Zaloguj się

View Full Version : Blessy - kilka spraw.



Squid
28-08-2017, 19:53
W związku z poprzednim tematem i wieloma pytaniami tworzę nowy, bardziej rozbudowany. Temat wielokrotnie już wałkowany.
Między innymi tutaj: http://www.forum.toproste.pl/showthread.php?t=98855

Blessy - z czym to się je?
Blessy (błogosławieństwa) miałyby chronić gracza przed utratą ekwipunku, poziomu oraz skilli podczas śmierci. Tak jak to robi teraz SL. Co daje przeniesienie SL na 'wirtualne' błogosławieństwa? Ano to, że pozostaje slot na amulet co daje spore możliwości.

Jak kupić?
Ano tak jak to się do tej pory robiło, czyli idziesz do Salima (czy tam innego NPC) i kupujesz błogosławieństwa. Blessy zapisywane są na postaci, maksymalnie można zakupić do 100 błogosławieństw.

Ile to kosztuje?
Koszta byłyby zależne od poziomu postaci. Niższe lvle miałyby błogosławieństwa taniej niż obecnie, wyższe drożej. Istnieje również możliwość wprowadzenia różnych cen zależnie od profesji (np. magiczne miałyby rabat 20%). Szczegóły są jeszcze do ustalenia. Przykładowe ceny: (0.15cc/lvl to propozycja Mortiisa)
Poziom |Cena 0.15cc/lvl | Moja propozycja
15 | 2,25| 1,5225
20 | 3 |2,04
30 |4,5 | 3,09
50 | 7,5 | 5,25
100 | 15 |11
150 | 22,5 |17,25
200 | 30 | 24
250| 37,5 | 31,25
300| 45 | 39
400| 60 |56
500 |75 |75
600 |90| 96
700 |105 |119
800 |120| 144
900 |135 |171
1000 |150| 200
1100 |165 |231
1200 |180 |264
1300 |195 |299
1400 |210 |336
1500 |225 |375
1600 |240 |416
1700 |255 |459
1800 |270 |504
1900 |285 |551
2000 |300 |600
2100 |315 |651
2200 |330 |704
2300 |345 |759
2400 |360 |816
2500 |375 |875
2600 |390 |936
2700 |405 |999
2800 |420 |1064
2900 |435 |1131
3000 |450 |1200
3100 |465 |1271
3200 |480 |1344
3300 |495 |1419
3400 |510 |1496
3500 |525 |1575
3600 |540 |1656
3700 |555 |1739
3800 |570 |1824
3900 |585 |1911
4000 |600 |2000
4100 |615 |2091
4200 |630 |2184
4300 |645 |2279
4400 |660 |2376
4500 |675 |2475
4600 |690 |2576
4700 |705 |2679
4800 |720 |2784
4900 |735 |2891
5000 |750 |3000
5100 |765 |3111

Jak sprawdzić ile błogosławieństw pozostało?
Do sprawdzenia ilości błogosławieństw byłaby komenda !bless. Oprócz tego logując się na postać z ostatnim błogosławieństwem otrzymywalibyście komunikat o tym fakcie.

Dlaczego po prostu nie zmienić cen amuletów?
Ponieważ:
1. Podniesienie cen amuletów dla wszystkich podwyższy koszty śmierci niższym poziomom.
2. Podniesienie cen amuletów tylko dla wyższych poziomów spowoduje kupowanie amuletów przez niższe poziomy dla wyższych. I w rzeczywistości nic się nie zmieni.
3. Wszelkie blokady poziomowe, amuletów na postaci nie mają sensu z wielu względów (chociażby brak możliwości sprzedaży amuletu czy też wiele problemów podczas ich przerabiania - np. jeśli jest amulet w domku, to czy na pewno należy do właściciela? itp...).

Starlight - najprawdopodobniejsza opcja
Co się stanie ze starlightem? Mianowicie najprawdopodobniej zostanie zablokowana możliwość kupna oraz zdobycia z questów/potworów (będą dodane w zamian inne itemy podobnej wartości). Wszystkie starlighty na serwerze zostaną zamienione na inny item, a starlight uzyska jakieś nowe właściwości ;) Taka jest najprawdopodobniejsza ścieżka w tym przypadku.

A teraz najważniejsze...
Chcemy z Wami skonsultować, czy obecne amulety (pandemonium, soft, perfect itd...) zamienić na inne przedmioty (np. oddać klapki i kilka sc w zamian za yeah bunny amulet) czy też dać im inne właściwości? Jeśli tak to jakie? Czy może pozostawić właściwości, ale amulet nie będzie się kończył?
Możliwości jest wiele - użycia zdejmowane przy śmierci (jak obecnie), użycia przy kliknięciu, odporność na XXXX uderzeń, działanie przez XXX czasu...
Oprócz tego można zmienić np. ceny za doładowania amuletów, jednakże na pewno stracą one ochronę przed utratą eq/lvl itp.
Do tego jeden z trybów tarczy obecnie posiada ładunki - w związku z tym należy je również zamienić na inne właściwości ;)

Liczę na żywą dyskusję, jednakże przewiduję jednego posta na osobę (istnieje możliwość edycji).
Poprzedni temat usuwam.

Pozdrawiam, Squid.

Kiroshi
28-08-2017, 19:59
Bardzo fajny pomysł jak i inicjatywa z Twojej strony glucie :).
Potem walne edita jak wrócę z Marketa ;*

Palldino
28-08-2017, 20:14
tak jak pisalem w tamtym temacie:
po 1 - blessy NA PEWNO nie moga dawac 100% ochrony w pvm.
PVP owszem ale nie PVM!
Tak jak dodales ze cena zalezna dla profesji to wyjdzie idealnie!

Zrobic przedzial lvlowy ile ma spadac expa i jaka szansa.
przeciez na utrate expa bedzie nie wiem 70-80% szans i bedzie to zalezne od lvla.
np taki 100lvl moze i straci 70%~ expa ale odrobi to w 2min a taki 4k jak straci 10-15% raz na x czasu chyba nie bedzie plakal co? w koncu nie beda bezmyslnie padac i wracac do dp dedem..

Squid
28-08-2017, 20:56
tak jak pisalem w tamtym temacie:
po 1 - blessy NA PEWNO nie moga dawac 100% ochrony w pvm.
PVP owszem ale nie PVM!
Tak jak dodales ze cena zalezna dla profesji to wyjdzie idealnie!

Zrobic przedzial lvlowy ile ma spadac expa i jaka szansa.
przeciez na utrate expa bedzie nie wiem 70-80% szans i bedzie to zalezne od lvla.
np taki 100lvl moze i straci 70%~ expa ale odrobi to w 2min a taki 4k jak straci 10-15% raz na x czasu chyba nie bedzie plakal co? w koncu nie beda bezmyslnie padac i wracac do dp dedem..
Akurat w temacie strat podczas padania nie ma zbyt wielu zwolenników. Dlatego będzie tak jak jest obecnie. Jedni mają lepszego neta, inni gorszego, więc i tym z gorszym dajmy pograć ;)


To poproszę jeszcze, abyś mi wytłumaczył dlaczego opcja zużywania ładunków amuletu w zależności od poziomu postaci na zasadzie np.:
-15-1000: -1 use,
-1001-2000: -2use,
....
4001-5000: -5use,
jest bez sensu/odrzucona (nie dotyczy perfa, którego bym nie ruszał)? Jak dla mnie taka zmiana wnosi to co tak w rzeczywistości chcecie (podnieść cenę śmierci) nie robiąc wielkiego zamieszania. Nie będzie wtedy trzeba myśleć, co zrobić z amuletami typu panda/bunny itd., gdyż w mojej ocenie opcje, które te amulety na obecną chwilę dają są bardzo fajne. Wyczuwam przekombinowanie, a jest wiele innych obszarów, w których zmiany są KONIECZNE i na których powinno się skupić, aby ten serv odżył..

Jak dojdzie do tego, że zaczną spadać poziomy, to śmiało można puścić ten serv od nowa - ku uciesze wielu osób.Ponieważ będzie to dla jednych stosunkowo dużo, dla drugich stosunkowo mało. Chcemy też obniżyć ceny dla niskich poziomów. Poza tym jak napisał Colinovsky - można bardzo dobrze manipulować kosztami.

PS. Te "konieczne" zmiany możesz podesłać w PW - zobaczę co według Ciebie do nich należy :)



No i super, wprowadźcie po prostu zakup blessów u Salima w jakiś sprawiedliwy sposób, tj. cena uzależniona od poziomu z jakimś fajnym przelicznikiem. Do tego dodajcie jakiś komunikat przy logowaniu informujący o tym, czy posiadamy aktualnie blessa, jeśli tak to ile pozostało użyć, a jeśli nie, to po prostu jakąś stosowną informacje gdzie można go zakupić, żeby nie było problemów jak ktoś wróci po dłuższym czasie. No i oczywiście jakiś komunikat, że śmierć grozi utratą doświadczenia i ekwipunku.

Mam nadzieję, że wejdzie propozycja, którą zaproponowałem, czyli brak utraty czegokolwiek przez graczy do określonego poziomu, np. 500 (wyjaśniałem już dlaczego akurat taki poziom).

Co do amuletów, od biedy możecie zostawić je takie jakie są, z tym, że nie będą dawały ochrony przed śmiercią. Do tego można zmienić ceny ładowania, bo obecne byłyby niesprawiedliwe - przecież taki winged amu jest zupełnym g***em w porównaniu do pandemonium czy yeah bunny. Im lepszy amulet tym większa cena doładowania. Winged najtańszy, najdroższy perfekt.

Możecie też zastanowić się nad bonusami do PvM lub PvP w danych amuletach, które dodatkowo byłyby zależne od tego jaką profesją gramy.
Ja byłbym skłonny do wyłączenia użyć amuletów - po prostu po stworzeniu winged amuletu byłby on nieskończony jednakże nie dawałby żadnej ochrony przy śmierci ;) Tak samo yeah bunny, pandemonium itp. A cenę użycia przejęłyby blessy.

Tirell
28-08-2017, 21:20
Pomysl genialny, tylko jakies 4 lata spozniony.

A tak bajdełej, squid serio chce ci sie pisac ten kod na blessy przez kilka godzin a pozniej przez nastepne 10 go poprawiac dla 15 osob ktorym juz wszystko jedno czy zaplaca 1cc czy 10sc za smierc gdzie maja po xxxxx uc a nowy gracz moze w 30 minut zarobic kase na np sprzedawaniu fire swordow za 1sc sztuka?XD

Przeciez sli juz nikt nie zbieral od roku/dwoch i jak ktos napisal na gc ze potrzebuje sla to dostawal caly zloty plecak tego staffu.


Uwazam to za dobra propozyje ponieważ wyższe lvle zastanowilyby się nad rzucaniem się na wszystko co się rusza bo i tak ded jest bardzo tani.... te amulety nieskończone to temat inny, mogą być nieskończone a mogą tez dzialac czasowo nie wiem tego tu nie mam zdania. Jednak odnośnie blessow uważam temat trafiony w 10


Prosze powiedz mi kto by sie zastanawial nad tym czy padnie 10 czy 100 razy dziennie?

Ile taki sasha, bart, karmazyn ogolnie cale np top 50 ma kasy? Jesli by smierc kosztowala 1 uc to MOZE BY SIE KTOS Z NICH ZASTANOWIL NAD TYM CZY PASC NA RESPIE CZY WRACAC Z BUTA

Maxymek
28-08-2017, 21:28
Uwazam to za dobra propozyje ponieważ wyższe lvle zastanowilyby się nad rzucaniem się na wszystko co się rusza bo i tak ded jest bardzo tani.... te amulety nieskończone to temat inny, mogą być nieskończone a mogą tez dzialac czasowo nie wiem tego tu nie mam zdania. Jednak odnośnie blessow uważam temat trafiony w 10

Daburian
28-08-2017, 21:50
System blessow bardzo mi się podoba. Oczywiście utrata lvla nie wchodzi w gre, takie rzeczy robi się na samym początku gry, a nie pod ledwo żyjący server. Zrobilibyście OTC i nie mielibyście problemu z przedmiotami ;<

Nektar
28-08-2017, 22:17
Blessy mają być tylko na main czy też na rooku?? Bo przykładowo cena blessa na rooku to cena sl , czyli granice 7-8sc. A co z amuletami, które kosztują jakieś 10uc na rooku?

Minek Drewno 1910
28-08-2017, 22:25
Nie podoba mi się ta propozycja z tego względu że jest ona w ogóle nie potrzebna.. low lvle nie powinny chodzić z z tego typu amuletami do mniej/więcej lvla od którego dostaje się/można wykonać dostęp do salima. Do owego lvl powinni biegać w sl ( nie właczając w myśl wyższych graczy którzy mają noob chary i ich stać na tego typu amulet perf wh itp.). Po dodaniu nowego npc z owymi amuletami lub o danie low lvlom wstępu do salima żeby mogli doładowywać amulety które są stworzone dla wyższych lvli tylko tańsze by zmieniła cała wartośc amuletu na zwykłe gó**no bo tak jak i 5klvl 15 lvl nosił by ten sam amulet z takimi samymi funkcjami. Moim zdaniem by to wnerwiło sporo osób. Including me.

#edit
Co do nieskończonych amuletów, też jestem na nie ponieważ zmniejsza to strate amuletu bezpowrotnie do 0.. Można te nieskończone amulety porównać naprzykład z uw, Jakbyście dodali nieskończone użycia ue z uw to wyobraźcie sobie co by się działo na serwie.

Jak pisze głupoty to sory, Jestem zmęczony a takie bez sensowne propozycje mnie źle motywują..

Showtek
29-08-2017, 00:35
Moja propozycja jest taka:
a) A może zamiast blessów wprowadzić dodatkowe 3 pietra u salima i tam postawić po jednym npc na pietrze o nazwie "Salim Paladyn, Salim Knight, Salim Czarodziej, Salim Druid" i u tych npc podwyższyć cene doladowania amuletów o xxx%"
b) Zamiast możliwość kupienia 100 blogoslawienstw to możliwość kupienia tylko jednego bądź dwóch żeby gracze dalej nie padali aby wrócić z respa do depo sobie. Bo wprowadzenie 100 błogosławieństw to nic nie zmieni bo co jak co ale hajsu na servie jest od chuja. I jeszcze żeby ten npc od blessów był gdzieś strasznie daleko tak daleko żeby gracz bieg tam z dwie minuty.

hakkakrul
29-08-2017, 10:12
Pomysł może i fajny tylko dlaczego akurat teraz? Gdy nie ma prawie w ogolę graczy na serwerze?

Można zrobić jeszcze coś z tymi epoints.

Belmondo
29-08-2017, 11:17
dla mnie możecie wprowadzic blessy z ktorych i tak nie skorzystam bo wole latac w amulecie niż przeplacac jakies smieszne blessy xD

Week
30-08-2017, 05:25
Co z amuletami na rooku?

Colinovsky
30-08-2017, 08:10
tak jak pisalem w tamtym temacie:
po 1 - blessy NA PEWNO nie moga dawac 100% ochrony w pvm.
PVP owszem ale nie PVM!
Tak jak dodales ze cena zalezna dla profesji to wyjdzie idealnie!

Nikt sie nie zgodzi na utratę poziomów, skoro już tak długi czas gracze przyzwyczajeni są do bezstresowej gry bez utraty czegokolwiek, to teraz nie należy tego zmieniać. Można było o tym myśleć jak jeszcze nikt nie miał nawet 1000 poziomu, a nie teraz. ;) Chyba, że masz na myśli jakieś bardzo niewielkie straty, w postaci maksymalnie 100% expa, który jest potrzebny do wbicia z aktualnego poziomu na kolejny, wtedy może byłoby to do zaakceptowania przez graczy. Inaczej to nie przejdzie, sam dobrze wiesz.

To poproszę jeszcze, abyś mi wytłumaczył dlaczego opcja zużywania ładunków amuletu w zależności od poziomu postaci na zasadzie np.:
-15-1000: -1 use,
-1001-2000: -2use,
....

Prościej jest z blessami i można dokładniej manipulować kwotą za wykupienie blessa. Wydaje mi się, że nie ma potrzeby kombinowania na siłe z tymi amuletami.

@t
No i super, wprowadźcie po prostu zakup blessów u Salima w jakiś sprawiedliwy sposób, tj. cena uzależniona od poziomu z jakimś fajnym przelicznikiem. Do tego dodajcie jakiś komunikat przy logowaniu informujący o tym, czy posiadamy aktualnie blessa, jeśli tak to ile pozostało użyć, a jeśli nie, to po prostu jakąś stosowną informacje gdzie można go zakupić, żeby nie było problemów jak ktoś wróci po dłuższym czasie. No i oczywiście jakiś komunikat, że śmierć grozi utratą doświadczenia i ekwipunku.

Mam nadzieję, że wejdzie propozycja, którą zaproponowałem, czyli brak utraty czegokolwiek przez graczy do określonego poziomu, np. 500 (wyjaśniałem już dlaczego akurat taki poziom).

Co do amuletów, od biedy możecie zostawić je takie jakie są, z tym, że nie będą dawały ochrony przed śmiercią. Do tego można zmienić ceny ładowania, bo obecne byłyby niesprawiedliwe - przecież taki winged amu jest zupełnym g***em w porównaniu do pandemonium czy yeah bunny. Im lepszy amulet tym większa cena doładowania. Winged najtańszy, najdroższy perfekt.

Możecie też zastanowić się nad bonusami do PvM lub PvP w danych amuletach, które dodatkowo byłyby zależne od tego jaką profesją gramy.

@Squid
Myślę, że lepiej byłoby po prostu dołożyć dodatkową cenę za używanie tego. Już jest wystarczająco dużo itemów dodających %% do obrażeń czy do odporności na magię - myślę, że kolejny item, który będzie zupełnie za darmo to zły pomysł. Już sam fakt, że jest tylko jeden słuszny set do noszenia przez całą grę to bezsens, którego nie rozumiem, no ale tego już nie poprawicie, bo trzeba by zmienić wszystko od podstaw.

Podsumowując, lepiej dołożyć dodatkową opłatę, bo kasy na serwerze jest i tak już o wiele za dużo. ;)


...bo tak jak i 5klvl 15 lvl nosił by ten sam amulet z takimi samymi funkcjami. Moim zdaniem by to wnerwiło sporo osób. Including me.

Przecież tu 90% serwera nosi ten sam ekwipunek. :confused:


dla mnie możecie wprowadzic blessy z ktorych i tak nie skorzystam bo wole latac w amulecie niż przeplacac jakies smieszne blessy xD

Rozpisali ci calutki temat, że amulety nie będą działać i na ich miejsce będą wprowadzone blessy, a taki sobie przyjdzie i napisze, że wy***ane, bo on i tak będzie amulety nosił. XDDDD Nie wierze po prostu. XD

Dodatkowo jak wprowadzą blessy, to również inne amulety staną się bardziej wartościowe i częściej wykorzystywane. Moim zdaniem powinniście iść w tę stronę, czyli dawać możliwości zakładania różnych rzeczy - bo tak jak powiedziałem, aktualnie każdy lata w jednym secie, co jest śmieszne.

Zmieńcie coś jeszcze z UW, całym Shaman Setem lub po prostu dodajcie coś wartościowego, co nie będzie dawało tylko % odporności na magię i % do zadawanych obrażeń, bo tego już i tak jest zbyt wiele od jakiegoś czasu. Pomyślcie o bonusach różnych dla każdej profesji z osobna, weźcie graczy na testowy serwer i niech się bawią testując nowe przedmioty i nowe możliwości. ;)

I tutaj jeszcze raz to powtórzę - testujcie to co wprowadzacie z jak największą ilością graczy, bo potem znowu powiecie, że czegoś nie zauważyliście, bo za mało osób testowało, a jedynie dało się zobaczyć jak to wyjdzie "w praniu". Po coś ten test serwer chyba macie. XDD

1st R. Boonek
30-08-2017, 08:20
wg mnie pierw powinniscie zrobic respy, a potem dopiero blesy :rolleyes:


(nie mam zdania)

Sasha Banned
30-08-2017, 11:17
Po pierwsze, to już powinno już dawno wejść w życie. Teraz na taki krok jest za późno. Nie wiem czemu dopiero teraz się obudziłeś. :v




Ile to kosztuje?
Koszta byłyby zależne od poziomu postaci. Niższe lvle miałyby błogosławieństwa taniej niż obecnie, wyższe drożej. Istnieje również możliwość wprowadzenia różnych cen zależnie od profesji (np. magiczne miałyby rabat 20%). Szczegóły są jeszcze do ustalenia. Przykładowe ceny: (0.15cc/lvl to propozycja Mortiisa)
Poziom |Cena 0.15cc/lvl | Moja propozycja
15 | 2,25| 1,5225
20 | 3 |2,04
30 |4,5 | 3,09
50 | 7,5 | 5,25
100 | 15 |11
150 | 22,5 |17,25
200 | 30 | 24
250| 37,5 | 31,25
300| 45 | 39
400| 60 |56
500 |75 |75
600 |90| 96
700 |105 |119
800 |120| 144
900 |135 |171
1000 |150| 200
1100 |165 |231
1200 |180 |264
1300 |195 |299
1400 |210 |336
1500 |225 |375
1600 |240 |416
1700 |255 |459
1800 |270 |504
1900 |285 |551
2000 |300 |600
2100 |315 |651
2200 |330 |704
2300 |345 |759
2400 |360 |816
2500 |375 |875
2600 |390 |936
2700 |405 |999
2800 |420 |1064
2900 |435 |1131
3000 |450 |1200
3100 |465 |1271
3200 |480 |1344
3300 |495 |1419
3400 |510 |1496
3500 |525 |1575
3600 |540 |1656
3700 |555 |1739
3800 |570 |1824
3900 |585 |1911
4000 |600 |2000
4100 |615 |2091
4200 |630 |2184
4300 |645 |2279
4400 |660 |2376
4500 |675 |2475
4600 |690 |2576
4700 |705 |2679
4800 |720 |2784
4900 |735 |2891
5000 |750 |3000
5100 |765 |3111

Tyle powinny kosztować ładunki do danych amuletów.



Dlaczego po prostu nie zmienić cen amuletów?
Ponieważ:
1. Podniesienie cen amuletów dla wszystkich podwyższy koszty śmierci niższym poziomom.


I co z tego? Teraz każdy ma dużo kasy, a do 2000 poziomu nie tak drogo cena śmierci wychodzi. W końcu zgon będzie coś znaczył. :s



2. Podniesienie cen amuletów tylko dla wyższych poziomów spowoduje kupowanie amuletów przez niższe poziomy dla wyższych. I w rzeczywistości nic się nie zmieni.


Zrobić nowe NPC i po problemie. Uwierz, że dużo to zmieni.



3. Wszelkie blokady poziomowe, amuletów na postaci nie mają sensu z wielu względów (chociażby brak możliwości sprzedaży amuletu czy też wiele problemów podczas ich przerabiania - np. jeśli jest amulet w domku, to czy na pewno należy do właściciela? itp...).


Aha. XD



Starlight - najprawdopodobniejsza opcja
Co się stanie ze starlightem? Mianowicie najprawdopodobniej zostanie zablokowana możliwość kupna oraz zdobycia z questów/potworów (będą dodane w zamian inne itemy podobnej wartości). Wszystkie starlighty na serwerze zostaną zamienione na inny item, a starlight uzyska jakieś nowe właściwości ;) Taka jest najprawdopodobniejsza ścieżka w tym przypadku.

A teraz najważniejsze...
Chcemy z Wami skonsultować, czy obecne amulety (pandemonium, soft, perfect itd...) zamienić na inne przedmioty (np. oddać klapki i kilka sc w zamian za yeah bunny amulet) czy też dać im inne właściwości? Jeśli tak to jakie? Czy może pozostawić właściwości, ale amulet nie będzie się kończył?
Możliwości jest wiele - użycia zdejmowane przy śmierci (jak obecnie), użycia przy kliknięciu, odporność na XXXX uderzeń, działanie przez XXX czasu...
Oprócz tego można zmienić np. ceny za doładowania amuletów, jednakże na pewno stracą one ochronę przed utratą eq/lvl itp.
Do tego jeden z trybów tarczy obecnie posiada ładunki - w związku z tym należy je również zamienić na inne właściwości ;)


Strzał w kolano, ty chyba nie wiesz co piszesz Squid. XD


Nie wie co ci przyszło do głowy, ale chyba w ogóle nie pomyślałeś pisząc tą propozycje.
Pomyślałeś o graczach na Rookgardzie? Chociażby Ramzes Helmet + Amulet Quest? :v Myślę, że nie.


Moja propozycja jest taka, aby cena śmierci była odczuwalna. Co za tym idzie? Żadne blessy, ponieważ cały urok zgonu polega na amuletach. Nie rozumiem w ogóle twojej koncepcji na całkowicie usunięcie ich z obiegu. Przecież to tak, jakby usunąć Cracki, Retu i zostawić tylko Wardy. Jest tyle amuletów co się równa z innowacją na serwerze i niech tak pozostanie. Oczywiście wypadałoby też wprowadzić jakaś blokadę PvP, aby 5000 poziom nie mógł zabijać 100 poziomu, bo to chyba jakieś nieporozumienie.

Tutaj jedynie chodzi o zwiększenie ceny za ładunki amuletów, nic więcej, żadne blessy, żadne dodatki. Squid, skończ update, a nie głupoty wymyślasz. Pozdrawiam. :D

Squid
30-08-2017, 11:45
Widzę, że nie do wszystkich to dociera... Zmiana cen doładowań amuletów nie wchodzi w grę. Bo jeśli cena dla różnych poziomów będzie różna, to taki 500 lvl będzie doładowywał amulety dla Sashy aby ten miał x razy taniej... Znowuż wprowadzenie przypisania amuletów do postaci również wiąże się z tym, że niektórzy mają po kilka amuletów a niektórzy żadnego - owszem, Ci co nie mają żadnego mogą go sobie zrobić, ale Ci co mają ich kilka to co mają z nimi zrobić?

Temat miał na celu poznanie Waszego zdania na ten temat, my mamy kilka swoich koncepcji na rozwiązanie tego problemu i chcieliśmy sprawdzić która będzie najodpowiedniejsza...

Zadanie jest proste - zwiększyć cenę śmierci wyższym poziomom, niższym nieco ułatwić wejście do gry. Wiele osób irytuje fakt, że łatwiej założyć SL lub amulet z użyciem za 1sc i paść, niż wracać z respa.

W związku z tym przybliżę jedną z najbardziej prawdopodobnych propozycji:

Wprowadzone blessy działają zarówno na rooku jak i na mainie.
Cena na rooku: scroll of blessing
Cena na mainie: scroll of blessing lub kasa (patrz tabela w 1 poście)

Starlight - wszystkie przedmioty u graczy/w domkach/questach zostają zamienione na scroll of blessing. W przypadku potworów starlight zostanie zamieniony na scroll of blessing [rook] lub inne przedmioty o wartości 50-200cc [main].

Soft/pandemonium/yeah bunny/winged/perfect amulet:
[ROOK] Działanie pozostaje bez zmian
[MAIN] Działanie amuletów zostaje pomniejszone o ochronę przed utratą lvl/skilli/eq po śmierci.

Tryb tarczy: zmiana na inne właściwości, również doładowywane jak dotychczas.


Przy takiej opcji rook nie odczuje zbytnio zmian (ludzie noszący dotychczas SL będą mogli nosić inne amulety), na mainie różnica będzie dość odczuwalna.

Sunarrem
30-08-2017, 12:37
To jest wogole potrzebne?? Dla osob gdzie gra max 30 osob??
Zajmijcie sie nowymi respami moze dla 5k lvl dla 4k lvl 3,5k lvl. Zmodernizujcie stare respy tak by je wykorzystac, bo narazie to wiekszosc mapy nie jest oblegana oprocz respow event
Moze jakis questem, dzieki ktoremu mieli by speed o 20 min dluzej czy cos w tym stylu

Harakiri II
30-08-2017, 13:12
Jak dla mnie dobra jest ta twoja propozycja, amulety bym zrobil jako nieskonczone, bez ladunkow i koszty by byly tylko za blessy spoko opcja ;)


Widzę, że nie do wszystkich to dociera... Zmiana cen doładowań amuletów nie wchodzi w grę. Bo jeśli cena dla różnych poziomów będzie różna, to taki 500 lvl będzie doładowywał amulety dla Sashy aby ten miał x razy taniej... Znowuż wprowadzenie przypisania amuletów do postaci również wiąże się z tym, że niektórzy mają po kilka amuletów a niektórzy żadnego - owszem, Ci co nie mają żadnego mogą go sobie zrobić, ale Ci co mają ich kilka to co mają z nimi zrobić?

Temat miał na celu poznanie Waszego zdania na ten temat, my mamy kilka swoich koncepcji na rozwiązanie tego problemu i chcieliśmy sprawdzić która będzie najodpowiedniejsza...

Zadanie jest proste - zwiększyć cenę śmierci wyższym poziomom, niższym nieco ułatwić wejście do gry. Wiele osób irytuje fakt, że łatwiej założyć SL lub amulet z użyciem za 1sc i paść, niż wracać z respa.

W związku z tym przybliżę jedną z najbardziej prawdopodobnych propozycji:

Wprowadzone blessy działają zarówno na rooku jak i na mainie.
Cena na rooku: scroll of blessing
Cena na mainie: scroll of blessing lub kasa (patrz tabela w 1 poście)

Starlight - wszystkie przedmioty u graczy/w domkach/questach zostają zamienione na scroll of blessing. W przypadku potworów starlight zostanie zamieniony na scroll of blessing [rook] lub inne przedmioty o wartości 50-200cc [main].

Soft/pandemonium/yeah bunny/winged/perfect amulet:
[ROOK] Działanie pozostaje bez zmian
[MAIN] Działanie amuletów zostaje pomniejszone o ochronę przed utratą lvl/skilli/eq po śmierci.

Tryb tarczy: zmiana na inne właściwości, również doładowywane jak dotychczas.


Przy takiej opcji rook nie odczuje zbytnio zmian (ludzie noszący dotychczas SL będą mogli nosić inne amulety), na mainie różnica będzie dość odczuwalna.

Nie mozecie zrobic tego w taki sposob, ze przypiszecie amulety do danej postaci i jezeli amulet zostal doladowany przez jedna osobe to dziala tylko u niej a jezeli zostaje 1 use amuletu to przypisanie do postaci przestaje dzialac i mozna go sprzedac? no moim zdaniem to jest najlepsze rozwiazanie, do tego dorzucic szanse na stracenie poziomu umiejetnosci i tyle (eq nie spada)

Wtedy dodatkowo wprowadzic blessy, ktore chronia nas przed utrata poziomow i wszystko

Kilka razy pisales na forum, zeby wymyslac sposoby ktore gracze by chcieli zobaczyc to co opisalem nie wiem czy da sie wprowadzic, ale znajac twoje umiejetnosci w pisaniu skryptow to dasz rade wprowadzic cos takiego w zycie i jest to najlepsze rozwiazanie amulet mozesz sprzedac wiec nie bedzie placzu, kazdy amulet ktory ktos posiada w domku/dp przypisac albo do postaci, albo zrobic na nim 1 use i wtedy dana osoba bedzie mogla zdecydowac czy chce ten amulet sprzedac czy zostawic sobie i isc doladowac za odpowiednia cene dla jej poziomu doswiadczenia.

NoTricks
30-08-2017, 13:31
To poproszę jeszcze, abyś mi wytłumaczył dlaczego opcja zużywania ładunków amuletu w zależności od poziomu postaci na zasadzie np.:
-15-1000: -1 use,
-1001-2000: -2use,
....
4001-5000: -5use,
jest bez sensu/odrzucona (nie dotyczy perfa, którego bym nie ruszał)? Jak dla mnie taka zmiana wnosi to co tak w rzeczywistości chcecie (podnieść cenę śmierci) nie robiąc wielkiego zamieszania. Nie będzie wtedy trzeba myśleć, co zrobić z amuletami typu panda/bunny itd., gdyż w mojej ocenie opcje, które te amulety na obecną chwilę dają są bardzo fajne. Wyczuwam przekombinowanie, a jest wiele innych obszarów, w których zmiany są KONIECZNE i na których powinno się skupić, aby ten serv odżył..

Jak dojdzie do tego, że zaczną spadać poziomy, to śmiało można puścić ten serv od nowa - ku uciesze wielu osób.

#edit1
To teraz mi powiedzcie taką rzecz, czy 15, 200, 900 poziom będzie miał dostęp do Salima, żeby kupić sobie te blessy? Obecnie trzeba mieć wykonany Quest na Egipcian Amulet (jakoś tak), aby zrobić sobie dostęp. Jest tam Minion do pokonania, przypomnę.

Dla mnie zmiana przeze mnie zaproponowana jest po prostu mało inwazyjna, a w jakiś sposób podnosząca ceny śmierci. Większe poziomy miałyby drożej i tyle, a blessy same w sobie nie wrócą rzeszy graczy na serwer, nie tędy droga. Rozumiem ideę, ale i tak ona mnie nie przekonuje.



Zmieńcie coś jeszcze z UW, całym Shaman Setem lub po prostu dodajcie coś wartościowego, co nie będzie dawało tylko % odporności na magię i % do zadawanych obrażeń, bo tego już i tak jest zbyt wiele od jakiegoś czasu. Pomyślcie o bonusach różnych dla każdej profesji z osobna, weźcie graczy na testowy serwer i niech się bawią testując nowe przedmioty i nowe możliwości. ;)
I tutaj jeszcze raz to powtórzę - testujcie to co wprowadzacie z jak największą ilością graczy, bo potem znowu powiecie, że czegoś nie zauważyliście, bo za mało osób testowało, a jedynie dało się zobaczyć jak to wyjdzie "w praniu". Po coś ten test serwer chyba macie. XDD
Poj***ło Cię? Ty chcesz żeby ludzie tutaj wrócili do gry :confused: :confused: :confused:

Co tak naprawdę chcecie zrobić:
-zwiększyć cenę śmierci wraz ze zwiększeniem się poziomu postaci,
-rozpocząć proceder szybszego znikania kasy z serwera.

Nie powiem, ma to sens i w jakimś stopniu jest potrzebne, ale dlaczego nie zrobić tego z głową, tak żeby nie robiło to wielkiej rewolucji, ani znacząco nie uderzało w dotychczasowy, 10-letni przebieg gry?

Fakty:
-StarLight- koszt u npc 1sc, chroni przed utratą czegokolwiek, wypada z masy potworów, brak opcji dodatkowych,
-Pozostałe amulety wymagają stworzenia u npc Salim, do którego trzeba wyrobić sobie dostęp, co nie jest banalnym zadaniem,
-Winged/Soft Amu (+prędkość chodzenia/+mana i hp regen)- stworzenie jest tanie, opcje dawane przez nie są słabiutkie, w zasadzie pełnią rolę spakowanych SL'i, koszt jednego ładunku to 1sc,
-Panda Amu (+5% do odporn. na magie)- zdecydowanie najpopularniejszy amulet z racji ochrony przed obrażeniami od magii, co dla postaci magicznych często znaczy być albo nie być, koszt stworzenia to ok. 6uc, cena użycia 1sc,
-Bunny Amu (+3% do obr. mag.)- sprawdza się jedynie na wardach/osach zadających obrażenia fizyczne, stworzenie kosztuje ponad 15uc, w zależności od ceny klapek, koszt użycia to też 1sc,
-Perf- najlepszy, najdroższy i myślę że najczęściej stosowany amulet, koszt użycia zależny od ceny broszki, myślę że obecnie jest to ok. 16sc/use.

Pomimo wyżej wymienionych, różnych, amuletów, większość graczy stosuje kombinacje Perf(exp/pvp) + Panda(bloczenie, questy, najazdy) - obecnie jest wiele przeróżnych miejsc na APO gdzie pada się na potęgę.

Przykład: W zeszłym tygodniu na najeździe na ANK, pomimo dobrej techniki lurowania mobów, dobrego blokera, na 3 falach padliśmy po 50x. Kosztowało mnie to tak w zasadzie 50sc, w przypadku blessów miałbym zabulić 955sc, a bloker 1555sc.
Czy to nie jest zbyt duża dysproporcja?
Czy to ma być tak wielka zachęta dla graczy nowych/niezdecydowanych?
Czy to ma być zachęta do bicia ryzykownych najazdów, z których prawdopodobieństwo wyloocenia czegoś wartościowego jest słabe? A nawet jeśli to komu to sprzedać, skoro robi się tutaj wszystko żeby ludzi zniechęcać do gry :confused:

Dla mnie proponowane rozwiązanie w postaci bless'ów jest złe z powodu:
-zbyt późnego wprowadzenia,
-zbyt dużej dysproporcji cenowej,
-niepotrzebnego zamieszania, które może być znacząco krzywdzące dla osób które tu mogłyby wrócić po dłuższym czasie nieobecności (nieświadoma osoba wychodzi z temple, pali pk i traci zdziwiona poziomy),
-w efekcie, liczba graczy nie wzrośnie, a spadnie.

Pomimo to, jestem za wprowadzeniem zmian w tym zakresie. Według mnie wystarczy podjąć następujące kroki:
-zwiększyć na stałe cenę doładowania amuletów winged/soft/panda/bunny z 1sc na 2sc,
-SL nie ruszałbym, będzie 2x tańszy niż doładowania amuletów,
-zwiększyć zasobność amuletów ze 100 na 255 use,
-zastosować pobieranie ładunków w zależności od poziomu postaci, tak jak pisałem wcześniej, do 1k to -1use, do 2k to -2use etc.,
-można dodatkowo uzależnić ceny przejazdów statkiem/dywanem w zależności od poziomów,
-można dodatkowo zwiększyć koszt trenowania j/w.
*można też wprowadzić nowy amulet, tak jak ktoś pisał wcześniej, który będzie przypisywany do danej postaci jak trąbka i tu się bawcie w jakieś śmiyszne cenniki,
**wtedy też może byłoby trzeba zwiększyć lekko cenę doładowania perfa (który bym zostawił bez zmian), np. broszka+2-5uc.

Powyżej zaprezentowane propozycje zmian w długofalowej perspektywie zwiększą koszty "życia" wysokopoziomowych postaci na tym serwerze, nie wprowadzając rewolucji. Według mojej propozycji, taki Sasha padając w Panda Amu straci 10sc, czyli 10x więcej niż obecnie. Myślę, że jest to duża różnica, ale nadal akceptowalna, nie wprowadzająca rewolucji w działaniu tej gry.

EDIT1
Zastanawiam się jeszcze, dlaczego tak bardzo chcecie przeforsować ten pomysł? Macie gotowy kod, czy co? Dlaczego nie widzę tutaj ankiety do głosowania? Rozumiem, że to nie jest pytanie do nas, tylko wstępny komunikat, co nadchodzi?


EDIT2
Już się nie udzielam, szkoda strzępić ryja i tak zrobicie co chcecie.

Hokage
30-08-2017, 13:57
po co wprowadzaliscie amulety na rooku i ludzie sie tyle nameczyli zebysci teraz zmieniali to n blesy? to samo na mainie. co wam da ta zmiana? nie lepiej zwiekszyc cena za use? ciekawe ile ludzi odejdzie przez blessy a ile wroci xD (wroca te trole ktorzy nie graja na miesiac czasu i znow odejda)

Po 10 latach wspomnieliście sobie? Jak wam tak zależy żeby kasa ubywała z serwera to przywróćcie np. dobudówki do domków a nie takie zmiany chcecie robić przy 30 osobach online. Widzę, że chcecie jeszcze mniej osób;]

Kolega wyżej dobrze napisał. Pewnie macie już wszystko gotowe (sam pisałeś ze Mortiis to ROBIŁ)
Dajcie sobie spokój z amuletami a zwiększcie ceny za te statki np bo denerwuje mnie to jak mi rozmienia kasę na platyny (zapewnie nie tylko mnie)...

Piszesz, że małe lvle nie będzie stać na use amuletu XD Już dawno nie widziałem małego lvla bez eq z allegro i uc. Przypisać dany amulet do postaci żeby nobem nie można było doładować i z głowy

Squid
30-08-2017, 14:02
To jest wogole potrzebne?? Dla osob gdzie gra max 30 osob??
Zajmijcie sie nowymi respami moze dla 5k lvl dla 4k lvl 3,5k lvl. Zmodernizujcie stare respy tak by je wykorzystac, bo narazie to wiekszosc mapy nie jest oblegana oprocz respow event
Moze jakis questem, dzieki ktoremu mieli by speed o 20 min dluzej czy cos w tym styluTo jest temat dot. blessów, nie respów. Respy swoją drogą.


Nie mozecie zrobic tego w taki sposob, ze przypiszecie amulety do danej postaci i jezeli amulet zostal doladowany przez jedna osobe to dziala tylko u niej a jezeli zostaje 1 use amuletu to przypisanie do postaci przestaje dzialac i mozna go sprzedac? no moim zdaniem to jest najlepsze rozwiazanie, do tego dorzucic szanse na stracenie poziomu umiejetnosci i tyle (eq nie spada)

Wtedy dodatkowo wprowadzic blessy, ktore chronia nas przed utrata poziomow i wszystko
Czym się różni to od powyższej koncepcji? W jednym i drugim przypadku należy doładować amulet i kupić bless... Tylko tyle że niepotrzebne jest blokowanie amuletów w przypadku potrzeby zakupu blessów.



Kilka razy pisales na forum, zeby wymyslac sposoby ktore gracze by chcieli zobaczyc to co opisalem nie wiem czy da sie wprowadzic, ale znajac twoje umiejetnosci w pisaniu skryptow to dasz rade wprowadzic cos takiego w zycie i jest to najlepsze rozwiazanie amulet mozesz sprzedac wiec nie bedzie placzu, kazdy amulet ktory ktos posiada w domku/dp przypisac albo do postaci, albo zrobic na nim 1 use i wtedy dana osoba bedzie mogla zdecydowac czy chce ten amulet sprzedac czy zostawic sobie i isc doladowac za odpowiednia cene dla jej poziomu doswiadczenia.
No owszem, kwestie programistyczne nie są jakoś wielkim ograniczeniem... Jednakże jak widzisz każdy pomysł ma swoje wady i zalety... W przypadku amuletów radząc sobie z jedną wadą tworzy się 3 kolejne... Proponujesz aby na każdym amulecie zrobić 1 use - jedni mają amulet 1 use i nic nie stracą, inni mają kilka perfect amuletów 100 use i nagle tracą kilka razy wartość broszki...


Poj***ło Cię? Ty chcesz żeby ludzie tutaj wrócili do gry :confused: :confused: :confused:

Co tak naprawdę chcecie zrobić:
-zwiększyć cenę śmierci wraz ze zwiększeniem się poziomu postaci,
-rozpocząć proceder szybszego znikania kasy z serwera.

Nie powiem, ma to sens i w jakimś stopniu jest potrzebne, ale dlaczego nie zrobić tego z głową, tak żeby nie robiło to wielkiej rewolucji, ani znacząco nie uderzało w dotychczasowy, 10-letni przebieg gry?

Fakty:
-StarLight- koszt u npc 1sc, chroni przed utratą czegokolwiek, wypada z masy potworów, brak opcji dodatkowych,
-Pozostałe amulety wymagają stworzenia u npc Salim, do którego trzeba wyrobić sobie dostęp, co nie jest banalnym zadaniem,
-Winged/Soft Amu (+prędkość chodzenia/+mana i hp regen)- stworzenie jest tanie, opcje dawane przez nie są słabiutkie, w zasadzie pełnią rolę spakowanych SL'i, koszt jednego ładunku to 1sc,
-Panda Amu (+5% do odporn. na magie)- zdecydowanie najpopularniejszy amulet z racji ochrony przed obrażeniami od magii, co dla postaci magicznych często znaczy być albo nie być, koszt stworzenia to ok. 6uc, cena użycia 1sc,
-Bunny Amu (+3% do obr. mag.)- sprawdza się jedynie na wardach/osach zadających obrażenia fizyczne, stworzenie kosztuje ponad 15uc, w zależności od ceny klapek, koszt użycia to też 1sc,
-Perf- najlepszy, najdroższy i myślę że najczęściej stosowany amulet, koszt użycia zależny od ceny broszki, myślę że obecnie jest to ok. 16sc/use.

Pomimo wyżej wymienionych, różnych, amuletów, większość graczy stosuje kombinacje Perf(exp/pvp) + Panda(bloczenie, questy, najazdy) - obecnie jest wiele przeróżnych miejsc na APO gdzie pada się na potęgę.

Przykład: W zeszłym tygodniu na najeździe na ANK, pomimo dobrej techniki lurowania mobów, dobrego blokera, na 3 falach padliśmy po 50x. Kosztowało mnie to tak w zasadzie 50sc, w przypadku blessów miałbym zabulić 955sc, a bloker 1555sc.
Czy to nie jest zbyt duża dysproporcja?
Cena nie jest jeszcze ostateczna ;)

Czy to ma być tak wielka zachęta dla graczy nowych/niezdecydowanych?
Czy to ma być zachęta do bicia ryzykownych najazdów, z których prawdopodobieństwo wyloocenia czegoś wartościowego jest słabe? A nawet jeśli to komu to sprzedać, skoro robi się tutaj wszystko żeby ludzi zniechęcać do gry :confused:

Dla mnie proponowane rozwiązanie w postaci bless'ów jest złe z powodu:
-zbyt późnego wprowadzenia,
-zbyt dużej dysproporcji cenowej,
-niepotrzebnego zamieszania, które może być znacząco krzywdzące dla osób które tu mogłyby wrócić po dłuższym czasie nieobecności (nieświadoma osoba wychodzi z temple, pali pk i traci zdziwiona poziomy),

Tak samo z Twoją propozycją - ma 2 use amuletu a potrzeba 3 i co wtedy? :) Też pada i zdziwiona, bo miała przecież 2 use!! Jedynie byłyby wiele większe problemy ze zrozumieniem dlaczego amulet mu zniknął skoro miał kilka use i się upewniał przed wyjściem... Do tego masz np. 1995 lvl, liczysz 'a mam 3 use to starczy...' - wbijasz 2001 i padasz - nie ma amuletu...
O wiele łatwiej jest operować na blessach - przy zalogowaniu dostajesz JASNĄ INFORMACJĘ - wiadomość o ilości błogosławieństw i np. jeśli logujesz pierwszy raz na postać to dostajesz informację o zmianach.


-w efekcie, liczba graczy nie wzrośnie, a spadnie.

Pomimo to, jestem za wprowadzeniem zmian w tym zakresie. Według mnie wystarczy podjąć następujące kroki:
-zwiększyć na stałe cenę doładowania amuletów winged/soft/panda/bunny z 1sc na 2sc,
I znowu uderzasz w początkujących NOWYCH graczy. Jak sobie kupi amulet to 2sc dla niego to taka blessedka która na tym 500 lvl to jeszcze nie jest mało...


-SL nie ruszałbym, będzie 2x tańszy niż doładowania amuletów,
I rozumiem, że to rozwiąże problem teleportowania się do temple poprzez śmierć? :) Przecież proste, że to nic nie zmieni bo nakładasz SL i jesteś w temple.


-zwiększyć zasobność amuletów ze 100 na 255 use,
Można i do 2000000, tylko po co? Po to żeby było tylko temple/resp/temple/resp i nic poza tym?


-zastosować pobieranie ładunków w zależności od poziomu postaci, tak jak pisałem wcześniej, do 1k to -1use, do 2k to -2use etc., Już opisałem wyżej co jest z tym pomysłem nie tak...


-można dodatkowo uzależnić ceny przejazdów statkiem/dywanem w zależności od poziomów,
-można dodatkowo zwiększyć koszt trenowania j/w.

To nie dotyczy blessów. Do tego na bank jak zwiększysz cenę za statek a zostawisz SL to na bank będą ludzie podróżować :D:D:D:D:D:D:D


*można też wprowadzić nowy amulet, tak jak ktoś pisał wcześniej, który będzie przypisywany do danej postaci jak trąbka i tu się bawcie w jakieś śmiyszne cenniki.

Powyżej zaprezentowane propozycje zmian w długofalowej perspektywie zwiększą koszty "życia" wysokopoziomowych postaci na tym serwerze, nie wprowadzając rewolucji. Według mojej propozycji, taki Sasha padając w Panda Amu straci 10sc, czyli 10x więcej niż obecnie. Myślę, że jest to duża różnica, ale nadal akceptowalna, nie wprowadzająca rewolucji w działaniu tej gry.Rewolucji to tu zbytnio nie ma, rewolucja to by było zupełnie coś nowego, niespotykanego nigdzie do tej pory ;) Lepiej uświadomić ludziom że mają XX błogosławieństw, niż, że mają sobie podzielić ilość użyć na 3 lub 4...


Po 10 latach wspomnieliście sobie? Jak wam tak zależy żeby kasa ubywała z serwera to przywróćcie np. dobudówki do domków a nie takie zmiany chcecie robić przy 30 osobach online. Widzę, że chcecie jeszcze mniej osób;] Ja nie rozumiem takiego 'szantażu' ;)



Kolega wyżej dobrze napisał. Pewnie macie już wszystko gotowe (sam pisałeś ze Mortiis to ROBIŁ)
Dajcie sobie spokój z amuletami a zwiększcie ceny za te statki np bo denerwuje mnie to jak mi rozmienia kasę na platyny (zapewnie nie tylko mnie)...
Zaraz będę warnował za offtopy. Rozmawiamy o blessach a ten ze statkami wyskakuje...
I tak, blessy są gotowe od dawna...


Piszesz, że małe lvle nie będzie stać na use amuletu XD Już dawno nie widziałem małego lvla bez eq z allegro i uc. Przypisać dany amulet do postaci żeby nobem nie można było doładować i z głowy
No widzisz, a ja będąc GMem i sprawdzając czasami graczy praktycznie zawsze na kilku takich trafiam... :) Co do amuletu to zaraz mogę zrobić Ci wszystkie itemy na postaci 'not moveable' i będziesz płakał, że loota też nie możesz sprzedać. Po to jest trade aby go używać.

Malff
31-08-2017, 00:21
Według mnie system bless'ów jest nie potrzebny, zrobiłby dużo zamieszania, a i tak by to nie przywróciło graczy na serwer.
Jeżeli chcecie sprawić aby pieniądze znikały z serwera to po prostu zwiększcie cenę ładunku amuletów u Salima, SL'a zostawiłbym tak jak jest. Co to da? A no da wasz pożądany efekt, czyli koszty śmierci będą bardziej odczuwalne oraz że więcej pieniędzy zniknie z serwera. Ponadto amulety staną się bardziej wartościowe tzn. low lvle raczej już ich nie będą ubierać ponieważ koszty utrzymania będą zbyt wysokie ;)

Podszyfacz
01-09-2017, 19:14
Ja już dałem propozycję cen na priv Tobie Squid jakiś czas temu. Przeliczyłem to na zasadzie średniego zarobku danego poziomu (poza tymi z Tiny, bo tam to zarobek gruba przesada).

Co do pozostałych propozycji działania amuletów to podział:
Dany amulet - dane ułatwienie dla profesji. Perf dodawałby ułatwienie dla dowolnej profesji. O tym jakie ułatwienia też już pisałem, więc nie będę się powtarzał.

Dlaczego by nie można było locić z potworów błogosławieństw? Np. wypada SL to zamiast tego locimy list, na który klikając dostajemy błogosławieństwo +1 lub na Rook można go sprzedać za 7-8sc tak, jak do tej pory SL :)

Jeśli chodzi o AOL to po prostu po zloceniu też klikałoby się, znikałby i dawał właściwości AOLa lub po prostu można go sprzedać u NPC jak do tej pory.

Max kliknięć byłoby 100, jeśli klikamy list na FACC to zwyczajnie wyświetli się komunikat. Oczywiście Main i Rook te listy a na Main można zamiast listu kupić błogosławieństwo, które działa jak list, na Rook nie, ale dalej będzie można zlocić "właściwości" SLa oraz go sprzedać

Co do doładować pozostałych amuletów to hmm... tutaj zostawiłbym je nieskończone z daną właściwością. Duży plus dla graczy, ale cóż. Ramzes musi się opłacać!

Tak to widzę.

Sam SL jako amulet wykorzystać pod coś ciekawego np. jako dodatek do Perfa np. po kliknięciu znika i dodaje nam jakieś losowe właściwości gdy mamy na sobie Perf amulet. To oczywiście taka propozycja na szybko, ale coś w ten deseń można by było ogarnąć.

djakon
02-09-2017, 00:13
A teraz najważniejsze...
Chcemy z Wami skonsultować, czy obecne amulety (pandemonium, soft, perfect itd...) zamienić na inne przedmioty (np. oddać klapki i kilka sc w zamian za yeah bunny amulet) czy też dać im inne właściwości?

Ten wycinek sugeruje, ze blessy wchodza w zycie, a wiec wypocinki na marne. :cool:

Co do ceny blessow wole pozostac neutralny, bo nie wiadomo jak bedzie wygladac loot z Tinow, ale na oko to jest ok. do 2500lvla - Twoje ceny sa za wysokie, a Mortiisa za niskie. Taki 5000 poziom moglby placic te 1500cc, ale nie wiecej.

Mozecie sie postarac o jakies znizki - niekoniecznie z nowego questa, ale jako dodatek za wykonanie xx misji !quest, xx misji ahmeda czy cokolwiek.
Moze juz cos podobnego omawialiscie, mam nadzieje. Jezeli cos takiego ma wejsc w zycie to Twoj licznik jest wporzadku, o ile da sie zejsc do +/- ceny podanej przeze mnie. Dodatkowo przyda sie komenda, ktora pokaze nam ile obecnie kosztuja blogoslawienstwa oraz te 5 przedzialow w dalej.

Amulety od Salima moga pozostac na postaciach, ale chcialbym wiedziec jakie beda miec wlasciwosci jezeli je zostawicie - nim zapadnie klamka co do ich losu. Pewnie kazdy jest ciekaw. Inna ciekawa sprawa to egipcijan amu quest - co nam z oddania go do Salima? Czy bedzie nadal wymagany do tworzenia amu itp?


Co zrobicie ze standardowymi amuletami typu ssa, protection amu i cala reszta?

Mam pustke w glowie co do shield of empire i wolnego trybu, ale mozna dac tp do miasta, w ktorym jestesmy zameldowani - tak jak dodatkowe use scroll of escape, ale tutaj za soule i oczywiscie raz na dobe.

Dodatkowy cap, brak mozliwosci zmiany trybu jezeli udzwig przekracza standard(pamietac o ew. roznica - misje ahmeda).

Dodatkowe 3 use Ultimate Weapon - na dobe.

Skrocenie czasu oczekiwania na ue do 60 sekund - dzialajace az do wyczeprania 20 uzyc, o ile tryb jest aktywny

Regeneracja hp&mp, zupelnie jak softy - przykladowo 15/15 co 3 sekundy.

Wzmocnienie dzialania mega manasow o x% lub XXXmp np. ''lvl * mlvl /x ...'' - oczywiscie bonus powinien laczyc sie z adite mana/turbanem. Niekoniecznie dzialajacy z niebieskimi manasami, badz tylko i wylacznie z nimi.

Dla magicznych/kazdej profesji mozliwosc tworzenia niebieskich mega manasow np. x10 use za xx soula/mp/costam.

I moj najlepszy pomysl to dodatkowe 5% speeda - plusem jest to, ze nie bedzie lepszego loota i innych bajerkow z empirki, a exp sie bedzie zgadzal. Tylko jedna osoba na main ma aktualnie mozliwe 55% speeda(improved hota), wiec to nic nowego(patrz rook). Wlasciciel ihota 60% speeda - moim zdaniem to ciekawa opcja dla kazdego.



Moze jakis questem, dzieki ktoremu mieli by speed o 20 min dluzej czy cos w tym stylu

Oto kolejny pomysl na tryb tarczy.


@part2
Mozna tez uzyc trybu jako rozbudowy, ulepszenia czy swego rodzaju upgrade'u broni z qod, aby staly sie uzyteczne, a nie blyszczace w domkach czy depozytach.

Tryb jako wejsciowka na respy eventowe - jezeli zostanie wprowadzona oplata to moze byc alternatywa czegos tam(trzeba bedzie czekac na zmiane trybu). Rowniez rodzaj przejsciowki za bramki questow i tym podobne, ktore dodacie w przyszlosci.

+ xx skilla, wiadomka ek to najwyzszy, rp to dist, a ms i ed mlvl - tutaj nie wiem czy zostaly wprowadzone jakies zmiany w kodzie liczacym bonus od poziomu skilla, ale efekt powinien byc widoczny. Obrazenia z uw sa liczone na podstawie tych wymienionych, prawda?
- swoja droga mozna cos takiego wprowadzic ulepszajac amulety.