Zaloguj się

View Full Version : Propozycje by Trickster



kolniaks
09-12-2015, 14:48
Siemanko, kolejna porcja moich propozycji:

1. Propozycje - poczekalnia, Propozycje - główna (lub inaczej nazwana).
Jest to pierwsza sprawa, którą chciałbym poruszyć. Mam wrażenie, że czasem pojawiają się ciekawe propozycje, budzące zainteresowanie/komentarze graczy, lecz tracące się wśród reszty. Najkrócej pisząc, proponuję utworzenie dwóch działów dla propozycji, wszystkie pisane w poczekalni, a te najciekawsze, które uzyskują dużo głosów pozytywnych (opinii), za pośrednictwem moderatora trafiają na główną? Uważam, że byłby wtedy lepszy pogląd na ciekawe projekty, myślę również że i administracja wolałaby do takich wątków zaglądać wstępnie wyselekcjonowanych przez graczy, niż doszukiwać się gdzieś tam czegoś ciekawego.

2. Magic Resistance (odporność).
Ten pomysł ma na celu ochronę postaci magicznych przed zbyt szybką śmiercią (przy ich zabójczej ilości hp) oraz wykorzystaniem w jakiś sposób nieodczuwalnego mlvl. Proponuję wprowadzić skrypt, który dodawałby każdej postaci odporność na obrażenia magicznej w stosunku:
Add Resist = 2*(Mlvl/100) [lub inny przelicznik]
W rezultacie, EK z 10 mlvl uzyska +0,2%, ED/MS z 100mlvl uzyska +2%.

3. Wandy, dmg, a skillowanie.
Ktoś mnie ostatnio nie raz pytał, na ch** skillujesz MS (biłem z S Wanda, bo chyba Axa nie bede skillował?) A ja sobie stoję, bo coś tam robiłem, ale uj, niech se shield leci, trzymam online chociaż (^^,). Nie rozumiem koncepcji zróżnicowania między Wandami, jak to jest z Spirite Wand/C Wand zadaje obrażenia fizyczne (jest różnica pomiędzy full ATK/DEF), a Silverka zadaje magiczne, tak czy siak słabe? Jak dla mnie ta cała koncepcja jest niejasna i się nie dodaje...

Uważam, że postacie magiczne powinny zostać w pełni umagicznione – w tym przypadku przynajmniej C Wand powinien dostać poprawkę - bić od magi jak Silverka, tylko 1 sqm). Dodatkowo, proponuję troszkę zwiększyć dmg zadawane przez te bronie (głównie poprawić ten cały przelicznik dla tych broni, uwzględniając lvl, mlvl, atak broni).
Jako, że nie ma czegoś takiego jak „Wand Fighting” w skillach (byłoby to coś czego nigdzie chyba nie ma) oraz gdyby dmg tych Wandów miało zostać poprawione, uważam że każdy atak z Wandów powinien zabierać manę (tak jak to jest w przypadku Wandów/Rodów), np. 50mp/atak dla C Wanda i 100mp/atak dla Silverki - wtedy mag mógłby sobie w trainie też skillować xD
Dodatkowo uważam, że UW powinno być tylko dla EK/RP i bić w zależności od lvl/najwyższego posiadanego skilla, a dla magów powinno być coś innego w zamian, ale to temat na inne rozważania.


Chciałbym tutaj przy okazji przypomnieć moje wcześniejsze propozycje, w których źle sformułowałem ankietę, przez co odpowiedzi były niejednoznaczne:

4. Nowy NPC:Trener profesji.
Stworzenie NPC dla każdej profesji, który będzie miał specjalne misje na trenowanie naszej postaci. Owe misje dodawałyby:
-Doświadczenie (np. daj mi 1uc, odczekaj tydzień, a zdobędę dla Ciebie doświadczenie)
-HP/MP (nie +/lvl, tylko stałe jednorazowe wartości, np. +100hp/100mp, przykładowe zadanie: Healer, ulecz w sumie 100mln hp)
-Skille (np. daj mi gbp mmax i 50sc, a spalę dla Ciebie za Ciebie równowartość ich many, zabij x potworków z broni y, a dam Ci równowartość 70k uderzeń do danego skillu itp.)
Przychodzimy do takiego NPC i ma on dla nas X misji, dając po kolei jedną na exp, póżniej na bonus
hp/mp, potem na skill i powrót – znowu na exp itd.
Oczywiście taki NPC misje na skille musiałby rozróżniać między ek/rp/ed/ms.

5. Upgrade’y do przedmiotów.
Chciałbym zaproponować wprowadzenie dodatków, które wzmocnią dany przedmiot o określone bonusy, oczywiście w rozsądny sposób. Przykładowe propozycje na bonusy:
- +50-200 HP/MP
- +1% dmg magicznego
- +1% do defa magicznego
- +10 do skilli (sword/axe/club/dist/shield)
- +1 / 3 / 5 do mlvl w zależności od profesji
- +5% do crita
- +5-10 do dmg fizycznego z broni/Staffa (oprócz UW)
To tylko przykłady. Przedmiotem dla tzw. „upek” mogłyby być kolorowe gemy/jewele, które wypadają np. z Queen’ów/King’ów itd. Zrobić npc., który da nam upkę w zamian za np. 100-500 takich gemów lub coś innego. Również trzeba się zastanowić, dla jakich itemów będzie można dodawać takie opcje, uważam, że można byłoby każdy przedmiot ulepszyć w ten sposób.
Takie działanie wymusza stworzenie odpowiedniego systemu oznakowania poszczególnych upek zastosowanych w itemie. Dana upka winna być dobrze widoczna w opisie itemu np.
You see a blue robe (Arm 11) [HP+100][MLVL+3].
Każdy przedmiot mógłby mieć max 2 upki. Konieczne byłoby również stworzenie tzw. „removera”, który niechcianą upkę mógłby usunąć.
Chciałbym zaznaczyć, że to tylko koncepcja, stworzona w celu urozmaicenia gry, wymaga ona z pewnością dopracowania, uściślenia itd.

6. Licznik: ile osób dzisiaj zalogowało się na APO.
Dzisiejsze serwery oszukują w pewien sposób graczy licznikiem online, poprzez X-log (postać zostaje w train roomie, skilluje i utrzymuje sztucznie online), w ten sposób jeden gracz może spokojnie nastukać +10online. Na APO tego nie ma (i dobrze), ale powinniśmy mieć na uwadze, że spora część ludzi wchodzi na strony serwerów, spogląda na online, wtedy decyduje czy wejść na serwer czy nie. Myślę, że gra tutaj sporo osób, tylko nie w jednym czasie, zatem te 60-80 online średnio nie odzwierciedla liczby graczy ogółem grających. Proponuję wprowadzić pod licznik online na stronie kolejny licznik, który zliczałby liczbę kont, które danego dnia się zalogowały, np. „Dzisiaj nasz serwer odwiedziło <licznik> graczy”. W tamtym temacie ktoś napisał, że jedna osoba może mieć 2 konta i licznik będzie zakłamany. Ok, ale takich osób raczej nie ma za dużo, a tak czy owak zadziała to na korzyść naszego serwera.

7. +10% exp, gdy na serwerze będzie 150 graczy+.
Może kiedyś się jeszcze uda? ;>

Tyle, dzięki za przeczytanie. Zachęcam do konstruktywnego komentowania i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami. Przepraszam za ewentualne błędy.

Pozdrawiam,
Trickster

Sasha Rookslayer
09-12-2015, 15:17
1. Lepszy pomysł jest taki, aby Moderatorzy lub inni członkowie Ekipy, którzy mają jakąkolwiek pozycje, wysyłali do Administratorów wszystkie propozycje, które mają powyżej 60, bądź 75% poparcia głosów. Nie.

2. Nie mieszajmy już w balansie postaci. Aktualnie jest dobrze, nic nie potrzeba zmieniać. Nie.

3. Poprawienie wzoru na atak broni miało wejść już dawno, nie wiem czy już nie weszło w życie. Zadawanie większych dmg z wandów? Nie sądzę, UW dla ek/ rp? Śmiech. Nie.

4. Bez przesadyzmu proszę, jeden przedmiot na ulepszanie hp/ many dla różnych profesji już istnieje, więc kolejne są zbędne. Exp? Idź na potwory, skille? Idź na trainery. Nie.

5. Ulepszanie przedmiotów to dobra opcja. Zarówno dla graczy z Main'a, jak i dla Rookgardu. Rozmawiając kiedyś ze Squidem - zaproponował podobną propozycje i całkiem ciekawie to wyglądało, więc jestem na Tak.

6. Zbędna propozycja, po co to komu potrzebne? Chcesz wiedzieć ile aktualnie siedzi osób w grze (expi, skilluje, pkuje) to wpisz !online albo sprawdź na stronie głównej serwera i będziesz wiedział. Nie.

7. Chcesz większy exp? Poczekaj na Maraton. Nie.

@down
Co do pierwszego punktu. Dobrze byłoby jeszcze, gdyby ktoś z czerwonych wypowiedział się w owych propozycjach, np. przejdzie/ nie przejdzie.

Kumpel Armii
09-12-2015, 15:39
Propozycja 1 - TAK - warto zadbać o to, aby nie tak jak Sasha uważa, że "członkowie Ekipy, którzy mają jakąkolwiek pozycje, wysyłali do Administratorów wszystkie propozycje, które mają powyżej 60, bądź 75% poparcia głosów", ponieważ nie mielibyśmy tutaj żadnego potwierdzenia ani pewności, że ktoś to zrobił, a przeniesienie wątku dawałoby nam taką pewność.

Propozycja 2 - TAK - Postacie magiczne zawsze pokrzywdzone.

Propozycja 3 - TAK - Wandy nie zadające Magicznego DMG? - porażka.

Propozycja 4 - NIE - Zbyt mocny pomysł jak na obecne czasy. Wystarczająco misji i pierdół już wprowadzono.

Propozycja 5 - TAK - Wprowadziłem kiedyś ciekawy wątek w tej sprawie, na który pozytywnie gdzieś tam Santano się wypowiedział kiedyś, jednakże pomysł umarł śmiercią naturalną. Link: http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=103807

Propozycja 6 - TAK - ciekawostka warta uwagi :)

Propozycja 7 - TAK - dodatkowy sposób na zmotywowanie graczy, może nie koniecznie 10% przy 150 osobach online, ale coś można wykombinować :)

Splaxor
09-12-2015, 15:47
Propozycja numer jeden i siedem mi pasują, a reszta nie.

Ciekawsze propozycje wysyłam wyżej, ale nie ma się co oszukiwać, że raczej one nie są wprowadzane albo jak są wprowadzane to po kilku miesiącach lub kilku latach. Reszta propozycji do bani.

djakon
09-12-2015, 15:54
1. Propozycje - poczekalnia, Propozycje - główna (lub inaczej nazwana).
Jest to pierwsza sprawa, którą chciałbym poruszyć. Mam wrażenie, że czasem pojawiają się ciekawe propozycje, budzące zainteresowanie/komentarze graczy, lecz tracące się wśród reszty. Najkrócej pisząc, proponuję utworzenie dwóch działów dla propozycji, wszystkie pisane w poczekalni, a te najciekawsze, które uzyskują dużo głosów pozytywnych (opinii), za pośrednictwem moderatora trafiają na główną? Uważam, że byłby wtedy lepszy pogląd na ciekawe projekty, myślę również że i administracja wolałaby do takich wątków zaglądać wstępnie wyselekcjonowanych przez graczy, niż doszukiwać się gdzieś tam czegoś ciekawego.

Jest mi to zupelnie obojetne bo jak kazdy, ktory gra tutaj przez dluzszy czas i kiedys chcial cos zmienic dobrze wiem, ze do dzialu Propozycje administracja raczej rzadko zaglada - przeciwnie do tego co pisza.


2. Magic Resistance (odporność).
Ten pomysł ma na celu ochronę postaci magicznych przed zbyt szybką śmiercią (przy ich zabójczej ilości hp) oraz wykorzystaniem w jakiś sposób nieodczuwalnego mlvl. Proponuję wprowadzić skrypt, który dodawałby każdej postaci odporność na obrażenia magicznej w stosunku:
Add Resist = 2*(Mlvl/100) [lub inny przelicznik]
W rezultacie, EK z 10 mlvl uzyska +0,2%, ED/MS z 100mlvl uzyska +2%.

Ogolnie jestem na nie. Wolalbym gdyby administracja zajela sie ogolnym znaczeniem magic lvla dla kazdej poszczegolnej profesji. Mam na mysli to, ze awans w poziomie magicznym raczej malo zmienia. Hity z czarow obszarowych praktycznie nie wzrastaja, a o leczeniu sie juz nie wspomne - to samo tyczy sie skilli u paladynow i knightow. Trzeba naprawde daleko odskoczyc zeby bylo widac roznice.



3. Wandy, dmg, a skillowanie.
Ktoś mnie ostatnio nie raz pytał, na ch** skillujesz MS (biłem z S Wanda, bo chyba Axa nie bede skillował?) A ja sobie stoję, bo coś tam robiłem, ale uj, niech se shield leci, trzymam online chociaż (^^,). Nie rozumiem koncepcji zróżnicowania między Wandami, jak to jest z Spirite Wand/C Wand zadaje obrażenia fizyczne (jest różnica pomiędzy full ATK/DEF), a Silverka zadaje magiczne, tak czy siak słabe? Jak dla mnie ta cała koncepcja jest niejasna i się nie dodaje...


Uważam, że postacie magiczne powinny zostać w pełni umagicznione – w tym przypadku przynajmniej C Wand powinien dostać poprawkę - bić od magi jak Silverka, tylko 1 sqm). Dodatkowo, proponuję troszkę zwiększyć dmg zadawane przez te bronie (głównie poprawić ten cały przelicznik dla tych broni, uwzględniając lvl, mlvl, atak broni).
Jako, że nie ma czegoś takiego jak „Wand Fighting” w skillach (byłoby to coś czego nigdzie chyba nie ma) oraz gdyby dmg tych Wandów miało zostać poprawione, uważam że każdy atak z Wandów powinien zabierać manę (tak jak to jest w przypadku Wandów/Rodów), np. 50mp/atak dla C Wanda i 100mp/atak dla Silverki - wtedy mag mógłby sobie w trainie też skillować xD
Dodatkowo uważam, że UW powinno być tylko dla EK/RP i bić w zależności od lvl/najwyższego posiadanego skilla, a dla magów powinno być coś innego w zamian, ale to temat na inne rozważania.

Oczywiscie jestem na tak. Tego brakuje u magicznych od zawsze i powinno to zostac wprowadzone juz bardzo dawno - moze pomijajac silver wanda(MOZE). Az dziwi mnie fakt, ze magiczne maja wstep do trainerow, a totalnie pominieto uwydatnienie wandow.



4. Nowy NPC:Trener profesji.
Stworzenie NPC dla każdej profesji, który będzie miał specjalne misje na trenowanie naszej postaci. Owe misje dodawałyby:
-Doświadczenie (np. daj mi 1uc, odczekaj tydzień, a zdobędę dla Ciebie doświadczenie)
-HP/MP (nie +/lvl, tylko stałe jednorazowe wartości, np. +100hp/100mp, przykładowe zadanie: Healer, ulecz w sumie 100mln hp)
-Skille (np. daj mi gbp mmax i 50sc, a spalę dla Ciebie za Ciebie równowartość ich many, zabij x potworków z broni y, a dam Ci równowartość 70k uderzeń do danego skillu itp.)
Przychodzimy do takiego NPC i ma on dla nas X misji, dając po kolei jedną na exp, póżniej na bonus
hp/mp, potem na skill i powrót – znowu na exp itd.
Oczywiście taki NPC misje na skille musiałby rozróżniać między ek/rp/ed/ms.

hp/mp i exp odpada, bez przesadyzmu. Co do skilli jestem na tak bo ciezko sie skilluje od pewnego okresu - czas do awansu z xx1 na xx2 wydluza sie bardzo w porownaniu do poprzednich awansow.



5. Upgrade’y do przedmiotów.
Chciałbym zaproponować wprowadzenie dodatków, które wzmocnią dany przedmiot o określone bonusy, oczywiście w rozsądny sposób. Przykładowe propozycje na bonusy:
- +50-200 HP/MP
- +1% dmg magicznego
- +1% do defa magicznego
- +10 do skilli (sword/axe/club/dist/shield)
- +1 / 3 / 5 do mlvl w zależności od profesji
- +5% do crita
- +5-10 do dmg fizycznego z broni/Staffa (oprócz UW)
To tylko przykłady. Przedmiotem dla tzw. „upek” mogłyby być kolorowe gemy/jewele, które wypadają np. z Queen’ów/King’ów itd. Zrobić npc., który da nam upkę w zamian za np. 100-500 takich gemów lub coś innego. Również trzeba się zastanowić, dla jakich itemów będzie można dodawać takie opcje, uważam, że można byłoby każdy przedmiot ulepszyć w ten sposób.
Takie działanie wymusza stworzenie odpowiedniego systemu oznakowania poszczególnych upek zastosowanych w itemie. Dana upka winna być dobrze widoczna w opisie itemu np.
You see a blue robe (Arm 11) [HP+100][MLVL+3].
Każdy przedmiot mógłby mieć max 2 upki. Konieczne byłoby również stworzenie tzw. „removera”, który niechcianą upkę mógłby usunąć.
Chciałbym zaznaczyć, że to tylko koncepcja, stworzona w celu urozmaicenia gry, wymaga ona z pewnością dopracowania, uściślenia itd.


Jestem tylko za wprowadzeniem atrybutow ekwipunku typu: +x distance/sword/club/axe fighting u paladynow czy knightow i +x magic level u profesji magicznych.



6. Licznik: ile osób dzisiaj zalogowało się na APO.
Dzisiejsze serwery oszukują w pewien sposób graczy licznikiem online, poprzez X-log (postać zostaje w train roomie, skilluje i utrzymuje sztucznie online), w ten sposób jeden gracz może spokojnie nastukać +10online. Na APO tego nie ma (i dobrze), ale powinniśmy mieć na uwadze, że spora część ludzi wchodzi na strony serwerów, spogląda na online, wtedy decyduje czy wejść na serwer czy nie. Myślę, że gra tutaj sporo osób, tylko nie w jednym czasie, zatem te 60-80 online średnio nie odzwierciedla liczby graczy ogółem grających. Proponuję wprowadzić pod licznik online na stronie kolejny licznik, który zliczałby liczbę kont, które danego dnia się zalogowały, np. „Dzisiaj nasz serwer odwiedziło <licznik> graczy”. W tamtym temacie ktoś napisał, że jedna osoba może mieć 2 konta i licznik będzie zakłamany. Ok, ale takich osób raczej nie ma za dużo, a tak czy owak zadziała to na korzyść naszego serwera.

Jestem na nie to jest totalnie zbedne i nikomu nie potrzebne - przynajmniej w mojej opinii.



7. +10% exp, gdy na serwerze będzie 150 graczy+.

To rowniez odpada bo taka liczba graczy nie jest w zasiegu tego serwera.

kolniaks
09-12-2015, 23:07
1. Lepszy pomysł jest taki, aby Moderatorzy lub inni członkowie Ekipy, którzy mają jakąkolwiek pozycje, wysyłali do Administratorów wszystkie propozycje, które mają powyżej 60, bądź 75% poparcia głosów. Nie.
Będziemy ich pytać, czy posłali to im? Wolałbym, gdyby administracja odnosiła się do każdej propozycji bezpośrednio w dziale "Propozycje - Główna", co o niej sądzi, nie dodamy tego BO... lub dodadzą (kiedy?). Tyle


2. Nie mieszajmy już w balansie postaci. Aktualnie jest dobrze, nic nie potrzeba zmieniać. Nie.
Aktualnie jest dobrze, grają głównie EK/RP, czasem jakiś ED biega na sio, tyle, MS grają jedynie fanatycy tacy jak ja? ;) Odkąd tutaj wróciłem, jakoś nie widziałem, żeby ktoś uciekał przed jakimś magiem z pk, bo po co?^^ Sasha ile masz hp? Coś pewnie ponad 110k. Dla Ciebie 20k w te czy we wte to nic - wiem. Moja propozycja ma na celu delikatne wydłużenie szansy utrzymania się maga w grze, bo on nie ma możliwości uleczyć się teraz lub za chwilę, za chwilę to go nie ma.


3. Poprawienie wzoru na atak broni miało wejść już dawno, nie wiem czy już nie weszło w życie. Zadawanie większych dmg z wandów? Nie sądzę, UW dla ek/ rp? Śmiech. Nie.
Rozumiem, że poprawiamy dmg tylko u EK i RP, bo grać magiem to śmiech? Wgl śmiech, magowie skilli nie mają, chrzanić ich. :0


4. Bez przesadyzmu proszę, jeden przedmiot na ulepszanie hp/ many dla różnych profesji już istnieje, więc kolejne są zbędne. Exp? Idź na potwory, skille? Idź na trainery. Nie.
To po co cokolwiek dodawać, skoro podobne rzeczy już są? Po co powstają nowe mapy, skoro mamy inne, stare. Po co grać na APO, skoro jest tyle innych serwerów? Po co wgl grać w Tibię, skoro jest tyle innych gier?
Jest to przykładowa propozycja mająca na celu umożliwienia alternatywnego rozwoju postaci, nikt tu nie mówi, że dzięki takiemu NPC szybko dogoni Twój lvl.


6. Zbędna propozycja, po co to komu potrzebne? Chcesz wiedzieć ile aktualnie siedzi osób w grze (expi, skilluje, pkuje) to wpisz !online albo sprawdź na stronie głównej serwera i będziesz wiedział. Nie.
Przeczytałeś tą propozycję do końca? Czy ja tam napisałem, że mnie to interesuje? Pisz co myślisz, myśl co piszesz. Ja osobiście wróciłem na APO, bo zobaczyłem, że jest 80 online. INNI gracze podkreślam(!) z różnych serwerów z pewnością patrzą, co się dzieje na APO, spoglądają na online i dopiero wtedy podejmują decyzję czy warto zajrzeć/wrócić. Ta propozycja ma na celu POINFORMOWAĆ NOWYCH GRACZY, że jest nas WIELU.


7. Chcesz większy exp? Poczekaj na Maraton. Nie.
Maraton na dobrą sprawę odbywa się raz na pół roku, w dodatku trwa 15min, szansa, że trafie akurat na niego jest porównywalna do wygrania w totka. Chce zachęcić graczy do grania, trudne nie? Pomyśl, będziesz miał od kogo kupować motylki, jak będzie 200online. :o


To rowniez odpada bo taka liczba graczy nie jest w zasiegu tego serwera.
To ma być zachęta, ja uważam że jest, obecnie przekraczamy szczytowo ponad 120ppl.

Zarexoholik?
10-12-2015, 12:28
1. Tak. Tylko, żeby te propozycje proponowane przez graczy wchodziły w życie po osiągnięciu tego 75%'owego progu, a nie były olewane.

2. Nie. Taki urok profesji magicznych. Mają mniej hp, więcej się leczą, więcej biją. Każdy zakładając druida/sorca musi się z tym liczyć. Nikt nikogo nie zmusza do kupowania tych profesji. Cztery profesje - cztery różnice.

3. Tak. Oczywiście, że uderzenia z Sprite Wand'a powinny być zależne od magic levela, tak samo jak obrażenia Silver wanda, czy Crystal Wanda. Zmiana z tym żeby hit z Wanda zabierał manę - dobre rozwiązanie. Wtedy magic level szedłby szybciej, a Wand byłby Wand'em.

Co do UW to już pisałem o tym propozycje - ten przedmiot powinien zostać usunięty z gry, ponieważ po jego wprowadzeniu paladyn przestał używać golden bolta [nie opłaca się], knight przestał używać magic axe, magic mace, mls'a, pharao sworda [nie opłaca się], a sorc/druid przestali używać silver wanda, crystal wanda, sprite wanda [nie opłaca się]. Mogliby podmienić UW tak by znikło z gry, a w zamian za nie każdy dostałby jakiś tam przedmiot - tak jak to było z plasma shieldami po wprowadzeniu Shield of Empire.

4. Nie. Dla mnie to jest po prostu kiepski pomysł. Nudne, nic z tego praktycznie nie ma i strata czasu.

5. Nie. Tak samo jak wyżej. To po prostu nie pasuje do tego OTS'a. Popsuje klimat. To jest Tibia, a nie jakiś lol, wow.

6. Tak. Bardzo ciekawa propozycja. Wiadomo, że nie wszyscy są w stanie zalogować w tym samym czasie, dlatego widać, że 60-100 osób online wychodzi tak średnio. Jedni mają szkołę, pracę itd. i nie będą w stanie grać przez cały dzień, a mają możliwość zalogować się rano, czy wieczorem.

7. Tak. Taka praca zespołowa z korzyścią dla wszystkich. Podoba mi się. Mobilizacja!

Malff
10-12-2015, 20:24
1.

1. Lepszy pomysł jest taki, aby Moderatorzy lub inni członkowie Ekipy, którzy mają jakąkolwiek pozycje, wysyłali do Administratorów wszystkie propozycje, które mają powyżej 60, bądź 75% poparcia głosów.

Popieram propozycję Sashy.
#t Nie

2. Jest dobrze tak jak jest. Nie


3. Tak. W pełni zrozumiana propozycja, bo u innych profesji (niemagicznych) uderzenia są zależne od skilli, więc także u druidów i magów mogli by to uzależnić od mlvla.
4. Tak. Ciekawa propozycja, na pewno w jakimś stopniu urozmaiciłaby grę. ;D

5. Tak.

6. Zbędne. Nie.

7. Tak. Może to zachęci graczy do grania :D

Seyhado
13-12-2015, 02:29
jedyne z czym sie zgadzam to to ze wszystkie wandy powinny zadawac obrazenia od magii.
czyli ze full atak i full def nie wplywaja na zadawane obrazenia;)
+ jestem tak jak Zarexoholik za usunieciem uw, gdyz jest to najbardziej chory item jaki zostala tutaj wprowadzony.
w zamian za uw proponowalby mozliwosc ulepszenia itemkow , silver wand, g bolt, m mace ,m axe
np:.
- ulttimate magic axe(o 10% wieksze obrazenia ,30% na krytyka, i zasieg na 3 kratki.)
- ultimate magic mace(o 10% wieksze obrazenia ,30% na krytyka, i zasieg na 2 kratki)
- ultimate golden bolt(o 7% wieksze obrazenia, critical 25%,bije na 9 sqm,jednoreczny-proponowalbym zmienic grafike oficjanlnego g bolta na wyglad uw.)
- ultimate silver wand ( o 7% wieksze obrazenia ,30% na krytyka ,bije na 9 sqm, zwiększa twoje ataki magiczne o 2%.)
Mozliwosc ulepszenia przedmiotow mozna bylo by dokonac po wykonaniu questa identycznego jak teraz na uw.
Wszystkie egzemplarze uw jakie teraz sa mozna by wymienic u jakiegos npc na jeden z ulitmate itemkow ;)

.Gwnstopro
20-12-2015, 17:48
Pierwsza opcja. Administracji za często nie chce się przeglądać propozycji, więc takie oddzielne z większością głosów mogłyby być w dwóch różnych działach.
Ostatnia opcja, również ciekawa, może by to bardziej zachęciło ludzi do grania.
1,7 zaznaczyłem tak, reszta odpada.

kolniaks
23-12-2015, 13:22
Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory wzięli udział w ankiecie i raczyli zostawić jakiś komentarz. Nie licząc hejter'ów, są tutaj propozycje, które warto byłoby wprowadzić i nie wydaje mi się, że są one pracochłonne (nie mówię o upkach/npc).

Jeśli szanowna administracja chce coś zrobić to warto byłoby zrobić to teraz, kiedy jest przerwa świąteczna i można złapać nowych graczy. Jak ma coś wejść w lutym lub później to mocnego efektu nie spodziewałbym się.

Voltan
13-07-2017, 18:36
Przemyślałbym propozycję numer 1 i 7, jeszcze ewentualnie 6, ale w tym momencie nie wiem czy ma to sens. :D