Podszyfacz
21-04-2017, 10:53
Od samego poczatku wlasciwie zastanawia mnie czemu nie mozna sprawdzic komenda ile wlasciwie uderzen zostalo nam do osiagniecia danej umiejetnosci (np. bicia z topora lub obrony). To jest sprawa komendy i 15-20 minut roboty dla adminów.
Glówna sprawa, która chce tu poruszyc jest znaczenie umiejetnosci w grze. Otóz podejrzewam, ze nikt do tej pory nie jest w stanie dokladnie stwierdzic jaka jest róznica miedzy 120 a 121 mlvlem jesli chodzi o uderzenia itp. Tak samo w przypadku walki toporem, obrony oraz sily broni.
Proponuje wiec dodac kalkulator badz dodac % jaki dany poziom umiejetnosci nam dodaje do podstawowych uderzen.
Wygladaloby to tak, ze na 10 poziomie umiejetnosci obok napisane jest (0%), na 11 (2%) itd. Nie wiem ile dodaje, ale to przyklad. Z mlvl 0 (0%), 1 (0,1%) itd. - tylko dla Main, bo Rook to do Ahmeda tylko sluzy.
Zamiast tego mozna dodac do kalkulatora na stronie te wartosci i mysle, ze rozwiazaloby to sprawe (ile bijesz na danym poziomie z bronia o statystykach X, Y i danym poziomem umiejetnosci + np. na jakiego crit mozesz liczyc gdy bron ma crit=Z%).
Równiez dodanie Ramzes Helmu byloby dobre (chyba, ze dziala jak pelna HOTA Main, to nie trzeba). Oraz innych przedmiotów majacych wplyw na uderzenia i leczenie.
Propozycja całkowicie nie przemyślana.
Są do tego odpowiednie programy aby sprawdzić czas do wbicia następnego skilla.
Podaj link, bo trainer by wiceps jest beznadziejny jesli chdozi o wysokie skille to nie sprawdzisz.
Akurat w kalkulatorze na stronie masz możliwość wpisania różnego poziomu magicznego i masz określone jakie obrażenia zadajesz.
One sie nijak zgadzaja z rzeczywistoscia.
I rozumiem, że dla każdego czaru ma być lista od 10 do 200 (bo takie skille i mlvl niedługo będą)? Przesada.
Listy nie trzeba - wystarczy napisac obok mlvla w skypcie 125 - 85% obok skilla nie na liscie.
Tak jak już pisałem, to jest zależne od wielu więcej czynników niż Ci się wydaje.
Te czynniki sa albo zle zrobione, albo Rook bronie sa dowalone do maxa. Nagram Ci filmik zeby udowodnic. Wczoraj bilem z kolega potwory i ja mam 27 axe skill oraz 938 lvl ja bije z D waxe, kolega 25 club skill i 909 lvl i bije z HOW. Bilismy RÓWNO razem mnóstwo potworów (100+). Zwykle dostawal okolo 60-70% expa za potwora i bil caly czas wiecej ode mnie. Poprawcie cos w tym temacie, bo to zenada. Nie dosc ze slabszy skill i 30 poziomów róznicy to jeszcze bije wiecej ode mnie. Paranoja.
Moje pytanie brzmi. Po co wam ten kalkulator? to ja nie wiem. i tak będziesz bił tyle ile masz bić i tak. niech zajmą się aktualizacją a ten cały kalkulator całkiem usuną i będzie najlepiej ;)
Na wyższych poziomach są podobno jakieś bugi związane ze skillami np. na Rooku 43 Shield robi się 2x (nie wiem czemu, ale każdy pisał, że jak dojdę do 66% to idzie od nowa, więc chyba nagram filmik jak będzie niedługo żeby to sprawdzić). A poza tym kto będzie chciał to sprawdzi, a kto nie to nie. Jeśli APO OTC wejdzie to i tak pewnie tam wszystko będzie mogło być napisane, więc chyba temat faktycznie do zamknięcia.
Glówna sprawa, która chce tu poruszyc jest znaczenie umiejetnosci w grze. Otóz podejrzewam, ze nikt do tej pory nie jest w stanie dokladnie stwierdzic jaka jest róznica miedzy 120 a 121 mlvlem jesli chodzi o uderzenia itp. Tak samo w przypadku walki toporem, obrony oraz sily broni.
Proponuje wiec dodac kalkulator badz dodac % jaki dany poziom umiejetnosci nam dodaje do podstawowych uderzen.
Wygladaloby to tak, ze na 10 poziomie umiejetnosci obok napisane jest (0%), na 11 (2%) itd. Nie wiem ile dodaje, ale to przyklad. Z mlvl 0 (0%), 1 (0,1%) itd. - tylko dla Main, bo Rook to do Ahmeda tylko sluzy.
Zamiast tego mozna dodac do kalkulatora na stronie te wartosci i mysle, ze rozwiazaloby to sprawe (ile bijesz na danym poziomie z bronia o statystykach X, Y i danym poziomem umiejetnosci + np. na jakiego crit mozesz liczyc gdy bron ma crit=Z%).
Równiez dodanie Ramzes Helmu byloby dobre (chyba, ze dziala jak pelna HOTA Main, to nie trzeba). Oraz innych przedmiotów majacych wplyw na uderzenia i leczenie.
Propozycja całkowicie nie przemyślana.
Są do tego odpowiednie programy aby sprawdzić czas do wbicia następnego skilla.
Podaj link, bo trainer by wiceps jest beznadziejny jesli chdozi o wysokie skille to nie sprawdzisz.
Akurat w kalkulatorze na stronie masz możliwość wpisania różnego poziomu magicznego i masz określone jakie obrażenia zadajesz.
One sie nijak zgadzaja z rzeczywistoscia.
I rozumiem, że dla każdego czaru ma być lista od 10 do 200 (bo takie skille i mlvl niedługo będą)? Przesada.
Listy nie trzeba - wystarczy napisac obok mlvla w skypcie 125 - 85% obok skilla nie na liscie.
Tak jak już pisałem, to jest zależne od wielu więcej czynników niż Ci się wydaje.
Te czynniki sa albo zle zrobione, albo Rook bronie sa dowalone do maxa. Nagram Ci filmik zeby udowodnic. Wczoraj bilem z kolega potwory i ja mam 27 axe skill oraz 938 lvl ja bije z D waxe, kolega 25 club skill i 909 lvl i bije z HOW. Bilismy RÓWNO razem mnóstwo potworów (100+). Zwykle dostawal okolo 60-70% expa za potwora i bil caly czas wiecej ode mnie. Poprawcie cos w tym temacie, bo to zenada. Nie dosc ze slabszy skill i 30 poziomów róznicy to jeszcze bije wiecej ode mnie. Paranoja.
Moje pytanie brzmi. Po co wam ten kalkulator? to ja nie wiem. i tak będziesz bił tyle ile masz bić i tak. niech zajmą się aktualizacją a ten cały kalkulator całkiem usuną i będzie najlepiej ;)
Na wyższych poziomach są podobno jakieś bugi związane ze skillami np. na Rooku 43 Shield robi się 2x (nie wiem czemu, ale każdy pisał, że jak dojdę do 66% to idzie od nowa, więc chyba nagram filmik jak będzie niedługo żeby to sprawdzić). A poza tym kto będzie chciał to sprawdzi, a kto nie to nie. Jeśli APO OTC wejdzie to i tak pewnie tam wszystko będzie mogło być napisane, więc chyba temat faktycznie do zamknięcia.