PDA

View Full Version : Paralyze rune - zmiany



1st R. Boonek
01-03-2017, 01:18
Ktoras z tych propozycji mogla juz byc na forum ale warto przypomniec. Moje propozycja to:

1. Zmienic wymagany mlv do uzywania parali na 42-45 u rp 120-140 u ms/ed (poziom ofc do dogadania) zmiana ta ma zapobiec rzucania paralami przez 20lvle na bocie, taki ziomek dostanie bana ale I tak ma to w dupie xd

2. Osoba ktora rzuci parala w osobe ktora ma pk z automatu doataje yellow skulla, wyrowna to rozgrywke a nie tak jak teraz ze 1k ms biega I paralizuje 4klv a ty nic mu nie zrobisz, 1sc za ladunek..

3. 1 use parala kosztuje 1sc, to tyle samo co ladunek wiekszosci z amuletow, sugeruje zmniejszyc cene parala, lub zwiekszyc cene za ladunki amuletu

4. Nawet dobrym graczom ciezko jest trafic kogos paralem, przy takiej szybkosci postaci trafisz moze za 5, moze za 10 razem albo i wcale, niestety w przypadku 10 nie trafien w przeciwnika stracimy 10 use runki mimo tego ze wlasciwie nie dala zadnego efektu, powinno zostac to zmienione. Przy obecnych cenach za amulety totalnie nie oplaca sie tego uzywac..


w/w zmiany powinny zostac wprowadzone takze na rune magic wall

Rastamanek
01-03-2017, 01:24
Genialny pomysł to by rozwiązało problemy, które są dotychczas i utrudniło poniekąd grę co sprawi, że będzie bardziej sensownie niż jest obecnie.

#
Wszystko na tak

Okey
01-03-2017, 01:37
Post napiszę w formie adnotacji, aby był czytelniejszy.

1_
To od razu powinno być w ten sposób zrobione... To co teraz się dzieje z tymi paralami to jakiś żart

2_
Wtedy ukróciłoby to niektórym smycz i by tyle nie pyskowali ;p Oczywiście jak najbardziej na tak - noob z botem + runka = umrzesz mając pk na 100%

3_
Może jest to mało opłacalne, ale ludziom wciąż nie przeszkadza to w rzucaniu parali z bota (gdzie ponad połowa jest pudłem, gdyż próbują ją rzucić na biegnącą postać). A co do użyć amuletu, to sprawa wygląda w ten sposób, że na apo już od dawna nie chodzi o to co ktoś straci - a o fakt od kogo umrze ;p

4_
No generalnie to w tym punkcie powtórzyłbym to samo co napisałem w adnotacji nr. 3


Reasumując - jestem za pierwszym i drugim punktem propozycji.

tigon
01-03-2017, 09:04
Jestem za 1 i 2 pkt, powinno być to dawno dodane, co do ceny parali jest ok bo wiadomo sporo się pudłuje a amulety to były wałkowane x razy i? no własnie :>

Sasha Rookslayer
01-03-2017, 12:03
1. Zgadzam się, paraliżujące runy powinni używać gracze z minimalnym 40 (rp), 130 (ms, ed) poziomem magicznym, ponieważ aktualnie sporo osób używa te runy za pomocą programu wykonującego pewne czynności w zastępstwie człowieka. Osoba dostanie bana na noob konto i nawet tego nie odczuje.

2. To już dawno powinno wejść w życie. Dlaczego tego nie nadal nie ma? Nie mam pojęcia. Gracze powinni otrzymywać żółtą czaszkę rzucając paraliżującą runą w danego gracza, który ma białą czaszkę. Sporo osób rzuca te runy czując się bezkarnie, więc czas na zmiany.

3. Ja to bym zwiększył cenę run oraz ładunków amuletów.

4. No ceny powinny ulec zmianie. :D

Bardzo dobre propozycje, które powinny wejść w życie. Oczywiście jestem na tak. Ciekawe czy ktoś to zrobi. Obawiam się, że nie. :(

Master.Lucas
01-03-2017, 12:21
Bardzo dobra propozycja.
Wszystkie 4 na tak !

Demon
02-03-2017, 00:12
Propozycja numer 2 jak dla mnie może wejść w życie nawet od jutra. Jak na moje najlepsze wyjście, paralując kogoś włączasz się aktywnie do pvp, a więc :)

Hokage
02-03-2017, 08:18
1 propozycja jak najbardziej na tak. Denerwuje mnie to jak bije się np z Karmazynem a Xelix z bota rzuca na mnie ciągle parale. Niech zwiększą m lvl albo ogolnie lvl do rzucania parali.

2 propozycja też może być. Typ daje parala i ma ys. Nie było by czegoś takiego że stoi, da parala i ma tylko pz. Do tego jeszcze można by było usunąć to, że zaznaczają sobie trajnera pod temple i rzucają parale żeby nie można ich było fragować.

jestem za tymi zmianami.

Voltan
06-07-2017, 01:03
Przynajmniej cześć propozycji zostanie wprowadzona, przedyskutujemy tą sprawę, pozdrawiam.