PDA

View Full Version : Kalkulator na stronie!

Czeczen Uchodźca
27-10-2015, 18:34
proponuje aby ktoś się zajął kalkulatorem!
jeżeli administracja nie ma czasu ( umiejętności :-D ) to można zrobić konkurs ;p
ważne żeby były wszystkie itemki + gold ring
no i oczywiście aktualne wzory na zadawane obrażenia ;p

@Sasha
daj mi wzory to ci sam zrobię w excelu taki kalkulator a w php jeszcze prosciej go zakodować...

Sasha Rookslayer
27-10-2015, 18:48
Z tego co mi wiadomo to Rinson powoli zajmuje sie aktualizowaniem strony glownej serwera. Edytcja kalkulatora oraz odswiezenie mapy swiata mysle, ze beda najtrudniejszymi rzeczami do zrobienia, wiec pewnie troche poczekamy na aktualizacje owych rzeczy.. To nie zmienia faktu, ze jestem na tak. Za tym kalkulatorem oraz wszystkimi innymi rzeczami, nie wspominajac, ze to powinno byc piorytetem dla Ekipy i powinno byc aktualizowane na biezaco.

@edit
Co do kalkulatora.. Nie wiem, nie znam się. :D
Jeżeli to takie proste jak piszecie, to dziwne, że nie chcą tego zaktualizować.

Dideek
27-10-2015, 19:03
Kalkulator jest easy
Ja jako niedoszły, upośledzony informatyk myślę, że bym to zrobił, hehs.

Hokage
28-10-2015, 07:17
Ale po co ci to? Przecież możesz spróbować sobie w grze ile bijesz w danym eq ;) Kalkulator i tak dobrze pokazywać nie będzie.

Zarexoholik?
28-10-2015, 14:35
Po co komu w ogóle ten kalkulator? Ja nie widzę sensu, żeby on w ogóle istniał. Przecież hity i tak można sprawdzić w grze i porównać sobie z innymi. Ten kalkulator był fajny w momencie jak powstawał, teraz skorzystałoby z niego może 5 osób, którym by się w ogóle chciało to robić... Ja dla mnie strata czasu i jest tyle ważniejszych rzeczy wymagających poprawy.

BAŁT
28-10-2015, 16:09