Zaloguj się

View Full Version : Skillowanie



Elew
12-01-2018, 16:50
Jak wiemy skillowanie na mainie niewiele daje dlatego wychodzę z propozycją aby wykorzystać totalnie nieużywaną umiejętność jaką jest fist fighting

Pomysł polega na tym aby za każdy skill wbity fistem nasze ataki magiczne zwiększały by się o 0.1% czyli za każde 10 skilli dostawalibyśmy 1% do ataków magicznych. Oczywiście trzeba było by każdemu zresetować skilla do 10 oraz każda profesja jednakowo wbijała by tą umiejętność, naturalnie trzeba było by to odpowiednio ustawić by nie można było wbić Bóg wie jaki skilli.

Osobiście uważam to z ciekawą innowacje gdzie skille by ciut coś dały a jednocześnie może troszke podskoczyła by liczba osób online poprzez siedzenie na trainie, minusem jest to że osoby które ćwiczyły fista stracą topke no ale czekam na komentarze innych.

Harakiri II
12-01-2018, 16:54
Jestem na nie, rozwali to kompletnie balans.. Pomyśl sobie ze na serverze jest kilka osób 100 fist + i co po 9%+ do ataków magicznych?

Goldenka
12-01-2018, 16:59
Jestem na nie, rozwali to kompletnie balans.. Pomyśl sobie ze na serverze jest kilka osób 100 fist + i co po 9%+ do ataków magicznych?

Nie umiesz czytać? Każdemu by się zresetowalo skilla i nabijali by od nowa, jestem na tak parę % za xx godzin na trainie to dobra opcja

Sokol from West
12-01-2018, 19:19
Jestem na nie. Propozycja według mnie całkowicie nie przemyślana i napisana na "szybko", byle coś dodać. Co ma w ogóle fist fighting do ataków magicznych XD Taka propozycja na pewno nie przyciągnie nowych graczy, bo potrzeba dużych zmian pod innym względem :)

Colinovsky
12-01-2018, 19:46
Jak tak zacząłem czytać całą tą propozycje... to w sumie czemu by nie przerobić poziomu magicznego by działał jakoś odpowiednio? XD Chyba od tego jest ten poziom magiczny, by zwiększać siłę naszych czarów. Aktualnie wygląda to tak, że jest to funkcja liniowa, np. siła czaru = 5*(poziom + poziom magiczny) lub coś podobnego, generalnie poziom magiczny ma znikomy wpływ jeśli mamy wysoki poziom, np. dla takiego 100 poziomu będzie odczuwalna różnica między 50 mlvlem u MSa a 120, a na poziomie 3000 różnica między 150 a 160 jest już praktycznie nieodczuwalna przy takich uderzeniach. Dlatego jeśli już, to trzeba byłoby napisać inaczej funkcje dla każdego czaru z osobna, by poziom magiczny zwiększał ciosy o % a nie o stałą wartość. ;)

Hokage
13-01-2018, 11:48
Był bym za tylko gdyby wprowadzili skilowanie offline nic więcej. W tym przypadku jestem na nie ! Nie po to siedziałem xx godzin w trajnie żeby mi teraz to zresetowali ...