Zaloguj się

View Full Version : Procenty dodane do liczb lub zmiana kalkulatora na stronie



Podszyfacz
21-04-2017, 10:53
Od samego poczatku wlasciwie zastanawia mnie czemu nie mozna sprawdzic komenda ile wlasciwie uderzen zostalo nam do osiagniecia danej umiejetnosci (np. bicia z topora lub obrony). To jest sprawa komendy i 15-20 minut roboty dla adminów.

Glówna sprawa, która chce tu poruszyc jest znaczenie umiejetnosci w grze. Otóz podejrzewam, ze nikt do tej pory nie jest w stanie dokladnie stwierdzic jaka jest róznica miedzy 120 a 121 mlvlem jesli chodzi o uderzenia itp. Tak samo w przypadku walki toporem, obrony oraz sily broni.

Proponuje wiec dodac kalkulator badz dodac % jaki dany poziom umiejetnosci nam dodaje do podstawowych uderzen.

Wygladaloby to tak, ze na 10 poziomie umiejetnosci obok napisane jest (0%), na 11 (2%) itd. Nie wiem ile dodaje, ale to przyklad. Z mlvl 0 (0%), 1 (0,1%) itd. - tylko dla Main, bo Rook to do Ahmeda tylko sluzy.

Zamiast tego mozna dodac do kalkulatora na stronie te wartosci i mysle, ze rozwiazaloby to sprawe (ile bijesz na danym poziomie z bronia o statystykach X, Y i danym poziomem umiejetnosci + np. na jakiego crit mozesz liczyc gdy bron ma crit=Z%).

Równiez dodanie Ramzes Helmu byloby dobre (chyba, ze dziala jak pelna HOTA Main, to nie trzeba). Oraz innych przedmiotów majacych wplyw na uderzenia i leczenie.


Propozycja całkowicie nie przemyślana.
Są do tego odpowiednie programy aby sprawdzić czas do wbicia następnego skilla.
Podaj link, bo trainer by wiceps jest beznadziejny jesli chdozi o wysokie skille to nie sprawdzisz.


Akurat w kalkulatorze na stronie masz możliwość wpisania różnego poziomu magicznego i masz określone jakie obrażenia zadajesz.

One sie nijak zgadzaja z rzeczywistoscia.


I rozumiem, że dla każdego czaru ma być lista od 10 do 200 (bo takie skille i mlvl niedługo będą)? Przesada.

Listy nie trzeba - wystarczy napisac obok mlvla w skypcie 125 - 85% obok skilla nie na liscie.


Tak jak już pisałem, to jest zależne od wielu więcej czynników niż Ci się wydaje.

Te czynniki sa albo zle zrobione, albo Rook bronie sa dowalone do maxa. Nagram Ci filmik zeby udowodnic. Wczoraj bilem z kolega potwory i ja mam 27 axe skill oraz 938 lvl ja bije z D waxe, kolega 25 club skill i 909 lvl i bije z HOW. Bilismy RÓWNO razem mnóstwo potworów (100+). Zwykle dostawal okolo 60-70% expa za potwora i bil caly czas wiecej ode mnie. Poprawcie cos w tym temacie, bo to zenada. Nie dosc ze slabszy skill i 30 poziomów róznicy to jeszcze bije wiecej ode mnie. Paranoja.


Moje pytanie brzmi. Po co wam ten kalkulator? to ja nie wiem. i tak będziesz bił tyle ile masz bić i tak. niech zajmą się aktualizacją a ten cały kalkulator całkiem usuną i będzie najlepiej ;)

Na wyższych poziomach są podobno jakieś bugi związane ze skillami np. na Rooku 43 Shield robi się 2x (nie wiem czemu, ale każdy pisał, że jak dojdę do 66% to idzie od nowa, więc chyba nagram filmik jak będzie niedługo żeby to sprawdzić). A poza tym kto będzie chciał to sprawdzi, a kto nie to nie. Jeśli APO OTC wejdzie to i tak pewnie tam wszystko będzie mogło być napisane, więc chyba temat faktycznie do zamknięcia.

Sasha Rookslayer
21-04-2017, 11:14
Od samego poczatku wlasciwie zastanawia mnie czemu nie mozna sprawdzic komenda ile wlasciwie uderzen zostalo nam do osiagniecia danej umiejetnosci (np. bicia z topora lub obrony). To jest sprawa komendy i 15-20 minut roboty dla adminów.


Po co Ci to wiedzieć? Jest to niepotrzebna rzecz.. Jeżeli sobie pomyślę, że do wbicia kolejnej umiejętności muszę uderzyć 199999999999999999999 razy to aż odechciewa mi się skillować.



Glówna sprawa, która chce tu poruszyc jest znaczenie umiejetnosci w grze. Otóz podejrzewam, ze nikt do tej pory nie jest w stanie dokladnie stwierdzic jaka jest róznica miedzy 120 a 121 mlvlem jesli chodzi o uderzenia itp. Tak samo w przypadku walki toporem, obrony oraz sily broni.


Wzór na atak broni został poprawiony (sam to testowałem), ale tylko na Rookgardzie. Na Rooku wszystko jest elegancko, widać różnice w walce daną bronią oraz widać różnice odnośnie naszych umiejętności. Odnośnie Main'a - nie wiem, wiem że miało być to testowane.



Proponuje wiec dodac kalkulator badz dodac % jaki dany poziom umiejetnosci nam dodaje do podstawowych uderzen.

Wygladaloby to tak, ze na 10 poziomie umiejetnosci obok napisane jest (0%), na 11 (2%) itd. Nie wiem ile dodaje, ale to przyklad. Z mlvl 0 (0%), 1 (0,1%) itd. - tylko dla Main, bo Rook to do Ahmeda tylko sluzy.


Kalkulator na stronie już istnieje, lecz jest niedopracowany. Powinni się tym zająć przy najbliższej aktualizacji strony głównej.



Równiez dodanie Ramzes Helmu byloby dobre (chyba, ze dziala jak pelna HOTA Main, to nie trzeba). Oraz innych przedmiotów majacych wplyw na uderzenia i leczenie.

Jak napisałem wyżej, kalkulator powinien być zaktualizowany, powinny zostać dodane tam nowe przedmioty, dzięki którym wszystko byśmy obliczyli.


Jednakże jestem na nie. Niech lepiej zajmą się aktualizacją, którą ponoć robią..

Squid
21-04-2017, 11:23
Propozycja całkowicie nie przemyślana.

Od samego poczatku wlasciwie zastanawia mnie czemu nie mozna sprawdzic komenda ile wlasciwie uderzen zostalo nam do osiagniecia danej umiejetnosci (np. bicia z topora lub obrony). To jest sprawa komendy i 15-20 minut roboty dla adminów. Są do tego odpowiednie programy aby sprawdzić czas do wbicia następnego skilla.


Glówna sprawa, która chce tu poruszyc jest znaczenie umiejetnosci w grze. Otóz podejrzewam, ze nikt do tej pory nie jest w stanie dokladnie stwierdzic jaka jest róznica miedzy 120 a 121 mlvlem jesli chodzi o uderzenia itp. Tak samo w przypadku walki toporem, obrony oraz sily broni. Akurat w kalkulatorze na stronie masz możliwość wpisania różnego poziomu magicznego i masz określone jakie obrażenia zadajesz.


Proponuje wiec dodac kalkulator badz dodac % jaki dany poziom umiejetnosci nam dodaje do podstawowych uderzen. I zaraz będzie płacz, bo 'biłem ots kinga i biję o wiele mniej niż najniższy hit na kalkulatorze!!!oneoneone111!'
Potwory mają swoje 'armory' i 'defence' które to zmniejszają obrażenia, dlatego też ciężko jest określić ile będą wynosić obrażenia ;) Tak więc co tu dużo mówić, bijesz od 0 do criticala uzależnionego od wielu czynników.


Wygladaloby to tak, ze na 10 poziomie umiejetnosci obok napisane jest (0%), na 11 (2%) itd. Nie wiem ile dodaje, ale to przyklad. Z mlvl 0 (0%), 1 (0,1%) itd. - tylko dla Main, bo Rook to do Ahmeda tylko sluzy. I rozumiem, że dla każdego czaru ma być lista od 10 do 200 (bo takie skille i mlvl niedługo będą)? Przesada.


Zamiast tego mozna dodac do kalkulatora na stronie te wartosci i mysle, ze rozwiazaloby to sprawe (ile bijesz na danym poziomie z bronia o statystykach X, Y i danym poziomem umiejetnosci + np. na jakiego crit mozesz liczyc gdy bron ma crit=Z%).
Tak jak już pisałem, to jest zależne od wielu więcej czynników niż Ci się wydaje.


Równiez dodanie Ramzes Helmu byloby dobre (chyba, ze dziala jak pelna HOTA Main, to nie trzeba). Oraz innych przedmiotów majacych wplyw na uderzenia i leczenie.Dodaje tyle co HOTA Main.

Podsumowując: Zbędna, nieprzemyślana propozycja.

Colinovsky
21-04-2017, 16:01
Jedyne co by można, to zaktualizować kalkulator na stronie, tj. sprawdzić czy na pewno wszystkie współczynniki się zgadzają z tym co jest na serwerze, bo też wydaje mi się, że kalkulator nie do końca pokazuje tak jak powinien, ale jeśli chodzi o różnicę w hitach między jednym a drugim poziomem (czy to zwykłym, czy magicznym), to kalkulator pokazuje dobrze. Sam to ostatnio sprawdziłem wbijając poziom magiczny z 12 na 13, różnica w hitach jest taka jak pokazuje kalkulator na stronie pomiędzy tymi dwoma poziomami.

EDIT:
Sprawdziłem teraz w trainerach jakie hity biję. Kalkulator zawyża hity o około 60 w moim przypadku (590 ek, 13 mlvl, samo blue robe założone).

Harakiri II
21-04-2017, 16:18
Jak juz rozmawiamy o jakichkolwiek aktualizacjach na stronie/przelicznikach itd. to moim zdaniem powinny zostac zaktualizowane przedmioty, oddzielic potwory z rook i main na oddzielne zakladki, oraz zaktualizowac przelicznik hp/many/hitow uwzgledniajac wszystkie nowe przedmioty ktore daja nam % do magii/dodaja mane/hp czyt. shaman set/c talisman/runa z ani 3..


Pozdrawiam,
Skala

Hokage
22-04-2017, 11:51
Moje pytanie brzmi. Po co wam ten kalkulator? to ja nie wiem. i tak będziesz bił tyle ile masz bić i tak. niech zajmą się aktualizacją a ten cały kalkulator całkiem usuną i będzie najlepiej ;)

Jestem na nie