Shakur666
09-02-2016, 00:57
Cześć
W czasie obecnego sporu o możliwość pallka do używania paralyze rune.
Wychodzę do was drodzy apowiczę z pewną propozycją, która mogła być alternatywą dla RP również dla Ek w zabawach PVP. Jeśli ci się niechce tego czytać zjedź na sam dół.
↓
Mianowicie wprowadzenie czegoś takiego jak stan upojenia(takie samo jak na rl) każdy wie na pewno o co chodzi i pewnie większość z was doznała na rl tibi tego wkurwiającego działania wywołanego przez wyverne lub djina. Na rl tibi działanie te wywołują potwory przez czary, uważam że na apo można było by wprowadzić to jako innowację na możliwość używania przez graczy.
Sposób uzycia był by taki sam jak w przypadku paralize rune(czyli trafiniem butelką w gracza) moglibyśmy kogoś szybko wprawić w stan upojenia alkoholowego przez co utrudnilibyśmy mu ucieczkę poprzez ciągłe nie kontrolowane skrecanie jego postaci w różne strony. Jednak była by pewna różnica w porównaniu do run ,tak jak w zyciu normalnym nie każdy po wypiciu pół litra chodzi po scianach i laseruje, są osoby twarde które mogą bez większych problemów funkcjonować tak w tym wypadku trafieniem przez kogoś butelką innego gracza nie równało by się z jego opiciem. Prawdopodobieństwo najebawszy kogoś mogło by wynosić 50%-50%.
Sposoby zdjęcia z siebie ww. efektu były by dwa.
*Jeden to przeczekanie odpowiedniego czasu trwania efekty opicia.czyli tzw kac morderca.
*Drugi który mógł by być dużo łatwiejszy to np. założenie odpowiedniego ringa. np. Dwarwen Ring.
Jednak różnica działania ringa była by inna niż na rl tibi(tam wystraczy mieć założonego ringa, by uniknąć w całości efektu upicia)tutaj ring by tylko zdejmował efekt ale nie chronił przed opiciem. Myślę że obecny dwarven ring musiał by zostać wycofany z gry w zupełności i wprowadzony jako nowy zupełnie ring z nowego questu lub npc.
Czas trwania takiego opicia intensywnego, mógł by wynosić od 20-40s.
Później mogło by to sukcesywnie spadać.
Całość określmy na 3min??
Jednak tutaj może być różnie, uważam że należało by to przedyskutować.
Zdobycie dobrej tibijskiej czystej gorzkiej żołądkowejhttp://www.tibia-wiki.net/images/Bottle.gifnie było by jednak takie proste jak w rzeczywistości, nie nabylibyśmy tego w normalnym sklepie dzięki czemu nie spisalibyśmy społeczności Tibijskiej tak szybko na straty poprzez alkholizm. Do zdobycia flachy był by potrzebny jakiś quest odpowiedniej trudności. Zawierający w sobie nowe rozwiązanie m.in!!(np. przebiegnąć jakiś odcinek będąc pijanym przez jakiś kawałek mapy w określonym czasie itp. itp.) ???:confused:
Jednak by nie było tak łatwo że wykonałem questa i mogę chlać dowoli i żeby nie było czegoś takiego jak flaszka niedopitka po odpowiedniu wielu próbach uzywania,nasza flaszka przekształcała by się w http://www.tibia-wiki.net/images/Broken_Bottle.gif przez co musielibyśmy u odpowiedniego npc "alkoholika" za opłatą znów zamienić na normalną flaszkę i móc chlać dalej.
Możliwość używania trunku był by dla każdej profesji, jednak tak jak w życiu wszystko co dobre jest od 18 lat, tak tu był by też odpowiedni próg lvl by z niej korzystać tak by uniemożliwić małym lvl na przeszkadzanie...
Zastosowanie na pewno by się sprawdzało tylko w pvp i było by ramach rekompensaty za brak możliwości używania paralyza przez ek i może rp (zabranie w next upie).
Uważam że przedmiot był by fajną atrakcją w grze i czymś nowym, gdzie chyba nigdzie nie było dotąd używane. Czasami myślę że oprócz ciągłego grzebania w balansie wystarczyło by dodać kilka takich lub podobnych rozwiązań w grze dla różnych profesji by w trakcie pvp kazda prof. mogła uzyć czegos czym by mogła skłonić do działania inną profesje np. zakladanie jakiś amuletów szybko, ringów by zrzucić z siebie jakies efekty niż tylko ciągłe spamowanie czarami i kto 1 uzyje e ringa.
Ostatnie zdanie jest moją subiektywną opinią więc nie sugerujcie się nią.
--------------------------------------------------
Jeśli komuś się nie chciało czytać propozycja przedstawia:Wprowadzenie przedmiotu z trudnego questa,dzięki któremu będziemy mogli wprawiać graczy w stan upojenia(HICKSSS) na określony czas za pomocą przedmiotu, w celu utrudnienia komus w ucieczce. :confused::confused::confused:
By cięzej było komuś spierdolić uciec
PIS YOL
Komentujcie
#zarexoholik?
Zarex napisałeś mi ze to głupoty ok ale z tym marnowaniem czasu na czytanie to przesadziles,wiecej niz 1 min pewnie tego nie czytales, zrobiłem spojler na dole jak ktoś niechce czytac dla ułatwienia. Jestem zdania ze im więcej opcji w grze tym ona jest lepsza przecież nie każdy musial by z tego korzystać...a butelka zawsze może być zmieniona na rune chodzi bardziej o dodanie funkcji pijaczenia do gry.
W przypadku zapijaczenia na rl tibi np. przez djina nawet map klick nie pomaga bo postac praktycznie lazi w koło
W czasie obecnego sporu o możliwość pallka do używania paralyze rune.
Wychodzę do was drodzy apowiczę z pewną propozycją, która mogła być alternatywą dla RP również dla Ek w zabawach PVP. Jeśli ci się niechce tego czytać zjedź na sam dół.
↓
Mianowicie wprowadzenie czegoś takiego jak stan upojenia(takie samo jak na rl) każdy wie na pewno o co chodzi i pewnie większość z was doznała na rl tibi tego wkurwiającego działania wywołanego przez wyverne lub djina. Na rl tibi działanie te wywołują potwory przez czary, uważam że na apo można było by wprowadzić to jako innowację na możliwość używania przez graczy.
Sposób uzycia był by taki sam jak w przypadku paralize rune(czyli trafiniem butelką w gracza) moglibyśmy kogoś szybko wprawić w stan upojenia alkoholowego przez co utrudnilibyśmy mu ucieczkę poprzez ciągłe nie kontrolowane skrecanie jego postaci w różne strony. Jednak była by pewna różnica w porównaniu do run ,tak jak w zyciu normalnym nie każdy po wypiciu pół litra chodzi po scianach i laseruje, są osoby twarde które mogą bez większych problemów funkcjonować tak w tym wypadku trafieniem przez kogoś butelką innego gracza nie równało by się z jego opiciem. Prawdopodobieństwo najebawszy kogoś mogło by wynosić 50%-50%.
Sposoby zdjęcia z siebie ww. efektu były by dwa.
*Jeden to przeczekanie odpowiedniego czasu trwania efekty opicia.czyli tzw kac morderca.
*Drugi który mógł by być dużo łatwiejszy to np. założenie odpowiedniego ringa. np. Dwarwen Ring.
Jednak różnica działania ringa była by inna niż na rl tibi(tam wystraczy mieć założonego ringa, by uniknąć w całości efektu upicia)tutaj ring by tylko zdejmował efekt ale nie chronił przed opiciem. Myślę że obecny dwarven ring musiał by zostać wycofany z gry w zupełności i wprowadzony jako nowy zupełnie ring z nowego questu lub npc.
Czas trwania takiego opicia intensywnego, mógł by wynosić od 20-40s.
Później mogło by to sukcesywnie spadać.
Całość określmy na 3min??
Jednak tutaj może być różnie, uważam że należało by to przedyskutować.
Zdobycie dobrej tibijskiej czystej gorzkiej żołądkowejhttp://www.tibia-wiki.net/images/Bottle.gifnie było by jednak takie proste jak w rzeczywistości, nie nabylibyśmy tego w normalnym sklepie dzięki czemu nie spisalibyśmy społeczności Tibijskiej tak szybko na straty poprzez alkholizm. Do zdobycia flachy był by potrzebny jakiś quest odpowiedniej trudności. Zawierający w sobie nowe rozwiązanie m.in!!(np. przebiegnąć jakiś odcinek będąc pijanym przez jakiś kawałek mapy w określonym czasie itp. itp.) ???:confused:
Jednak by nie było tak łatwo że wykonałem questa i mogę chlać dowoli i żeby nie było czegoś takiego jak flaszka niedopitka po odpowiedniu wielu próbach uzywania,nasza flaszka przekształcała by się w http://www.tibia-wiki.net/images/Broken_Bottle.gif przez co musielibyśmy u odpowiedniego npc "alkoholika" za opłatą znów zamienić na normalną flaszkę i móc chlać dalej.
Możliwość używania trunku był by dla każdej profesji, jednak tak jak w życiu wszystko co dobre jest od 18 lat, tak tu był by też odpowiedni próg lvl by z niej korzystać tak by uniemożliwić małym lvl na przeszkadzanie...
Zastosowanie na pewno by się sprawdzało tylko w pvp i było by ramach rekompensaty za brak możliwości używania paralyza przez ek i może rp (zabranie w next upie).
Uważam że przedmiot był by fajną atrakcją w grze i czymś nowym, gdzie chyba nigdzie nie było dotąd używane. Czasami myślę że oprócz ciągłego grzebania w balansie wystarczyło by dodać kilka takich lub podobnych rozwiązań w grze dla różnych profesji by w trakcie pvp kazda prof. mogła uzyć czegos czym by mogła skłonić do działania inną profesje np. zakladanie jakiś amuletów szybko, ringów by zrzucić z siebie jakies efekty niż tylko ciągłe spamowanie czarami i kto 1 uzyje e ringa.
Ostatnie zdanie jest moją subiektywną opinią więc nie sugerujcie się nią.
--------------------------------------------------
Jeśli komuś się nie chciało czytać propozycja przedstawia:Wprowadzenie przedmiotu z trudnego questa,dzięki któremu będziemy mogli wprawiać graczy w stan upojenia(HICKSSS) na określony czas za pomocą przedmiotu, w celu utrudnienia komus w ucieczce. :confused::confused::confused:
By cięzej było komuś spierdolić uciec
PIS YOL
Komentujcie
#zarexoholik?
Zarex napisałeś mi ze to głupoty ok ale z tym marnowaniem czasu na czytanie to przesadziles,wiecej niz 1 min pewnie tego nie czytales, zrobiłem spojler na dole jak ktoś niechce czytac dla ułatwienia. Jestem zdania ze im więcej opcji w grze tym ona jest lepsza przecież nie każdy musial by z tego korzystać...a butelka zawsze może być zmieniona na rune chodzi bardziej o dodanie funkcji pijaczenia do gry.
W przypadku zapijaczenia na rl tibi np. przez djina nawet map klick nie pomaga bo postac praktycznie lazi w koło