PDA

View Full Version : Starligh amulet i npc Salim PROPOZYCJA ZMIAN!



Seyhado
23-10-2014, 11:02
Witam!
jak wszyscy doskonale wiemy na APO od bardzo dlugiego czasu smierc = 0 strat.
Jest to chora ''zasada'' gdyz jak wiemy w tej grze chodzi o to zeby smierci unikac, a tutaj ludzie padaja bo im sie nie chce wracac z respa..
Zasada ta psuje tez w 50% pvp poniewaz jedyne co mamy z zabicia kogos to satysfakcja, a przeciez chodzi tez o to zeby nasz przeciwnik poniosl straty.
wiem ze byly juz propozycje apropo tego problemu typu blessy itp, ale moja propozycja posiada tez drugie dno.
a wiec tak
Starligh amulet kosztuje 7sc
u npc Salima doladowanie soft, winged amuletu kosztowaloby 7sc za ladunek
ale juz yb i pandemonium amulet 14sc za ladunek lub jest mozliwosc doladowania 1 laduku w zamian za x2 starligh amulety. Dlaczego?

A dlatego ze jak wiemy % obrony i ataku jakie daje nam Eq jest tez lekko przesadzony, a 5% obrony dzieki panda amuletowi i 3% ataku dzieki yb powinno miec swoja cene..
ktos moze sobie pomyslec ze przeciez 7sc na SL dla nowego graczaja zaczynajacego od zera to duzo.
Nic bardziej mylnego juz tlumacze :D. Na tym otsie w praktyce expi sie na kilku potworach brave witche , kingi, bally , tiny. nile.
czy biorac pod uwage to ze na serverze wystepuje masa innch potworkow i wiele innych respow to jest normalne?
200lvl ktory teraz expi sobie na brave witch w przypadku gdy sl kosztowalby 7sc poszedlby na monster skieletony/pitlesy. Robiac taski i zbierajac lota 7sc to wcale nie duzy wydatek.
Skad pomysl zeby doladowywac yb i panda amulet w zamian za x2 sl'e?. A stad ze gdyby sl kosztowal 7sc potworki takie jak flubber lub np ots queen znow bylyby oblegane. Ludzie sprzedawali by Sle dropione z potworkow lub sami by je nosili ;)
Co w takim razie z perfekt amuletem?. Wiadomo cena broszki by skoczyla ale wystarczyloby skorzystac z innej mojej propozycji ktora zyskala spore popracie i wszystko byloby w normie > http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=126320

Mam nadzieje ze wszystko dokladnie wyjasnilem, wiem ze znajada sie osoby potepiajace ta propozycje ale prawda jest taka ze ze przez to jak jest teraz gra na APO jest nudzaco latwa..
ktos inny napisze ze zmiana ta uderzy tylko w male lvle poniewaz h lvle zarabiaja duzo. No zwykla zaleta duzego lvla :) po to sie expi zeby na wiekszym lvlu zarabiac wiecej to chyba normalne..
ale gwarantuje wam ze majac na uwadze strate 14sc za smierc lub (gdyby propozycja weszla w zycie mysle ze okolo 20uc? za broszke) H lvle tez przestalby by sie tak ochoczo i bez konsekwencji bic tracac po 100+ ladunkow amuletu dziennie :)


Bardzo mi zalezy na waszych opiniach a jeszcze bardziej na opini administraci.
czekam na wasze komentarze i pozdrawiam !

kornikowy
23-10-2014, 11:14
Tylko powiem ci, że nawet fajny pomysł ale nie wiadomo czy to wejdzie na APO czy to zrobią czy nie. Teraz mają coś innego na głowie tak jak Uptade, poprawienie BALANSU itp., więc nie wiadomo. TAK jak pisałem nie wiadomo, także było by mniej kcc, uc, a nawet sc na tym SERWERZE.

Jestem na TAK.

drako12
23-10-2014, 11:21
Kornikowy, z tego co mi sie wydaje to oni nic na glowie nie maja, update mialo byc koncem wrzesnia a zaraz bedziemy miec koniec pazdziernika wiec niewiem o czym ty piszesz poprostu im sie nie chce

co do propozycji to git ale jak dla mnie mozna wprowadzic nowe amulety + przedzialy lvlelowe np 1-1000 i dac cene 5sc za sla jak i za ladunek od 1000-2000 np 10sc, to taki przyklad podalem ale pierw zobaczymy czy to przejdzie, ale pewnie jak przejdzie to i tak tego nie zrobia XDD taka prawda robia to co chca i dodaja to co chca xD

Dinnedhel
23-10-2014, 11:44
A ja szczerze jestem na NIE. Dlaczego? wyobraź sobie, że np. masz 500 lvl i wpada po Ciebie 10 osób zabijają Cię po 3x co wychodzi 30x ded razy 14sc jeden ładunek amuletu czy też sl 7sc co daje 42kcc i skąd masz tyle uzbierać na doładowania czy choćby 21kcc na sl'e tak samo w przypadku większych lvl?? A co do broszki 20uc... i myślisz, że byś sobie pobił apo? Nie sądzę :) Jak dla mnie bezsens. Jeszcze raz JESTEM NA NIE.

Seyhado
23-10-2014, 11:52
A ja szczerze jestem na NIE. Dlaczego? wyobraź sobie, że np. masz 500 lvl i wpada po Ciebie 10 osób zabijają Cię po 3x co wychodzi 30x ded razy 14sc jeden ładunek amuletu czy też sl 7sc co daje 42kcc i skąd masz tyle uzbierać na doładowania czy choćby 21kcc na sl'e tak samo w przypadku większych lvl?? Jak dla mnie bezsens. Jeszcze raz JESTEM NA NIE.

sytuacja z 500 lvlem jaka opisales nazywa sie HUNTED.
jest to jedna z wielkich zalet tej gry i jak wiadomo zeby ktos cie huncil trzeba sobie na to naprawde zapracowac :)
to co opisales jest ZALETA mojego pomyslu ;) skonczy sie bezkarne wbijanie komus na respa, wyzywanie itp itd ^^ i wreczie h lvl bedzie cos znaczyl, teraz mozesz miec 3k lvl i co? byle kto moze cie zwyzywac ty go zabijesz a ziomek traci 1sc SMIECH. no i w koncu guildie zaczna miec sens.
dzieki wielkie ze to napisales kolego, jest to wielki + mojego pomyslu o ktorym nawet nie pomyslalem ^^
a jesli chodzi o to '' A co do broszki 20uc... i myślisz, że byś sobie pobił apo? Nie sądzę'' to czytaj ze zrozumieniem.

Dinnedhel
23-10-2014, 13:06
sytuacja z 500 lvlem jaka opisales nazywa sie HUNTED.
jest to jedna z wielkich zalet tej gry i jak wiadomo zeby ktos cie huncil trzeba sobie na to naprawde zapracowac :)
to co opisales jest ZALETA mojego pomyslu ;) skonczy sie bezkarne wbijanie komus na respa, wyzywanie itp itd ^^ i wreczie h lvl bedzie cos znaczyl, teraz mozesz miec 3k lvl i co? byle kto moze cie zwyzywac ty go zabijesz a ziomek traci 1sc SMIECH. no i w koncu guildie zaczna miec sens.
dzieki wielkie ze to napisales kolego, jest to wielki + mojego pomyslu o ktorym nawet nie pomyslalem ^^
a jesli chodzi o to '' A co do broszki 20uc... i myślisz, że byś sobie pobił apo? Nie sądzę'' to czytaj ze zrozumieniem.

Tutaj na takie coś jak hunted nie trzeba pracować poprostu ktoś się uweźmie na Ciebie no i masz lipe :) Pomyśl logicznie większe lvl będą się mścić na mniejszych i wkońcu zostanie parę osób z hlvl bo reszty już nie będzie stać na doładowania/ sl'e ... napisałem same argumenty które są wystarczające na NIE. Zresztą jeśli nawet weszło by to w życie to pierwszą osobą którą będą bić będziesz ( może ) Ty i później założysz next temat, że to bezsens i żeby zmienić :)



Zgadzam się. Bardzo często wkurza nas to, że expimy, a jakiś noob wbija nam na respa, zabijemy go 3x, on traci 3sc, a my 3 fragi i on będzie wbijał nam dalej, bo nic mu już nie zrobimy.

Sokół od kiedy nooby np. 1k lvl wbijają na respy hlvl? tak samo 200 lvl Ci się nie wbije na kingi .... Znów nie przesadzaj z tymi wbijaniami na respa...



Ja podaję tylko na swoim przykładzie, jak expiłem na bally. Nie piszę tutaj o tym, że jakiś "low lvl" wbija na respa dla h lvlów. Kilka(kilkanaście?) razy miałem sytuację np. na bally, że jakiś gracz wbijał mi na respa, zabiłem go 3x, a on dalej przychodzi...

Z tego co wiem nie ma prywatnych respów bally poza senja i płatnych na Ank więc nikt Ci nie wbijał tylko przyszedł sobie również poexpić. Chociaż z tymi na senji bym się kłócił, że to można zająć ale wymieniłem.

Sokol from West
23-10-2014, 13:11
Starligh amulet kosztuje 7sc
u npc Salima doladowanie soft, winged amuletu kosztowaloby 7sc za ladunek
ale juz yb i pandemonium amulet 14sc za ladunek lub jest mozliwosc doladowania 1 laduku w zamian za x2 starligh amulety. Dlaczego?

5sc jeszcze by spoko było według mnie oczywiście, a nie wiem co na to inni.



A dlatego ze jak wiemy % obrony i ataku jakie daje nam Eq jest tez lekko przesadzony, a 5% obrony dzieki panda amuletowi i 3% ataku dzieki yb powinno miec swoja cene..

Tutaj masz racje, całkowicie się zgadzam.



ktos moze sobie pomyslec ze przeciez 7sc na SL dla nowego graczaja zaczynajacego od zera to duzo.
Nic bardziej mylnego juz tlumacze :D. Na tym otsie w praktyce expi sie na kilku potworach brave witche , kingi, bally , tiny. nile.
czy biorac pod uwage to ze na serverze wystepuje masa innch potworkow i wiele innych respow to jest normalne?
200lvl ktory teraz expi sobie na brave witch w przypadku gdy sl kosztowalby 7sc poszedlby na monster skieletony/pitlesy. Robiac taski i zbierajac lota 7sc to wcale nie duzy wydatek.

Mylisz się, bo np. taki 200lvl nie zbierze tak szybko 7sc, a przy okazji padnie i co wtedy? Z msów nie ma wcale takiego dobrego loota, za taski owszem, jest kasa, ale trzeba wziąć pod uwagę, że trzeba też kupić uhy/manasy.



Co w takim razie z perfekt amuletem?. Wiadomo cena broszki by skoczyla ale wystarczyloby skorzystac z innej mojej propozycji ktora zyskala spore popracie i wszystko byloby w normie > http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=126320

Broszka i tak sporo poszła z ceną w górę(8uc?).




Mam nadzieje ze wszystko dokladnie wyjasnilem, wiem ze znajada sie osoby potepiajace ta propozycje ale prawda jest taka ze ze przez to jak jest teraz gra na APO jest nudzaco latwa..
ktos inny napisze ze zmiana ta uderzy tylko w male lvle poniewaz h lvle zarabiaja duzo. No zwykla zaleta duzego lvla :) po to sie expi zeby na wiekszym lvlu zarabiac wiecej to chyba normalne..
ale gwarantuje wam ze majac na uwadze strate 14sc za smierc lub (gdyby propozycja weszla w zycie mysle ze okolo 20uc? za broszke) H lvle tez przestalby by sie tak ochoczo i bez konsekwencji bic tracac po 100+ ladunkow amuletu dziennie :)

Spoko, taki duży lvl zarabia sporo, ale przecież nie tylko oni tutaj grają. Trzeba też pomyśleć o nowych graczach/mniejszych lvl'ach, żeby ich jakoś zachęcić, a nie zniechęcić(Twoje ceny bardziej zniechęcają niż zachęcają), bo przecież nikt nie będzie biegał w aol'u na 300 lvlu xD


sytuacja z 500 lvlem jaka opisales nazywa sie HUNTED.
jest to jedna z wielkich zalet tej gry i jak wiadomo zeby ktos cie huncil trzeba sobie na to naprawde zapracowac :)
to co opisales jest ZALETA mojego pomyslu ;) skonczy sie bezkarne wbijanie komus na respa, wyzywanie itp itd ^^ i wreczie h lvl bedzie cos znaczyl, teraz mozesz miec 3k lvl i co? byle kto moze cie zwyzywac ty go zabijesz a ziomek traci 1sc SMIECH. no i w koncu guildie zaczna miec sens.

Zgadzam się. Bardzo często wkurza nas to, że expimy, a jakiś noob wbija nam na respa, zabijemy go 3x, on traci 3sc, a my 3 fragi i on będzie wbijał nam dalej, bo nic mu już nie zrobimy.

Jedyne co bym dodał/zmienił, to tylko to, żeby był chociaż jakiś przedział lvl'owy z cenami za sl/doładowanie amuletu. Tak to brzmi ciekawie.

@up

Ja podaję tylko na swoim przykładzie, jak expiłem na bally. Nie piszę tutaj o tym, że jakiś "low lvl" wbija na respa dla h lvlów. Kilka(kilkanaście?) razy miałem sytuację np. na bally, że jakiś gracz wbijał mi na respa, zabiłem go 3x, a on dalej przychodzi...

KaZeK
23-10-2014, 15:55
Temat był wałkowany tysiące razy, jedna z propozycji (blessy) miała być nawet wprowadzona w życie, ale cóż, realia apo wygrały. Osobiście byłbym za tym aby wprowadzić blessy a nie zwiększać koszt ładunków. Zrobiłbym również tak, że SL dalej posiadałby swoje 'właściwości' tylko że szansa na to że nic Ci nie spadnie (chodzi tutaj o expa, ekwipunek zostaje) wynosi 80%. Koszt blessa wynosiłby 0.25cc za poziom czyli taki tysięczny poziom płaciłby 250cc a trzy tysięczny 750cc. co do Twojej propozycji jestem na nie.

Pierwszy Boonek
23-10-2014, 18:47
a ja ofc jestem na nie, poniewaz magiczne profesje padaja duzo czesciej niz ek/rp


^to tez jest jak to ujales "chora zasada"

Paul Dirack
24-10-2014, 00:07
Serwer upadł już jakiś czas temu i takie zmiany nic nie zmienią. Wprowadzić blessy + reset charów + reklama otsa, to może coś ruszy, ale wątpię.
Do karmienia uzależnienia serw na obecnym poziomie jest najlepszy. 1 dzień += xxkkkcc kasy.

jestem przeciw

Hokage
24-10-2014, 11:12
7 sc to za dużo ponieważ w pvp pada się co minute? Są za duże lvle już i hity są zbyt duże by dawać sobie rady ale co Ty o tym wiesz -.-

Moim zdaniem było by już dobrze gdyby łedunki amuletów kosztowały 2-3sc a perfect tak jak jest bo broszka i tak już jest droga a dropnięcie jej to z apo to brak słów.