Zaloguj się

View Full Version : [MAIN] Zmiany w amuletach, cenach doładowań amuletów!



Zarexoholik?
22-09-2015, 12:13
Temat z 2013 roku, a dalej aktualny. (http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=121266) <--

Gra na APO to monotonne expienie oraz ciekawe zabawy pvp (których jak wiadomo jest znacznie mniej niż kiedyś). Dodano możliwość wykupienia dodatkowych fragów, by móc zabić więcej osób, które denerwują nas swoim zachowaniem itd. tylko co to zmieniło? Nadal po śmierci tracimy 100cc, czyli NIC. 100cc to jest po prostu śmieszna cena gdyż możemy zabić kogoś 5x, a on nadal będzie przychodzić np. na naszego respa i dalej robić to co robił. Dodatkowo napisze jeszcze: "zabij mnie i tak przyjdę" lub "zabij mnie, nie szkoda ci fragów?". Także jaki jest sens zabijania kogokolwiek skoro praktycznie nic dzięki temu nie uzyskujemy? Zabicie kogoś ma na celu to żeby ktoś zrozumiał, że jednak powinien zachować miejsce w szeregu, a tak nie jest.

Także proponuję:


Cenę starlight'ów - podnieść na 2-4sc oraz zwiększyć współczynnik możliwej straty eq/lvl, bo jak wiadomo obecnie szansa, że stracimy eq/lvl mając na sobie starlight'a wynosi 0,01% bodajże. (wtedy częściej kupowałoby się je od ludzi) - Zmiana na 1-5% to znacznie lepsza opcja.
zwiększyć ceny doładowań amuletów - (przecież to jest śmieszne, że za doładowanie płacimy 1sc (tyle co za starlight'a), a dodatkowo mamy możliwość używania amuletów, które dają nam różne korzyści np. zwiększają zadawane obrażenia z magii czyt. yeah bunny amulet) - cena za doładowanie powinna być w granicy 10sc (jak nie 15sc) za użycie.
zmienić system ładowania perfect amuletu - na ładowanie za pomocą kcc/uc, a możliwość sprzedaży broszki dodać do NPC, np. Jubilera za odgórnie ustaloną cenę.

W obecnych czasach zarabianie pieniędzy na APO jest banalne, szczególnie, że bez najmniejszego problemu możemy dzięki komendzie !speed, eventowym respom wbić odpowiedni poziom by zarabiać pieniądze np. na OTS Kingach, Ballach, czy Mad Dogach. Na APO nie występuje coś takiego jak STRATA. Idąc expić wydajemy na manasy, uh'y i ewentualnie użycia amuletów. Nie da się stracić podczas expienia, bo zawsze z loota wyjdziemy na plus względem tego ile zainwestowaliśmy w expa.

Minusy obecnej sytuacji z amuletami:

- ludzie zamiast udać się z punktu A do punktu B wolą paść i szybciej znaleźć się w temple niż biec te kilkadziesiąt sekund...
- zabijesz kogoś i ta osoba nadal robi to samo (wyzywa, przeszkadza) ponieważ nic nie straciła padając
- pieniądze na serwerze tylko się mnożą

Week
22-09-2015, 12:19
Dałem na Tak w ciemno, bo pamiętam wcześniejszy temat, który miał w chuj poparcia, niby coś tam działali z tymi amuletami, myśleli nad blessami itd.
Propozycja sama w sobie jedna z lepszych na forum, dlatego nie wiem czemu jeszcze tego nie zrobili :D



2. Szansa na strate nie powinna się zmieniać, ponieważ nowy gracz (a teraz jest ich dosyć często)
Który się cieszy ponieważ zdobył eq samodzielnie i po pewnym czasie je straci podając to tylko zniechęci się do gry ( a teraz w tych czasach na a po powinno się zdobywać graczy)

Tu chodzi o stratę lvla, a nie eq.

jonas
22-09-2015, 12:35
Jestem na tak, ale do ceny starlightow mam pewne wątpliwości:
1. Oczywiście cenę zwiększyc, ale stopniowo od poziomu np. 300-3sc, 500-5sc aż do pewnej ceny
która będzie rozsądną (ani tanio ani drogo dla przeciętnego gracza)
2. Szansa na strate nie powinna się zmieniać, ponieważ nowy gracz (a teraz jest ich dosyć często)
Który się cieszy ponieważ zdobył eq samodzielnie i po pewnym czasie je straci podając to tylko zniechęci się do gry ( a teraz w tych czasach na a po powinno się zdobywać graczy)

Nunak
22-09-2015, 13:12
Nie wiem czy jest na APO jakas osoba, ktora stracila lvl majac starlight'a. % powinien zostac zmieniony po wprowadzeniu nowych amuletow, no ale czego mozna oczekiwac. Zmiana ceny amuletow rowniez powinna ulec zmianie, bo co to jest 1sc dla chocby 600lvl'a. Tak, tak i jeszcze raz tak!

Xienus o.O
22-09-2015, 13:19
powinny zostać wprowadzone blessy ale to z 7 lat temu a nie teraz...
taki 2,5k lvl zarabia z 20uc dziennie a traci moze z 1..

ale troche bez sensu ze chcesz utrudnic gre w momencie gdy konczysz grac.
jak pies ogrodnika.

Inodruid
22-09-2015, 13:31
Stanowcze tak tylko cenę sli bym zrobił większą ;)

@Sasha Rookslayer
Kupiłeś postać o nicku Don Ja i będziesz gnębiony, tak to ots ale cena sli powinna być 10x większa ;)
Więc newbie idź sobie zabijać black kinghty.

drako12
22-09-2015, 14:07
Zarexoholik skoro Ci to nie pasuje to możesz sobie grać na real tibi widzę że sporo osób zapomnialo że jest to ots i powinno być łatwiej niż na real tibi i powiedz co to zmieni skoro większość osób siedzi i dropi kcc żeby je potem sprzedać na allegro jestem na nie

BAŁT
22-09-2015, 15:40
Zarexoholik skoro Ci to nie pasuje to możesz sobie grać na real tibi widzę że sporo osób zapomnialo że jest to ots i powinno być łatwiej niż na real tibi i powiedz co to zmieni skoro większość osób siedzi i dropi kcc żeby je potem sprzedać na allegro jestem na nie

Skoro płaczesz o parę sc to może my zaproponujemy ci Non Pvp lub zrób sobie ots na pc i tam wreszcie będziesz "królem" bo tutaj ci to nie grozi ;(

Jak najbardziej za wiekszymi cenami, padając na fraga od kogoś dodatkowo powinno sie tracić poziomy wtedy gra była by bardziej atrakcyjna.

Sasha Rookslayer
22-09-2015, 16:26
Piszesz, że na APO to monotonne expienie. Nudzi Cię to? Nie chce Ci się expić? To nie exp, proste.. Widzę, ze to silniejsze od Ciebie i musisz expić - siła wyższa. :rolleyes:

Zabijasz na APO ludzi, aby mieć z tego satysfakcje. Twierdze to oglądając twoje marne zdjęcia, które wklejasz w swój temat. Szczycisz się tym, wiec coś w tym musi być. :rolleyes:



Cenę starlight'ów - podnieść na 2-4sc oraz zwiększyć współczynnik możliwej straty eq/lvl, bo jak wiadomo obecnie szansa, że stracimy eq/lvl mając na sobie starlight'a wynosi 0,01% bodajże. (wtedy częściej kupowałoby się je od ludzi) - Zmiana na 1-5% to znacznie lepsza opcja.


Pomyślałeś o nowych graczach, którzy zaczynają grę? Skąd oni mają mieć pieniądze na takie amulety, jeżeli będą kosztowały 2-3sc drożej niż to było dotychczas? Chcesz jeszcze, aby zwiększyć współczynnik możliwej straty eq/ punktów doświadczenia? Chory jesteś? Pomyliłeś chyba Real Tibie, a OTS. Powtarzam, jest to Open Tibia Serwer!
Pomyśl również o graczach z wyspy Rookgard.




zwiększyć ceny doładowań amuletów - (przecież to jest śmieszne, że za doładowanie płacimy 1sc (tyle co za starlight'a), a dodatkowo mamy możliwość używania amuletów, które dają nam różne korzyści np. zwiększają zadawane obrażenia z magii czyt. yeah bunny amulet) - cena za doładowanie powinna być w granicy 10sc (jak nie 15sc) za użycie.


Nie każdy ma tyle pieniędzy, aby za każdego zgona płacić po 1-1.5kcc. Patrz na innych, a nie tylko na siebie! Przy aktualnych potworach na APO pada się minimum 10-20 razy dziennie albo i lepiej. Uwierz, że nie każdego stać byłoby na utrzymanie takiego amuletu.




zmienić system ładowania perfect amuletu - na ładowanie za pomocą kcc/uc, a możliwość sprzedaży broszki dodać do NPC, np. Jubilera za odgórnie ustaloną cenę.


Perfecta tylko można ładować poprzez broszkę i niech tak zostanie. Po co całkowicie to zmieniać? Co Ci przeszkadza?





1. ludzie zamiast udać się z punktu A do punktu B wolą paść i szybciej znaleźć się w temple niż biec te kilkadziesiąt sekund...
2. zabijesz kogoś i ta osoba nadal robi to samo (wyzywa, przeszkadza) ponieważ nic nie straciła padając
3. pieniądze na serwerze tylko się mnożą


Ad. 1
Nie wszyscy, oj nie wszyscy. :)

Ad. 2
Nagraj, taka osoba dostanie bana.

Ad. 3
Dopiero to odkryłeś? Bystrzak z Ciebie! Wraz z dodawanym każdym Update'm pieniądze się mnożą. Takie są realia.


Co do tematu. Zaraz napiszesz, że nie gram, mam wracać na Moją Wyspę .. Spoko, tak się składa, że mam pewną postać TOP, którą zamierzam grać i nie podobają mi się Twoje pomysły. Pamiętaj, że to OTS.

Zarexoholik?
22-09-2015, 17:05
Zarexoholik skoro Ci to nie pasuje to możesz sobie grać na real tibi widzę że sporo osób zapomnialo że jest to ots i powinno być łatwiej niż na real tibi i powiedz co to zmieni skoro

Naucz się używać znaków interpunkcyjnych, bo koszmarnie czyta się twoje wypociny. Po wprowadzeniu zmian, które zaproponowałem nadal będzie 100x łatwiej niż na globalu (widać, że grałeś tylko na OTS'ach, na których de facto nawet nie potrafisz grać).


większość osób siedzi i dropi kcc żeby je potem sprzedać na allegro jestem na nie

To wymyśliłeś na szybko, czy byłeś u wróżka macieja?


Piszesz, że na APO to monotonne expienie. Nudzi Cię to? Nie chce Ci się expić? To nie exp, proste.. Widzę, ze to silniejsze od Ciebie i musisz expić - siła wyższa. :rolleyes: Zabijasz na APO ludzi, aby mieć z tego satysfakcje. Twierdze to oglądając twoje marne zdjęcia, które wklejasz w swój temat. Szczycisz się tym, wiec coś w tym musi być.

Tibia powstała w 1997 roku, a ty nadal jesteś newbie. Nadal nie pojąłeś, że ta gra polega na zabijaniu (mobów/ludzi). Skoro oglądasz moje "marne zdjęcia" - gdzie masz questy, pvp i exp na mainie to co powiesz o swoich gdzie zabijesz moby na wyspie początkujących?


Pomyślałeś o nowych graczach, którzy zaczynają grę? Skąd oni mają mieć pieniądze na takie amulety, jeżeli będą kosztowały 2-3sc drożej niż to było dotychczas? Chcesz jeszcze, aby zwiększyć współczynnik możliwej straty eq/ punktów doświadczenia? Chory jesteś? Pomyliłeś chyba Real Tibie, a OTS. Powtarzam, jest to Open Tibia Serwer! Pomyśl również o graczach z wyspy Rookgard.

Weź nie wymyślaj, nowi gracze mają obecnie znacznie łatwiejszą grę niż kiedy to ja zaczynałem na APO. Mają dostęp do różnych ułatwień, tj. nowych czarów, manasów, komend, run, miejsc, mobów, a ty będziesz wymyślać, że będą mieli ciężej?


Pomyślałeś o nowych graczach, którzy zaczynają grę? Skąd oni mają mieć pieniądze na takie amulety, jeżeli będą kosztowały 2-3sc drożej niż to było dotychczas? Chcesz jeszcze, aby zwiększyć współczynnik możliwej straty eq/ punktów doświadczenia? Chory jesteś? Pomyliłeś chyba Real Tibie, a OTS. Powtarzam, jest to Open Tibia Serwer!

http://i61.tinypic.com/jp8xtl.jpg

A kto napisał, że starlight to ogólnodostępny amulet, który musi posiadać każdy? Od czego masz AOL'e, nie każdy tak jak ty kupował kcc na allegro. Jeśli ktoś zaczyna od początku to zaczyna od zera. Czyli od AOL'a jako początkowy amulet. Chyba pieniądze, które dostajesz zaczynając przygodę z mainem są na pierwsze zakupy - a sorry zapomniałem, jesteś jeszcze newbie, który nadal nie wie jak wyjść z wyspy początkujących i gra na non-pvp rooku.


Pomyśl również o graczach z wyspy Rookgard.

http://i59.tinypic.com/2d77w51.jpg

Jaki ty żałosny jesteś. :confused:


Nie każdy ma tyle pieniędzy, aby za każdego zgona płacić po 1-1.5kcc. Patrz na innych, a nie tylko na siebie! Uwierz, że nie każdego stać byłoby na utrzymanie takiego amuletu.

A od kiedy każdy ma mieć winged/soft/perfect/pandemonium/yeah bunny amulet - bo ja zaproponowałem by za te amulety płacić więcej przy doładowaniu. Nie wiesz o tym newbie, bo żeby je tworzyć musisz wykonać questa. (od razu ci napiszę, że mając 15 lvl nawet go nie zrobisz hahaha)


Przy aktualnych potworach na APO pada się minimum 10-20 razy dziennie albo i lepiej.

Co ty o tym możesz wiedzieć skoro na mainie masz 303 knighta i nie masz zielonego pojęcia o grze.

Ja nie padam 10-20x dziennie, Bart też, Karmazyn też, mógłbym wymieniać tak przez następne kilka godzin. Tyle padają tylko newbie (czyli np. ty).


Perfecta tylko można ładować poprzez broszkę i niech tak zostanie. Po co całkowicie to zmieniać? Co Ci przeszkadza?

Napisałem w temacie, widocznie masz problemy ze zrozumieniem.


Co do tematu. Zaraz napiszesz, że nie gram, mam wracać na Moją Wyspę.

Twoją? /facepalm.


Spoko, tak się składa, że mam pewną postać TOP, którą zamierzam grać i nie podobają mi się Twoje pomysły. Pamiętaj, że to OTS.

To, że kupiłeś przed godziną chara Don Ja, którym nie wbiłeś ani jednego poziomu nie znaczy, że twoje zdanie na temat maina się w ogóle liczy. Nie masz zielonego pojęcia, więc się nie udzielaj. :)

drako12
23-09-2015, 10:14
No zarexoholik ale kogo to obchodzi że jak zaczynales grę na apo to było o wiele trudniej niż teraz nie jesteś kłebkiem świata że ty coś chcesz to ma być to zrobione apo jest już włączone kilka lat i teraz na nowo jest walkowany temat o amuletach i po co to?

Ms,ed umierają 2x częściej niż ek,RP nie uważasz? Więc trochę śmiech

KePuczasta
24-09-2015, 02:17
nie jesteś kłebkiem świata

Chyba pępkiem :o SZOK!!

Co do propozycji, to hmmm... w sumie nie gram, ale jeśli cena za sl'e czy ładunki amuletow zwiększała by się równomiernie do poziomu gracza, począwszy od (przykładowo) 800 poziomu doświadczenia, to jestem jak najbardziej na TAK!
Może to nie rozwiąże problemu dużej ilości UC na serwerze, ale napewno w jakoś sposób ograniczy napływ tejże waluty na serwer ;-)

( tak, uprzedzam pytania - pozjadalam wszystkie rozumy!! F:-)CK YEAH :-o )

Elitar Acor
30-09-2015, 03:01
Chyba pępkiem :o SZOK!!

Co do propozycji, to hmmm... w sumie nie gram, ale jeśli cena za sl'e czy ładunki amuletow zwiększała by się równomiernie do poziomu gracza, począwszy od (przykładowo) 800 poziomu doświadczenia, to jestem jak najbardziej na TAK!
Może to nie rozwiąże problemu dużej ilości UC na serwerze, ale napewno w jakoś sposób ograniczy napływ tejże waluty na serwer ;-)

( tak, uprzedzam pytania - pozjadalam wszystkie rozumy!! F:-)CK YEAH :-o )

I ta osoba bardzo dobrze myśli, ponieważ ceny doładowań lub samych amuletów można podzielić by na "Lvl Stage", tak jak to ma miejsce z tabelą expa.

Matello
30-09-2015, 16:25
bo jak wiadomo obecnie szansa, że stracimy eq/lvl mając na sobie starlight'a wynosi 0,01% bodajże. (wtedy częściej kupowałoby się je od ludzi) - Zmiana na 1-5% to znacznie lepsza opcja.
Jest w ogóle taka szansa? Nie powinno czegoś takiego być.

Ogólnie jestem na nie, bo ta zmiana uderzy głównie w i tak najsłabsze profesje - w profesje magiczne.

Toczka
30-09-2015, 19:50
Jestem na Nie , ponieważ mniejsze lvl nie zbyt będzie stac na to by np na 200 lvl chodzily w sl a tym bardziej ze zwiększeniem % aby sl nie zadziałał , i sprawdzcie sobie na stonie opis sl a później zacznijcie myśleć , a jak kogoś boli ze nie umie sobie poradzić/pogadać z natrętnymi graczami to juz ich problem

Kumpel Armii
01-10-2015, 16:21
http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=121308
Przedstawiałem również wątek związany z amuletami, ale nic z tego... Był równie ciekawy, lecz dotyczył samych funkcji, a nie ceny.

Master many
01-10-2015, 23:05
No i kolejny "wielki" pomysł zareksa, żeby utrudnić grę innym.
Jeżeli coś takiego zostanie wprowadzone, to tylko ku uciesze Zareksa. Nie każdy gra tutaj po kilka lat i nie każdy zebrał majątek w depo i na mapie. Zacząłem po kilkuletniej przerwie znów grać na serwie i uważam, że wzbogacenie się od zera jest dość czasochłonne. Oczywiście wbicie przeze mnie 800 lvl zajęło mi ok. 3 tygodnie gry po 1-2 h dziennie, więc całkiem mało, ale w tym momencie mam słabe eq i większość questów muszę znów wykonywać od zera bez czyjejś pomocy. Raz poradniki wygasły, dwa mało kto pamięta jak co robić.
W tym przypadku mając na uwadze to co napisałem, wprowadzenie takich zmian uderzy w początkujących graczy lub w tych młodszych, którzy z reguły używają gier internetowych. OTS to serwer, na którym gra ma być łatwiejsza i przyjemna bez stresu. Zawsze tak było i to zostawmy. Powstał serwer 8.42, który nie do końca okazał się wypałem. Dlaczego został zamknięty? Zrobiła się klika kolegów, którzy dojeżdzali wszystkich, aby stracili eq i lvl. Przez to grało parę osób, wyexpili lvle i znów hura na wszystkich. Do tego samego dojdzie po zmianach dr Zareksa.

Jestem na nie