Zaloguj się

View Full Version : Zmiany w przedziale poziomowym 2k-3k



Harakiri II
02-11-2017, 23:00
W poprzednim update zmiany dotyczyly glownie poziomow od 300 do 2k.
Pytanie czemu nie zostalo stworzone/przerobione nic dla przedzialu 2-3k?
W tym przedziale nie ma jakiejs sensownej alternatywy expienia oprocz nili, a o zarobku to juz nie wspomne, chyba nie chcemy tego, aby osoby z tego przedzialu zaczely sobie chodzic na moby typu conventery i zajmowaly to expowisko low lvl..

Moja propozycja, ktora po czesci wyniknela z dzisiejszej rozmowy na gc, miedzy graczami, oraz jednym z Tutorow (Apendor)

Modyfikacje potworow:

Asian Hornet[exp/zarobek]-po zmianie nikt na tym nie expi, oslabiliscie je do takiego stopnia, ze nawet za oplata zaden ed nie pojdzie tam nikogo siochac, proponuje albo usunac z nich summona, albo zmniejszyc hp o polowe, jezeli tak koniecznie chcecie zostac przy tej ilosci expa, ktora jest w tej chwili.. Ewentualnie lekko zwiekszyc loota
Cave Skeleton [zarobek](do uzgodnienia), poniewaz wiele osob twierdzi, ze ten potwor jest dobry dla 3k+ lvli... moim zdaniem nie jest, jest on dobry jedynie dla postaci magicznych (w przedziale 2k-3k nie zarobimy na nim oraz potwor posiada za duza ilosc hp), (w przedziale 3k-4k ludzie mowia, ze daje on za malo expa, oraz nic nie leci) moim zdaniem skoro to jest potwor do zarobku, to czemu nie moze z niego byc lepszy loot?? bez zmian hitow oraz expa..
Fire/Water/Energy [zarobek/exp] elementale- jezeli obawiacie sie, ze ludzie z wyzszych przedzialow beda chodzic na cave skeletony i wybijac respa dla przedzialu 2k to czemu nie zmienic tych potworow aby byly bardziej oplacalne od cave skeletonow?? Te potwory maja potencjal, sa ciekawe, biega sie na nich z nowymi czarami, bardzo estetyczne respy, zyc nie umierac i biegac po tych respach, tylko poki co nie oplaca sie tego robic (za duzo bija, loot zostal oslabiony, exp szalu nie robi) Moim zdaniem to by mogla byc alternatywa dla 3k-4k zamiast cave skeletonow w ten sposob usuniemy dwa problemy.
Ward-[exp] kazdy mowi, jakie te wardy sa wspaniale i wgl, a ktos z was przeszedl sie kiedys na 2klvlu na te potwory i wbil na nich wiecej niz hmm powiedzmy 50-100 lvli?? Podejrzewam, ze nikt z was w tych czasach nie wbił nawet 10 czy 20 poziomow. Jedynie kto tam moze siedziec, to ek/rp z powodu potwornych hitow ktore te potwory zadaja.. Squid pisal gdzies w temacie, ze sa oplacalne biorac ich po 10 i zabijajac.. Serio? Pojdzie ktos tam magiczna i bedzie biegal z przynajmniej 6-7 bez gleby przez co najmniej 20min?? Szczerze w to watpie.. Potwory bija po 15k max przy 1 hicie, postac magiczna ma na 2k poziomie 30k hp +/- biorac pod uwage nawet lekkiego laga lezysz szybciej niz zdazysz mrugnac, dodatkowo potwor posiada tak wielka liczbe hp, ze jest nieoplacalny do expienia zarowno dla ek/rp jak i ms/ed, posiada on rowniez za malo expa... Jezeli mam byc szczery, to ja osobiscie bym zmniejszyl ich hp, oraz hity, wtedy mozliwe ze ktos przyjdzie odwiedzic zapomniany resp na cod, oraz na empire shield..
Ebole-[exp/zarobek] to miejsce rowniez nie nalezy do odwiedzanych, chociaz z drugiej strony jest czesciej odwiedzane niz cala reszta, ktora wymienilem. Proponuje zwiekszyc za nie expa, lub 2 opcja zwiekszyc lekko loota i lekko expa.
Pathfinder- pamietacie jeszcze tego potwora? Ktos go widzial w tych czasach na apo oprocz wykonywania misji do uw/m axe?? Jest to tak samo zapomniany mob jak ward, lecz sam nie wiem co z nim zrobic czy dodac expa, czy zmniejszyc hity, czy zwiekszyc loota
EDIT Piraty [zarobek /Exp](3k-4k) zapomniałem wspomnieć o tych potworach, przecież one również były do zarobku, a teraz praktycznie nikt nie odwiedza nawet wyspy piratów jak dla mnie można im przywrócić tego loota co miały wcześniej

Serio, to ze wiekszosc z wymienionych potworow to moby questowe, nie tlumaczy tego, aby na nich nie expic... Serio. Dostep do wyspy jest platny, wiec mozna powiedziec, ze sa to takie expy jak na ank czyli platne.. Im lepiej sie wykorzysta teren tym wieksze prawdopodobienstwo, ze ludzie zaczna wbijac te poziomy chetniej, a nie zatrzymywac sie na tinach i konczac kariere na apo, sam mialem taka chwile zawachania. Takie rozwiazanie, moze rowniez zachecic graczy to wykonywania QOTN.

Jezeli o czyms zapomnialem to prosze Tutora Apendora o dopisanie tego o czym pisalismy rano na gc, zaoferowal on rowniez pomoc przy testowaniu tych potworow jezeli uzyska dostep do test servera.

Wypowiadajcie sie na ten temat, oczywiscie tylko te osoby, ktore graly lub graja w przedziale 2k-3k Oraz 3k-4k (Elementale). Jezeli nie jestes osoba w tym przedziale poziomowym i nie grales w tym przedziale jestes proszony o nie glosowanie w ankiecie, lub zaglosowanie na "jest mi to obojetne"


a co z respami 3-4k? tylko cracki i zero lota... wezcie juz przestancie co? dawniej od 2k do xx byl 1 resp wardow i starczylo jakos..

jestem na nie

Tak patrzę na twoją sygnature, i widzę praktycznie że wbiles 400 lvli na jednej postaci w tym przedziale, i na drugiej 70 łącznie z trzecią, powiedz mi jak dawno to było? Jaki był max poziom na Apo? Jak bardzo czasy się zmieniły? Powiedz mi na czym ja mam zarobić? Zbierając jajka które nie lecą? Ty masz do wyboru od groma opcji piraty, Cave (bo bijesz znacznie szybciej i pewnie o jednego więcej niż ja) dwarfy. Ile bh miałeś z crackow zanim zmniejszyli loota? Masz bossy Ahmeda, przecież masz dostęp ja ich nawet solo nie ubije gdybym miał do nich dostęp. Możesz chodzić na devile / mastery / generalny.. Chwila chwila o nich też pisałem w poprzednich propozycjach zrobiłeś coś w tym celu żeby zostały one zmienione? Pisałeś jakieś propozycje czy tylko narzekasz że nic dla ciebie nie ma na twój poziom? Ja nie mam zamiaru płakać i nic z tym nie robić. Mogę napisać jeszcze milion pytań do twojej osoby i wymieniać co może robić postać z twoim lvlem żeby zarobić i co mogła robić/robiła zanim cześć potworów została osłabiona. Cała ta wypowiedź nie ma na celu obrażenia cie ale uświadomienie że czasy z dnia na dzień się zmieniają

NoTricks
02-11-2017, 23:11
Temat zapomnianych i nieopłacalnych potworów wałkujemy już jakiś czas - mam nadzieję, że w końcu i za to się wezmą. Teoretycznie roboty wydaje się być niewiele, same zmiany nie muszą być drastyczne. Bez dłuższego rozpisywania się, yes yes yes.

Apendor
02-11-2017, 23:44
chyba nie chcemy tego, aby osoby z tego przedzialu zaczely sobie chodzic na moby typu conventery i zajmowaly to expowisko low lvl..
Powiało szantażem :D


Asian Hornet
Loot bez zmian.
Zwiększenie expa.
Nieznaczne zmniejszenie hp.

W skrócie - expienie tam z druidem będzie znów miało wymierną korzyść dla obojga.


Cave Skeleton
Potwór bez zmian - respawn jest odwiedzany, ludzie w dalszym ciągu tam siedzą i jest to opłacalne. Poza tym, jak wyżej jest to dobry potwór, na którego można wybrać się z druidem.


Fire/Water/Energy
Loot bez zmian - pamiętajcie, że elementale są podzielone na trzy etapy, im mocniejszy elemental, tym większe prawdopodobieństwo zdobycia lepszych przedmiotów.
Nieznaczne zwiększenie expa.
Zmniejszenie hp.


Ward
Przebudowanie respawnu.
Zwiększenie expa do ~2,25 mln.
Nieznaczne zwiększenie hp.
Loot bez zmian.


Ebole
Potwór bez zmian - sytuacja analogiczna do tej z Cave'ami, bywają na nim mniejsze poziomy, nie ma szans na zwiększenie loota, który był kiedyś mocno przesadzony.


Pathfinder
Loot bez zmian.
Zmniejszenie ilości hp.
Nieznaczne zmniejszenie hitów.

Spory respawn z ogromnym potencjałem, 3 piętra w różnych konfiguracjach (można brać po 1, 2 lub 3 potwory), można go ewentualnie jakoś przebudować, bo przemieszczanie się po nim bywa uciążliwe.

- - -

To w sumie tyle słowem wstępu. Pamiętajcie, że jest to tylko moje zdanie i nie chcę, żebyście uważali, że tak właśnie zostanie to wszystko zmodyfikowane - to się może jeszcze 150 razy zmienić :D Bardzo jestem ciekaw jak wypowie się reszta graczy na temat tej propozycji. Ja uważam, że to będzie spory krok ku lepszemu jeśli się to rozegra z głową, więc jestem na tak.

Anmus
02-11-2017, 23:51
Asian Hornet - jeżeli chcesz zmiany to Administracja musiałaby je przetestować wszystkimi profesjami, aby nie było wpadki, tak jak to było kilka lat temu, że na 3800 poziomie wbijałem jeden level w 15 minut. Te potwory bodajże biją procentowo (o ile się nie mylę), więc raczej by expiły tam tylko profesje magiczne, więc również wypadałoby coś zrobić, aby i rycerze oraz łucznicy tam fajnie się bawili. Jedynie to bym osłabił hity, a resztę zostawił - moje zdanie.
Cave Skeleton - tutaj bym się zastanawiał, bo moim zdaniem potwór jest naprawdę dobry, ma sporo punktów doświadczenia oraz zdobycz również jest całkiem w pytkę. Odnośnie expa.. Mój rl wbił od 1600 do 3000 poziomu w dwa miesiące z sioherem, więc chyba tak tragicznie nie jest. Znowu pada pytanie.. Czemu tylko magiczne profesje mogą tam expić - mają o wiele łatwiej. Moje zdanie jest takie, że tylko bym zmniejszył punkty życia u tych potworów.
Fire/Water/Energy - innowacyjne potwory jak i tereny, na których się znajdują.. Co tu dużo pisać, zwiększyłbym expa oraz zdobycz.

Ward - potwory chyba były ostatnio zmieniane, nie wiem czemu nikt na nich nie expi (nie zagłębiałem się w temat i szczerze nie interesuje mnie to), ale z moich obserwacji zabrałbym im trochę życia.
Ebole - nie mam zdania.
Pathfinder - nie mam zdania.


Tak jak już wyżej wspomniałem - nad takimi zmianami trzeba chwile posiedzieć, przetestować różnymi profesjami z różnymi poziomami i wtedy się zastanawiać, aby nie było rozczarowania. Jestem za zmianami!

Malff
02-11-2017, 23:53
Spory respawn z ogromnym potencjałem, 3 piętra w różnych konfiguracjach (można brać po 1, 2 lub 3 potwory), można go ewentualnie jakoś przebudować, bo przemieszczanie się po nim bywa uciążliwe.

Dobry pomysł z tą przebudową respawnu na Volcano :spoko:


Gra jest po to żeby była rozmaita z szeroką gamą wyboru potworów do expienia czy też zarobku.
Zamiany w tych potworach są konieczne, ponieważ czasy się zmieniły i już inaczej się expi... To już nie to samo APO co x lat temu, także nie wiem dlaczego ludzie płaczą na temat ułatwiania gry:co: Skoro i tak lvl szybko idzie... A tu chodzi tylko o urozmaicenie rozgrywki i przywrócenie starych respwanów do użytku :rolleyes:
Oczywiście jestem na tak.

Sokol from West
03-11-2017, 09:12
W poprzednim update zmiany dotyczyly glownie poziomow od 300 do 2k.
Pytanie czemu nie zostalo stworzone/przerobione nic dla przedzialu 2-3k?
W tym przedziale nie ma jakiejs sensownej alternatywy expienia oprocz nili, a o zarobku to juz nie wspomne, chyba nie chcemy tego, aby osoby z tego przedzialu zaczely sobie chodzic na moby typu conventery i zajmowaly to expowisko low lvl..

Jeśli chodzi o to - zgadzam się całkowicie. Nie oszukujmy się, Nile to jedyne expowisko dla tego przedziału, gdzie można sensownie expić, bo lvl za przeproszeniem ZAPIERDALA. Zawsze zastanawiało mnie to, czemu nie ma jakiegoś innego respa, tak jak np. na ponad 3k są rety, cracki i inne moby teraz, a taki gracz z poziomem od 2000 do 3000 ma jedynie tak naprawdę te nile.



Asian Hornet[exp/zarobek]-po zmianie nikt na tym nie expi, oslabiliscie je do takiego stopnia, ze nawet za oplata zaden ed nie pojdzie tam nikogo siochac, proponuje albo usunac z nich summona, albo zmniejszyc hp o polowe, jezeli tak koniecznie chcecie zostac przy tej ilosci expa, ktora jest w tej chwili.. Ewentualnie lekko zwiekszyc loota

Osobiście to przede wszystkim bym usunął tego klona, który zawsze irytował. Co do loota - troszkę bym polepszył.



Cave Skeleton [zarobek](do uzgodnienia), poniewaz wiele osob twierdzi, ze ten potwor jest dobry dla 3k+ lvli... moim zdaniem nie jest, jest on dobry jedynie dla postaci magicznych (w przedziale 2k-3k nie zarobimy na nim oraz potwor posiada za duza ilosc hp), (w przedziale 3k-4k ludzie mowia, ze daje on za malo expa, oraz nic nie leci) moim zdaniem skoro to jest potwor do zarobku, to czemu nie moze z niego byc lepszy loot?? bez zmian hitow oraz expa..

Tutaj masz rację, też bym zwiększył ciut loot, bo jednak dodajmy do tego, że trzeba też posiadać kamienie filozoficzne, by na nich zarabiać.



Fire/Water/Energy [zarobek/exp] elementale- jezeli obawiacie sie, ze ludzie z wyzszych przedzialow beda chodzic na cave skeletony i wybijac respa dla przedzialu 2k to czemu nie zmienic tych potworow aby byly bardziej oplacalne od cave skeletonow?? Te potwory maja potencjal, sa ciekawe, biega sie na nich z nowymi czarami, bardzo estetyczne respy, zyc nie umierac i biegac po tych respach, tylko poki co nie oplaca sie tego robic (za duzo bija, loot zostal oslabiony, exp szalu nie robi) Moim zdaniem to by mogla byc alternatywa dla 3k-4k zamiast cave skeletonow w ten sposob usuniemy dwa problemy.

Jedyne co, to bym zmniejszył hp.



Ward-[exp] kazdy mowi, jakie te wardy sa wspaniale i wgl, a ktos z was przeszedl sie kiedys na 2klvlu na te potwory i wbil na nich wiecej niz hmm powiedzmy 50-100 lvli?? Podejrzewam, ze nikt z was w tych czasach nie wbił nawet 10 czy 20 poziomow. Jedynie kto tam moze siedziec, to ek/rp z powodu potwornych hitow ktore te potwory zadaja.. Squid pisal gdzies w temacie, ze sa oplacalne biorac ich po 10 i zabijajac.. Serio? Pojdzie ktos tam magiczna i bedzie biegal z przynajmniej 6-7 bez gleby przez co najmniej 20min?? Szczerze w to watpie.. Potwory bija po 15k max przy 1 hicie, postac magiczna ma na 2k poziomie 30k hp +/- biorac pod uwage nawet lekkiego laga lezysz szybciej niz zdazysz mrugnac, dodatkowo potwor posiada tak wielka liczbe hp, ze jest nieoplacalny do expienia zarowno dla ek/rp jak i ms/ed, posiada on rowniez za malo expa... Jezeli mam byc szczery, to ja osobiscie bym zmniejszyl ich hp, oraz hity, wtedy mozliwe ze ktos przyjdzie odwiedzic zapomniany resp na cod, oraz na empire shield..


Zmniejszyłbym przede wszystkim hity lub zrobił tak jak jest chyba nadal z ebolami - biją zależnie od profesji. Co do EK i RP hity bym zostawił, a jeśli chodzi o ED i MS to bym zmniejszył. Zwiększyłbym expa za nie, bo wypada blado na tle innych mobów, gdzie można by expić. Co do loota - bym nie ruszał nic.



Ebole-[exp/zarobek] to miejsce rowniez nie nalezy do odwiedzanych, chociaz z drugiej strony jest czesciej odwiedzane niz cala reszta, ktora wymienilem. Proponuje zwiekszyc za nie expa, lub 2 opcja zwiekszyc lekko loota i lekko expa.

Bardziej mi pasuje ta druga opcja, ale pamiętajmy, żeby nie przesadzili tak jak to miało miejsce na początku z tym lootem :D



Pathfinder- pamietacie jeszcze tego potwora? Ktos go widzial w tych czasach na apo oprocz wykonywania misji do uw/m axe?? Jest to tak samo zapomniany mob jak ward, lecz sam nie wiem co z nim zrobic czy dodac expa, czy zmniejszyc hity, czy zwiekszyc loota


Pamiętam czasy, jak ludzie szukali sio na nie. Zmniejszyłbym hity i może polepszyć loota? Mhmm.



Serio, to ze wiekszosc z wymienionych potworow to moby questowe, nie tlumaczy tego, aby na nich nie expic... Serio. Dostep do wyspy jest platny, wiec mozna powiedziec, ze sa to takie expy jak na ank czyli platne.. Im lepiej sie wykorzysta teren tym wieksze prawdopodobienstwo, ze ludzie zaczna wbijac te poziomy chetniej, a nie zatrzymywac sie na tinach i konczac kariere na apo, sam mialem taka chwile zawachania. Takie rozwiazanie, moze rowniez zachecic graczy to wykonywania QOTN.

Całkowicie się z tym gadam. Przecież nie w każdym mobie questowym można wprowadzić zmiany :) Wystarczy zmienić 2-3 moby, żeby było jakaś alternatywa, a nie tylko wbijanie 1000 poziomów na nilach, co po prostu jest bardzo nudne i zniechęca, bo w tym przedziale również ciężko coś zarobić :)

Sunarrem
03-11-2017, 09:37
Wardy do zmiany
Pathfindery do zmiany
mniej hp
wiecej expa.
Moze modernizacja starych respow

Tiki Tenii
03-11-2017, 11:19
Ja osobiście wbiłem 100 lvl na nilach i na oko wylocilem z 1k jaj (z50uc)...chyba nie mało.....
Teraz i tak masz ułatwienia: speed, więcej respów

#TEMAT
Wardy- nieznacznie zwiększyć exp
Nile- zmniejszyć expa i dodać lota do soni i może jakiś item o wartości 1uc (przynajmniej będzie musieli patrzyć na lot chanel :tuptup::xd::tuptup:)

Ero Senin
03-11-2017, 16:01
Przebudowanie respawnu.
Zwiększenie expa do ~2,25 mln.
Nieznaczne zwiększenie hp.
Loot bez zmian.


Ze względu na duży dmg ryzyko zgona też jest spore, a droga dosyć długa. Przy 2,25kk exp ward będzie miał współczynnik exp/hp na poziomie 6.81, gdzie nil ma 17.73, a ebola bat - 10.18 ; d Może chociaż z 2.5? Da to ok. 7.57 exp/hp

Squid
03-11-2017, 23:05
Ze względu na duży dmg ryzyko zgona też jest spore, a droga dosyć długa. Przy 2,25kk exp ward będzie miał współczynnik exp/hp na poziomie 6.81, gdzie nil ma 17.73, a ebola bat - 10.18 ; d Może chociaż z 2.5? Da to ok. 7.57 exp/hp
No ja nie wiem, wystarczy odpowiednie eq, ogarnianie myszki i można całkiem nieźle gonić z lvlem. Na nilach magiczną nie pociągniesz za dużo (np. 3 nile) podczas gdy wardów można te 9-10 za sobą ciągnąć (oczywiście na szerokim korytarzu na drugim respie) :) Po pierwsze to warto ubierać might ringi i eq w obrażenia i prędkość (nie w obronę magiczną jak to niektórzy czynią). Do tego są również taski :)
Licząc exp/hp trzeba też się kierować ilością mobów jakie bijemy jednocześnie. Co z tego, że np. jakiś mob występujący pojedynczo ma 30 exp/hp podczas gdy można bić 5 mobów po 10 exp/hp i mieć 50 exp/hp? :D

Ogólnie według mnie można poprawić warda i pathfindera. No i przebudować im respy ewentualnie :)

Ketanol Dencabre
04-11-2017, 03:29
Generalnie, resp z wardami na cod byl tylko dobry do cave bota, zadna inna profesja nie miala tam opcji bytu. Exp, nie ma szalu, profesja nadganiala. Pathfindery? loot wspanialy kiedys, 3,1k druidem wyciagalem 8-9kcc na 50%, spoko nie za duzo nie za malo. Asian hornety, przesadzone na poczatku, pozniej zniszczone, dac wiecej expa, usunac summona.
Cave Skeletony, bez sensu resp po zmianach poprzednich, dodatkowo trzeba zalatwic itemy na kamienie bez ktorych nie pobijemy sobie tych mobow, wiecej expa, lekko loot.

wonsik
04-11-2017, 11:40
Dla mnie takie zniszczenie hornetów to strzał w kolano. Ile ludzi tam chodziło, ile druidów zarabiało siochając, a ile ludzi grało :)
Jestem za zmianą potworków, które wymagają expienia w kilka osób oraz za wprowadzeniem shared expa na party pozdrawiam serdecznie,
Sławomir

Ero Senin
04-11-2017, 20:37
No ja nie wiem, wystarczy odpowiednie eq, ogarnianie myszki i można całkiem nieźle gonić z lvlem. Na nilach magiczną nie pociągniesz za dużo (np. 3 nile) podczas gdy wardów można te 9-10 za sobą ciągnąć (oczywiście na szerokim korytarzu na drugim respie) :) Po pierwsze to warto ubierać might ringi i eq w obrażenia i prędkość (nie w obronę magiczną jak to niektórzy czynią). Do tego są również taski :)
Licząc exp/hp trzeba też się kierować ilością mobów jakie bijemy jednocześnie. Co z tego, że np. jakiś mob występujący pojedynczo ma 30 exp/hp podczas gdy można bić 5 mobów po 10 exp/hp i mieć 50 exp/hp? :D

Ogólnie według mnie można poprawić warda i pathfindera. No i przebudować im respy ewentualnie :)

Oczywiście, że tak! Ciekaw jestem jednak jak aktualnie wygląda różnica exp/h między tymi dwoma respami :)))

Azeox
04-11-2017, 22:01
Wardy do zmiany
Pathfindery do zmiany
mniej hp
wiecej expa.
Moze modernizacja starych respow
Dokladnie tak, wardy i pathy przerobić tak by byly alternatywą na zrobienie speeda dla nili/cracków oraz respy z tymi mobami zeby dalo sie sprawnie poruszać.