PDA

View Full Version : Najwyższy czas...



kolniaks
16-06-2016, 15:06
Witam,

propozycja - jak najkrócej:

powstało już wiele wywodów na temat potrzeby zmian w broniach (głównie poprzez UW). Myślę, że wielu z Was odczuło troszkę przesadzony dmg zadawany z UW przez palka, mimo że ta broń nie skaluje się z żadną umiejętnością władania bronią. O ile jeszcze Ek przy swoim hp tak tego nie odczuwa, to w przypadku postaci magicznych jest to dosyć bolesne.
W przypadku postaci magicznych, atak z UW zadaje tyle co nic. Już w jakiejś propozycji opisywałem tą śmieszność zadawania obrażeń fizycznych przez postacie magiczne (już nawet nie patrząc na UW, to Crystal Wand i Spirite Wand tak samo). Dlaczego nadal nic nie zostało zrobione? :confused:

W najbliższym update, kiedykolwiek ono będzie, widziałbym następujące rozwiązanie:
1) Dodanie NPC lub Questu do NPC, który będzie przyjmował określone itemy i wymieniał je na nową broń

2) Dodanie nowych broni - głównie sugeruję się tutaj słabym dmg zadawanym przez postacie magiczne względem reszty z UW, w przypadku reszty klas, gdyby była potrzeba wyrównania szans przy zachowaniu jakiegoś sensu, dla każdej klasy nowa broń byłaby ok
- nowa broń dla postaci magicznych mogłaby wyglądać np. tak http://i68.tinypic.com/wbc6me.png oraz posiadać mniej więcej tą samą zasadę działania co obecna silverka (magic dmg), np. Ultimate Silver Wand (Atk:100 Def:100) (Critical:+40%).

3) UW można zostawić jako broń lub zablokować jego działanie, w przypadku dodania każdej klasie nowej broni, a potraktować go jako Upgrade dla broni starych (które byłyby składnikami dla NPC)

4) Aby stworzyć taki przykładowy Ultimate Silver Wand, trzeba byłoby przynieść NPC np.: Silver Wand, UW, 10uc.

To tylko przykład, poszczególne elementy mogą zostać zmienione, powyższy opis sugeruje tylko kierunek zmian. Myślę, że takie zmiany byłyby dosyć mało pracochłonne, a trochę frajdy oraz coś nowego by z tym przybyło.

Pozdrawiam

@ Sasha
Wygląd, który tutaj zamieściłem jest wyciągnięty z 7.6 - wyczuwam kompromitacje? Po prostu UW jest średnio opłacalne dla postaci magicznych - a przecież jest to najlepsza broń na serwerze (czyżby?).
@@ Sasha Ty nie grałeś tutaj nigdy w życiu postacią magiczną na wyższym lvlu niż 300, więc Twoja wiedza jest tutaj nikła. Silverka na full def bije +/- tyle samo co UW na full atk. Zaletą UW, prócz jego ue, jest def - dlaczego nie stworzyć czegoś podobnego do UW, zadającego obrażenia magiczne, dla postaci magicznych?

Demon
16-06-2016, 15:17
proponuje zmienic albo wymienic albo stworzyc takie fajne to albo to, ale nie jestem do konca przekonany to moze jednak sami cos wymyslcie, ale nadal proponuje

mniej więcej tak widzę Twoją propozycje, która może i ma sens, ale jest zbyt nieprzemyślana i napisana w 2 minuty

Sasha Rookslayer
16-06-2016, 15:28
Najwyższy czas... Abyś skończył pisać te propozycje.

#temat

7.6 jest ograniczone w wyglądach różnego rodzaju broni, więc kolejne pomysły z nowymi wyglądami broni są wykluczone. Ty chcesz nowe bronie? Po co, dla mnie jest wszystko dobrze jak jest teraz. Paladyn ma Golden Bolta, magiczne profesje mając Silver Wanda, a rycerze mają Magic Axe albo Magic Mace. No i dla bardziej bogatszych jest Ultimate Weapon - wystarczająca broń dla każdego rodzaju profesji.

Jedyne rozwiązanie jakie widzę to umagicznianie przedmiotu, aby bronie (prócz UW) były bardziej opłacalne do noszenia.
Kiedyś Squid pisał o umagicznieniu/ umiejętnościach danych przedmiotów. Może wykorzystałby to w Golden Bolcie, Magic Mace, Magic Axe czy też Silver Wandzie?

Co do nowych broni to widzę je tylko na Rookgardzie. Nowy topór i obuch - przydałby się, oj tak!

@Natsu
Chcesz osłabić uw u eka albo u rp? Bez przesadyzmu, zobacz takiego Boonka albo Nivelato i sam sobie odpowiedz na pytanie..
Po wprowadzeniu czarów, które zadają obrażenia procentowe, profesje są wyrównane.

@kolniaks


@ Sasha
Wygląd, który tutaj zamieściłem jest wyciągnięty z 7.6 - wyczuwam kompromitacje? Po prostu UW jest średnio opłacalne dla postaci magicznych - a przecież jest to najlepsza broń na serwerze (czyżby?).

Uw jest mało opłacalne dla postaci magicznych? Nie kompromituj się!

Natsu
16-06-2016, 15:30
propozycja ciekawa ale popatrz tak pvpe postaci magicznych nie ma juz balansu a ty chcesz go jeszcze bardziej zniszczyc tym zeby ms ed bil wiecej z broni? to juz lepiej oslabic uw u eka i rp i nie ruszalbym dmg postaci magicznych bo wtedy bedzie lipa 2 morty i dmg z broni i ziomek pada XD oczywiscie ms lub ed XDD
#edit a po za tym balans pvpe na 1k/2k rozni sie od tego na 3k+

Exspaze
16-06-2016, 16:05
Fakt ed/ms mało biją z UW. Ale za to jakie mają obszarowe dmg z niego o tym zapomniałeś? Propozycja średnia.

Shakur666
17-06-2016, 00:42
@ Sasha
Wygląd, który tutaj zamieściłem jest wyciągnięty z 7.6 - wyczuwam kompromitacje?
Rzeczywiscie ten przedmiot na rl tibi nazywa Shadow Sceptre i został Dodany w wersji: 8.00 wiec nie ma go w kliencie 7.6 zrozum to człeku
Poza tym zawsze powinno być tak że ed/ms bije znacznie mniej niz ek/rp z ręki. Za to powinien nadrabiac z czarami.

Nie widze potrzeby
robienia takiego syfu, Jestem na nie

Hustler
17-06-2016, 02:02
Nie ma potrzeby zmian w broniach, skoro tak źle Ci się gra magiczną profesją, to graj paladynem albo knightem.
Ostatni update wyrównał profesje i wszystko jest ok. Skończ pisać te bezsensowne propozycje i znajdź lepszy sposób na nabicie postów.

Colinovsky
21-06-2016, 10:13
Jedyne co mi przyszło do głowy, to tak zmienić dmg z uw, żeby ms/ed bili dodatkowo % maksymalnego zdrowia przeciwnika, tak żeby magiczna postać w magiczną biła tyle samo, a w rp/ek ciut więcej, aczkolwiek to tylko coś co mi przyszło do głowy i nie wiem czy to najlepszy pomysł. Ale faktycznie, dodawanie obrażeń do broni ms/ed spowodowałoby to, że magiczna vs magiczna w pvp zależałoby od tego kto pierwszy zaatakuje. ^^ Więc jedynie zrobić tak, żeby dmg w magiczne się nie zmienił, a w pozostałe tak (ale delikatnie), jeśli w ogóle miałoby się coś zmienić.

kolniaks
23-06-2016, 20:20
proponuje zmienic albo wymienic albo stworzyc takie fajne to albo to, ale nie jestem do konca przekonany to moze jednak sami cos wymyslcie, ale nadal proponuje

mniej więcej tak widzę Twoją propozycje, która może i ma sens, ale jest zbyt nieprzemyślana i napisana w 2 minuty

Dla tych osób, które podobnie jak ten użytkownik nie potrafią czytać ze zrozumieniem, między wierszami oraz nie bardzo są w temacie:

1) Nie ma sensu rozpisywać się tutaj dokładnie co i jak, bo po co? Główna myśl została zawarta,

2) Nie każda propozycja powstaje po to, aby sprawić, by coś lub ktoś był OP,

3) Celem tej propozycji jest przywrócenie względnej normalności w przypadku postaci magicznych, tj. doprowadzenie do zadawania obrażeń magicznych, a nie fizycznych (głównie w przypadku UW) oraz można dodać pobieranie many za każdym atakiem z takiej broni (też to już gdzieś pisałem),

4) Nigdzie nie napisałem, że taka nowa broń miałaby zadawać po 100k/hit, tylko jakiś normalny dmg (nie wiem ile biłaby taka silverka mająca 100atk, aczkolwiek można byłoby to sprawdzić),

5) Tutaj można wprowadzić ciekawy quest na nowe bronie, aby poróżnić postacie pod względem używanych broni, bo dziś żaden rp nie biega już z golden boltem, całą różnorodność wśród broni wyparło UW (wiadomo - bo jest najlepsze) - dlatego napisałem, że w przypadku podjęcia się zmian, można byłoby zrobić coś dla każdego.

Qlers
24-06-2016, 19:10
7.6 jest ograniczone


Nie bardziej niż Ty :confused:


Co do nowych broni to widzę je tylko na Rookgardzie. Nowy topór i obuch - przydałby się, oj tak!


Wydaje mi się, że Tobie przydałby się bardziej mózg i realne życie

@Topic

Proponuje nie dodawać już nić, bo każdy udpate z nowymi przedmiotami tylko bardziej pierdolił tą "gre"

Spokojny Typek
26-06-2016, 13:20
Nowe bronie nic nie dadzą, ek znowu dostanie po dupie.

..:KoMBoj:..
27-06-2016, 22:39
dziwie sie jeszcze ze nikt nie poddal propozycji aby zakonczyc gre na tym OTS. :D nowe bronie nic nowego nie wniosa, chyba tylko na -:)

Rastamanek
01-07-2016, 20:33
Nowe bronie nic nie dadzą, ek znowu dostanie po dupie.

Dało by dużo, a co do ek'a wystarczyło by tylko zmienić uha, aby ciut więcej się leczył, reszta jest spoko.

#temat
Co do takich zmian jestem na tak, ale też nie mam pewności czy jest to dobre bo aktualnie sam gram magiczną profesją i nie do końca jestem zadowolony w roli pvp.
Ek/Rp potrafi walnąć więcej crita z uw bądź tyle samo co jego czar czyli to już liczmy jak 3x czary (2 szybkie + uw) dla ed/msa jest to katorga i właśnie dlatego dzięki energy ringowi jesteśmy w stanie zrobić więcej takową profesją na duelach.
Dodam że od 3k lvl magiczne dostają po dupie jeszcze bardziej - balans strasznie się pierdoli.
Pytanie też brzmi bo ciekawi mnie to : jaka jest formuła dla każdej klasy na dmg z UW bo z tego co kojarzę jest zależne od lvl'a, a nie którzy podgadywali, że u EK/RP wlicza się też skill a u MS/ED wychodzi na to, że tylko lvl :confused: (liczę na odp od czerwonej administacji, która wie dokładnie)
Jeżeli jest tak jak wyżej napisałem co do tego UW to wystarczy tylko to poprawić, aby tylko wliczał się w to lvl bo na ten moment u magicznych tylko warto używać UW ze względu na defa i jego UE a na innych klasach czyli RP/EK zdaję egzamin we wszystkim, możliwe że tylko w tym tkwi problem co do RPk'a głównie bo biję zbyt dużo EK jeszcze ujdzie.
Co do broni u magicznych taką nową jak by zrobiono dużo by pomogło dla profesji magicznych, jeżeli by nie osłabili RP to by nie było trzeba w sumie głównie na tym się opiera aktualny problem.

Showtek
01-07-2016, 23:33
Jedyne rozwiązanie jakie widzę to umagicznianie przedmiotu, aby bronie (prócz UW) były bardziej opłacalne do noszenia.
Kiedyś Squid pisał o umagicznieniu/ umiejętnościach danych przedmiotów. Może wykorzystałby to w Golden Bolcie, Magic Mace, Magic Axe czy też Silver Wandzie?


Jak najbardziej zgodzę się z Sasha ponieważ uw dla magicznych profesje jest słabo zrobione nawet bardzo słabo zeby z uw magiczne profesje na 2-3k lvlu biły po 3-4k max? To jest żenada.. Proponuje od siebie aby do silver wanda dodać troche dmg ponieważ wiecej osob biega z silver wandem iż bija z niej wiecej niż z uw w porównaniu do palka który bije po 10k z uw czy ek co również bije 10k +/- (chodzi mi o lvl 3k+).


Pytanie też brzmi bo ciekawi mnie to : jaka jest formuła dla każdej klasy na dmg z UW bo z tego co kojarzę jest zależne od lvl'a, a nie którzy podgadywali, że u EK/RP wlicza się też skill a u MS/ED wychodzi na to, że tylko lvl :confused: (liczę na odp od czerwonej administacji, która wie dokładnie)
Tak to jest prawda u rp skille dają do uw że zadaje większe hity co do eka nie jestem pewny.

Natsu
02-07-2016, 00:13
do eka tez zadaja pamietam jak skillowalem sobie 15 eka i hity byly 2x wieksze niz bez skilli roznica byla okolo 200/300 dmg przy skillach 80+/- nie pamietam jakie to byly juz, dobrze by bylo jakby ktos na test serverze to sprawdzil i sie wypowiedzial jak to wyglada przy 3/4k+ lvl
jak dla mnie zwiekszenie dmg z uw dla ms/ed jest rownoznaczne z dodaniem kolejnego +1hp na lvl bo inaczej pvpe bedzie wygladac tak crit z uw + 2 morty i ziomus spi z podobnym lvlem :P a tego nie chcemy czyz nie? u rp/ek mozna oslabic te uw skoro skille daja im do dmg zeby to mialo jakis sens

Hokage
02-07-2016, 08:36
znajdź lepszy sposób na nabicie postów.

ty również


słabo zeby z uw magiczne profesje na 2-3k lvlu biły po 3-4k max? To jest żenada..

mają bić tyle co ek i rp??


porównaniu do palka który bije po 10k z uw czy ek co również bije 10k +/- (chodzi mi o lvl 3k+).
Tak to jest prawda u rp skille dają do uw że zadaje większe hity co do eka nie jestem pewny.

chyba sam nie wiesz co piszesz człowieku.

#t

zostawić tak jak jest bo jest dobrze. Już teraz ms i ed jest dobry a jeśli ktoś ma wątpliwości niech idzie solo z Boonkiem, Yeshilem albo Nivelato.

Voltan
13-07-2017, 13:38
Patrząc na wyniki sondy jestem zmuszony odrzucić propozycję, pozdrawiam.