Zaloguj się

View Full Version : Administracja nie ogarnia...



Lee Jax
10-10-2017, 21:22
Witam Serdecznie,
Administracja serwera APO troszkę nie ogarnia (Mortiis oraz Rinson)
Wysłałem na mail pomoc*********.pl, prośbę o podanie adresu mailowego na którym jest moja stara postać "Wormsik", po ponad tygodniu dostałem odpowiedz od Mortiis'a:

"Witam,

mail do konta to: aleksander.bicz@poczta.fm


Pozdrawiam
Mortiis"

Miałem problem z zalogowaniem się na mail, ale po walce udało się dostać.. niestety po wysłaniu prośby o acc nie został dostarczony mail na podane konto.. (próba kilkukrotna [z 30x xD])

Więc napisałem, że nie dostaje maila na konto wysyłając ss, że na tym koncie jestem.

https://images83.fotosik.pl/848/934f3fb4ca561175med.jpg (https://images83.fotosik.pl/848/934f3fb4ca561175.jpg)

Po pewnym czasie (ponad tydzień) odpisał Rinson, który zapytał mnie na jakim mailu jest konto.. więc podałem te które mi podał Mortiis i w odpowiedzi otrzymałem:

"Nic dziwnego, że mail nie dochodzi ponieważ przypisany do konta jest inny.
Pozdrawiam.
Rinson"

Pozdrawiam adminów, którzy utrudniają mi odzyskanie konta z EQ...
Mail stworzony rok temu specjalnie do konta które założyłem 20 lutego i skończyłem grać (w dzień urodzin) 23 lutego XD (a właśnie na nim zostawiłem swój cały ekwipunek)
Pozdro..
Czekam na jakąś odpowiedź adminów..


pozdro dla Mortiis'a, który podał mi maila do mojego innego konta.. Lee Jax... a chciałem do Wormsika.. JPRDL...

1st R. Boonek
10-10-2017, 21:24
zaloz temat w dziale skargi/odwolania (http://www.forum.toproste.pl/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=49)... placz w tym miejscu moze jedynie utrudnic dalsze negocjacje :cool:

Rinson
10-10-2017, 21:48
Faktycznie EQ, które jest na tej postaci jest bardzo cenne. Nie wiem, czy ktoś na APO ma tak fantastyczną postać jak Ty. Wrzucę nawet screena, żeby nie było niedomówień:
http://i66.tinypic.com/fa5rh5.png

Poza tym skoro napisałem, że mail do postaci jest inny przypisany to chyba jest inny prawda? Nie wiem czy ktoś Ci w międzyczasie zmienił, czy co bo to nie mój biznes. Nie lubię mocno jak ktoś próbuje robić ze mnie idiotę, a wychodzi później na to, że sam się skompromitował (w Twoim przypadku piszę o tym super bajeranckim EQ). Na dobrą sprawę to tylko nasza dobra wola, że komuś pomagamy, bo regulamin mówi jasno - Ty odpowiadasz za dane do swojego konta nie my, więc jakby nie patrzeć to nie nasz problem że Ty danych zapomniałeś itp. Zamiast okazać wdzięczność, to jeszcze będzie próbował kogoś ośmieszać... zero wdzięczności, aż się odechciewa cokolwiek.

@up
Nie ma co utrudniać. Konta nie odzyska skoro nie posiada kompletnie informacji o nim (przykład: super EQ na koncie - ja go nie widzę).

Lee Jax
10-10-2017, 21:51
dobrze, dziękuje za wyczerpująca odpowiedź :] więcej nie mam nic do dodania.
Zostałem wyjaśniony :D
post do zamknięcia.
Czyli konto wyczyszczone.. ;/
PZDR XD