Zaloguj się

View Full Version : wild growth



Shakur666
30-12-2015, 12:47
Cześć

Jakiś czas temu do gry zostały dodane magic walle rune oraz ostatnio paraliże rune które w sposób znaczący uatrakcyjniają grę pvp jaki i pvm, uważam najwyższy czas dodać wild growth czyli http://files.tinypic.pl/i/00740/p3gko4sf8bxe.gif dzikie pnącza. Zasada działania podobna jak w przypadku magic walla, blokowanie możliwości przejścia (dłuższy niż w przypadku magic walli) z tą różnicą iż można przez nie atakować runami, czarami .Przy pomocy określonego przedmiotu można je sciąć. Na rl jest to macheta na apo można by było wykorzystać coś droższego i bardziej "apowskiego",przykładowo itemy które nie spełniają większej roli np.Broken Hilt lub Cobrafang Dagger .


Zastosowanie

Team EXP

*w przypadku team hunta druid/knight. Druid mógł by odbiec na kilka sqm od knighta zablokować się drzewkami i z dalekiej odległości siohać eka, nie będąc narażonym na hity zadawane przez potwory oraz po wybiciu wszystkiego uciąc danym przedmiotem drzewko i biec dalej za ekiem.

BOSS

*Pozwalało by to odgrodzić blokera oraz bossa drzewkami od reszty ekipy, oraz móc dalej atakować bossa, nie będąc narażonym na smierć poprzez przerzuceniem się bossa na shooterow, lub uherów

PVP

*Tutaj możliwości są podobne jak przypadku m.wall blokowanie kogos przed ucieczka i możliwość z trapowania go i bicia.

Questy

*Uważam że były przydatne w różnych questach czy solo roomach do blokowania się przed potworami lub przed summonami


Sposób użycia

Tutaj są dwie opcje albo w czary albo runy. Należy to przedyskutować


Runy

*W przypadku run zasada działania była by identyczna jak magic walli. Czyli strzelaniem runą po całej mapie.

Czary

*Przy pomocy przykł. adevo grav vita tworzył by 1 sqm przed sobą pnącze.Czar nie był by tak łatwy do wykorzystania jak w przypadku runy. Uważam że należy rozważyć obie opcje


Sposób tworzenia

Uważam że jeśli pnącze miały by być wartościowym i często używanym dodatkiem nie mogły by być dość drogie, powinny być tańsze od magic wall ze względu na możliwość cięcia go.

*tworzenie czarem zabierającym 15-20 souli

*lub kupno większych ilości (w przypadku run) u npc, uważam ze wartość nie powinna przekraczać kilkadziesięciu cc


Możliwość używania

Uważam że opcją standardową do korzystania z tego przywileju to DRUID na apo można się zastanowić czy dać możliwość korzystania z tego także , oprócz Sorcerera także Palladynowi. Knight nie miał by możliwości korzystania z tego przywileju.:eek:


PIS YOL
Komentujcie
#EDIT
Mowa jest o runie lub spellu na 1sqm jak magic wall ,nie o żadnych trap runach 3x3

djakon
30-12-2015, 16:27
Jestem na tak pod warunkiem, ze runy beda dostepne u npc np. Conor(wymagana nauka gry na trabce z anni3 by moc z nim rozmawiac) w cenie 100sc za 10use. Chcialbym rowniez czar na tworzenie run za soule przykladowo 1use runy - 50 souli i tutaj bez mozliwosci laczenia ich. To dodatkowo utrudni korzystanie z nich. Ostatnia kwestia to magic lvl i moim zdaniem progiem powinien byc ok. 40m lvl.



Zastosowanie? Na 1 kratce powstaje magiczna ściana, która znika po xx sekundach (stoi 30 sekund dłużej od m walla).

Taka runa powinna otaczac gracza, na ktorego sie nia skieruje tak by droga ucieczki zostala odcieta.



Jeszcze jedno, a mianowicie.. Możliwość używania, proponuje używanie tych run dla każdej profesji, zwłaszcza rycerzowi (knightowi) od 15 albo 16 magicznego poziomu.

Nawet tego nie skomentuje...



Ostatnim czasy weszła do gry aktualizacja, w której weszły magic walle, które są od 18 magicznego

MW sa od 9m lvl'a to po pierwsze, a po drugie sa one na serwerze w chuj dlugo i jeszcze dluzej wiec chyba cos ci sie pomylilo.

Poza tym bardzo dobry ruch ze strony administracji z paralyze runami.


knight został pokrzywdzony, dlatego proponuje również dodać ową runę/ czar dla knighta.

Knight byl rozpieszczany od kiedy siegam pamiecia, a magiczne byly pomijane na kazdym kroku i wrecz udupiane. Nie masz podstaw by twierdzic, ze ''knight zostal pokrzywdzony :(''.

@Zarexoholik?

[26/12/2015 02:09] Santano -> Zarexoholik was banished because of Swiadome wykorzystywanie bledow gry.

Nie chce wytykac nikogo palcami, ale to Ty wiesz najwiecej o ulatwieniach w grze.

Sokol from West
30-12-2015, 22:58
Jestem na tak pod warunkiem, ze runy beda dostepne u npc np. Conor(wymagana nauka gry na trabce z anni3 by moc z nim rozmawiac) w cenie 100sc za 10use.

Dokładnie, cena jak najbardziej pasuje(według mnie). Przydałoby się coś takiego, tylko kwestia ile czasu takie coś ma "stać"?

Propozycja jak najbardziej na tak, skoro dodali parale, to czemu by tego nie dodać? :)

Sasha Rookslayer
31-12-2015, 01:46
Wild Growth - ciekawy pomysł, całkowicie zapomniany.
Zgadzam się z tym, aby miało to zastosowanie takie jak w przypadku magic walla, lecz jedno ale. Nie można byłoby tego ścinać, sposób użycia? Oczywiście byłoby to w runach http://images.tibia.pl/static/spells/wild_growth.gif.
Zastosowanie? Na 1 kratce powstaje magiczna ściana, która znika po xx sekundach (stoi 30 sekund dłużej od m walla).
Sposób tworzenia? Jestem za opcją kupowania ich w sklepie (oczywiście po wykonaniu jakiegoś Questa). Cena? Proponuje 100sc za 10use jak Panowie wyżej.
Jeszcze jedno, a mianowicie.. Możliwość używania, proponuje używanie tych run dla każdej profesji, zwłaszcza rycerzowi (knightowi) od 15 albo 16 magicznego poziomu. Dlaczego? Ostatnim czasy weszła do gry aktualizacja, w której wprowadzono runy paraliżujące, które są od 18 magicznego, więc knight został pokrzywdzony, dlatego proponuje również dodać ową runę/ czar dla knighta.
Jestem na tak, ale patrząc na moje opcje, które wymieniłem wyżej.

Harakiri II
31-12-2015, 13:29
Jestem na tak, ale zamiast runy zrobic to jak jest czy bylo na rl czyli czar. Mianowicie po zastosowaniu czaru pojawia sie krzaczek tylko w tym kierunku w ktorym zwrocona jest postac, oczywiscie na ten czar quest i zrobic ten czar tylko dla ed jak to z tego co pamietam bylo kiedys na rl dla reszty profesji do odebrania maczeta do scinania tych krzaczkow. Jako runy macie juz magic walle wiec uwazam ze ta opcja bedzie lepsza nic zastosowanie tego jako runa. tyle odemnie


@down
cytuj mazurka
na rl tibi to jest tylko dla ed i tylko na 1 kratke tak jak napisalem, a i dla twojej wiadomosci nie gram ed jak masz taki zal ze wszystko dla ed, taki juz jego urok.
Ms ma wiecej run do robienia
ed ma sio, i te pnacza
rp ma kryta i dystans + hp
a ek ma w **** hp i powinien byc nie do zabicia w pojedynke
ale tak na apo nie bedzie bo jest juz placz ze ek za mocny, to tylko takie porownanie rl

kolniaks
31-12-2015, 14:09
Jestem na tak, ale zamiast runy zrobic to jak jest czy bylo na rl czyli czar. Mianowicie po zastosowaniu czaru pojawia sie krzaczek tylko w tym kierunku w ktorym zwrocona jest postac, oczywiscie na ten czar quest i zrobic ten czar tylko dla ed jak to z tego co pamietam bylo kiedys na rl dla reszty profesji do odebrania maczeta do scinania tych krzaczkow. Jako runy macie juz magic walle wiec uwazam ze ta opcja bedzie lepsza nic zastosowanie tego jako runa. tyle odemnie

Oczywiście wszystko dla ED, sio, ten trap - wszystko. Tu grają też inne postacie.

Grałem kiedyś na serwerze, gdzie te pnącza rzucało się z "Trap Rune" (każda profesja mogła tego używać) i otaczała taka runa owymi pnączami gracza wokół. Każdy wtedy biegał z maczetą, aby móc się z tego uwolnić, no ale wiadomo, na chwilę jakąś go to zatrzymywało. Runa nie działała na potwory, tylko na targetowanego gracza.

W jakiej postaci tutaj tego używać.. nie wiem. Ostatnio zauważyłem, że dosyć łatwo jest uciec przed pk, a goniąc jest trudno nadążyć, więc może w takiej postaci jak opisałem wyżej, a ktoś wcześniej o tym napomniał, byłoby to ciekawe?

Jeśliby założyć, że akceptujemy otaczanie pnączami celowanego gracza i używamy runy to proponowałbym coś takiego:
-Quest na runę (np. Trap Rune. 0/100 use.) (jak amulety u Salima)
-ED/MS za pomocą czaru (mana+soul points) mogą ją ładować
-Można doładować u NPC (drożej) (jak Salim)

EDIT; Oczywiście exhaust ok. 30s

Shakur666
01-01-2016, 00:49
Możliwość używania, proponuje używanie tych run dla każdej profesji, zwłaszcza rycerzowi (knightowi) od 15 albo 16 magicznego poziomu. .

Czy to nie aby lekka przesada pisać że należy to dodać "zwłaszcza rycerzowi"?:confused: Od zawsze był to atrybut Druida na apo można zrobić wyjątek dla MS i rozważyć Pallka ale jeśli knight ma tego używać to lepiej już wgl tego nie wprowadzać. Takie przedmioty jak paraliż rune czy wild growth nigdy nie były dostępne dla knighta i myślę ze niech tak zostanie,knight ma magic walle przypominam, uważam że powinno być kilka atrybutów takich których może używać tylko 1 lub 2 profesje żeby mogły się wyróżniać na tle pozostały.Knight na apo ma swoje zalety w postaci hp, czarów ofensywnych obszarowych, UW z którego bije na dystans jak pall i na dodatek miał by używać jeszcze WilD Growth? Totalny bezsens

Rudy Książe
01-01-2016, 10:29
dla profesji: sorc,druid,Pall
możliwość tworzenia i łączenia run: 40 soul points
rzucasz na osobę a wokół niej tworzy się wild growth, czyli brak możliwości ucieczki, wyjścia
czas trwania: 20 sekund
możliwość ścięcia poprzez broken hilt
możliwość kupna u NPC conor: 200 SC za 100 use

ja tak to widzę :v
jestem na tak i chciałbym aby ta propozycja weszła na serwer

Week
01-01-2016, 11:28
Możliwość używania, proponuje używanie tych run dla każdej profesji, zwłaszcza rycerzowi (knightowi) od 15 albo 16 magicznego poziomu. Dlaczego? Ostatnim czasy weszła do gry aktualizacja, w której wprowadzono runy paraliżujące, które są od 18 magicznego, więc knight został pokrzywdzony, dlatego proponuje również dodać ową runę/ czar dla knighta.

To się uśmiałem :D W PVP ed vs ek ta runa paraliżująca jest tak potrzebna druidowi, jak kurwie majtki. Ona tylko spowalnia postać, a ed nie jest w stanie wyspamować ek'a, który uha się więcej lub tyle samo co bije ed.

#Topic

Jestem na Tak, runa powinna być tylko dla profesji magicznych, tzn Druida i Sorcerera. Można zrobić jeszcze tak, że mogą używać runy tylko postacie z PACC - Elder Druidzi oraz Master Sorcererowie.
Najlepsza propozycja, która została napisana z sensem przez cały 2015r.

Zarexoholik?
03-01-2016, 17:07
Możliwość używania, proponuje używanie tych run dla każdej profesji, zwłaszcza rycerzowi (knightowi) od 15 albo 16 magicznego poziomu. Dlaczego? Ostatnim czasy weszła do gry aktualizacja, w której wprowadzono runy paraliżujące, które są od 18 magicznego, więc knight został pokrzywdzony, dlatego proponuje również dodać ową runę/ czar dla knighta.


http://i68.tinypic.com/aep37r.gif

#topic

Oczywiście, że jestem na NIE. Jeszcze jak przeczytałem, że wild growth mają używać druid, sorc i może paladyn to zbiera się tylko na śmiech. Idąc takim tokiem rozumowania bierzesz ekipę 5-6 profesji magicznych, ewentualnie paladynów, kilku trapuje moby runą: Adevo Grav Vita, reszta przez nią bije, tak? Czyli już nawet bloker nie byłby potrzebny w większości miejsc na APO, ponieważ nie ma wielu "otwartych" przestrzeni tylko same ciasne pomieszczenia, w których ta runa sprawdziłaby się idealnie. Dawno nie było na tym forum propozycji, która miałby tak ułatwić grę na tak banalnym serwerze.

Aaaa i jeszcze miałaby "stać" dłużej niż magic wall? :v Rzucasz kilka run, wbiegasz między nie z mobami, wybijasz itd. Czyli na bossach typu main madness to by było coś.

Dokładnie to ty tej propozycji nie przemyślałeś. Jak widać po wyniku ankiety - większość nie ma zielonego pojęcia o funkcjonowaniu tego typu run albo po prostu liczą na kolejne ułatwienia ze strony administracji. :)


Być może jest tak jak piszesz że ja tego nie przemyślałem a wszyscy nie mają pojęcia o tej runie i slepa glosuja na TAK a może jest dokładnie na odwrót tak że ja przemyslalem na podstawie takiej że widziałem jej działanie na wszystkich klientach tibi od 7.4-10.90 i wszędzie ta runa się sprawdzała bardzo dobrze i ludzie mnie popierają a ty w tej wąskiej grupie 6 osób nie masz bladego pojęcia o funkcjonowaniu tej runy przez brak styczności z nią poprzez ciągłe granie na servie na którym jej nie ma :)


http://i66.tinypic.com/aywq47.jpg

Masz datę założenia mojego chara na rl Tibii oraz ostatniego logowania. Nadal twierdzisz o jakimś braku styczności? :)

Na APO używanie tej runy to po prostu ułatwienie. Jak runa będzie miała się kończyć to ktoś rzuci drugą i po sprawie. Ta runa sprawdza się na rl Tibii ze względu na to, że tam zgon oznacza stratę, na APO zgon oznacza, że straciłeś kilkanaście/kilkadziesiąt sekund do powrotu np. na respa. Uwierz mi, że użyłem sporo tych run, tak samo jak moi znajomi i wiem jak to działa. Dlatego wiem, że nie powinieneś akurat w tej kwestii porównywać APO do rl Tibii.

Shakur666
04-01-2016, 01:46
http://i68.tinypic.com/aep37r.gif

#topic

Oczywiście, że jestem na NIE. Jeszcze jak przeczytałem, że wild growth mają używać druid, sorc i może paladyn to zbiera się tylko na śmiech. Idąc takim tokiem rozumowania bierzesz ekipę 5-6 profesji magicznych, ewentualnie paladynów, kilku trapuje moby runą: Adevo Grav Vita, reszta przez nią bije, tak? Czyli już nawet bloker nie byłby potrzebny w większości miejsc na APO, ponieważ nie ma wielu "otwartych" przestrzeni tylko same ciasne pomieszczenia, w których ta runa sprawdziłaby się idealnie. Dawno nie było na tym forum propozycji, która miałby tak ułatwić grę na tak banalnym serwerze.

Aaaa i jeszcze miałaby "stać" dłużej niż magic wall? :v Rzucasz kilka run, wbiegasz między nie z mobami, wybijasz itd. Czyli na bossach typu main madness to by było coś.

Dokładnie to ty tej propozycji nie przemyślałeś. Jak widać po wyniku ankiety - większość nie ma zielonego pojęcia o funkcjonowaniu tego typu run albo po prostu liczą na kolejne ułatwienia ze strony administracji. :)

Zgadzam się z tym że jest to duże ulatwienie w expieniu,questach pvp ale takze zarazem urozmaiciem,dodatkową funkcją która może okazać sie zbawienna przy niektórych misjach.
A teraz wyobraźmy sobie sytuacje że idzie palek sorcer i druid bez eka na boosa i go blokuja runami i bija go z dystansu,wiadome jjest że w którymś momencie drzewko znika i bez blokera ktory to "exetuje na siebie" boss wbije sie w tych sorców druidów z exevo gran mas visem jak noż w maslo i ich rozj... w pył.I nikt go nie zdarzy jednym drzewkiem znów zablokować Wiec uważam że zasady bicia bosa w duzej mierze sie nie zmienią dalej bedzie potrzebny knight jako bloker.A drzewka beda stanowiły pewną pomoc dla wlasnie druidów,sorcererów zeby pozostawic bosa przy knighcie blokujac go dookola zeby nie odbiegał.

Na niektórych najazdach sa ustawiane trapery czy trapy(te kamienie) zeby boss za bardzo sie nie rozszalał uważam ze dzieki drzewkom gracze sami beda mogli go blokować, bez pomocy administracji co bedzie wymagało sprytu troche graczy i wiekszego zaangazowania.

Być może jest tak jak piszesz że ja tego nie przemyślałem a wszyscy nie mają pojęcia o tej runie i slepa glosuja na TAK a może jest dokładnie na odwrót tak że ja przemyslalem na podstawie takiej że widziałem jej działanie na wszystkich klientach tibi od 7.4-10.90 i wszędzie ta runa się sprawdzała bardzo dobrze i ludzie mnie popierają a ty w tej wąskiej grupie 6 osób nie masz bladego pojęcia o funkcjonowaniu tej runy przez brak styczności z nią poprzez ciągłe granie na servie na którym jej nie ma :)

#edit
Przypominam iż podałem 2 przykładowe możliwości tworzenia drzewka runa i spell który by wybranym czarem przykl. adevo grav vita 1 sqm przed postacia tworzyl te drzewo,wtedy watpie ze druid/sorcc bez blokera mógłby stanąc z bossem naprzeciwko siebie wylapywac hity jednocześnie blokując go drzewkami

Voltan
16-07-2017, 14:45
Już zostało to wprowadzone na serwer. :)