PDA

View Full Version : Przyszłe Respy--propozycja



Shakur666
15-01-2016, 01:23
Cześć !!

Wychodzę z pewną propozycją odnośnie przyszłych respów.
Większość respów na apo to respy na których znajdują się potwory tylko 1 gatunku:
jest resp Dracul to wszędzie dracule, resp ots kingów to ots kingi.

Moja propozycja polega na lekkim urozmaiceniu przyszłych respów. Można by podczas tworzenia przez administracje kolejnych respów lub edycję obecnych na bardziej teraźniejsze można by je ubarwić poprzez dodawanie różnych gatunków potwór na respie. Nie musiał być by to od razu resp że co potwór jest inny lecz myśle taka różnorodność 2-3 typów potworów była by fajna.

Natomiast uważam że przy doborze potworów ważne by było by składać respy z potworów podobnych siłowo i expowo tak by nie znalazły się na nich potwory bardzo silne dla high i jakies słabiutkie. Tak by dość fajnie można było expić .Chodzi o cos w stylu Ots King, Monster Skeleton Mesh i gdzies np. w oddali Undead Mastah.


<<<PLUSY>>>

>>Uważam że przede wszystkim respy nie były by tak monotonne, expienie by wymagało nieraz używania większych lub mniejszych strategii a nie ciągłe bieganie i spamowanie. Przykł. Jeśli były by wardy i jakies potwory bijące z dystansu najpierw musieli byśmy się skupic na tych co biją z dystansu,zeby po zblokowaniu przez wardy nie pasc.

>>Powrót w łaski zapomnianych potworów od czasu postawienie jakiegoś glaciusa, Undead Mastaha

>> Jednym z plusów tej zmiany było by utrudnienie expa/ lekki paradoks :P





Kometujcię co o tym sądzicie

Malff
15-01-2016, 17:32
Myślę, że jest to bardzo dobra propozycja. Oczywiście jestem na tak.
Dzięki temu expienie w miarę się jakoś się urozmaici :D
Ponadto będzie ciężej zrobić taska, czyli +.

Zarexoholik?
15-01-2016, 23:48
Trafiłeś w sedno sprawy. Obecnie system respów albo ogólnie expienia na APO opiera się na zasadzie "exp roomów" - wchodzisz do danego pomieszczenia/na dany resp wybijasz jeden rodzaj mobów i wychodzisz. Gra stała się strasznie monotonna, ponieważ ciągłe wybijanie tych samych mobów, z których spadają nam te same przedmioty bardzo szybko się nudzi. Jednak sytuacja ma swoje plusy, ale z ograniczeniami. Przykład:

- Expię na Monster Skeletonach do pewnego poziomu, potem expię na OTS Kingach do konkretnego poziomu - później przenoszę się na Balle.

Tak właśnie wygląda urozmaicanie gry na APO. Jakby na respach (nie exp roomach, że wchodzisz do pokoju dajmy na to 20x20 sqm i wybijasz moby, po czym lecisz do kolejnego takiego pomieszczenia) znajdowało się kilka/kilkanaście mobów o różnej specyfikacji [przykładem może być wyspa piratów] gra byłaby ciekawsza. Wcale nie trzeba tworzyć nowych mobów, wystarczy poprawić respy o dodanie/wymienienie mobów, tak by można było zabijać tam różnego rodzaju przeciwników.

Sorc Aka Siochacz
16-01-2016, 00:18
Tak właśnie wygląda urozmaicanie gry na APO. Jakby na respach (nie exp roomach, że wchodzisz do pokoju dajmy na to 20x20 sqm i wybijasz moby, po czym lecisz do kolejnego takiego pomieszczenia) znajdowało się kilka/kilkanaście mobów o różnej specyfikacji [przykładem może być wyspa piratów] gra byłaby ciekawsza. Wcale nie trzeba tworzyć nowych mobów, wystarczy poprawić respy o dodanie/wymienienie mobów, tak by można było zabijać tam różnego rodzaju przeciwników.

Dobrym przykładem tutaj jest labirynt Volcano jak się leci na Perfect Apocalypto.
1 poziom Bally, Flubbery, Mistic Scaraby
2 poziom Glacius, Convertery, Undead Mastah, Perfectory
3 poziom Wardy, Pathfindery, Wise Many.

Niby to resp, ale labirynt na którym mamy na każdym piętrze różne mooby pod poziom gracza.

Topic
Dałem NIE, ale po przemyśleniu propozycji zmieniam zdanie :D
Można różne respy pozmieniać, to nie będą nudne.
Takie Wardy na COD, na 1 respie 1/2 Wardów podmieniłbym na jakieś Tiny czy tam może Queeny, Wise Many.

Shakur666
16-01-2016, 00:53
Trafiłeś w sedno sprawy. Obecnie system respów albo ogólnie expienia na APO opiera się na zasadzie "exp roomów" - wchodzisz do danego pomieszczenia/na dany resp wybijasz jeden rodzaj mobów i wychodzisz. Gra stała się strasznie monotonna, ponieważ ciągłe wybijanie tych samych mobów, z których spadają nam te same przedmioty bardzo szybko się nudzi. Jednak sytuacja ma swoje plusy, ale z ograniczeniami. Przykład:

- Expię na Monster Skeletonach do pewnego poziomu, potem expię na OTS Kingach do konkretnego poziomu - później przenoszę się na Balle.

Tak właśnie wygląda urozmaicanie gry na APO. Jakby na respach (nie exp roomach, że wchodzisz do pokoju dajmy na to 20x20 sqm i wybijasz moby, po czym lecisz do kolejnego takiego pomieszczenia) znajdowało się kilka/kilkanaście mobów o różnej specyfikacji [przykładem może być wyspa piratów] gra byłaby ciekawsza. Wcale nie trzeba tworzyć nowych mobów, wystarczy poprawić respy o dodanie/wymienienie mobów, tak by można było zabijać tam różnego rodzaju przeciwników.

Zgadzam się z wami obojga, zamiast np. zmieniać exp w potworach na których się już nie expi i respów których się już nie odwiedza, wystarczy by pododawać nowe potwory (obecne) i stare potwory na różne respy wymieszać tak by jakos respu się poprawiła i resp od razu odzyje. Nie trzeba będzie nowych respów robić ani nowych potworów. Wybór mamy przeogromny

Voltan
13-07-2017, 16:11
Przemyślimy to, jak będzie chwila czasu to pomyślimy nad jakimiś zmianami lub chociaż, aby kolejne respy były bardziej urozmaicone.