Ero Senin
20-04-2016, 16:48
Postanowiłem zrobić osobną propozycje ze względu na to, że z mojego punktu widzenia pomysł ten jest stosunkowo dobry i zbyt obszerny żeby umieścić go w poprzednim temacie.
System blessów wydaje się być fajnym pomysłem, ale co zrobić z tymi wszystkimi amuletami i questami z nimi związanymi? Wycofanie czy zmiana tego byłaby dosyć problematyczna dlatego proponuję, żeby podczas zgonu wraz ze wzrostem poziomu wzrastała również ilość zużywanych z amuletu ładunków.
Zawarte w propozycji koszta związane z zakupem ładunków są przykładowe, aczkolwiek uważam, że możliwość uchronienia się przed utratą doświadczenia powinna być luksusem, a nie praktycznie darmową jak na te czasy usługą.
Koszt ładunków przy zgonie(do uzyskania pełnej ochrony):
1 - poziomy 1-500
2 - poziomy 501-1000
3 - poziomy 1001-1500
4 - poziomy 1501-2000
5 - poziomy 2001-2500
6 - poziomy 2501-3000
8 - poziomy 3001-3500
10 - poziomy 3501-4000
12 - poziomy 4001-4500
15 - poziomy 4501-5000
Cena SL powinna pozostać taka sama żeby gracze poniżej 500 lvla nie odczuli jakoś bardzo tej zmiany, a od 500 lvla dostępny powinien już być któryś z lepszych amuletów(np. soft albo winged). Zwiększona powinna zostać ilość max charges w lepszych amuletach do 255 oraz koszt pojedynczego ładunku do np. 2-3sc(?)
To oczywiście tylko przykład, ale uważam, że powyżej 3k lvla ilość ładunków powinna zmieniać się częściej niż co 500 lvli. Opis zrobiony najprościej jak się da, żeby gracze nie mieli problemów z zapamiętaniem kiedy zmienia im się "stage" i od tego czasu potrzebować będą +1 ładunku
- nawet 1 ładunek wystarcza, żeby ochronić się przed utratą EQ/BP(w razie gdyby ktoś zapomniał doładować amuletu)
- Starlight działa jako pojedynczy ładunek z lepszych amuletów
Trzeba jeszcze dodać krótkie info na default po zalogowaniu/zgonie(np. pomarańczowy tekst) informujący ile ładunków jest wymaganych do pełnej ochrony LUB po prostu info czy aktualnie założony amulet je posiada. Przykład:
- "Na Twoim poziomie wymagane jest X ładunków"
- "Aktualnie noszony przez Ciebie amulet ma zbyt mało ładunków!"
Pomysł ten w pewnym sensie rozwiązuje problem z poprzednich tematów związany z doładowywaniem amuletów poprzez niskolevelowe postacie. Mam nadzieję, że owa propozycja okaże się dla Was ciekawa. Jeżeli są jeszcze jakieś wątpliwości albo pominąłem jakiś istotną rzecz związaną z amuletami to dajcie mi znać.
Jesli chodzi o amulety to nie jest to jakiś większy problem, ale Twój pomysł jest dość ciekawy, ale wydaje mi się że należało by dać ograniczenie, że sl'a można używać tylko do któregoś poziomu. Tak czy inanaczej uważam że propozycja jest godna przemyślenia :)
Nie ma raczej sensu dawać takiego ograniczenia, skoro SL na np. 500+ zadziała tylko jako zwykły AOL(pojedynczy ładunek)
a sl też ma ładunki?
Nie, ale według tej propozycji ma zadziałać jako pojedynczy ładunek. Później to sprecyzuję
System blessów wydaje się być fajnym pomysłem, ale co zrobić z tymi wszystkimi amuletami i questami z nimi związanymi? Wycofanie czy zmiana tego byłaby dosyć problematyczna dlatego proponuję, żeby podczas zgonu wraz ze wzrostem poziomu wzrastała również ilość zużywanych z amuletu ładunków.
Zawarte w propozycji koszta związane z zakupem ładunków są przykładowe, aczkolwiek uważam, że możliwość uchronienia się przed utratą doświadczenia powinna być luksusem, a nie praktycznie darmową jak na te czasy usługą.
Koszt ładunków przy zgonie(do uzyskania pełnej ochrony):
1 - poziomy 1-500
2 - poziomy 501-1000
3 - poziomy 1001-1500
4 - poziomy 1501-2000
5 - poziomy 2001-2500
6 - poziomy 2501-3000
8 - poziomy 3001-3500
10 - poziomy 3501-4000
12 - poziomy 4001-4500
15 - poziomy 4501-5000
Cena SL powinna pozostać taka sama żeby gracze poniżej 500 lvla nie odczuli jakoś bardzo tej zmiany, a od 500 lvla dostępny powinien już być któryś z lepszych amuletów(np. soft albo winged). Zwiększona powinna zostać ilość max charges w lepszych amuletach do 255 oraz koszt pojedynczego ładunku do np. 2-3sc(?)
To oczywiście tylko przykład, ale uważam, że powyżej 3k lvla ilość ładunków powinna zmieniać się częściej niż co 500 lvli. Opis zrobiony najprościej jak się da, żeby gracze nie mieli problemów z zapamiętaniem kiedy zmienia im się "stage" i od tego czasu potrzebować będą +1 ładunku
- nawet 1 ładunek wystarcza, żeby ochronić się przed utratą EQ/BP(w razie gdyby ktoś zapomniał doładować amuletu)
- Starlight działa jako pojedynczy ładunek z lepszych amuletów
Trzeba jeszcze dodać krótkie info na default po zalogowaniu/zgonie(np. pomarańczowy tekst) informujący ile ładunków jest wymaganych do pełnej ochrony LUB po prostu info czy aktualnie założony amulet je posiada. Przykład:
- "Na Twoim poziomie wymagane jest X ładunków"
- "Aktualnie noszony przez Ciebie amulet ma zbyt mało ładunków!"
Pomysł ten w pewnym sensie rozwiązuje problem z poprzednich tematów związany z doładowywaniem amuletów poprzez niskolevelowe postacie. Mam nadzieję, że owa propozycja okaże się dla Was ciekawa. Jeżeli są jeszcze jakieś wątpliwości albo pominąłem jakiś istotną rzecz związaną z amuletami to dajcie mi znać.
Jesli chodzi o amulety to nie jest to jakiś większy problem, ale Twój pomysł jest dość ciekawy, ale wydaje mi się że należało by dać ograniczenie, że sl'a można używać tylko do któregoś poziomu. Tak czy inanaczej uważam że propozycja jest godna przemyślenia :)
Nie ma raczej sensu dawać takiego ograniczenia, skoro SL na np. 500+ zadziała tylko jako zwykły AOL(pojedynczy ładunek)
a sl też ma ładunki?
Nie, ale według tej propozycji ma zadziałać jako pojedynczy ładunek. Później to sprecyzuję