View Full Version : Zgon, a loot - czyli nieśmiertelność na APO.
Książe Zarex
27-03-2016, 14:51
Schemat gry na APO:
Zabijam gracza X:
a) na fraga
b) dobija go mob
W przypadku a):
- ja tracę fraga i muszę czekać 12h na jego odnowienie
- gracz X stracił 1sc + kilkanaście sekund zanim wejdzie na respa
W przypadku b):
- gracz X stracił 1sc + kilkanaście sekund zanim wejdzie na respa
W 20~ minut zarobiłem 6uc z samych Burning Heartów. Dodać do tego te wszystkie mlsy, great axy, scarab coinsy + crystal coinsy, więc jestem jakoś 8-9uc na plus.
http://i68.tinypic.com/2vm7zf8.jpg
Czyli zarobisz w godzinę 10uc, padniesz kilka razy - stracisz kilka sc. Ludzie na APO wolą paść i od razu być w temple zamiast biec kilka/kilkanaście minut do temple z jakiegoś tam miejsca na mapie. + opinia pewnego tibijczyka na ten temat:
http://i63.tinypic.com/qyfssl.jpg
Cena użyć amuletów powinna być znacznie wyższa, kiedy wreszcie przejrzycie na oczy? :)
Sasha Rookslayer
27-03-2016, 14:56
Zgadzam się, odkąd ja expie na Crackach (100+ lvli)? Zarobiłem zdobywając ogniste tarcze ponad 800uc (jak nie więcej). Takich osób jak ja jest cała masa.
Spójrzmy prawdzie w oczy, na tych bh idzie nieźle zarobić.
Niestety również muszę się zgodzić z tym, iż ludzie wolą paść niż iść te kilka sqm do temple.
Inna sprawa.. Miałem nieraz do czynienia z ludźmi, którzy wbijali mi na respowisko Cracków (publiczne repowisko), zabijałem ich 7 razy (bo tyle mam wolnych fragów), a oni nadal przychodzili, expili i utrudniali grę.
No i co z tym robić? Ja tracę kilkadziesiąt godzin, aby odczekać fragi, gość straci 7sc i nadal może biegać. :D
Trochę to chore i wypadałoby coś z tym zrobić.
Zgadzam się, odkąd ja expie na Crackach (100+ lvli)? Zarobiłem zdobywając ogniste tarcze ponad 800uc (jak nie więcej). Takich osób jak ja jest cała masa.
Spójrzmy prawdzie w oczy, na tych bh idzie nieźle zarobić.
Niestety również muszę się zgodzić z tym, iż ludzie wolą paść niż iść te kilka sqm do temple.
Inna sprawa.. Miałem nieraz do czynienia z ludźmi, którzy wbijali mi na respowisko Cracków (publiczne repowisko), zabijałem ich 7 razy (bo tyle mam wolnych fragów), a oni nadal przychodzili, expili i utrudniali grę.
No i co z tym robić? Ja tracę kilkadziesiąt godzin, aby odczekać fragi, gość straci 7sc i nadal może biegać. :D
Trochę to chore i wypadałoby coś z tym zrobić.
Przez 200 lvli na crackach widziałem cie 2x z pk, nie wprowadzaj ludzi w blad z tym "fragowaniem".
#t
Zeby wbic 3k lvl to jednak troche trzeba expic, zeby lootac bh. Przykladowo wczoraj i dzisiaj na speedzie 0 bh, lacznie przez jakies 8 godzin monotonnego expienia lootlem 3xbh. Mls/g axe nie zbieram, znika z cleanem, wiec placz ze za duzo uc na serwie trzeba bylo zakladac jakies 6 lat temu : \
To ze udalo ci sie zloocic 2x bh w 20 min, to gratuluje tylko szczescia
Poza tym, nikt nie każe ci zbierać tych itemów, mozesz bic cracki i biec po nastepne, czyż nie tibijczyku? :\
Kogo to obchodzi jaki loot podnosisz i ile zlootowałeś bh na speedzie? Tutaj rozchodzi się o to, że nawet jak na 800 cracków [czyli jednego taska na te moby, za którego dostaje się prawie 60sc u NPC] spadnie 1x Burning Heart zarobisz 3uc~.
3uc = 300sc = 300 doładować amuletu = 300 zgonów.
Może jeszcze napisz, że zabijając 800 cracków padniesz 300x, co? Cena użycia amuletu powinna zostać podniesiona kilkanaście razy, bo 1sc to jest po prostu nieporozumienie.
Frag powinien zostać skrócony o kolejne 6h.
W sumie Książe Zarex dobrze pisze, można podnieść cene doladowania dla 3k lvli nawet do 20-50sc ;)
A co z levelami 1000-2000? Z tych tinow nic nie leci raptem przez pare lvli :)
Cos ty :D na tinach zarobilem przez 1000 lvli full kasy :D zobaczysz nile na 2000-3000 :D
Książe Zarex
27-03-2016, 15:11
Zeby wbic 3k lvl to jednak troche trzeba expic, zeby lootac bh. Przykladowo wczoraj i dzisiaj na speedzie 0 bh, lacznie przez jakies 8 godzin monotonnego expienia lootlem 3xbh. Mls/g axe nie zbieram, znika z cleanem, wiec placz ze za duzo uc na serwie trzeba bylo zakladac jakies 6 lat temu : \
To ze udalo ci sie zloocic 2x bh w 20 min, to gratuluje tylko szczescia
Kogo to obchodzi jaki loot podnosisz i ile zlootowałeś bh na speedzie? Tutaj rozchodzi się o to, że nawet jak na 800 cracków [czyli jednego taska na te moby, za którego dostaje się prawie 60sc u NPC] spadnie 1x Burning Heart zarobisz 3uc~.
3uc = 300sc = 300 doładować amuletu = 300 zgonów.
Może jeszcze napisz, że zabijając 800 cracków padniesz 300x, co? Cena użycia amuletu powinna zostać podniesiona kilkanaście razy, bo 1sc to jest po prostu nieporozumienie.
Frag powinien zostać skrócony o kolejne 6h.
Bylo juz tyle propozycje odnosnie ceny smierci, ale jak to zwyklo bywac na apo - wszystko dzieje sie w slow motion. Rozwiazania sa dwa:
Cena sl oraz innych amuletow na ladunki typu pandemonium powinna wzrosnac o jakies 200%.
Wprowadzenie blessow oraz uatrakcyjnienie systemu amuletow.
Osobiscie wolalbym blessy bo wiadomo - daje to mnostwo mozliwosci na urozmaicenie gry.
po co wałkować ten sam temat tysiące razy :D
skoro wcześniej tego nie zmienili to już raczej do samego końca istnienia tego funny servera tak będzie;)
Pewnie gdyby to zmienili spadłby im liczba graczy z 50 do 15
1 ladunek amuletu powinien dzialac jak bless
Padniesz spadnie ci lvl
Gra wygladalaby zupelnie inaczej zmniejszyloby sie cwaniakowanie, poziom chamstwa
Nie trzeba by bylo sie klocic na forum kto jest lepszy tylko ilosc utraconych lvli by to pokazala
Zgadzam się w 100 % z autorem tematu to co obecnie mamy na servie jeśli chodzi o "zgona" to jest po prostu żałosne. Obecnie by pozbyć się kogoś z respa trzeba go 100x nagrywać by wreszcie ktoś uznał to za przeszkadzanie po czym po kilku godzinach płaczu ban zostaje ściągany mimo iż dana osoba robi to notorycznie.Cena wykupienia dodatkowego fraga to xx uc a daje nam to możliwość pozbawienia przeciwnika 1 sc oraz kilka sekund swobodnego expa a chyba nie tak to powinno wyglądać
Proponuje zwiększyć koszt ładunków lub opcję gdzie osoba która padnie na FRAGA a nie na ys straci x % lvla wtedy frag i czas oczekiwania na niego będzie miał sens.
wszystko fajne co piszecie ale nikt nie popatrzy ze ek jak ma wciśniętego uha + używa buga z exura vita zeby ściągnąć parala to go nie zabijesz a ms? wystarczy 1max/erex itd + 2/3 cracki i spi xd
Old-Don Ja
27-03-2016, 16:38
wszystko fajnie, expiac w perfect amulecie nie tracisz 1 sc za zgona to po 1, po 2 nie raz jest tak ze wbije całego taska i nie spadnie ani 1 bh:)
Wiec moim zdaniem to zależy od farta.
The Dist
27-03-2016, 17:41
Cena powinna być większa wraz rosnąca z poziomem :)
Dementor
27-03-2016, 20:07
Sądzę, że już dawno powinno zostać to wprowadzone. Tak jak napisał The Dist - cena powinna zależeć od levela oraz wg mnie można by również zastanowić się nad jakąś różnicą jeśli chodzi o profesje. Nie ukrywajmy, ile osób z profesją magiczną w przypadku zwiększenia ceny amuletów wychodziłoby do tzw. masowego pvp?
Oczywiście już kiedyś był poruszany ten temat, przykładowa propozycja - link (http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=129295).
Miejmy nadzieję, że administracja wprowadzi jakieś sensowne rozwiązanie.
Sir Avengo
27-03-2016, 20:12
Cena powinna być większa wraz rosnąca z poziomem :)
Dokładnie. Cena za ładunek powinna być adekwatna do lvla bo o ile 3k+ lvl zarabia tam poważne pieniądze o tyle taki 500 lvl na takie pieniądze liczyć nie może ;) Więc wszystko z głową
Cena użyć amuletow powinna wynosić conajmniej 200-300sc (chociaż teraz to i tak mało). Moim zdaniem w pokoju eventowym nie powinno być tej dźwigni dzięki której wracamy do Temple.
Cena użyć amuletow powinna wynosić conajmniej 200-300sc (chociaż teraz to i tak mało). Moim zdaniem w pokoju eventowym nie powinno być tej dźwigni dzięki której wracamy do Temple.
Chyba nie wiesz co piszesz.
#topic
Były pomysły (nawet administracji) i nic. Blessy moim zdaniem były najlepszym z nich, ale na propozycji się niestety skończyło.
Franek Pall
28-03-2016, 00:42
Jak najbardziej jestem za podniesieniem cen śmierci. Obecny stosunek ceny śmierci do profitów z loot'a, to jakaś parodia, zyskujemy kolosalne sumy nie tracąc/ryzykując nic. Mam trochę inna wizję tej zmiany, a mianowicie:
Po pierwsze, usunięcie starlightów z loot'a oraz zwiększenie ryzyka nie zadziałania owego amuletu.
Po drugie, w zależności od bonusu jaki daje nam amulet typu soft/winged/pandemonium/yeah bunny amulet, wzrastała by cena za doładowanie takiego amuletu. Np. Koszt jednego użycia soft amuletu wynosiłby 10sc, a w przypadku winged amuletu 15sc. Oczywiście te amulety nadal dawałyby 100% bezpieczeństwa w przypadku śmierci. Biorąc pod uwagę niskie levele, możnaby zmodyfikować starlight, tak żeby do poziomu np. 600 dawał tak jak teraz 99,99% bezpieczeństwa, a po przekroczeniu takiej granicy npc sprzedawałby nam amulet o zwiększonym ryzyku nie zadziałania.
usunąć co drugie konto z 3klvl i po sprawie XDDDDDDDDD
teraz już za późno na takie zmiany na serwerze jest od groma UCków wiec nawet dedy po 1uc nie byłby takie straszne gorzej dla tych co dopiero zaczynają gre i nie kupują UC.
Najlepszym sposobem byłby zrobienie jakiejś looteri/misji w której można wygrać coś cennego (ale nie koniecznie) i żeby w to ludzie władowali góry UC xDD
Tyrek Rahhmaster
28-03-2016, 14:09
Blessy, i tylko blessy. Za dużo typa sie poczuwa, są bezkarni. Jaki sens tu grać, jaka satysfakcja jest z zabicia ludka, który straci raptem 100cc? Co to za rywalizacja?. Są dwie opcje, rywalizacja w expieniu oraz przechwalanie się kto kogo uśmiercił odbierając komuś w jakis sposób 100cc. Co prawda od dawna tu nie gram, jednak to było irytujące, każdy ma niezliczoną ilość kk i takiej osobie paść 100 razy to żaden rozmach. Bezkarność mode on 100%, pisząc o blessach żeby nie było niedomówień - magiczne powinny tracić mniej niż tankerzy, załóżmy 5% z poziomu jak i skill, eki i inne ścierwa 15%, dodatkowo cena blessow powinna być na poziomie 1-5kk zależnie od poziomu.
#ogólnie nie mam pojęcia po co ten temat, po co ja tu pisze? takich propozycji było tysiace, jak i innych bardzo niewielka ilość została wprowadzona o ile w ogóle jakiekolwiek propozycje graczy były wprowadzone, przecież to dead ots, zostały na nim same uzależnione jednostki i Tobie zarex również dobrze radzę - oszczaj to. I w ogóle, późno na takie zmiany, gdyby były blessy dziś by nie było 4,5k lvla'a.
Tyrek dobrze gada polac mu ...
Zrobić blessy dla ludzi z faccem i pacc, tyle, że facc traciłby 2x więcej expa przy dedzie niż pacc.
Wtedy można byłoby w miejsce amuetów wrzucać inne, które dodają defa itd
Ustawienie liczy straconego expa zostawiłbym już ekipie, chociaż i to pewnie by zjebali znając ich możliwości.
Lub jak ktoś wyżej napisał, zrobić jakąś loterię, w której dużą role odgrywałoby szczęście, albo wygrać coś fajnego, albo nie wygrasz nic.
Dawno temu napisalem bless system ale bylo duzo żalu na nie. Moze zrob sondę i zobaczymy czy jednak teraz bedzie więcej na tak?
Nie bedzie. Ek pada na respie raz na lvl, magiczne padają po 15X więc więcej straci niż zyska. To jest bez sensu.
Dawno temu napisalem bless system ale bylo duzo żalu na nie. Moze zrob sondę i zobaczymy czy jednak teraz bedzie więcej na tak?
Bardziej odpowiadałby zwiększenie ceny za doładowanie. Doładowanie za 1sc do 500 lvl, 2/3sc do 1000 lvla, 5sc do 2000 lvla, 10sc do 3000 lvla i 20sc 3000+
Harakiri II
28-03-2016, 21:14
Moim zdaniem jak chcesz dodac blessy to zrob oddzielne moby dla ms/ed aby nie dostawaly takiego combo na glowe.. Bo znowu bedzie all pod ek
Doladowanie nie ma sensu bo sobie ktos doladuje na low lvl postaci. Musialby byc bless system ktory jest gotowy, wystarczy go wlaczyc i ustalic cene zalezna od lvl, pisalem propozycje cen, byly o ile pamietam i tak bardzo niskie, ale jednak wiekszosc byla na nie.
no wszystko fajnie ale co z perfem i innymi amuletami? i co zamierzacie zrobic z trybem na tarczy ktory pojdzie w zapomnienie?(sorry juz jest w zapomnieniu) XDD
Franek Pall
28-03-2016, 21:30
Jestem za bless systemem pod warunkiem, że magiczne będą traciły mniej niż ek ze względu na częstość zgonów. Dodałbym jeszcze, że gdy ktoś pada od gracza "na fraga" lub yellow skulla, to traci dużo więcej niż w przypadku zwykłej śmierci na respie.
kolniaks
28-03-2016, 23:06
Nigdzie nie widziałem podobnego stwierdzenia, więc zaproponuje coś takiego:
- zwiększyć pojemność doładowań amuletów ze 100 na 255 (max),
- zwiększyć cenę doładowania ze 100cc/each na 200cc/each,
- zmienić pobieranie ładunku za śmierć, w zależności od lvl, tzn. do 1000 poziomu śmierć = -1 ładunek, 1k-2k lvl odpowiednio -2 ładunki za śmierć itd.
Książe Zarex
29-03-2016, 01:00
zwiększyć cenę doładowania ze 100cc/each na 200cc/each,
- zmienić pobieranie ładunku za śmierć, w zależności od lvl, tzn. do 1000 poziomu śmierć = -1 ładunek, 1k-2k lvl odpowiednio -2 ładunki za śmierć itd.
No tak, świetny pomysł. Teraz padasz tracisz 1sc, w twoim przeliczniku ktoś traci 2sc/3sc/4sc - pewnie po czymś takim się już nie pozbiera...
Ogarnij się. Zgon na APO na przedziale 3k+ powinien kosztować minimum 30sc. Zabijasz 3 cracki - masz minimum 2sc, a tak słaby loot z 3 cracków jest raz na jakiś czas. Zresztą uhy/manasy [ogólnie runy] są zbyt tanie.
Po pierwsze, usunięcie starlightów z loot'a oraz zwiększenie ryzyka nie zadziałania owego amuletu.
Po drugie, w zależności od bonusu jaki daje nam amulet typu soft/winged/pandemonium/yeah bunny amulet, wzrastała by cena za doładowanie takiego amuletu. Np. Koszt jednego użycia soft amuletu wynosiłby 10sc, a w przypadku winged amuletu 15sc.
Idealnie! Cena ładunku uzależniona od wartości amuletu i jego przydatności. To są amulety z maksymalną ilością ładunku 100, więc bez porównania do starlightów, które są jednorazowe. Nie powinny być dla wszystkich - od tego są starlighty.
Doładowanie:
- Starlight = usunąć z loota. Zostawić możliwość kupowania nadal po 1sc.
- Soft amulet = 10sc
- Winged amulet = 10sc
- Yeah bunny/pandemonium amulet = 30sc
- Perfect amulet NAJLEPSZY AMULET NA SERWERZE = nadal broszka [tylko osłabić ją z loota] lub zmienić na ładowanie przy pomocy sc.
Nie powinno być tak, że nawet na noobchary ktoś zakłada najlepsze amulety na serwerze, bo i tak cena ładunku wynosi 1sc. Ceny powinny być znacznie wyższe tak by ludzie nie padali specjalnie żeby się przeteleportować/skrócić drogę do temple, żeby ktoś stracił na nich fragi [specjalne podkładanie].
Doladowanie nie ma sensu bo sobie ktos doladuje na low lvl postaci. Musialby byc bless system ktory jest gotowy, wystarczy go wlaczyc i ustalic cene zalezna od lvl, pisalem propozycje cen, byly o ile pamietam i tak bardzo niskie, ale jednak wiekszosc byla na nie.
Lepszy bless system niż nic. Głosować mogły też osoby, które nie grają już na APO, a chcieli popsuć wynik sondy/głosowali z multikont. Każdy normalny gracz, wie, że ilość wydanych uc do ilości zarobionych uc ma się jak "Warsaw Shore" do "1 z 10". Także?
Palldino
29-03-2016, 07:01
Doladowanie nie ma sensu bo sobie ktos doladuje na low lvl postaci. Musialby byc bless system ktory jest gotowy, wystarczy go wlaczyc i ustalic cene zalezna od lvl, pisalem propozycje cen, byly o ile pamietam i tak bardzo niskie, ale jednak wiekszosc byla na nie.
Ty tak serio?
Chyba oczywiste jest to ze gracze mniejszego pokroju sa na nie.. bo przeciez zacznie im spadac lvl po dedzie i wiecej wydadza na bless..
Dobrze wiemy ze poczatkowo beda marudzic jakie to zle je ale po tygodniu pewnie przyzwyczaja sie i beda dalej maniaczyc.
Zrobcie oficjalna propozycje cen i wprowadzcie blessy!
Doladowanie nie ma sensu bo sobie ktos doladuje na low lvl postaci. Musialby byc bless system ktory jest gotowy, wystarczy go wlaczyc i ustalic cene zalezna od lvl, pisalem propozycje cen, byly o ile pamietam i tak bardzo niskie, ale jednak wiekszosc byla na nie.
Teraz gra po 70 osób a jak wprowadzisz blessy będzie grało 20 i połowa w temple. Chcesz tego?
Zarex płacze, że dedy są tanie a 90% apo biega w perfect amuletach gdzie broszka kosztuje 150kcc.
Płacze o sl'e żeby usunąć itp to po co zbiera je i pisze na trade, że sprzeda 10 gbp sl'i po 25 sc?]
Co do bh to miałeś farta
Τettmeier
29-03-2016, 10:01
Ja mam swoją tezę na ten temat. Uważam, ze cena powinna być wyższa, ale niestety na zmianę w tym momencie jest za późno. Dlaczego? To powinno funkcjonować już od dawna. Teraz bardzo dużo noobów ma wysoki level i będą kozaczyć, a mniejszy lvl nie będzie miał szansy poexpić. Na "wybicie" się z dużym poziomem takim ludziom np jak Sasha, pozwoliła właśnie niska cena amuletu (przeciez przy wysokiej, nawet jak by zamienił cały swój kilkuletni dobytek z rooka, odechciałoby mu się grać po dwóch tygodniach, bo byłby huncony za swój idiotyzm). Dawno temu na normalnej Tibii wybijali się tylko najlepsi i wtedy zgoda - oni mogą rządzić i to ich ktoś musiał szanować. APO jest zbieraniną niespełnionych ~20+ latków którzy wyładowują tutaj emocje i nie potrafią się powstrzymać od np. zabicia kogoś bez powodu.
Dobrym rozwiązaniem byłoby w takim przypadku więc - zmniejszenie ilości fragów, gdy amulety miałyby być droższe, ażeby na serverze nie zapanowała hegemonia kilkunastu graczy, a reszta nie mogła wyjść z temple.
Btw: pisząc "cena powinna być wyższa" mam na myśli, w przypadku np. 3 tys. lvl, 1uc, to miałoby boleć(równowartość za zgon w przypadku doładowań amuletów, czy systemu blessów), jeśli juz robić zamieszanie to żeby to miało jakis wiekszy wymiar.
Zarex co ty wypisujesz tego sie nie chce czytac. Przez Ciebie ten twoj pionek flaczek zwiekszyl hity zadawane od mobow takich jak ebola bat aslany. A teraz mi sie wydaje że zmieni tak jak piszesz. Nie jestes sam chlopie zeby decydowac kto co ma robic.
Franek Pall
29-03-2016, 11:21
Teraz gra po 70 osób a jak wprowadzisz blessy będzie grało 20 i połowa w temple. Chcesz tego?
To raczej Ty boisz się, że dużo osób będzie Cię zabijać ;x
Bless system byłby czymś nowym na serwerze i myślę że wróciłoby trochę osób chociażby po to żeby sprawdź, jak to działa. Chociaż myślę, że moja propozycja odnośnie zwiększenia zawodności starlightów i podniesienia ceny doładowań amuletów soft/winged/pandemonium/yeah bunny adekwatnie do ich wartości i przydatności okazałaby się lepsza od bless systemu. Rzecz jasna ceny amuletów byłby niezależne od poziomu gracza, który doładowuje amulet. Obecnie nawet osoby z niskimi poziomami grają w full eq i mają spory zapas kasy, więc teoretycznie nikt na tym zbyt wiele nie straci, a jeśli brakuje kcc, to można przesiąść się na tańszy amulet lub na starlight.
Sasha Rookslayer
29-03-2016, 11:53
Dodałbym jeszcze, że gdy ktoś pada od gracza "na fraga" lub yellow skulla, to traci dużo więcej niż w przypadku zwykłej śmierci na respie.
Dobrze napisane, podbijam.
Zresztą uhy/manasy [ogólnie runy] są zbyt tanie.
Ceny run/ manasów już dawno powinny ulec zmianie.
Co do systemu blessów, to czy nie jest za późno na taką zmianę? Chyba troszkę za późno.
Jest to wielka zmiana, którą trzeba dobrze przemyśleć, bo może wyjść z tego niewypał.
Kiedyś ktoś ładnie podsumował temat..
Zalety:
Skończy się wybijanie potworków.
Skończy się wpierdzielanie na respa.
Skończy się wyzywanie poza PZ.
Zmniejszy się kasa na serwerze (w pewnym stopniu).
Wady:
Nikt nie będzie chodził na najazdy jak się pada po 30x.
Nikt nie będzie pekować pod City (prawie nikt).
Mniejsze lvle będą częściej zabijane dla zabawy.
Cena items spadnie, ponieważ będzie mniej kasy na serwie.
Zróbcie sondę i głosujemy. Jeżeli będzie powyżej 75% na tak, to niech Mortiis wprowadzi to na tydzień/ dwa tygodnie i zobaczymy. Jeżeli się nie sprawdzi to niech to wycofa. :D
kolniaks
29-03-2016, 12:46
No tak, świetny pomysł. Teraz padasz tracisz 1sc, w twoim przeliczniku ktoś traci 2sc/3sc/4sc - pewnie po czymś takim się już nie pozbiera...
Ogarnij się. Zgon na APO na przedziale 3k+ powinien kosztować minimum 30sc. Zabijasz 3 cracki - masz minimum 2sc, a tak słaby loot z 3 cracków jest raz na jakiś czas. Zresztą uhy/manasy [ogólnie runy] są zbyt tanie.
To Ty się ogarnij i skończ tak spinać, bo Ci kiedyś żyłka pęknie od tego APO. To co napisałem to tylko koncepcja, która w pewnym stopniu godzi wiele problemów:
1) Cena śmierci na APO już wiele lat działa w ten, a nie inny sposób, za późno wg. mnie na wprowadzenie drastycznych zmian (bless system), większość z graczy obecnie grających na wyższych poziomach, wbiły te lvl'e tylko i wyłącznie dzięki takiemu systemowi, a nie innemu. Teraz wprowadzając bless system, uniemożliwi on wybicie się początkującym graczom, a co dopiero dogonieniu kogoś,
2) Wedle tego co napisałem, akurat Zarex Twoja śmierć kosztowałaby 8 sc (2x4), czyli 8x tyle, co obecnie. Jest to tylko koncepcja, przeliczniki mogą tu być większe, aby odpowiednio większe poziomy ich śmierć kosztowała więcej. Takie rozwiązanie przede wszystkim przeciwdziała ładowaniu amuletów przez noobchary,
3)
Nikt nie będzie chodził na najazdy jak się pada po 30x.
Dokładnie, do tego magiczne postacie i tak padają często, nie tylko na najazdach.
4) Jestem ciekawy, jak bardzo spadłoby PVP na APO, w przypadku wprowadzenia bless'ów, ludzie by nie chcieli się bić w trosce o lvl, a potem byłby płacz, że za dużo lvli spada itd.
Faktycznie, można jeszcze rozróżnić amulety między sobą w zależności od ich opcji i odpowiednio zmienić ich cenę za pojedynczy ładunek. Potrzeba wzrostu cen śmierci jest tutaj dosyć uzasadniona, ale trzeba to zrobić z głową, a nie tylko wzorować się opinią high lvl'i. Moja propozycja zwiększyłaby tą cenę kilkukrotnie, bez drastycznej zmiany stylu gry na APO. Chcecie się pozbyć nadmiaru kasy z serwera? Oprócz tego, trzeba szukać jeszcze rozwiązań gdzie indziej.
Dobrze napisane, podbijam.
Ceny run/ manasów już dawno powinny ulec zmianie.
Co do systemu blessów, to czy nie jest za późno na taką zmianę? Chyba troszkę za późno.
Jest to wielka zmiana, którą trzeba dobrze przemyśleć, bo może wyjść z tego niewypał.
Kiedyś ktoś ładnie podsumował temat..
Zalety:
Skończy się wybijanie potworków.
Skończy się wpierdzielanie na respa.
Skończy się wyzywanie poza PZ.
Zmniejszy się kasa na serwerze (w pewnym stopniu).
Wady:
Nikt nie będzie chodził na najazdy jak się pada po 30x.
Nikt nie będzie pekować pod City (prawie nikt).
Mniejsze lvle będą częściej zabijane dla zabawy.
Cena items spadnie, ponieważ będzie mniej kasy na serwie.
Zróbcie sondę i głosujemy. Jeżeli będzie powyżej 75% na tak, to niech Mortiis wprowadzi to na tydzień/ dwa tygodnie i zobaczymy. Jeżeli się nie sprawdzi to niech to wycofa. :D
Podbijam ale można by to wprowadzić na test serwer i udostępnić test serwer dla graczy żeby przetestowali bless system tak jak to było przy wprowadzeniu np. Komend uha, manasa, lf, ih.
Tajfun Devilry
29-03-2016, 15:21
Jestem za tym by zmiejszyć cene amuletu o nazwie SL bo noowi gracze nie latwo maja z kasa a często się pada i nieraz treba expic w aol i tracic lvl. JAk chcesz żeby się więcej tracilo to expij w perfekcie
Sasha Rookslayer
19-04-2016, 01:02
Zostanie w końcu coś zrobione z tymi zgonami, bądź cenami doładowań amuletów?
Ludzie perfidnie wpierdzielają się nam na publiczny respawn, utrudniają specjalnie nam grę , wiedząc iż nie poniosą żadnych strat ani konsekwencji.
Oto dowód:
http://i65.tinypic.com/xddouc.png
Goldenka
19-04-2016, 04:41
Blessy:
Do 1k: 1sc
1k-2k: 2-3sc
2k+ 3-4sc
Według mnie to są dobre ceny, sl stał by się ozdobą albo smieciem do npc na sell.
Blessy:
Do 1k: 1sc
1k-2k: 2-3sc
2k+ 3-4sc
Według mnie to są dobre ceny, sl stał by się ozdobą albo smieciem do npc na sell.
Zdecydowanie za tanio. Według mnie powinno być mniej więcej tak:
Do 1k: 5sc
1k-2k: 9sc
2k+ 3-15sc
Pozdrawiam, Zark.
Skoro magiczne profki więcej padają podczas expa to co za problem zrobić dodatkową zależność we wzorze że sorc/druid będą najmniej płaciły, rp trochę więcej a ek najwięcej?
Nie będzie to fair wobec mniejszych leveli ale szybko się to wyrówna, myśle że mogło to być już dawno wprowadzone, bo to że ktoś ma ek i kilkutysięczny level czyni go ekonomicznie bogaczem i przede wszystkim śmierć służy jako powrót do temple to przesada
Zdecydowanie za tanio. Według mnie powinno być mniej więcej tak:
Do 1k: 5sc
1k-2k: 9sc
2k+ 3-15sc
Pozdrawiam, Zark.
To tez w sumie tanio, a przedzialow powinno byc wiecej(poprzednicy)!
Skoro magiczne profki więcej padają podczas expa to co za problem zrobić dodatkową zależność we wzorze że sorc/druid będą najmniej płaciły, rp trochę więcej a ek najwięcej?
W sumie to zaden problem, o ile ekowie nie zaczna plakac. :D Wystarczy ustawic przykladowo cene nizsza o 20/25%(albo zaleznie od przedzialu poziomowego) dla profesji magicznych.
Moim zdaniem cena za kupienie blessow(dzialanie dokladnie takie same jak sl) u rp i ek nie moze byc nizsza od:
1 -> 99 = 80cc
100 -> 299 = 100cc
300 -> 499 = 150cc
500 -> 999 = 200cc
1000 -> 1499 = 250cc
1500 -> 1999 = 275cc
2000 -> 2599 = 325cc
2600 -> 3199 = 375cc
3200 -> 3999 = 400cc
4000 -> https://upload.wikimedia.org/math/d/2/4/d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.png = 450cc
Wtedy mozna podniesc znacznie ceny ladunkow amuletow od NPC Salim.
_/
To tez w sumie tanio, a przedzialow powinno byc wiecej(poprzednicy)!
W sumie to zaden problem, o ile ekowie nie zaczna plakac. :D Wystarczy ustawic przykladowo cene nizsza o 20/25%(albo zaleznie od przedzialu poziomowego) dla profesji magicznych.
Moim zdaniem cena za kupienie blessow(dzialanie dokladnie takie same jak sl) u rp i ek nie moze byc nizsza od:
1 -> 99 = 80cc
100 -> 299 = 100cc
300 -> 499 = 150cc
500 -> 999 = 200cc
1000 -> 1499 = 250cc
1500 -> 1999 = 275cc
2000 -> 2599 = 325cc
2600 -> 3199 = 375cc
3200 -> 3999 = 400cc
4000 -> https://upload.wikimedia.org/math/d/2/4/d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.png = 450cc
Wtedy mozna podniesc znacznie ceny ladunkow amuletow od NPC Salim.
_/
Nie ma to jak ustalać ceny grając jakimś 1k lvlem. może niech każdy zagra 3k+ i wtedy sie wypowie? Jakoś tyle czasu tak było to i tak zostanie bezbeki
niech mi nikt nie pisze ze gram 3k+ i PŁACZĘ bo tak nie jest ale pisze to bo jesteście śmieszni i żałośni/
dodam też, że jak wejdą jakieś blessy czy inne gówno to kończę gra( na pewni nie tylko ja ) a paccem ratuję serwer za kilku bo nie ładuję na tylko jednym acc
#niżej
I po co piszesz o sc, cc i sl'ach? Nie każdy mając 4k lvl zbiera każde cc które wypadnie z potwora i każde śmieci które można sprzedać u mada czy soni XDDDDDD Przestań zbierać (raczej twój bot ) sl'e, sc i cc i nie będziesz musiał zakładać tych tematów ( bo się za dużo tutaj zarabia )... Szkoda też że nie wspomniałeś że każdy 3k + biega w perfect amulecie i ded nie kosztuje 1 sc
Zarexoholik?
20-04-2016, 03:31
niech mi nikt nie pisze ze gram 3k+ i PŁACZĘ bo tak nie jest ale pisze to bo jesteście śmieszni i żałośni/
Grasz 3k+ i płaczesz.
dodam też, że jak wejdą jakieś blessy czy inne gówno to kończę gra
Kogo to obchodzi...
#topic
Blessy nie są żadnym rozwiązaniem, ponieważ po ich wprowadzeniu jak zwykle będzie masa bugów/płaczu, że komuś nie zadziałał bless przez co stracił plecak i poziomy. Jestem tego pewny. Wystarczy zmienić obecny system amuletów. Ten temat myślę, że można zamknąć, bo z tego co widać po komentarzach widać jak to wygląda.
Zabijam 3 cracki, loot: 2x starlight, 2sc, 196cc, mls, great axe = w sumie 9sc przy zaokrągleniu. Padam od następnych cracków tracę 1sc na użycie amuletu. Przychodzę i znowu zabijam 3 cracki, loot: starlight, 120cc, great axe = 4sc. I tak non stop. To dowód na to, że na APO więcej wydaje się żeby zabić innego gracza niż ten gracz traci po zgonie. Wydajemy na:
- magic wall, 1 użycie = 2sc lub koszt czaru 20 soula
- paraliż 1sc, 1 użycie = 1sc
- uhy, manasy
Wszystko jest zbyt tanie, a to ze względu na zarobki i praktycznie znikomą sumę sc wydaną na ładunki amuletów.
Także czas na zmiany - w sumie te zmiany powinny być wprowadzone x lat temu.
Orson_Pall
20-04-2016, 13:24
A może wzorem real tibi, wprowadzić osobny bless do pvp, chroniący od utraty expa i eq przy śmierci od gracza, i zostawić amulety takie jak są? Oczywiście cena blesa zależna od lvla, do kupienia w temple city
Ceny moga być bez żadnych przedziałów (np. 2,5k za level) i są raczej do ustalenia tak żeby jednak ta śmierć coś bolała, dodatkowo z tego co wiem to system był juz testowany dogłębnie i działał bez problemów i nie wiem czy nie było możliwości kupienia np. 5 blesów na raz żeby nie biegać co chwila. Dodatkowo daje to możliwość zrobienia ciekawych questów pozwalających trzymać więcej blessów, albo dajacych rabaty małe na blessy, albo wręcz jakiejś ograniczonej ilości darmowych blessów (np. daliy taski)
Przelicznik dla 2,5k za level:
level bless (sc)
500 1,25
1000 2,5
2000 5
3000 7,5
4000 10
Osobiście nie rozumiem jaki jest sens grania na serwerze na którym tylko sie łapie kasę z której na dobrą sprawę nie ma pożytku, bo jedyne co to kupuje sie pacca i sl/ładunki a i tak się jest w miare na +. Wystraczy posiedzieć pare godzin dziennie przed kompem i ma się kase na wszystko i jeszcze więcej.
Blessy nie są żadnym rozwiązaniem, ponieważ po ich wprowadzeniu jak zwykle będzie masa bugów/płaczu, że komuś nie zadziałał bless przez co stracił plecak i poziomy. Jestem tego pewny. Wystarczy zmienić obecny system amuletów. Ten temat myślę, że można zamknąć, bo z tego co widać po komentarzach widać jak to wygląda.
Mylisz się. Myślisz, że kod na blessy jakoś strasznie różni się od amuletów? Nie. Więc blessy będą działać jak obecne amulety, jedynie zmieni się cena bo będzie zależna od poziomu gracza, co jest bardzo trudno osiągalne w postaci przedmiotu który można przenosić między postaciami ;)
Zabijam 3 cracki, loot: 2x starlight, 2sc, 196cc, mls, great axe = w sumie 9sc przy zaokrągleniu. Padam od następnych cracków tracę 1sc na użycie amuletu. Przychodzę i znowu zabijam 3 cracki, loot: starlight, 120cc, great axe = 4sc. I tak non stop. To dowód na to, że na APO więcej wydaje się żeby zabić innego gracza niż ten gracz traci po zgonie. Wydajemy na:
- magic wall, 1 użycie = 2sc lub koszt czaru 20 soula
- paraliż 1sc, 1 użycie = 1sc
- uhy, manasy
Wszystko jest zbyt tanie, a to ze względu na zarobki i praktycznie znikomą sumę sc wydaną na ładunki amuletów.
Także czas na zmiany - w sumie te zmiany powinny być wprowadzone x lat temu.A może tak po prostu obniżyć loot z cracków? ;o
Ceny moga być bez żadnych przedziałów (np. 2,5k za level) i są raczej do ustalenia tak żeby jednak ta śmierć coś bolała, dodatkowo z tego co wiem to system był juz testowany dogłębnie i działał bez problemów i nie wiem czy nie było możliwości kupienia np. 5 blesów na raz żeby nie biegać co chwila. Dodatkowo daje to możliwość zrobienia ciekawych questów pozwalających trzymać więcej blessów, albo dajacych rabaty małe na blessy, albo wręcz jakiejś ograniczonej ilości darmowych blessów (np. daliy taski)
Przelicznik dla 2,5k za level:
level bless (sc)
500 1,25
1000 2,5
2000 5
3000 7,5
4000 10
Osobiście nie rozumiem jaki jest sens grania na serwerze na którym tylko sie łapie kasę z której na dobrą sprawę nie ma pożytku, bo jedyne co to kupuje sie pacca i sl/ładunki a i tak się jest w miare na +. Wystraczy posiedzieć pare godzin dziennie przed kompem i ma się kase na wszystko i jeszcze więcej.
Wszystko spoko, jednakże należy mieć sporo czynników na uwadze. Między innymi wprowadzony ostatnio expstage - wbicie 500 poziomu to kwestia chwili, jednakże przez tą chwilę możliwe, że nie zdążysz nazbierać na blessy bo zabijesz kilka potworów a nie kilkadziesiąt ;)
A może tak po prostu obniżyć loot z cracków? ;o
A może tak wreszcie zaczniecie sprawdzać dokładnie coś przed wprowadzeniem a nie kolejna modyfikacja moba na "pałę" żeby uciszyć graczy ...
Od jakiegoś czasu wasze zmiany to od skrajności w skrajność ;v albo leci xxx albo nic
#t
Zmiany są konieczne i to radykalne, zgon powinien być bardziej odczuwalny
A może tak wreszcie zaczniecie sprawdzać dokładnie coś przed wprowadzeniem a nie kolejna modyfikacja moba na "pałę" żeby uciszyć graczy ...
Bh teoretycznie powinno lecieć bardzo rzadko, ale itemy dodające chance do loota drastycznie zwiększają szanse wyloocenia tego itemu.
Obecnie pracujemy nad poprawieniem małego błędu związanego z wyliczaniem wypadania rare itemów.
A może zwiększyć loot na tinach bo mało co looci się Squidzie? Zobacz 3 k chary selaja sobie uceki znowu klapa!!!!
Franek Pall
20-04-2016, 19:03
#up
Tiny są mobami do expienia, a nie do zarabiania.
#t
Sprawa jest prosta, należy ograniczyć wpływ itemow zwiększających szczęście na chance dropu rare itemów. Należałoby zrobić to jak najszybciej i zająć się ceną śmierci, którą można uzależnić od wartości i przydatności amuletu (rzecz jasna poziom nie miałby wpływu na cenę). Wtedy niech nawet od 15 poziomu ludzie biegają w Perfect amulecie. Ceny doładowań są do uzgodnienia i sądzę, że nie będzie wiele pracy przy takowej zmianie.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.