View Full Version : Eventy i propozycje
Idac z czasem i sugerujac sie innymi serwerami mam pare pomysłów na urozmaicenie gry na owym serwie:
1. Weekend z 2x exp lub 2x lootem jak wczesniej prezentowal sie gracz z nickiem ula krasula jest bardzo dobrym pomyslem na placz ludzi ze kasy za duzo etc jest duzo wyjsc a na exp skoro tak narzekacie ze to bedzie za duzo to zamiast expa 10x mozna sprobowac z 7,5x
2. Zwiekszyc cene sl z 1 sc na 2sc tak samo cene 1 use amuletu równierz dodac itemy ktore raczej nie sa zbytnio przydatne np: zeby doladowac soft amulet oddac 200 sc i 1-2 dragon eggi ( item potrzebny do malej ilosci questow) na 100 use amuletu, na placz ludzi ze male lvl nie beda miec kasy itd raczej nie ma sensu patrzec gracze z malymi lvl maja bardzo duze mozliwosci zarobkowe nie liczac zbierania itemow dla graczy ktorzy robia ahmeda sami zarabiaja dobra kase np pitillesy leci po 2cc i bardzo duzo itemow , nie liczac juz tego ze ladnie moga zarobic na najazdach automatycznych na ank
3. Ula w swoim temacie ruszyla temat mansa/vity/uha fakt zaburzyloby to pvp ale z racji ze jest dodana arena na "adite mana" i jedna z lepszych nagrod u ahmeda jest turban ktory dodaje 10 % do manasa moznaby zrobic npc ktory mialby dla nas 15-25 albo moze wiecej ( kwestia uznania) misji po ktorych nagroda za nie bylaby mozliwosc kupna manasow/run ktore daja 1-1,5 k many za 1 uzycie ( dodanie npc wraz z misjami to usuniecie troche kasy/itemow z serwera) tak samo z racji narzucenia dla graczy wykonywania misji z !quest tak samo jak ahmeda dostep moglby byc dopiero po wykonaniu u ahmeda xx misji tak samo jak misji z !quest
4. Dodanie off trainow dla graczy z pacc ( tak wiem to nie rl tibia) ale zrobic jakas lokalizacje wraz z nowym npc u ktorego bylyby misje ( ile ? kwestia uznania przez adminow) zeby oddac jakies itemy, po wykonaniu wszystkich misji za kazdym razem piszac do npc on daje nam tp do roomu w ktorym bylyby 4 pomniki ( po 1 dla profesji ) owe trainy tylko dla graczy pacc bez nabijania czasu online wliczanego na stronie. Przy tym npc rownierz mozna pomyslec aby do niego sie dostac trzeba miec wykonanych xx misji z !quest lub misji u ahmeda
5. Dodac mozliwosc wycinania serca z master atoma dla graczy ktorzy posiadaja wykonane 100 misji z !quest ( wiem nagroda za ten trud to odebranie itema z ani 3 ) dlatego mozna tutaj cos rozkminic np kupno specjalnego przedmiotu u jednego z npc
Czekam na opinie/hejty graczy jak i administracji :) poza tym pomysłow jest duzo wiecej ale czy jest sens sie rozpisywac to raczej sie okaze
1. Pomysł eventów z podwójnymi punktami doświadczenia za potwory lub podwójną zdobyczą z potworów jest dobrym pomysłem, lecz proponowałbym wprowadzić jakiś system tego, który odpalałby się automatycznie - nie co weekend, a raz w miesiącu. Płacz ludzi, którzy twierdzą, że przez taki bonus od razu zwiększyłaby się kasa na serwerze jest po prostu żenujący.
2. Cena ze 100cc na 200cc raczej nic nie zmieni. Dodawanie do tego różnych przedmiotów dla mnie jest słabym pomysłem. Proponowałbym zwiększyć cenę jednego ładunku nawet do 500cc. Spokojnie, pomyślałem o małych poziomach - jest taki amulet jak starlight, który byłby bez zmiany, akurat dla low.
Jeżeli piszemy o zwiększaniu cen to proponowałbym jeszcze zwiększyć cenę za podróż statkiem oraz zrobić wejście płatne na respawny eventowe poprzez pomnik, cena? Proponuje:
Respawn dla przedziału: 15-99 lvl - 1sc.
Respawn dla przedziału: 100-499 lvl - 2sc.
Respawn dla przedziału: 500-999 lvl - 3sc.
Respawn dla przedziału: 1000-1999 lvl - 5sc.
Respawn dla przedziału: 2000-2999 lvl - 6sc.
Respawn dla przedziału: 3000+ lvl - 10sc.
Zaraz będziecie pisali, że postać magiczna pada częściej od takiego rycerza czy łucznika. Spoko, ale przecież postacie magiczne mają większe hity oraz szybciej zabijają moba - coś za coś, a takie 10sc to jest pryszcz patrząc na taki loot z Cracków.
3. Słaby pomysł, nie ruszajmy balansu postaci.
4. Pomysł z off trainerem podoba mi się, od razu zwiększyłaby się liczba osób online na serwerze, ha. :D Lecz to trzeba byłoby bardziej przedyskutować.
5. Jest mi to obojętne.
Szkoda, że nie można zaznaczyć kilku propozycji, więc zaznaczam tylko drugą odnośnie zwiększeniu cen ładunków amuletów.
__________________________________________________ ______
10 sc za wejście na respawn dla 3000+ ? Jesteś śmieszny, dosłownie. Obecnie wejście na bally ankaros płatne kosztuje 10sc, więc nawet nie masz bladego pojęcia co i ile powinno kosztować, żeby było odpowiednie do danego poziomu doświadczenia, jaki posiadamy obecnie. Grałeś jedynie knightem, więc nie odzywaj się na temat innych profesji. Nikt nie korzysta z sl'a w tych czasach, bo lepiej zrobić sobie winged lub soft amulet, niż zapieprzać w sl'u - jest to bezpieczniejsze.
Czytaj ze zrozumieniem i czasem pomyśl. Na respawny eventowe nie dostajemy się tylko przez pomnik. Można iść przecież przez Kanion.
Jeżeli cena podskoczy w górę odnośnie doładowań - co jest idealnym pomysłem, to dla skąpych ludzi starlight będzie odpowiednim amuletem do noszenia.
Widać jak czytasz propozycje - on napisał o npc z manasami/runami, które dają 1000-1500 many, a nie jakieś balansy XD Czytaj ze zrozumieniem, serio.
Jeżeli jedna osoba kupi taki bonus załóżmy manas, który daje xx więcej many czy też lepszego uha to w ogóle nie byłoby różnicy w PvP. :hahaha::sciana:
sokol, pokazałeś właśnie jak nie ogarniasz tej gry i nie myślisz. Przestań udawać kogoś kim nie jesteś i skończ się kompromitować i pisać cokolwiek do mnie. <3
Sokol from West
10-01-2018, 14:43
1. Weekend z 2x exp lub 2x lootem jak wczesniej prezentowal sie gracz z nickiem ula krasula jest bardzo dobrym pomyslem na placz ludzi ze kasy za duzo etc jest duzo wyjsc a na exp skoro tak narzekacie ze to bedzie za duzo to zamiast expa 10x mozna sprobowac z 7,5x
Jak dla mnie to wystarczy pilnować tego, żeby Maraton był odpalany co miesiąc/dwa tygodnie i to w szczególności wystarczy. Zwiększanie expa na CAŁY WEEKEND, jest dla mnie głupotą. Pomysły rodem z Mazurskiego chyba XD
2. Zwiekszyc cene sl z 1 sc na 2sc tak samo cene 1 use amuletu równierz dodac itemy ktore raczej nie sa zbytnio przydatne np: zeby doladowac soft amulet oddac 200 sc i 1-2 dragon eggi ( item potrzebny do malej ilosci questow) na 100 use amuletu, na placz ludzi ze male lvl nie beda miec kasy itd raczej nie ma sensu patrzec gracze z malymi lvl maja bardzo duze mozliwosci zarobkowe nie liczac zbierania itemow dla graczy ktorzy robia ahmeda sami zarabiaja dobra kase np pitillesy leci po 2cc i bardzo duzo itemow , nie liczac juz tego ze ladnie moga zarobic na najazdach automatycznych na ank
Moje zdanie jest takie, że w ogóle nie czytacie poprzednich propozycji, a wylewać tutaj co ślina Wam na język przyniesie. Temat kilkukrotnie wałkowany, a Wy dalej kolejne to samo...
3. Ula w swoim temacie ruszyla temat mansa/vity/uha fakt zaburzyloby to pvp ale z racji ze jest dodana arena na "adite mana" i jedna z lepszych nagrod u ahmeda jest turban ktory dodaje 10 % do manasa moznaby zrobic npc ktory mialby dla nas 15-25 albo moze wiecej ( kwestia uznania) misji po ktorych nagroda za nie bylaby mozliwosc kupna manasow/run ktore daja 1-1,5 k many za 1 uzycie ( dodanie npc wraz z misjami to usuniecie troche kasy/itemow z serwera) tak samo z racji narzucenia dla graczy wykonywania misji z !quest tak samo jak ahmeda dostep moglby byc dopiero po wykonaniu u ahmeda xx misji tak samo jak misji z !quest
Niebieskie manasy są jedynie dodatkiem, a ten temat też był wałkowany i nie przeszedł. Dodajmy do tego, że przecież 3/4 osób by jechało na bocie, bo nikt nie dodał i raczej nie ma zamiaru ich dodać pod hotkey'e.
4. Dodanie off trainow dla graczy z pacc ( tak wiem to nie rl tibia) ale zrobic jakas lokalizacje wraz z nowym npc u ktorego bylyby misje ( ile ? kwestia uznania przez adminow) zeby oddac jakies itemy, po wykonaniu wszystkich misji za kazdym razem piszac do npc on daje nam tp do roomu w ktorym bylyby 4 pomniki ( po 1 dla profesji ) owe trainy tylko dla graczy pacc bez nabijania czasu online wliczanego na stronie. Przy tym npc rownierz mozna pomyslec aby do niego sie dostac trzeba miec wykonanych xx misji z !quest lub misji u ahmeda
Jak dla mnie beznadziejna propozycja, gdyż skille jedynie dają coś na rooku, a na main są bezużyteczne. Dodam również, że co z osobami, które xx czasu spędziły, żeby to wbić, a teraz inni by sobie takie skille wbiły bez żadnego wysiłku? Jestem na nie.
5. Dodac mozliwosc wycinania serca z master atoma dla graczy ktorzy posiadaja wykonane 100 misji z !quest ( wiem nagroda za ten trud to odebranie itema z ani 3 ) dlatego mozna tutaj cos rozkminic np kupno specjalnego przedmiotu u jednego z npc
Jestem na nie, gdyż robimy to jedynie do wykonania jednej misji, więc po co dawać taką możliwość?
Czekam na opinie/hejty graczy jak i administracji :) poza tym pomysłow jest duzo wiecej ale czy jest sens sie rozpisywac to raczej sie okaze
Jeżeli te pomysły są tak samo beznadziejne jak i te, to ja dziękuje i pewnie większość też podziękuje, bo masz/macie pomysły całkowicie nie przemyślane, wymyślone na szybko.
Płacz ludzi, którzy twierdzą, że przez taki bonus od razu zwiększyłaby się kasa na serwerze jest po prostu żenujący.
Ludzie wypowiadają się na dany temat, bo mają do tego prawo i jest to ich opinia, więc daruj sobie stwierdzenie "płacz", bo akurat w tym wypadku to jest żenujące.
2. Cena ze 100cc na 200cc raczej nic nie zmieni. Dodawanie do tego różnych przedmiotów dla mnie jest słabym pomysłem. Proponowałbym zwiększyć cenę jednego ładunku nawet do 500cc. Spokojnie, pomyślałem o małych poziomach - jest taki amulet jak starlight, który byłby bez zmiany, akurat dla low.
Jeżeli piszemy o zwiększaniu cen to proponowałbym jeszcze zwiększyć cenę za podróż statkiem oraz zrobić wejście płatne na respawny eventowe poprzez pomnik, cena? Proponuje:
Respawn dla przedziału: 15-99 lvl - 1sc.
Respawn dla przedziału: 100-499 lvl - 2sc.
Respawn dla przedziału: 500-999 lvl - 3sc.
Respawn dla przedziału: 1000-1999 lvl - 5sc.
Respawn dla przedziału: 2000-2999 lvl - 6sc.
Respawn dla przedziału: 3000+ lvl - 10sc.
Zaraz będziecie pisali, że postać magiczna pada częściej od takiego rycerza czy łucznika. Spoko, ale przecież postacie magiczne mają większe hity oraz szybciej zabijają moba - coś za coś, a takie 10sc to jest pryszcz patrząc na taki loot z Cracków.
10 sc za wejście na respawn dla 3000+ ? Jesteś śmieszny, dosłownie. Obecnie wejście na bally ankaros płatne kosztuje 10sc, więc nawet nie masz bladego pojęcia co i ile powinno kosztować, żeby było odpowiednie do danego poziomu doświadczenia, jaki posiadamy obecnie. Grałeś jedynie knightem, więc nie odzywaj się na temat innych profesji. Nikt nie korzysta z sl'a w tych czasach, bo lepiej zrobić sobie winged lub soft amulet, niż zapieprzać w sl'u - jest to bezpieczniejsze.
3. Słaby pomysł, nie ruszajmy balansu postaci.
Widać jak czytasz propozycje - on napisał o npc z manasami/runami, które dają 1000-1500 many, a nie jakieś balansy XD Czytaj ze zrozumieniem, serio.
4. Pomysł z off trainerem podoba mi się, od razu zwiększyłaby się liczba osób online na serwerze, ha. :D Lecz to trzeba byłoby bardziej przedyskutować.
Jasne, od razu będzie 200 osób ":v"
@hipokryta(sasza)
Czytaj ze zrozumieniem i czasem pomyśl. Na respawny eventowe nie dostajemy się tylko przez pomnik. Można iść przecież przez Kanion.
Jeżeli cena podskoczy w górę odnośnie doładowań - co jest idealnym pomysłem, to dla skąpych ludzi starlight będzie odpowiednim amuletem do noszenia.
W dalszym ciągu nie rozumiesz, że nikt nie będzie tego gówna nosił? Serio jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?
Jeżeli jedna osoba kupi taki bonus załóżmy manas, który daje xx więcej many czy też lepszego uha to w ogóle nie byłoby różnicy w PvP. :hahaha::sciana:
Dla ciebie może by była, dla mnie nie. :)
sokol, pokazałeś właśnie jak nie ogarniasz tej gry i nie myślisz. Przestań udawać kogoś kim nie jesteś i skończ się kompromitować i pisać cokolwiek do mnie. <3
Myślisz, że jak poklikałeś xxx godzin na mainie, wydałeś w chuj hajsu na motylki, to jesteś od razu "kimś"? :) Zawsze byłeś i będziesz NIKIM, a do tego jak już coś piszesz o udawaniu kogoś, to spójrz na siebie, marna kopio pewnej osoby, haha ":v". Świetnego idola sobie dobrałeś, nie ma co :D
Tiki Tenii
10-01-2018, 16:22
@sasha /
Jeżeli jedna osoba kupi taki bonus załóżmy manas, który daje xx więcej many czy też lepszego uha to w ogóle nie byłoby różnicy w PvP. :hahaha::sciana:No pomyślmy... różnica w pvp..... hmmmmm....
Wcale nie było i nie ma różnicy w pvp po tym jak został dodany quest na profesje...
@t
opcja 3 całkiem spoko
Lepsze manasy i uhy mogły by być dostępne na podobnej zasadzie jaka Npc Talkative Tommy, czyli po wykonaniu jakiejś misji masz dostęp do npc i możesz u niego kupować.
Zmiany w manasach nie musiały by być kolosalne ale takie 600/700 many to już coś.
No i oczywiście korzystać z nich mogły by tylko osoby które maja wykonany dostęp do npc :)
Nic mi się z tej propozycji nie podoba w szczególności ten off trening to nie jest tibia 9+
Co do eventów bardziej mi się podobał pomysł w innym temacie aby gracze po oddaniu xx przedmiotów mieli wpływ na to co się dzieję na serverze.
Podoba mi się opcja nr1 i nr 4
Off trajner powinien działać tylko na ank w zamku gdzie dostęp mamy przez zrobienie misji ahmeda. Wtedy więcej ludzi by robiło te misje :D
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.