PDA

View Full Version : O zmianach na Rooku, exp stage oraz konkursie!



Santano
09-09-2015, 23:14
W dniu dzisiejszym chciałbym omówić nowości wprowadzone do gry oraz przedstawić Wam najnowszy konkurs!


Aby zachęcić do zdobywania poziomów od tej pory wprowadzamy na serwerze APO tzw. exp stage działający dla wszystkich osób na Mainlandzie, aż do 500 poziomu.

Exp stage prezentuje się w sposób następujący:


od 1 do 100 poziomu: exp x15,
od 100 do 200 poziomu: exp x12,
od 200 do 300 poziomu: exp x9,
od 300 do 400 poziomu: exp x7,
od 400 do 500 poziomu: exp x6,
od 500 poziomu: standardowo, exp x5.




Exp stage jest automatycznie aktywowany na wszystkich nowych postaciach.
W ramach rekompensaty, wszystkim osobom, które osiągnęły swój poziom bez exp stage przysługuje działający 7 dni voucher zwiększający exp do poziomu x6. Aby aktywować voucher należy użyć komendy !expvoucher.
Osoby, które wyszły już na Main, a nie osiągnęły jeszcze 500 poziomu mają wybór - mogą zdecydować się na korzystanie z exp stage, bądź vouchera poprzez użycie jednej z komend !expstage lub !expvoucher! Voucher można wykorzystać do końca roku.

Dodatkowo wprowadzone zostały zmiany na Wyspie Początkujących:


zmienione zostały obrażenia zadawane z broni tak, aby skille oraz atak broni miały większe znaczenie; zależnie od Waszych opinii podobne zmiany planowane są również na Mainlandzie; zmiany nie wpływają drastycznie na zadawane przez gracza obrażenia, ale czynią istotnym skillowanie;
zmienione zostały dwa potwory: Angry Bird i Metallurgist;
dodanych zostało 11 zróżnicowanych potworów najazdowych;

dodany został rozbudowany, składający się z jedenastu fal (i łącznie ponad ośmiuset potworów), automatyczny najazd zaprojektowany przez gracza o nicku Sasha Rookslayer, który to najazd po raz pierwszy odbędzie się już jutro (w piątek) pomiędzy godziną 20 a 22, zapraszamy do jego oceny -

kolejne najazdy możecie zaprojektować i Wy, w związku z czym:




Chciałbym również zaprosić Was do udziału w konkursie, jakiego jeszcze nie było, mianowicie - konkursie na najlepszy plan najazdu.

Konkurs polegał będzie na stworzeniu szczegółowego, dokładnego planu automatycznego najazdu, który wprowadzony zostanie na serwer APO.

Osoby chcące wziąć udział w konkursie proszone są o zgłoszenie się poprzez założenie tematu podając w tytule "Main/Rook" - zależnie od wyboru miejsca najazdu, w nowo powstałym dziale "Konkurs - najazdy (http://www.forum.toproste.pl/forumdisplay.php?f=136)" najpóźniej do 15 września. Tego dnia możliwość tworzenia nowych tematów zostanie zablokowana.
Następnie, do końca miesiąca (30 września) trzeba będzie stworzyć nowy post w w/w temacie, zawierający plan najazdu zgodny z poniższym regulaminem oraz schematem.

Regulamin konkursu:
1. Uczestnik konkursu deklaruje, że jest autorem rozpiski najazdu oraz wyraża zgodę na korzystanie w dowolnym zakresie oraz modyfikowanie przesłanego planu.
2. Plan najazdu powinien być dostosowany do możliwości graczy na serwerze APO.
3. Uczestnik konkursu planując najazd może korzystać ze wszystkich potworów dostępnych na serwerze, z wyjątkiem potworów w solo roomach oraz innych okolicznościowych (np. potwory stojące w domkach, trainery, trappery).
4. Najazd powinien zawierać od 3 do 15 fal potworów oraz nie powinien trwać dłużej niż 90 minut.
5. Komunikaty używane podczas najazdu nie mogą:


zawierać wulgaryzmów oraz słów potocznych, np. "Trzy zajebiste amazonki atakuja Rookgard.",
obrażać innych graczy bądź osób z ekipy, np. "Trzy glupie jak Santano amazonki atakuja Rookgard.",
zawierać sformułowania obraźliwe ze względu na pochodzenie, czy poglądy, np. "Trzy brzydkie, feministyczne amazonki z Syrii atakują Rookgard, aby tam zamieszkac i zyc na zasilku za podatki wszystkich Rookstayerow.",
zawierać błędów ortograficznych, np. "Trzy amazonki atakujom Rookgard.",
zawierać polskich znaków, np. "Trzy amazonki atakują Rookgard.",
wyglądać żałośnie, naruszając renomę serwera, np. "Trzy AMAZONKI aTAkUjA r00kg4rd!!!!!!!111".

6. Miejsce najazdu powinno być dostosowane do możliwości graczy w nim przebywających. Najazdów nie przeprowadzamy wewnątrz murów głównego miasta oraz na części FACC Rookgardu.
7. Zabrania się stawiania pojedynczych potworów poza miejscem najazdu.
8. Zabrania się stawiania potworów w sposób mogący przynieść korzyść lub stratę konkretnemu graczowi, a tym bardziej autorowi najazdu.
9. Zabrania się tworzenia potworów w domkach, w miejscach niedostępnych lub w miejscach nie wskazanych ze względu na logiczne myślenie. Potwory powinny być wstawiane w miejscach, które mogą być łatwo i intuicyjnie odnalezione przez uczestników najazdu.
10. Zabrania się tworzenia możliwości wykorzystania zaplanowanego najazdu w inny sposób, niezdefiniowany w tym regulaminie, zabrania się też szukania luk w regulaminie (co jest głupie, ale bezpieczne).
11. Plan powinien zawierać "falę zerową", nie zawierającą potworów, a jedynie komunikat informujący o najeździe. Jako falę uważa się listę potworów pojawiających się naraz w określonym czasie.
12. Ekipa APO zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu przed, w trakcie oraz po konkursie.
13. Rozpiska nagród przedstawiona zostanie po 15 września i będzie zależna od ilości osób zgłoszonych do konkursu.
14. W przypadku chęci użycia potworów z powtarzającymi się nazwami (np. Energy Elemental), ekipa APO przekazywała będzie unikalną nazwę konkretnego potwora na prośbę gracza (np. Energy Elemental 3).
15. Każdy gracz może stworzyć dwa plany najazdu - jeden na Main oraz jeden na Rookgard. Nagrodzony zostanie jedynie za najazd wyżej oceniony.
16. Zabrania się używania na Rooku potworów dostępnych tylko na Mainie i odwrotnie.

Plan powinien zostać opisany zgodnie z powtarzanym poniższym schematem:


Numer fali: numer fali
Komunikat: "treść komunikatu"
Lista potworów:
nazwa potwora (współrzędne w formacie x y z)
Czas do następnej fali: liczba minut
[odstęp przerwy]
Przykładowo:


Numer fali: 0
Komunikat: "Na pustyni czuc powiew zlej mocy - zbliza sie Stworca!"
Lista potworów: brak
Czas do następnej fali: 5 minut

Numer fali: 1
Komunikat: "Potezny Creator w towarzystwie szczura pojawil sie na pustyni Ankaros!"
Lista potworów:
Creator (1062 633 7)
Rat (1064 633 7)
Czas do następnej fali: brak następnej fali
Zgodność ze schematem będzie analizował program, stąd prosimy o bezwzględne dostosowanie się do powyższej formy.
Plany proszę zapisywać w tagach "quote", tj. oznaczone jako cytat, jak na przykładzie powyżej. Formatowanie tekstu jest mile widziane, ale nie obowiązkowe.
Do sprawdzania pozycji służy komenda /pos.
Oczywiście mile widziane są bardzo rozbudowane plany ataków. Liczba potworów ograniczona jest tylko zdrowym rozsądkiem.
Wszystkie prace zostaną ocenione przez ekipę APO, a następnie zaakceptowane, odesłane do poprawy lub odrzucone. Możliwe też, że sami naniesiemy drobne poprawki na Wasz plan. Prace mogą być odesłane do poprawy głównie przez przypadkowe niezastosowanie się do regulaminu bądź nieprawidłowy format pracy. Prace odrzucać będziemy tylko w przypadku notorycznego lub umyślnego łamania regulaminu w sposób poważny.

Zaakceptowane prace zostaną wdrożone do gry oraz będą sukcesywnie uruchamiane i pozostawione Waszej ocenie - to Wy będziecie mieli największy wpływ na to, kto wygra! Terminarz najazdów udostępniany będzie na stronie głównej serwera, na forum oraz na naszym profilu na Facebooku.

Zapraszam do udziału w konkursie, nagrody będą naprawdę dobre.


http://www.armia.toproste.pl/upImg/najazd1.png

http://www.armia.toproste.pl/upImg/najazd2.png

http://www.armia.toproste.pl/upImg/najazd3.png

Tabula Rasa
10-09-2015, 22:34
podoba mi się zajebisty pomysł santano wrócił to coś się dzieje ;D

Anonimowy
10-09-2015, 22:37
Jak już wróciłeś to może wyspowiadasz się z pieniędzy, które miały pójść na reklamę?

Week
10-09-2015, 22:45
Jak już wróciłeś to może wyspowiadasz się z pieniędzy, które miały pójść na reklamę?

O tu: http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=128857
w moim temacie możesz dać odpowiedź którą każdy zobaczy, chyba że boisz się napisać? :D

#Topic

Update jak zwykle kicha, coś jak na mazurskim.
Dajcie mu od razu mt czy co tam macie, temu i niech za 2 miechy upadnie ;p

Sasha Rookslayer
10-09-2015, 23:29
Świetne zmiany. Dobre posunięcie z tym exp stage. Mam nadzieje, że przyciągnie to nowych graczy oraz będzie im się chciało wbijać ten 500 poziom znacznie szybciej niż to było dotychczas. :D

Co do wzoru na atak broni oraz skill - bardzo fajnie to zrobiliście, w końcu po tylu latach udało się to poprawić! Już wczoraj ludzie byli z tego newsa zadowoleni, duży plus!

Co do automatycznego najazdu, który jutro będzie. Serdecznie na niego zapraszam i mam nadzieje, że się spodoba.

Konkurs? Wezmę udział, bo nie jest to trudna rzecz do zrobienia. ;)
Ciekawe jakie nagrody, duży plus! :) :rolleyes:


Jak to Sasha.. Ciągle mu mało. :D Czekamy na kolejne urozmaicenia.. :D

Goatee
10-09-2015, 23:47
Ciekawe jakie nagrody, duży plus! :) :rolleyes:


A charytatywnie to nie łaska?

#
Santano, gdzie kasa z loterii?? Jakimś śmiesznym konkursem nie nadrobisz zaufania ;c

Hokage
11-09-2015, 08:59
Małe lvle szybciej będą zdobywać doświadczenie i nie będzie płaczu ;)

W końcu coś się dzieje ;] duży plus Santano :)

OldNoe
11-09-2015, 11:03
syf kila i mogila jakbyscie to zrobili jakies 1-2lata temu to moze by ludzi to przyciagnelo teraz to najlepiej zamknac ten smietnik pozdro

rumun
11-09-2015, 11:06
dla nowo założonych postaci:
400-1000 x7
1000-1500 x6
1500-... x5
wtedy może kogoś to zachęci, bo po co komuś 500lvl, który nawet na x5 wbija sie moment.

Zarexoholik?
11-09-2015, 11:37
Czekam na zmiany by skille na mainie coś znaczyły, bo jak na razie są tylko ozdobą. Fajnie, że jednak coś się dzieje i nie olewacie sprawy.


Exp stage bym zrobił do 1000 poziomu bo to właśnie od 500 do 1000 najbardziej mnie nudził exp

+1

Dodatkowo wystarczy podnieść poziom przy bramkach PAQ, BHQ, MBSQ etc.

errthang_purp
11-09-2015, 11:42
Właśnie, skille na main powinny być priorytetem w następnych poprawkach/urozmaiceniach serwera. Sam konkurs też wydaje się być ciekawym i na pewno wezmę udział, mam już nawet koncept. Fajnie też, że dajcie graczom możliwość ingerencji w najazdy bo przecież to Oni będą w nim biernie uczestniczyć, oby automat zdał egzamin!

Mti Rookstayer
11-09-2015, 16:33
Jeśli takie częste nowości zostaną to bajka :D
Exp stage bym zrobił do 1000 poziomu bo to właśnie od 500 do 1000 najbardziej mnie nudził exp, ale i tak fajna zmiana :)

Ero Senin
11-09-2015, 19:27
Nie chce być niewdzięczny bo ten stage to świetna sprawa, ale po 10 latach bez resetu wypada go podnieść(tak jak już to wyżej napisano) do ok. 1500 lvla
Oczywiście musi się to wiązać z podniesieniem minimalnego lvla przy questach(np. klapki)

Kimus The Master
11-09-2015, 20:47
Kolejny krok do przodu ++ Co jednak w dalszym ciągu nie zachęca mnie do gry...

Sasha Rookslayer
11-09-2015, 22:13
Właśnie zakończył się nalot potworów na wyspę Rookgard. Trwał on około dwie godziny (tyle, ponieważ ostatnia fala "11" była syta) i zabijało się w niej sporo potworów.

Czekam na wasze opinie odnośnie tego najazdu. Oczywiście tylko tych, którzy brali udział we wszystkich 11 falach. Proszę o szczere opinie!


@down

No dzięki za opinie, było 15-20 osób na najeździe, no cóż.. Szkoda, że same h lvle.. : <


najazd dla samego sashy haha

Byłeś w ogóle na nim, że się wypowiadasz? O_o


Najazd przesadzony, tyle potworków w jednym miejscu że łapałem debugi co 10 sekund.
Ta ostatnia fala to chyba tylko dla men rokgardu jest i nooby nic a my tak.
Do poprawy wszystko!

Nikt nie złapał debuga, a niby Ty złapałeś? Ciebie nawet na najeździe nie było. XD Bajeczki to nie tu drogi kolego.

Mti Rookstayer
11-09-2015, 22:26
Właśnie zakończył się nalot potworów na wyspę Rookgard. Trwał on około dwie godziny (tyle, ponieważ ostatnia fala "11" była syta) i zabijało się w niej sporo potworów.

Czekam na wasze opinie odnośnie tego najazdu. Oczywiście tylko tych, którzy brali udział we wszystkich 11 falach. Proszę o szczere opinie!

Ta ostatnia fala sprawiła, że inne były niestety słabe, chciałeś wprowadzić potwory pierw dla słabszych (jak to zawsze na najazdach), ale mało było osób z mniejszymi lvlami i praktycznie same h lvle biły orki, minotaury itd. (jak to zawsze na najazdach).
Reasumując, pierwsze fale bym zostawił, lub je trochę zwiększył, (bo chyba wszystkie razem trwały tyle, co ta ostatnia) lecz w tym czasie powinny być fale dla wszystkich 200lvl+.
Ogólnie najazd był spoczko, a napisałem tylko to co bym poprawił. :)

Handlarzyna
11-09-2015, 22:46
najazd dla samego sashy haha

Week
12-09-2015, 00:34
Najazd przesadzony, tyle potworków w jednym miejscu że łapałem debugi co 10 sekund.
Ta ostatnia fala to chyba tylko dla men rokgardu jest i nooby nic a my tak.
Do poprawy wszystko!

Santano
12-09-2015, 12:18
@Week i reszta hejterów
http://www.armia.toproste.pl/upimg/kampania.png
Do tego dochodzą koszty utrzymania serwera.

Trunks
12-09-2015, 15:48
Co do exp stage, właśnie do 1k lvl powinien być. Problemem zawsze było wbijanie poziomów od 500>1000.

Azielu$
13-09-2015, 22:59
Co do exp stage, właśnie do 1k lvl powinien być. Problemem zawsze było wbijanie poziomów od 500>1000.

Wychodzi na to, że teraz 500 lvl jest kwestia jednego dnia, a wam nadal mało? :v

#topic
Wszystko spoko, ale to też moglibyście zmienić: 22:59 OK! mozesz afkowac przez kolejne 20 minut

Ghastly
14-09-2015, 12:10
Zmiany są jak najbardziej w porządku ale uważam, że i tak nie przyciągną nowych graczy, ponieważ większości już nie bawi Tibia 7.6. Dlaczego? A może i dlatego, że zrobiłem sobie postać, szybciutko dzięki nowemu exp stage'owi wychodzę na Mainland, opuszczam świątynię... i jakiś typ Mnie ubił :mad:
Bez sens. Popieram zdanie innych, że do 1000 lvl powinien być zmieniony tak czy tak bo najwyższy to już 4,2k :D

Mieliście fajny serwer APO 8.42, który może zaburzył lekko funkcjonowanie 7.6 i jeszcze ten ROX, który nie wpłynął dobrze znowu na 8.42 ale może czas się przesiąść na inną Tibię i przywrócić tamten serwer z własną mapą? Tym razem może bardziej postarać się o update'y :cool:

wicu
14-09-2015, 14:47
od 1 do 500 poziomu: exp x15,
od 500 do 1000 poziomu: exp x12,
od 1000 do 1500 poziomu: exp x9,
od 1500 do 2000 poziomu: exp x7,
od 2000 do 2500 poziomu: exp x6,
od 2500 poziomu: standardowo, exp x5.

i moze ktos zaczalby grac :cool:

Redbull
14-09-2015, 14:56
od 1 do 500 poziomu: exp x15,
od 500 do 1000 poziomu: exp x12,
od 1000 do 1500 poziomu: exp x9,
od 1500 do 2000 poziomu: exp x7,
od 2000 do 2500 poziomu: exp x6,
od 2500 poziomu: standardowo, exp x5.

i moze ktos zaczalby grac :cool:


twoje zdanie sie nie liczy. Jest smieszne

teraz 500 lvl wbija sie jednego dnia.

kiedys ludzie wbijali 2k lvl bez taskow , bez takiego eq i zyli, a ty poprostu sobie kpisz

Domcio Old
18-09-2015, 08:15
Santano wrócił i w końcu coś się dzieję. Mam tylko nadzieję, że będzię się działo, a nie, że zrobiłeś 2 upki i teraz 3 lata przerwy, trzymam za Ciebie kciuki:)

Co do exp stages to bardzo dobre posunięcie, które powinno być wprowadzone już dawno, ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale:).

Co do konkursu to też mi się podoba, wszystko przemyślane, nic dodać nic ująć:)
Uptade jak najbardziej na plus! Santano zadbaj o server tak jak kiedyś, a może będzię 150+ online. Pozdro i życzę powodzenia..

Cytexx
28-09-2015, 22:38
TEgo servera nic nie ruszy od nowa, a pomysly z exp stage do bog wie jakiego lvla jest chore, kiedys 666 lvl i klapy to byla kwestia pareu msc, teraz paru dni .

Santano
01-10-2015, 09:11
Do konkursu zgłosiło się 5 osób. Nadesłano 7 prac.

Lista nagród:
1. PACC +30dni, Ultimate Weapon, Namelock, Dowolne nazwanie przedmiotu
2. PACC +25dni, Shaman Skirt, Pandemonium Armor, Klapki, Dowolne nazwanie przedmiotu
3. PACC +20dni, Sapphire Set, Dowolne nazwanie przedmiotu
4. i 5. +10 dni pacc, dowolne nazwanie przedmiotu, pandemonium armor.
Przedmioty mogą być w drodze negocjacji zamienione na przedmiot na Rooku o podobnej wartości.

Zgłoszone i zaakceptowane prace:
Main - Pr0boszcz
Main - Sendox
Rook - Kumpel Armii
Rook - Mti Rookstayer
Rook - Sasha Rookslayer
Main - Mti Rookstayer
Main - Sasha Rookslayer

Terminy najazdów zostaną wyznaczone niebawem, zostanie także wskazana droga głosowania na poszczególne najazdy.

pr0boszcz
21-10-2015, 02:18
Do konkursu zgłosiło się 5 osób. Nadesłano 7 prac.

Lista nagród:
1. PACC +30dni, Ultimate Weapon, Namelock, Dowolne nazwanie przedmiotu
2. PACC +25dni, Shaman Skirt, Pandemonium Armor, Klapki, Dowolne nazwanie przedmiotu
3. PACC +20dni, Sapphire Set, Dowolne nazwanie przedmiotu
4. i 5. +10 dni pacc, dowolne nazwanie przedmiotu, pandemonium armor.
Przedmioty mogą być w drodze negocjacji zamienione na przedmiot na Rooku o podobnej wartości.

Zgłoszone i zaakceptowane prace:
Main - Pr0boszcz
Main - Sendox
Rook - Kumpel Armii
Rook - Mti Rookstayer
Rook - Sasha Rookslayer
Main - Mti Rookstayer
Main - Sasha Rookslayer

Terminy najazdów zostaną wyznaczone niebawem, zostanie także wskazana droga głosowania na poszczególne najazdy.

20 dni minelo, jakies info bedzie odnosnie konkursu ?

Week
21-10-2015, 10:43
20 dni minelo, jakies info bedzie odnosnie konkursu ?

Jak widzisz Santano zniknął jak co roku, zaczęły mu się studia, więc zobaczymy go zapewne za rok we wakacje :)

#Topic

Wgl gdzie te najazdy, które zrobiły osoby na konkurs? :D Są dostępne, czy tylko Santano posiada?

djakon
29-10-2015, 20:54
Co z Ahmedem droga administracjo? Widzialem jakis ss na fanpage czy to pieklo Ahmeda? Moze ktorys wypowiedzialby sie w tym temacie: http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=129660

Kumpel Armii
03-11-2015, 18:44
Do konkursu zgłosiło się 5 osób. Nadesłano 7 prac.

Lista nagród:
1. PACC +30dni, Ultimate Weapon, Namelock, Dowolne nazwanie przedmiotu
2. PACC +25dni, Shaman Skirt, Pandemonium Armor, Klapki, Dowolne nazwanie przedmiotu
3. PACC +20dni, Sapphire Set, Dowolne nazwanie przedmiotu
4. i 5. +10 dni pacc, dowolne nazwanie przedmiotu, pandemonium armor.
Przedmioty mogą być w drodze negocjacji zamienione na przedmiot na Rooku o podobnej wartości.

Zgłoszone i zaakceptowane prace:
Main - Pr0boszcz
Main - Sendox
Rook - Kumpel Armii
Rook - Mti Rookstayer
Rook - Sasha Rookslayer
Main - Mti Rookstayer
Main - Sasha Rookslayer

Terminy najazdów zostaną wyznaczone niebawem, zostanie także wskazana droga głosowania na poszczególne najazdy.

O! Serio? Terminy i droga czekają niemalże miesiąc, ale co tam...

Sasha Rookslayer
29-05-2016, 13:56
Dostaniemy kiedyś nagrody za konkurs? :rolleyes:

Oraz kiedy wejdą w życie automatyczne najazdy zrobione przez graczy? :D

Almost Famous
30-05-2016, 12:57
#up
na dniach

szkoda ze sie nic nie dzieje

Podszyfacz
03-08-2016, 18:42
zmienione zostały obrażenia zadawane z broni tak, aby skille oraz atak broni miały większe znaczenie; zależnie od Waszych opinii podobne zmiany planowane są również na Mainlandzie; zmiany nie wpływają drastycznie na zadawane przez gracza obrażenia, ale czynią istotnym skillowanie;

Ja się tylko pytam dlaczego na tym rook nadal nikt nie wyrównał broni?
To jawne łamanie regulaminu przez samych administratorów. Więcej w temacie >>tutaj<< (http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=132404)

Pozdrawiam i proszę administrację o szybką reakcję, o ile "szybko" w ogóle istnieje tu :(

Mortiis
03-07-2017, 00:18
Witam,

Ponieważ Santano nie był w stanie rozstrzygnąć konkursu przez prawie 2 lata, postanowiliśmy przyznać po jednym prezencie na main, każdej osobie, która zakwalifikowała się do konkursu za poświęcony czas na stworzenie skryptów najazdowych w postaci:
45 dni pacc + dowolne nazwanie przedmiotu u GM, termin zgłoszenia się po prezent to 10.07.2017r zakwalifikowane osoby powiadomię przez PW na forum w celu uzyskania nicku postaci na jaki mam przydzielić PACC oraz jaki przedmiot i jak nazwać, jeżeli w ciągu tygodnia nie otrzymam odpowiedzi prezenty przepadną.