kolniaks
26-02-2016, 20:48
Witam wszystkich!
Zapewne nie jest to najlepszy czas na pisanie propozycji i uzyskanie z nich w miarę rzeczowej opinii graczy (z racji niskiej aktywności na serwerze i forum), lecz teraz mam czas i chciałbym coś znowu zaproponować.
Ostatnio przy wykonywaniu kilku quest'ów moją uwagę zwróciła funkcyjność postaci na APO, a co za tym idzie ich popularność. W największym skrócie, wyróżnić można tank'ów (EK) i healer'ów (ED). A co z shooter'ami?
Może nie wszyscy z Was pamiętają czasy, kiedy to biegało się z EK'iem na Monster Skeleton'y z plecakiem SD'ków, żeby na 150 poziomie magiem nie paść od gwiazdy, bijąc UE. Dzisiaj większość quest'ów obstawiona jest potworami, których przy blokerzenie nie można bić z UE z racji ich identycznego zasięgu UE, co równoznaczne jest ze śmiercią. Mało kto (mówię bardziej o RP, a szczególnie MS), rzuca SD z racji katastroficznie słabego dmg, a ręczne uhanie to wgl poezja często zastępowana botem.
Reasumując wychodzę z propozycją dodania nowego czaru dla MS oraz ewentualnie dla RP. Zasada działania? Rzucenie 3 pocisków (tzw. one target) jak na rysunku poniżej.
http://i63.tinypic.com/19xf6h.jpg
Jeśli chodzi o kwestie liczbowe; na prawie 2k lvl'u MS z ue bije ok. 20k, a z sd 6-7k, dlatego uważam, że siła jednego pocisku może być taka jak SD, czyli jedno rzucenie czaru, w rezultacie rzucałoby 3x SD zadając w sumie porównywalne hity jak UE. Jeśli chodzi o RP (3x arrow), powinien moim zdaniem bić z takiego czegoś mniej (bo jest mega popularną postacią ze względu na exp/pvp).
Taka zmiana w MS, spowoduje z pewnością jego większą przydatność na questach, być może zwiększy i popularność gry tą postacią. Kwestią dyskusyjną pozostaje exhaust (myślę, że 1-1,5s) oraz mana/use (2k?). To tylko zarys, może i wy wymyślicie, co tutaj dodać/zmienić. Z pewnością nie chciałbym by ta propozycja dotyczyła EK i ED, oni mają swoje atuty (więc nie hejtujcie). :)
Dzięki za uwagę i zapraszam do komentowania!
Zapewne nie jest to najlepszy czas na pisanie propozycji i uzyskanie z nich w miarę rzeczowej opinii graczy (z racji niskiej aktywności na serwerze i forum), lecz teraz mam czas i chciałbym coś znowu zaproponować.
Ostatnio przy wykonywaniu kilku quest'ów moją uwagę zwróciła funkcyjność postaci na APO, a co za tym idzie ich popularność. W największym skrócie, wyróżnić można tank'ów (EK) i healer'ów (ED). A co z shooter'ami?
Może nie wszyscy z Was pamiętają czasy, kiedy to biegało się z EK'iem na Monster Skeleton'y z plecakiem SD'ków, żeby na 150 poziomie magiem nie paść od gwiazdy, bijąc UE. Dzisiaj większość quest'ów obstawiona jest potworami, których przy blokerzenie nie można bić z UE z racji ich identycznego zasięgu UE, co równoznaczne jest ze śmiercią. Mało kto (mówię bardziej o RP, a szczególnie MS), rzuca SD z racji katastroficznie słabego dmg, a ręczne uhanie to wgl poezja często zastępowana botem.
Reasumując wychodzę z propozycją dodania nowego czaru dla MS oraz ewentualnie dla RP. Zasada działania? Rzucenie 3 pocisków (tzw. one target) jak na rysunku poniżej.
http://i63.tinypic.com/19xf6h.jpg
Jeśli chodzi o kwestie liczbowe; na prawie 2k lvl'u MS z ue bije ok. 20k, a z sd 6-7k, dlatego uważam, że siła jednego pocisku może być taka jak SD, czyli jedno rzucenie czaru, w rezultacie rzucałoby 3x SD zadając w sumie porównywalne hity jak UE. Jeśli chodzi o RP (3x arrow), powinien moim zdaniem bić z takiego czegoś mniej (bo jest mega popularną postacią ze względu na exp/pvp).
Taka zmiana w MS, spowoduje z pewnością jego większą przydatność na questach, być może zwiększy i popularność gry tą postacią. Kwestią dyskusyjną pozostaje exhaust (myślę, że 1-1,5s) oraz mana/use (2k?). To tylko zarys, może i wy wymyślicie, co tutaj dodać/zmienić. Z pewnością nie chciałbym by ta propozycja dotyczyła EK i ED, oni mają swoje atuty (więc nie hejtujcie). :)
Dzięki za uwagę i zapraszam do komentowania!