PDA

View Full Version : Urozmaicenie dla gildii



Harakiri II
21-02-2017, 17:27
Witam,
Dzisiaj wpadłem na kilka pomysłów, które mogą trochę urozmaicić grę graczom posiadających gildie, a także tym co nie są w żadnej gildii.

Propozycje:

1.Walka o zamek
Na czym ma to polegać? Już tłumaczę. Raz w tygodniu, najlepiej w niedziele odbywałaby się walka gildii o zamek. Wszystkie osoby, które są w danej gildii zbierają się po różnych stronach zamku i czekają cierpliwie aż zostaną przeniesione do wnętrza zamku. Można powiedzieć, że to taki większy "pvp event". Osoba, która zostanie jako ostatnia w zamku zwycięża, i zdobywa nagrodę dla całej swojej gildii. Co to za nagroda? Tygodniowy dostęp do respów. Jakich? z końcem walki losowane są respowiska, mamy trzy opcje do wylosowania:
-dla ek- potwory zbliżone do tych co mamy na respach eventowych, różniące się siłą uderzeń o jakieś 20%(więcej) hp zwiększone o 10% i exp zwiększony o 20%
-dla rp-potwory zbliżone do tych co mamy na respach eventowych, różniące się siłą uderzeń o 15% hp bez zmian, exp zwiększony o 20%, oraz potwory trzymają od nas dystans 5 kratek cały czas uciekając
-ms/ed- potwory skopiowane z tych eventowych, ale z dużą zmianą, trzymają dystans 4 kratek i od nas uciekają jeżeli podejdziemy bliżej, mają zwiększone hp o 35% biją mniej o 10%(tylko i wyłącznie na dystans), zwiększone hity w zwarciu o 80%(jeżeli do nich już podejdziemy/trapniemy tak że nie będą już uciekać i przy nich staniemy praktycznie padamy)exp zwiększony o 20%

Loot:
Do ustalenia w każdym przedziale lvlowym, piszcie wszystko w komentarzach, ale z sensem. Ja osobiście uważam, ze nie powinno tam być miejsca dla motyli.

Za chwilę zapytacie "ale jak to" "są tylko dwie/trzy gildie, które by mogły wygrać tą walkę" właśnie dlatego by była możliwość wejścia dla większej ilości gildii i z pewnością zachęci to ludzi do tworzenia swoich.

Losowe respy właśnie ze względu na to, żeby nie mogła expić na nich cała gildia tylko podzielone profesje i również dlatego, że zaraz byście napisali "to za duże ułatwienie w expieniu". Co tydzień może tam expić inna profesja.
Było sporo tematów, że chcecie nowych potworów no to proszę, ale żeby na nie wejść musicie się postarać. Co do loota na tych potworach to nie mam pojęcia, napiszcie swoje propozycje.
Przedziały lvlowe:
-1800
-2800
-3800
Czyli łącznie trzeba stworzyć 9 respów.
Oczywiście wszystko do uzgodnienia, chodzi o sam pomysł


2.Najazdy
Tą propozycję chciałem połączyć trochę z 1 z tego powodu, ponieważ miałby on miejsce od razu po walce o zamek.Jak mają wyglądać? Nowe, z ogromną przestrzenią miejsce do którego można się dostać tylko i wyłącznie przez bramkę, która nas przeniesie na drugą stronę. Na tym obszarze by znajdowało się temple, które działa tylko podczas tego najazdu. Zaraz powiecie, że ludzie będą przychodzić na MC, lub relogali na inne postacie.. Co do MC rozwiązanie napiszę w propozycji numer 3. Na dojście do wyznaczonego obszaru mamy 10 minut, po upływie tego czasu zapisane zostają postacie, które tu dotarły i nikt więcej nie może tam wejść. W przypadku, gdybyśmy padli od jakiegoś potwora pojawiamy się w temple na wyznaczonym obszarze. Formę najazdu zostawiam dla administracji. Opcja z temple pomoże uniknąć odbierania loota z noob postaci.


3. MC
Właśnie... dlaczego nie usunąć możliwości logowania na MC? Mamy parcele, mamy wymienników. W czym problem? Pomoże to również we wcieleniu w życie drugiej propozycji.

Proszę o przychylne odpowiedzi co do pomysłów, oraz zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Pozdrawiam,
Skala

#edit
@Sasha
Gdybyś przeczytał i zrozumiał wszystko, to byś wiedział wszystko i dostrzegł w 1 propozycji sens. Własnie to może zachęcić graczy do tworzenia gildii lub dołączania do innych
2. Automatyczne najazdy mówisz? Moim zdaniem tamte najazdy, są przestarzałe. Bardziej mi się podobają te które voltan sam robi.
3. no to okej można wymyślić coś innego, aby ludzie nie przychodzili na mc odebrać loota.

Sasha Rookslayer
21-02-2017, 17:42
1. Są może dwie, maksymalnie 3 aktywne gildie, więc ta propozycja nie przejdzie. Bez sensu.
2. Nie podoba mi się, zawsze można wprowadzić zaległe już zrobione zautomatyzowane najazdy po jakimś PvP evencie. Najlepiej na weekend.
3. Nie można usunąć możliwości MC, ponieważ są sale wymian.

Jak na moje to propozycje w ogóle nie przemyślane. Nic mi się nie podoba. Sorry, ale jestem na nie.


____________________________________




#edit
@Sasha
Gdybyś przeczytał i zrozumiał wszystko, to byś wiedział wszystko i dostrzegł w 1 propozycji sens. Własnie to może zachęcić graczy do tworzenia gildii lub dołączania do innych
2. Automatyczne najazdy mówisz? Moim zdaniem tamte najazdy, są przestarzałe. Bardziej mi się podobają te które voltan sam robi.
3. no to okej można wymyślić coś innego, aby ludzie nie przychodzili na mc odebrać loota.


1. Uwierz, że przeczytałem wszystko po dwa razy. Nie ma żadnego sensu.
2. Nie mówię, a pisze. Mogą wprowadzić te zaległe najazdy, jak i aktualne, które robi Voltan. Jest to kilka godzin roboty.
3. Nie można, to nie przejdzie. :v

Rastamanek
21-02-2017, 17:52
1.Żadna z tych propozycji mi nie pasuje tutaj to jest APO 7.6 a nie Hexera czy inne servery na nowszym kliencie z RL mapą.
2.Automatyczne najazdy by rozwiązały problem, ale niech będzie
3.Mc gdzie większość ludzi z Twojej gildii go używa powinno zostać tak jak jest bo mamy salę wymian tak jak pisał Sasha

#T
1- 3 na nie

NoTricks
21-02-2017, 17:55
1. Tak, sam ostatnio myślałem o czymś podobnym. Moim zdaniem taka walka byłaby też o tyle ciekawsza, gdyby był wyłączony tzw. 'friend-fire', czyli nie zadawanie obrażeń sojusznikom (własnej gildii), albo dalej idąc - atakujący zadaje obrażenia tylko celowi, który jest zaznaczony - w przeciwnym wypadku na takim evencie będzie bieganina i rzeźnia, którą jedynie przetrwa EK.

Kwestia nagród - za wygraną to mógłby być nawet exp boost 5/10% dla wygranych + jakiś resp, whatever.

2. Ma to sens, bo pewnie na evencie z pkt.1 zebrałoby się trochę osób. Tutaj można byłoby zaaranżować jakiś tematyczny najazd w postaci długiej ścieżki do przejścia, gdzie wymagana byłaby współpraca całego serwera. Przykładowo mielibyśmy godzinę żeby wybić wszystkie potwory ze ścieżki, a następnie pokonać boss'a. W nagrodę, jeśli boss został zabity, to przez kolejny tydzień exp jest zwiększony globalnie o 5% (sukces graczy), a jeśli nie, to bez zmian.

3. Nwm bo nie korzystam i nie jestem w temacie.

Yoren
21-02-2017, 17:57
Jak dla mnie propozycje przemyślane, zobaczymy co z tego zrobią w 2064. :D
Jasne, że tak

Notorious
21-02-2017, 18:09
Generalnie to wiem, że nic z tego nie przejdzie, no ale napiszę...

1. Ciekawa propozycja, podoba mi się pomysł z zamkami, ale myślę, że trzeba by wprowadzić ochronę dla sojuszników, tzn. żeby swoi nie wybijali swoich, bo tak jak Trickster powiedział, tylko EK mieliby jakiekolwiek szanse. No i oczywiście jak na pvp eventach, wyłączone jajka, bo to też by nie miało zbyt wielkiego sensu. Jak dla mnie to byłoby to duże urozmaicenie, ale kolejny problem jest taki, że nie ma żadnych gildii praktycznie na tym serwerze, chociaż może to zmusiłoby niektórych graczy do dołączenia się do jakiejś gildii.

2. Okej, ciekawe. Generalnie jak to czytałem, wyobraziłem sobie nową mapę, która byłaby dostępna tylko podczas najazdu. Mogłoby to być tak jak jest teraz z dołączaniem do pvp eventów równie dobrze, czyli wpisujemy !join, czekamy, przenosi nas na nową mapę na jakiś określony czas (nie wiem, godzina, dwie, czy ile by tam miały takie najazdy trwać), w tym czasie gdy padamy odradzamy się w temple na nowej mapie, pvp mogłoby być np. wyłączone (w końcu najazd, a nie event pvp, więc raczej przydałaby się współpraca niż wybijanie się wzajemnie), a śmierci nie powodowałyby żadnych strat (również brak utraty ładunków w amuletach) - chociaż to możnaby jeszcze przemyśleć, tak po prostu rzucam, bo jakbyśmy mieli być uwięzieni na jakiejś wyspie eventowej na dany czas, to prędzej czy później mogłyby się skończyć ładunki w amuletach, dodatkowo postacie magiczne traciłyby najwięcej, więc myślę, że to byłaby też jakaś opcja.

3. Nie wiem jak byś chciał rozwiązać brak możliwości logowania się z MC. Jakieś blokady na IP? Że np. jesteś zalogowany z danego IP na jednej postaci, to na drugiej już się nie zalogujesz w tym samym czasie? Wtedy problem by miały osoby korzystające z jednego internetu. A jaka inna metoda na zablokowanie MC, to nie mam pojęcia. Nawet jeśli jest sposób na to, to jestem przekonany, że administracji nie chce się zajmować takimi pierdołami, bo byłoby to raczej problematyczne, a nie wniosłoby zbyt wiele do gry.

Zaznaczyłem wszystkie opcje na tak, może kiedykolwiek administracja zacznie coś robić z tym serwerem.

Ojciec Mateusz
21-02-2017, 18:09
Ambitnie wszystko skopiowane miedzy innymi z servera goscia, ktory stworzyl otlisteserv.
Fajna sprawa, ale nic nie wejdzie.

djakon
22-02-2017, 07:11
Co do zamkow jestem przeciwny ze wzgledu na to, ze chyba kazdy noob ots ma takie cos.

Najazdowy teren juz istnieje na ev i wystarczy dodac te temple i ogolnie to chyba najlepszy pomysl, a problem z odbieraniem nagrod z potworow kilka razy jest stosunkowo latwy do rozwiazania przy noob charach z niskim lvlem.
Wystarczy tp do temple przy kazdym wylogowaniu sie na tym terenie, ktore bedzie w odpowiedniej odleglosci od miejsc, w ktorych wystepuja potwory typu ''loot dla kazdego''.

Malff
22-02-2017, 20:02
1. Nie, na serwerze nie gra za dużo osób żeby myśleć o takich eventach... Ponadto na serwerze jest 1-2 liczace się w Pvp gildie więc jaki sens?
2. To co Sasha pisał, lepiej byłoby gdyby wprowadzili te automatyczne najazdy :)
3. Nie wypowiadam się, nie wiem o co kaman :confused:

Voltan
06-07-2017, 01:14
Propozycja zostaje odrzucona, najwięcej głosów na nie. Poza tym w tym momencie w praktyce byłoby to bardzo ciężkie do zorganizowania, pozdrawiam.