizmem podejsc do update'ow - ale to ***** jest jakas kpina, tyle czasu czekania... tylko po to?XD rozumiem, ze napisales (etap 1) ale ja juz widze ze kolejny bedzie za 2 lata albo dalej... niczego nie zmieniliscie..


kwestia mvp i nowa wyspa: wyspa mi sie podoba w chuj, ale to kolejne potwory zrobione pod ek .. kto z magicznych moze bic pirate skeletony poza mna i nivelato? XD nikt poniewaz dmg jest kosmiczne, ja 3.3 ed padam na combo od JEDNEGO takze pozdrawiam smialkow odwiedzajacych wyspe z mniejszym lv .. (dodam tylko ze 2.5ek bez problemu pare luruje (mi ciezko nawet dobiec z nimi do schodow))

drako12
16-09-2014, 12:40
Qrwa juz narzekasz?? mi sie tam podoba Zobaczymy co z tego wyjdzie + dla administracji


@down

Jak zwykle placz ;c;c

Sasha Rookslayer
16-09-2014, 12:41
Niestety nie przetestuje owej zmiany, iż jestem tylko marnym nowicjuszem.
Myślałem, że będzie więcej zmian.. Dodanie anni III oraz czegoś na Rooku.

Tak czy siak, jestem dalej tego zdania, że najlepszym rozwiązaniem byłoby dopuszczenie kilku osób (ogarniętych) na test serwer i wtedy przetestowanie pvp.

Mam nadzieje, że skończy się płacz o balans.

Zarexoholik?
16-09-2014, 12:42
Potrzebowaliście kilku lat [?] na wprowadzenie takich zmian? Przecież u knighta nic się praktycznie nie zmieni, nadal będzie najlepszy do pvp, bo żeby go zabić musisz do niego podejść i nim ruszać...


[Santano] Vita została zmniejszona naprawdę minimalnie.


Paladin - nieznaczne zwiększenie leczenia czarem exura vita;

Więc osłabiliście vitę, która i tak była tragiczna? Czy ją poprawiliście? Ktoś tu się gubi w zeznaniach. :)

[Santano] Zwiększyliśmy. Wybacz, pomyłka.

Week
16-09-2014, 12:47
Myślałem, że zrobisz rewolucję w tym balansie, a jak widać nic się nie zmieniło, ek pozostanie dalej 'czołgiem' :)
Co z tego, ze ms/ed będzie leczył się ciut więcej, jak ek ma go na 2 ue + uw na równym lvlu.

Fire Ziut
16-09-2014, 12:49
Potrzebowaliście kilku lat [?] na wprowadzenie takich zmian? Przecież u knighta nic się praktycznie nie zmieni, nadal będzie najlepszy do pvp, bo żeby go zabić musisz do niego podejść i nim ruszać...


Podbijam.

I tylko tyle? Kilka drobnych zmian zajęło wam aż tyle czasu?
Jak dla mnie to powinniście podnieść ilość zdobywanych pkt hp na lvl o 2-3 pkt kosztem many, a rp leczenie polepszyć. Może przez to skończy się wieczny płacz, że ciężko expić, że w pvp najgorzej... Nie trzeba będzie robić respów specjalnych dla postaci magicznych tylko coś dla ogółu.

Sabziro
16-09-2014, 12:52
Nie no jestem pod wrażeniem, bardzo bardzo wiele się zmieniło praktycznie nic.. dalej ed/ms pada od każdego na tyle samo hitów co z tego że uleczy się 2k więcej skoro i tak mu hp zabraknie xDD, respy eventowe dalej nadają się jedynie dla ek ew rp, balans pewnie robiliście wczoraj na szybko co nie? xDDDDDD,


Wprowadzamy pierwszy (może ostatni - jeśli będziecie zadowoleni) etap balansu.
Macie ludzi za debili?

Ps następny etap za 2 lata :) wtedy zwiększą hp ms/ed o 1 ! przygotujcie się to będzie rewolucyjna zmiana ale wymaga tylko 2 lat przygotowywania! xD


Już przetestowałem, żenada.

Santano
16-09-2014, 12:57
Balans jest kwestią tak delikatną, że wszelkie zmiany trzeba sprawdzić, przeliczyć, a potem przetestować.
Stąd też zajęło to tak wiele.

Niedługo kolejne zmiany - zależnie od Waszych opinii. No ale najpierw przetestujcie.

Sanya
16-09-2014, 13:01
Po przetestowaniu nowego czaru na leczenie

3350 ed raz 23k raz 30k? cos chyba wam slabo to testowanie poszlo

Sokol from West
16-09-2014, 13:02
Nie trawie go, ale zgadzam sie w 100% / dodatkowo rp nadal bije tyle samo co ek czyli kosmicznie w chuj duzo TYLE ZE NA DOJEBANIE MA ZASIEG NA CALY EKRAN XD


Czyli według Ciebie, rp powinien bić najmniej?! XDDD Ek powinien bić zdecydowanie mniej, a nie prawie tyle samo co rp.




kwestia mvp i nowa wyspa: wyspa mi sie podoba w chuj, ale to kolejne potwory zrobione pod ek .. kto z magicznych moze bic pirate skeletony poza mna i nivelato? XD nikt poniewaz dmg jest kosmiczne, ja 3.3 ed padam na combo od JEDNEGO takze pozdrawiam smialkow odwiedzajacych wyspe z mniejszym lv .. (dodam tylko ze 2.5ek bez problemu pare luruje (mi ciezko nawet dobiec z nimi do schodow))

Tutaj się zgodzę, bo lajtem lurowałem 2.4k ek po 3 skelety pod schody xD, ba! Nawet biegałem z nimi i je zabijałem XD

@t
Szału to nie zrobiliście, tyle czasu czekania na kilka zmian xD

Sabziro
16-09-2014, 13:06
Po przetestowaniu nowego czaru na leczenie
3350 ed raz 23k raz 30k? cos chyba wam slabo to testowanie poszlo

To wcale nie było testowane, na szybko wymyślili coś i tyle



kwestia mvp i nowa wyspa: wyspa mi sie podoba w chuj, ale to kolejne potwory zrobione pod ek .. kto z magicznych moze bic pirate skeletony poza mna i nivelato? XD nikt poniewaz dmg jest kosmiczne, ja 3.3 ed padam na combo od JEDNEGO takze pozdrawiam smialkow odwiedzajacych wyspe z mniejszym lv .. (dodam tylko ze 2.5ek bez problemu pare luruje (mi ciezko nawet dobiec z nimi do schodow))
Większość mobów na tym serwerze jest dla ek/rp xD, a Cracki to już w ogóle przegięcie nawet ekom się tam nie opłaca a co dopiero magicznym xD



13:08 Dzisiaj lub jutro Mortiis doda postaciom magicznym +1 punkt hp kosztem many.
a jednak szybko doszliście do wniosku, że ** zrobiliście :D


Ej mistrzu, Santano, ta zamiana była tak przemyślana, że teraz MS leczy się tyle co ED tyle, że więcej bije xD

@Lordzik: w pełni się zgadzam.

Week
16-09-2014, 13:20
a jednak szybko doszliście do wniosku, że ** zrobiliście :D

Tylko co da magicznym to 1hp/lvl? :D
Mając 1,7k ed dostane 1700hp więcej w zamian za manę, a co mi da to 1700hp?
Może przy zajebistym szczęściu w pvp coś mi da, ale wątpię.
Jeszcze 2hp/lvl bym uwierzył, że zmieni to coś w balansie, ale nie 1hp/lvl, bez kitu.

#Edit

Przy dostaniu 2hp/lvl największy poziom z magiczną profesją dostałby ~7khp, a co za tym idzie?
Przeżyłby o 1 hita z uw od ek dłużej, to naprawdę aż taka duża zmiana? :D
Chyba nie :c

Sanya
16-09-2014, 13:34
Wlasnie bez kitu, teraz prosze podniesc obrazenia zadawane z morta tak aby byly rowne z vita visem...







To teraz z mojej strony kilka spostrzeżeń (2700 lvl elder druid):

1. Nowy czar leczący może i by był spoko gdybym na moim lvl'u leczył się ciągle po jakieś 24-25k a nie raz jest 20k a raz 25k (z czym częściej trafiają się te uleczenia bliżej 20k).
W tym wypadku wolę się leczyć czarem exura sio po 22k cały czas.

2. Kolejnym śmiechem jest to, że master sorcerer leczy się tyle co elder druid a bije zauważalnie więcej.

3. Zmiany u elite knighta niby jakieś są, ale nic one nie zmieniły praktycznie, ponieważ w solówkach z ek'ami trzeba do nich podejść i zacząć suwać a wtedy jak wiemy knight i tak dalej bije najwięcej z uw.

Teraz jakieś moje propozycje co ja bym jeszcze zmienił:

1. Zamiast czaru exura max dla druida, wystarczy polepszyć czar exura sio, drugim wyjściem może być poprawienie hitów z mas morta porównywalnie do tych, którymi dysponuje sorcerer, nie może być tak, że sorc leczy się tyle co druid i jeszcze bije od niego więcej...

2. Zrobienie w końcu tego, żeby czar "exura gran mas res" u druida leczył także castującego tak jak to powinno być. Wtedy druid pełniłby jakąś rolę, bo teraz każdy ms z botem leczy uh'em i wychodzi praktycznie na to samo jakby leczył druid.

3. Osłabienie trochę hitów z uw u rp'ka coś na wzór jak u ek'a, bo trochę śmieszne jest to że uciekając na koniec ekranu rp i tak mnie bije z uw z maksymalną siłą.



Tak z ręką na sercu to ty chyba średnio to testowałeś. Zresztą jak sam wspominałeś, że nie znasz się na profesjach to jak w takim przypadku ma być coś zrobione dobrze z balansem?


Ogólnie podsumowując nic się nie zmieniło po wprowadzeniu tych "drobnych" zmian i wprowadzenie 1hp na lvl dla profesji magicznych nic nie zmieni.



tak samo

Azielu$
16-09-2014, 13:35
Wprowadzamy pierwszy (może ostatni - jeśli będziecie zadowoleni) etap balansu.

Co się zmieniło?

Knight - zmiana sposobu działania UW:


atak obszarowy zadaje obrażenia jak do tej pory na kratkach działania czaru exori max. Obrażenia z dalszej odległości są osłabione;



atak bezpośredni zadaje obrażenia jak do tej pory z odległości 1 sqm; z odległości 2sqm obrażenia są nieznacznie zmniejszone.

Zmiany działają tylko w PVP.

Paladin - nieznaczne zwiększenie leczenia czarem exura vita; zwiększenie ilości many przyznawanej przez megamanasa o 1/12 aktualnego poziomu gracza.

Sorcerer/Druid - nowy czar leczący: exura max (200 many, 15mlvl+); zwiększenie ilości many przyznawanej przez megamanasy.


Powyższe zmiany są, jak pewnie zauważyliście, drobne. W planach mamy jeszcze dodanie nowych czarów i zmianę kilku innych parametrów, ale owe zmiany wolimy przeprowadzać stopniowo dopasowując się do Waszych opinii.
Prosimy o komentarze i sugestie oraz propozycje dalszych zmian.

Zmiany dla rp na +. Może vita się dużo nie zmieniła, bo na 2.7k lvlu leczę się o jakieś 1k więcej, ale ten manas dużo daje.

Mam jedynie zastrzeżenie do czaru leczącego ms/ed. Dla sorca jest to duża zmiana, ale ed na tym nic nie zyskuje, bo sio ma podobną siłę.

Co do knighta to jeszcze nie sprawdzałem zmian.

#up
Aha? ED musi mieć słabszą ofensywę niż ms, ale powinien to nadrabiać leczeniem. Teraz leczenie jest praktycznie takie samo, a sama możliwość leczenia czarem innego gracza dzisiaj ma niewielkie znaczenie. btw. Santano pisał o nowych czarach, może to coś zmieni.

#Santano
Co z zależnością hitów od skilli/mlvl'a?

#Compot
Rp to profesja bijąca na dystans, więc czemu ma bić mniej przy większych odległościach? Najlepiej byłoby ogólnie osłabić moc uw dla ek/rp.

mr Awesome
16-09-2014, 13:35
Ja mam ale odnosnie czaru "exura max" ms i ed zawsze roznili sie od siebie tym ze ms mial wieksze hity, a ed wieksze leczenie... po wprowadzeniu tego czaru ed jest teraz znacznie slabszy od ms poniewaz lecza sie na rowno, a ms dalej ma swoje wieksze hity ;/ mam nadzieje ze to zostanie poprawione :)

Mehh
16-09-2014, 13:38
No i teraz ED najsłabszą profesją gratuluje.

#Lordzik#
16-09-2014, 13:52
To teraz z mojej strony kilka spostrzeżeń (2700 lvl elder druid):

1. Nowy czar leczący może i by był spoko gdybym na moim lvl'u leczył się ciągle po jakieś 24-25k a nie raz jest 20k a raz 25k (z czym częściej trafiają się te uleczenia bliżej 20k).
W tym wypadku wolę się leczyć czarem exura sio po 22k cały czas.

2. Kolejnym śmiechem jest to, że master sorcerer leczy się tyle co elder druid a bije zauważalnie więcej.

3. Zmiany u elite knighta niby jakieś są, ale nic one nie zmieniły praktycznie, ponieważ w solówkach z ek'ami trzeba do nich podejść i zacząć suwać a wtedy jak wiemy knight i tak dalej bije najwięcej z uw.

Teraz jakieś moje propozycje co ja bym jeszcze zmienił:

1. Zamiast czaru exura max dla druida, wystarczy polepszyć czar exura sio, drugim wyjściem może być poprawienie hitów z mas morta porównywalnie do tych, którymi dysponuje sorcerer, nie może być tak, że sorc leczy się tyle co druid i jeszcze bije od niego więcej...

2. Zrobienie w końcu tego, żeby czar "exura gran mas res" u druida leczył także castującego tak jak to powinno być. Wtedy druid pełniłby jakąś rolę, bo teraz każdy ms z botem leczy uh'em i wychodzi praktycznie na to samo jakby leczył druid.

3. Osłabienie trochę hitów z uw u rp'ka coś na wzór jak u ek'a, bo trochę śmieszne jest to że uciekając na koniec ekranu rp i tak mnie bije z uw z maksymalną siłą.



Balans jest kwestią tak delikatną, że wszelkie zmiany trzeba sprawdzić, przeliczyć, a potem przetestować.
Stąd też zajęło to tak wiele.
Tak z ręką na sercu to ty chyba średnio to testowałeś. Zresztą jak sam wspominałeś, że nie znasz się na profesjach to jak w takim przypadku ma być coś zrobione dobrze z balansem?


Ogólnie podsumowując nic się nie zmieniło po wprowadzeniu tych "drobnych" zmian i wprowadzenie 1hp na lvl dla profesji magicznych nic nie zmieni.

Week
16-09-2014, 14:01
To teraz z mojej strony kilka spostrzeżeń (2700 lvl elder druid):

1. Nowy czar leczący może i by był spoko gdybym na moim lvl'u leczył się ciągle po jakieś 24-25k a nie raz jest 20k a raz 25k (z czym częściej trafiają się te uleczenia bliżej 20k).
W tym wypadku wolę się leczyć czarem exura sio po 22k cały czas.

2. Kolejnym śmiechem jest to, że master sorcerer leczy się tyle co elder druid a bije zauważalnie więcej.

3. Zmiany u elite knighta niby jakieś są, ale nic one nie zmieniły praktycznie, ponieważ w solówkach z ek'ami trzeba do nich podejść i zacząć suwać a wtedy jak wiemy knight i tak dalej bije najwięcej z uw.

Teraz jakieś moje propozycje co ja bym jeszcze zmienił:

1. Zamiast czaru exura max dla druida, wystarczy polepszyć czar exura sio, drugim wyjściem może być poprawienie hitów z mas morta porównywalnie do tych, którymi dysponuje sorcerer, nie może być tak, że sorc leczy się tyle co druid i jeszcze bije od niego więcej...

2. Zrobienie w końcu tego, żeby czar "exura gran mas res" u druida leczył także castującego tak jak to powinno być. Wtedy druid pełniłby jakąś rolę, bo teraz każdy ms z botem leczy uh'em i wychodzi praktycznie na to samo jakby leczył druid.

3. Osłabienie trochę hitów z uw u rp'ka coś na wzór jak u ek'a, bo trochę śmieszne jest to że uciekając na koniec ekranu rp i tak mnie bije z uw z maksymalną siłą.



Tak z ręką na sercu to ty chyba średnio to testowałeś. Zresztą jak sam wspominałeś, że nie znasz się na profesjach to jak w takim przypadku ma być coś zrobione dobrze z balansem?


Ogólnie podsumowując nic się nie zmieniło po wprowadzeniu tych "drobnych" zmian i wprowadzenie 1hp na lvl dla profesji magicznych nic nie zmieni.

Podbijam propozycje.

Co do testowania, to powiedz mi jak jedna osoba z ekipy miała testować balans, który miał być zrobiony pod pvp?
Miał bić się sam ze sobą na mc? xD

Rekrut
16-09-2014, 15:30
Dobrze, że zrobiłeś coś z manasowaniem się u palladyna. Pogramy troszkę i zobaczymy te zmiany ;)

Elitarny
16-09-2014, 15:51
Wedlug mnie duzo sie nie zmienilo , druid stal sie slabszy od msa , knight nadal jest tankiem . Jedyna pozytywna zmiana to palek : )

#Lordzik#
16-09-2014, 16:33
Przed chwilą testowałem leczenie czarem "exura max" z 60 lvl'i większym ms'em.

Moje maksymalne leczenie (2700 lvl ed) to praktycznie 30k z małym okładem.
Jego natomiast to 32k.

Znowuż jego hity z czarów są większe o 1k też z małym okładem.

Mieliśmy to samo eq. Teraz gdzie tu jest jakaś logika. Tylko nie piszcie mi, że przez te 60 lvl'i ta różnica zniknie XD.

Lizaczek
16-09-2014, 16:36
Widzę, że niektórzy tutaj całe życie w tibi, a dalej nie ogarniają.

Ms/Ed powinni leczyć siebie po tyle samo, ms bije więcej z ue, ale rekompensuje Wam to siohanie innych graczy.



Jak dla mnie to wywalić czar exura max. (bo robicie z apo orszabala)

Zwiększyć siłę czaru exura vita dla ed/ms, aby leczyło więcej niż sio.


A u eka zrobić tak, żeby skille miały znaczenie z czego największy hit jaki mógłby zadać z uw to 7k oraz zmniejszyć mu siłę uha o 20% hehes

Basteko11
16-09-2014, 16:59
Ja nwm po co znowu te placze ?:< Jak nie bylo balnsu to all osrani a teraz jak jest to i tak zle .... Gz

Co do balansu czas pokaze jak ci to wyszlo ale mysle ze zle nie bedzie :>

mr Awesome
16-09-2014, 17:18
Ms/Ed powinni leczyć siebie po tyle samo, ms bije więcej z ue, ale rekompensuje Wam to siohanie innych graczy.
teraz ms na bocie uh tez moze leczyc innych graczy... a ed zawsze sie leczyl wiecej od msa kosztem mniejszych hitow wiec nie chrzan glupot .o

Arab
16-09-2014, 17:33
Boonek jak zwykle płacz, że wszystko pod ek, grałeś Ekiem to było " knight wcale nie jest taki mocny jak piszą" grasz Edem to znów jakieś ale. Zdecyduj się w końcu bo to już nudne się robi.
A co do balansu, to zobaczymy jak to się będzie sprawowało w praktyce. Może będzie lepiej, albo i nie, czas pokaże.
3x up zmniejszyć siłę uha o 20%? Hehe ktoś chyba zapomniał mózgu zabrać ze szkoly

Lizaczek
16-09-2014, 18:06
teraz ms na bocie uh tez moze leczyc innych graczy... a ed zawsze sie leczyl wiecej od msa kosztem mniejszych hitow wiec nie chrzan glupot .o


Tylko na apo ed sie wiecej leczyl od msa, podczas 6 lat spedzonych tutaj nie moglem sie temu nadziwic.
Nie mozna msem uhac na bocie, bo regulamin tego zabrania takze odbij

mr Awesome
16-09-2014, 19:09
Nie mozna msem uhac na bocie, bo regulamin tego zabrania takze odbij
Nie mozna lecz ludzie to robia i sa takie boty ze nie wykryjesz tego czy uha na bocie czy tez nie, a jak wiadomo ludzie sobie z regulaminu nic nie robia

Hollow
16-09-2014, 19:12
Nie mozna msem uhac na bocie



Nie mozna
http://i57.tinypic.com/2yobz8k.png

#t
Powoli może uda się dojść do jakiegoś konsensusu.
Zmiany ani na plus ani na minus.

Domcio Old
16-09-2014, 21:37
Chcieliście balans to macie, ale jak widzę dalej jest płacz.:O + dla ekipy, że wkońcu wzięła się za balans, ale i tak nie wiadomo czy coś on da jak i tak cały server płacze:D

Dandalf
16-09-2014, 22:34
Dobrze, że coś robicie - bo zmiany są potrzebne. Nie jestem h lvlowym graczem, więc moje spostrzeżenia będą inne. Gram RP i to co było w nim tragiczne zostało poprawione (czyli leczenie i długie manasowanie). Nie używam uw itp więc co do reszty nie mogę nic powiedzieć.
Kończąc, zmiany zawsze wywołują wiele skrajnych emocji. Grunt to znaleźć konsensus ;)
Cierpliwości życzę !

Colinovsky
16-09-2014, 22:41
Z tego co zauważyłem, to jedyne zmiany które zostały w 100% pozytywnie odebrane, bez zastrzeżeń, to zwiększenia siły manasów. Reszty za bardzo nie ocenię, na moim lvlu MSem faktycznie leczę się trochę więcej, różnica dla mnie nie wielka, bo maksymalna ilość hp to ledwo 6400, więc co tu dużo mówić... Ale z tego co mówi Compot, trochę żałosne, że exura max daje takie rozbieżności. To może dla wyrównania dodajmy takie nierówności w uhach u EKa? Jak leczy się powiedzmy 15-18k aktualnie, to dajmy mu 10-18k, 90% serwera się posra zapewne ^.- (nie bierzcie na serio tego co tu piszę, to ma tylko pokazać jak bezsensownie zrobiona jest exura max) Czekam na dalsze zmiany, moim zdaniem nadal konieczne, EK i tak kosi i tak, nic się nie zmieniło, zmiany na plus ale zbyt małe. W każdym razie doceniam i jestem zadowolony, że coś się dzieje w dobrym kierunku :)

deeL `
16-09-2014, 23:33
Jedyną sensowną zmianą, która podniesie ten serwer będzie reset. Wydaje mi się że wszyscy są tego zdania(jednak nie wszyscy godzą się na ogromną stratę)

Week
16-09-2014, 23:39
Jedyną sensowną zmianą, która podniesie ten serwer będzie reset. Wydaje mi się że wszyscy są tego zdania(jednak nie wszyscy godzą się na ogromną stratę)

Tak samo myśleli gracze z konkurencyjnego serwera i co?
I nikt normalny tam nie gra XDDDDD

#Topic

Ogarnijcie lepiej szybko etap II, bo jest gorzej niż było.
Dobre propozycje podał Lordzik, czekamy na wprowadzenie ich do życia na serwerze.

KaZeK
16-09-2014, 23:56
Każda drobna zmiana ma swoje plusy i minusy, nie plujcie z góry. Oby kolejne etapy w jakimś tam stopniu zmniejszały nasilenie płaczu graczy serwera oraz poprawiły PvP.

Demon
17-09-2014, 00:10
dodatkowe hp u ED/MS wydaje się być dobrym rozwiązaniem. jedyny problem jaki został na ten moment (przy tym etapie) to wyrównanie exury max/vity/sio, żeby ED nie był aż tak w plecy

Avek II
17-09-2014, 03:10
A u eka zrobić tak, żeby skille miały znaczenie z czego największy hit jaki mógłby zadać z uw to 7k oraz zmniejszyć mu siłę uha o 20% hehes


z tym uhem to chyba troszke przesadziles!!
Nie wydaje Ci sie synku?

Zarexoholik?
17-09-2014, 08:25
dodatkowe hp u ED/MS wydaje się być dobrym rozwiązaniem

Potraktuję to jako żart.

#topic

U knighta nic się nie zmieniło w walce 1 na 1, bo i tak żeby go zabić trzeba nim ruszać. Przynajmniej jemu ciężej jest teraz kogoś wyspamować, ogólnie drastycznych zmian nie odczuwam, ale spodziewałem się większego osłabienia knighta, szczególnie, że 3/4 graczy na APO gra tą profesją tylko ze względu na to, że warto nią grać, ponieważ można nią expić na wszystkim samemu.


Zamiast czaru exura max dla druida, wystarczy polepszyć czar exura sio, drugim wyjściem może być poprawienie hitów z mas morta porównywalnie do tych, którymi dysponuje sorcerer, nie może być tak, że sorc leczy się tyle co druid i jeszcze bije od niego więcej...

Jeśli mają bić tyle samo i leczyć się tyle samo to po co grać sorcem, skoro można druidem i ma się więcej możliwości w grze grupowej?


Osłabienie trochę hitów z uw u rp'ka coś na wzór jak u ek'a, bo trochę śmieszne jest to że uciekając na koniec ekranu rp i tak mnie bije z uw z maksymalną siłą.

Chcesz żeby profesja, której autem jest walka na dystans (i to właśnie ją różni od innych profesji) była osłabiona to pogratulować Majki.

Ghastly
17-09-2014, 14:57
Wszystko ładnie pięknie i nawet mi się to podoba ale Wy nie rozumiecie jednej rzeczy. Gracze odchodzą z APO 7.6 , ponieważ im się już znudził obecny klient gry. Lata świetności APO mamy już za sobą i tylko nowy serwer z nowszym klientem może odmienić to co jest teraz.

Shiroe_sempai
17-09-2014, 15:44
Jeśli mają bić tyle samo i leczyć się tyle samo to po co grać sorcem, skoro można druidem i ma się więcej możliwości w grze grupowej?
To jaki teraz jest sens gry druidem skoro ms ma taki sam heal wiekszy dmg a wyprawy grupowe na apo to ***** wyjątek zwłaszcza dla nisko poziomowych graczy... Czyli teraz druid będzie już tylko po to żeby posiohać na jakiejś wyprawie ? Trochę to na fair w stosunku do druidków bo tracą dużo sam wybrałem ed bo miał większy heal niż ms . Teraz ms dostał boosta , a druid w sumie nic z tej zmiany niema bo heal przed upem miał prawie taki sam >.<

<font size="5" color="orange"> SKORO MS MA TERAZ HEAL JAK ED TO ED MUSI MIEC DMG JAK MS PROSTE</font>

Lizaczek
17-09-2014, 15:51
To jaki teraz jest sens gry druidem skoro ms ma taki sam heal wiekszy dmg a wyprawy grupowe na apo to ***** wyjątek zwłaszcza dla nisko poziomowych graczy... czyli teraz druid będzie już tylko po to żeby posiohać na jakiejś wyprawie ? trochę to na fair w stosunku do druidków bo tracą dużo sam wybrałem ed bo miał wiekszy heal niz ms a teraz nie będę się różnił niczym od ms poza mniejszy dmg z mas mort..

<font size="5" color="orange"> SKORO MS MA TERAZ HEAL JAK ED TO ED MUSI MIEC DMG JAK MS PROSTE</font>

Dziecko, czytaj ze zrozumieniem. Gdzie on napisał o wyprawach grupowych? XD
Leczysz w pvp, w city, przy temple do którego często trafiasz, kapisz?

ed sioha GRACZY
ms BIJE MOCNIEJ
Jasne?


Moze i bym sie zgodzil gdyby system byl taki jak na rl... Na APO kazdy LECZY innych, odpalaja typy tibie auto i uhaja tak samo jakbys siochal.. kazdy moze to robic ms powinien miec slabsze leczenie, balans miedzy ed a ms byl znakomity, ale ofc zamiast zabrac sie za to co trzeba rozjebali to co bylo juz ok



#t a ja w dalszym ciagu proponuje calkowicie zabrac krytycznego hita z uw albo dac na 5% (po to by spy report czy tez rabbit present mialy jakis uzytek w swiecie gdzie kazdy ma uw)

To niech zablokują możliwość UHANIA siebie nawzajem, hehs

Sanya
17-09-2014, 15:57
Dziecko, czytaj ze zrozumieniem. Gdzie on napisał o wyprawach grupowych? XD
Leczysz w pvp, w city, przy temple do którego często trafiasz, kapisz?

ed SIOHA
ms BIJE MOCNIEJ
Jasne?


Moze i bym sie zgodzil gdyby system byl taki jak na rl... Na APO kazdy LECZY innych, odpalaja typy tibie auto i uhaja tak samo jakbys siochal.. kazdy moze to robic ms powinien miec slabsze leczenie, balans miedzy ed a ms byl znakomity, ale ofc zamiast zabrac sie za to co trzeba rozjebali to co bylo juz ok



#t a ja w dalszym ciagu proponuje calkowicie zabrac krytycznego hita z uw albo dac na 5% (po to by spy report czy tez rabbit present mialy jakis uzytek w swiecie gdzie kazdy ma uw)

Colinovsky
17-09-2014, 18:23
A wtedy MS ma mieć też leczenie innych jak ED? Czyli ED=MS? Mądre, na prawdę.

Popatrz logicznie. Nie podoba Ci się MS, bo grasz ED, okej, rozumiem. Nie podoba Ci się fakt, że teraz jest lekko mocniejszy MS od ED, okej. Ale ulepszając ED będzie on lepszy od MS, wtedy każdy MS będzie płakał dokładnie tak jak teraz każdy ED. ^.- Patrząc jak wyglądała prawdziwa Tibia 7.6 (jako pierwowzór), to na prawdę Druid był jedynie postacią leczącą. :P

mr Awesome
17-09-2014, 19:30
Popatrz logicznie. Nie podoba Ci się MS, bo grasz ED, okej, rozumiem. Nie podoba Ci się fakt, że teraz jest lekko mocniejszy MS od ED, okej. Ale ulepszając ED będzie on lepszy od MS, wtedy każdy MS będzie płakał dokładnie tak jak teraz każdy ED. ^.- Patrząc jak wyglądała prawdziwa Tibia 7.6 (jako pierwowzór), to na prawdę Druid był jedynie postacią leczącą. :P

masz racje wiec niech pozostanie postacia leczaca i niech ma wieksza moc leczenia od innych profesji, a nie teraz ed jest gleboko w dupie... balans jak sama nazwa wskazuje ma byc taki ze kazda profesja powinna byc zbalansowana a nie slabsza czy mocniejsza...

Novi
17-09-2014, 21:55
Wiecie co.. jak dla mnie to co by administracja nie zrobiła to jest źle i nie dobrze....
Powiem tak, tego osłabili lekko, tego lekko zwiększyli.
Zobaczą na graczach jakie są skutki tych poprawek i jeśli okaże się ze dalej przykładowo EK jest dużo za mocny, to postarają się poprawić to znowu.
Dla mnie osobiście lepiej jak stopniowo to poprawiają, niż jakby mieli mocno obniżyć EK'a a mocno zwiększyć pozostałe profesję, wtedy byłby płacz i lament ze strony wszystkich EK'ow, ze Knight to teraz jest "gówno i szmata"...
Ważne, że coś się dzieje.. powinniśmy to doceniać, oni poświecają dla nas czas, żeby jeden z drugim mógł coś pograć, a tak naprawdę nic z tego nie mają.
Sam byłem w ekipie na innych serwerach i nauczyłem doceniać się choćby małą pracę która jest robiona dla kogoś.. i to za darmo, bo zazwyczaj nawet jak coś zrobi to i tak dostanie zjebe... :)

RevolutioN
18-09-2014, 08:18
Fajnie, że minimalnie osłabiliście tą broń - może i będzie mniej płaczu wśród graczy, skoro też dodaliście lepszy czar na leczenie dla MS/ED. Uważam, że to było dobre posunięcie z waszej strony i teraz jest wszystko elegancko :)

drako12
18-09-2014, 10:27
Szkoda mi wgl tego eda, bilem sie z kims wczoraj to padl przez ta exure max cos go nie leczyla xDDD i tak większość i tak uzywa dalej exura sio,,, ale tak poza tym jest chyba troche lepiej

Week
18-09-2014, 14:32
Szkoda mi wgl tego eda, bilem sie z kims wczoraj to padl przez ta exure max cos go nie leczyla xDDD i tak większość i tak uzywa dalej exura sio,,, ale tak poza tym jest chyba troche lepiej

Dokładnie, czar exura max łapie mocne 'lagi' i nie da się nim leczyć.
Dalej przy ed nie zostało nic zrobione, nowy czar, który i tak nie leczy jak powinien, manas który daje tyle co nic.

Pozostało czekać na etap II.
Powodzenia dla administracji w kolejnych etapach balansu. :)

Sabziro
18-09-2014, 14:51
Dokładnie, czar exura max łapie mocne 'lagi' i nie da się nim leczyć.
Dalej przy ed nie zostało nic zrobione, nowy czar, który i tak nie leczy jak powinien, manas który daje tyle co nic.

Pozostało czekać na etap II.
Powodzenia dla administracji w kolejnych etapach balansu. :)

Dokładnie tak.. manas przed ulepszeniem był wystarczający więc ta różnica za wiele nie wniosła może tyle, że napełniając mane trzeba się o jeden lub dwa razy mniej manasnąć aby mieć pełną xd

Niby mieli zwiększyć hp/lv w ten sam dzień lub dzień później ale jak zwykle mineli się z prawdą :P

Czekamy.. Czekamy.. Czekamy.. i tak ciągle od parunastu miesięcy :p

drako12
18-09-2014, 16:30
Grunt to ze sie cos dzieje, no i teraz sprawa naprawic te exure max a tak to jakos jest lepiej rp ma jedynie coraz lepiej ;D

Dementor
18-09-2014, 17:14
Dziwi mnie fakt, że praktycznie każdy tylko narzeka. Dajcie Ekipie trochę czasu, każdy ma prywatne życie. Nawet jeśli balans został wprowadzony z opóźnieniem to powinniście wziąć pod uwagę, że jednak coś się dzieje i Santano już zapowiedział kolejne etapy balansu. Wszystko przecież dąży do tego czego tak bardzo chcieliście - osłabienia ek. Poza tym takie zmiany powinno wprowadzać się stopniowo, żeby z tym nie przesadzić w drugą stronę. :)

Co do opinii niektórych użytkowników dotyczącej osłabienia uha u ek wydaje mi się, że byłoby to złe posunięcie. To, że daje on rade z dość silnymi moobami w stosunku do swojego poziomu wiąże się głównie z ilością hp. Wam chodzi głównie o osłabienie jego pvp, a więc można to robić w inny sposób niż poprzez zmniejszanie siły leczenia. W końcu leczy się on najmniej ze wszystkich profesji. :)

Myterro
18-09-2014, 17:30
ja sie dziwie ze nadal po 7 latach ktos cos robi na tym serwie, pozdro

Zarexoholik?
18-09-2014, 20:25
a wyprawy grupowe na apo to ***** wyjątek zwłaszcza dla nisko poziomowych graczy... Czyli teraz druid będzie już tylko po to żeby posiohać na jakiejś wyprawie ?

A kto pisał o wyprawach grupowych :confused:


a ja w dalszym ciagu proponuje calkowicie zabrac krytycznego hita z uw albo dac na 5% (po to by spy report czy tez rabbit present mialy jakis uzytek w swiecie gdzie kazdy ma uw)

A co zmieni zabranie criticala? To akurat jest najmniejszym problemem. Największym jest brak zależności skilli. Takie przedmioty jak golden bolt, silver wang, magic axe/mace stały się praktycznie bezużyteczne. (używa ktoś tego?) Na APO powinno być tak jak na rl, że rp/ek bijąc z broni raz mogą trafić za 100, a raz za 6000 - to by było urozmaicenie i poprawa monotonności. Tak gra opiera się tylko na systemie: czar - uw - czar, czyli np. 11k - 7k - 11,5k. Przewidywalne jak nie wiem co. Wprowadzenie systemu gdzie skille będą coś znaczyły, tak by osoba z dobrym skillem będzie zadawać znacznie większe obrażenia to znacznie ciekawsza opcja. To samo z poziomem magicznym - większy mlvl = większe obrażenia...

Druga sprawa to energy ring - przez nagminne używanie botów, tak, że gracze mają ustawione zakładanie/zdejmowanie energy ringa na hotkey sugeruję wprowadzić opóźnienie na energy ringa - tak by działał powiedzmy po 3-5 sekundach od założenia lub by te ringi były drogie - tak jak w przypadku gold ringów.

Trzecia sprawa to poprawienie systemu zgonów, które obecnie nic nie znaczą, ponieważ po śmierci praktycznie nic nie tracimy. Koszt śmierci 100cc? Przecież to szkoda fraga na kogoś, bo i tak wróci. Gdyby śmierć była kosztowniejsza to byłby jakiś sens fragowania.

Sabziro
18-09-2014, 21:35
Nie można ustawić opóźnienia na energy ringa na 3-5s bo trzeba będzie go wrzucać z dużo wcześniejszym wyprzedzeniem czyi jedynie jak sie ma full hp, więc wtedy ms/ed w ogóle nie miałby szans bo zazwyczaj żeby kogoś ubić musi wrzucić ringa jak ma mniej niż połowe hp żeby wróg zaczął spamować wtedy jest szansa na zaspamowanie go ale tez nie zawsze wychodzi bo czasami ucieknie/wyleczy się albo nawet ring nie zdąży załapać.

System zgonów gdzie strata byłaby większa, gdzie średnio ed/ms padają co kilka minut np. na tinach/nilach, a ek prawie wcale to byłby tylko kolejnym ciosem w te profesje i na pewno już nikt by nimi nie grał, jak teraz większość to EK..

Pan Scimex
18-09-2014, 22:22
Zgaduje że również jesteście tacy słabi w łóżku jak z balansem tych profesji? tylko płakać. Po tylu latach to jest, a mnie nie ma już :cc

Sokol from West
18-09-2014, 22:47
Dziwi mnie fakt, że praktycznie każdy tylko narzeka. Dajcie Ekipie trochę czasu, każdy ma prywatne życie. Nawet jeśli balans został wprowadzony z opóźnieniem to powinniście wziąć pod uwagę, że jednak coś się dzieje i Santano już zapowiedział kolejne etapy balansu. Wszystko przecież dąży do tego czego tak bardzo chcieliście - osłabienia ek. Poza tym takie zmiany powinno wprowadzać się stopniowo, żeby z tym nie przesadzić w drugą stronę. :)

Dostali tyle czasu, a gówno zrobili. W ostatnim czasie tylko obiecują, a zmian jak nie ma, tak nie ma. Sorry, ale to poprawieniem balansu nie można nazwać xD Prywatne życie powiadasz... Przecież tu każdy czeka ponad 2 lata na dobry balans XD Przez ten czas, balans już dawno powinien być zrobiony perfekcyjnie :D Może zapytajmy, co robili przez te 2 lata z tym balansem? Też mieli prywatne życie, ja wszystko rozumiem, ale same questy to nie wszystko. Mieli czas, a oni po tym czasie wprowadzają jakieś drobnostki, które lajtem można zrobić w 1 dzień(jak nie kilka godzin). Także my mamy prawo oczekiwać czegoś więcej. Założę się, że gdyby pominęli jeden quest(w tym wypadku misje Squida), to balans byłby zajebisty.



Co do opinii niektórych użytkowników dotyczącej osłabienia uha u ek wydaje mi się, że byłoby to złe posunięcie. To, że daje on rade z dość silnymi moobami w stosunku do swojego poziomu wiąże się głównie z ilością hp. Wam chodzi głównie o osłabienie jego pvp, a więc można to robić w inny sposób niż poprzez zmniejszanie siły leczenia. W końcu leczy się on najmniej ze wszystkich profesji. :)

Ek dalej jest mocny, nic nie zmienili pod tym względem. Co z tego, że się leczy najmniej, jak i tak równy ms/ed go nie zabije xD Chyba, że przy odrobinie szczęścia XD




Druga sprawa to energy ring - przez nagminne używanie botów, tak, że gracze mają ustawione zakładanie/zdejmowanie energy ringa na hotkey sugeruję wprowadzić opóźnienie na energy ringa - tak by działał powiedzmy po 3-5 sekundach od założenia lub by te ringi były drogie - tak jak w przypadku gold ringów.

Co wtedy z profesjami magicznymi? Chyba o tym nie pomyślałeś.



Trzecia sprawa to poprawienie systemu zgonów, które obecnie nic nie znaczą, ponieważ po śmierci praktycznie nic nie tracimy. Koszt śmierci 100cc? Przecież to szkoda fraga na kogoś, bo i tak wróci. Gdyby śmierć była kosztowniejsza to byłby jakiś sens fragowania.

Tutaj masz racje. Ładujesz przykładowo amulet za 10kcc(poza perfectem) i padasz 100x, bo przecież co to jest 10kcc w tych czasach.

@t

Ta exura max to jest jakaś porażka. Po co to w ogóle zostało dodane? xD

Sabziro
20-09-2014, 14:16
13:08 Dzisiaj lub jutro Mortiis doda postaciom magicznym +1 punkt hp kosztem many.
Znowu kolejne słowa, które nie mają pokrycia z rzeczywistością. Skoro jeszcze wam się nie udało tego zrobić to proponuję od razu dać 2hp/lv żeby zaoszczędzić czasu na kolejne kilkumiesięczne zmiany

Shillen
20-09-2014, 15:10
ed +2hp/lvl
ek -2hp/lvl

Dziękuję.

Week
20-09-2014, 22:14
ed +2hp/lvl
ek -2hp/lvl

Dziękuję.

Co do tych hp, to Santano w dniu wprowadzenia etapu 1 napisał, że jutro (tzn. dnia 17.09.2014r) Mortiis doda profesjom magicznym po 1hp w zamian za odjęcie im many. Ja się pytam, dlaczego to jeszcze nie zostało zrobione? :|

Goatee
20-09-2014, 22:47
ed +2hp/lvl
ek -2hp/lvl

Dziękuję.

Nie dziękuj, bo to, że zabiorą ekowi trochę hp nic nie da. Bo szczerze mówiąc jaka to będzie różnica mając 60k lub 56k? To tyle co nic, raz z UW mniej uderzysz a i tak padniesz od eka.

Calzy :D
21-09-2014, 01:22
Nie rozumiem po co ta cala exura max. Paladyn wyszedł na +, irytujący manas i słaba vita zostały poprawione, ek dalej jest czołgiem którym trzeba suwać, ms dzięki lepszemu czarowi na leczenie i większemu dmg stał się lepszy od druida. Balans miał wyrównać a nie - na obecną chwilę - udupić jeszcze bardziej inne profesje. Moim zdaniem świetny balans między ed a ms został zje***y nowym czarem a ek o którego głownie się rozchodziło - bez zmian. Przykro mi to przyznać głównie Santano, który nie olewa graczy i stara się aby było jak najlepiej ale słabo Wam to wyszło jak na ten moment ...