Zaloguj się

View Full Version : Zmiany na korzyść magów i paladyna



Zerbo
02-03-2018, 13:49
Witam serdecznie.

Przedstawiam dwie propozycje, które moim zdaniem polepszą sytuację na serwerze,
a także sprawią, że pojawi się więcej postaci magicznych i może paladynów w grze - w przyszłości.
(Proszę przeczytać do końca)

Oto moje propozycje, które można połączyć lub wybrać jedną z nich.
W sondzie to zawrę.


I Propozycja
Zwiększenie magom/paladynowi hp o 1 kosztem obniżenia many o 1 punkt.
Zmniejszenie knighowi hp o 1 oraz dodanie 1 punkt many.

Wtedy wyglądałoby to tak( + kamyk):

Magowie: 14(15)hp/ 28 many
Paladyn: 22 hp/ 20(21) many
Knight: 30 hp/12(13) many


II. Propozycja

Dodanie umiejętności pasywnej dla magów.
Zwiększenie im o 5-10% magicznego defa( coś jak pandemka tylko, że wbudowana w postać). Sorcowi można by dodać większy % m defa.


Różnorodność na servie, popatrzcie:


Ilość profesji od 1000 levela w górę:

1. Knight - 135 !!!
2. Paladyn - 60
3. Druid - 56
4. Sorc - 40

Z tego jasno wynika, co jest najpopularniejszą klasą na serverze.
Moim skromnym zdaniem na serwie powinien być większy balans, a co za tym idzie różnorodność.
Każdy teraz gra rycerzem , bo się opłaca. W pvp też nie jest kiepsko, od kiedy jest UW.
Knight pierwszy robi questy, pierwszy idzie na mocniejsze moby, tankuje itp.

Dlaczego magiczne profesje mają robić tak późno questy związane z solo roomami?
Przykładowo w Lineage postacie magiczne mają do 30 % magicznej ochrony. Dlaczego tu tego nie dodać?:)

Nie znam się zupełnie na mechanice gry i nie wiem czy na tym kliencie jest możliwość wprowadzenia opcji numer 2.


Liczę na dyskusję na poziomie, bez hejtów - ukierunkowaną na temacie, a nie na mojej osobie.
Według mnie jest coś nie tak, skoro połowa ludzi na serwerze gra knightami.
Jeśli popełniłem gdzieś błąd logiczny to sorki:)

Tak- nie gram tu od chwili, tylko prawie początków servera i zawsze ek był uprzywilejowany.


--------------------

Odpowiedzi:

@Boneek*

Nie każdy ma chęci bić 3.5-4 k level od zera.

Głównie trudności sprawiają questy w solo roomach i expienie na pułapie 400-2000 lv. Nie wiem , jak to wygląda wyżej.

,,Dlatego, ze expia duzo szybciej? ^.-''.

Na jakim, na 2.5 k lv+? Albo z full eq? Magiczny m.def nie zwiększy magom szybkości expienia, a jedynie pozwoli niższym levelom na robienie szybciej questów i
chodzeniu na silniejsze moby szybciej.
Te 5-10% nie uczynią z sorka i druida żadnego koxa. ( Można by tylko ten resist wprowadzić od hitów mobów).
Zmniejszy też ilość zgonów magów, którzy mają ich zdecydowanie najwięcej.
Same plusy.


@Atopeh

Jeśli balans na niższych lv jest dobry, bo wy patrzycie tylko na 4-5 k lv....
To czemu połowa serwera gra knightami?
Chodzi też aby wyrównać ilość profesji na serwerze. Zawsze ek był pro.
Leczył się 1/3 hp, miał maga na 2 exori maxy + mls, a sorc nie miał czaru 30-40% mocniejszego, jak i druid.
Te 5-10% dużo nie zmienią, można by tylko resist na mobach dać. W pvp nie będzie różnicy, a nie będzie tak odstawał w robieniu questów i chodzeniu na mocniejsze mobki.
Choć pewnie to nie wejdzie w życie, chyba, że administracja się nie ugnie:P
Taki pasyw magiczny to dobra rzecz:P Tylko trzeba pomyśleć jak i ile wprowadzić.

Boonek*
02-03-2018, 14:11
Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz...



#jestem na nie



/dobra dopisze, bo zaraz warna dostane - jedynym problemem na chwile obecna sa obrazenia szczegolnie te krytyczne UW u profesji rp/ek (glownie rp)




Dlaczego magiczne profesje mają robić tak późno questy związane z solo roomami?

Dlatego, ze expia duzo szybciej? ^.-


Gra profesja magiczna od zawsze byla wymagajaca, ale gwarantuje ci, ze powyzej 3.5-4k lvla ed to konkretna kosiara, juz nie mowiac o msie




Nie każdy ma chęci bić 3.5-4 k level od zera.

No, ale chyba expienie ma na celu wybicie sie do topki?


Głównie trudności sprawiają questy w solo roomach i expienie na pułapie 400-2000 lv. Nie wiem , jak to wygląda wyżej.

Moze tobie, mi bardzo wygodnie expilo sie na tych przedzialach lvlowych zarowno rp, ms jak i ed. Kluczem jest dobry ekwipunek ktory takze nalezy sobie sprawic jezeli nie chcemy za bardzo odstawac od reszty...



,,Dlatego, ze expia duzo szybciej? ^.-''.

Na jakim, na 2.5 k lv+? Albo z full eq? Magiczny m.def nie zwiększy magom szybkości expienia, a jedynie pozwoli niższym levelom na robienie szybciej questów i
chodzeniu na silniejsze moby szybciej.

Mylisz sie, wlasnie plusem magicznych profesji nie jest to, ze szybciej moga zabijac okreslone potwory, lecz to, ze na wyzszym poziomie moga zdecydowanie szybciej je zabijac... Dla przykladu, na 300 lv knight lepiej poradzi sobie z monster skeletonem, ale juz na 500 poziomie to sorc bedzie jednym malym spamem zabijal ich 10 na raz gdzie knight bedzie dopiero w polowie ich hp.



Te 5-10% nie uczynią z sorka i druida żadnego koxa.
Zmniejszy też ilość zgonów magów, którzy mają ich zdecydowanie najwięcej.
Same plusy.


5 czy 10% i tak niczego by ci nie dalo... na malym lv gdy obrazenia sa dosc niskie musialbys dostac conajmniej 30% defa zeby odczuc roznice, ale ta malenka zmiana mialaby kluczowy wplyw na h lvle, dlatego powtarzam po raz drugi , ze nie masz zielonego pojecia o czym piszesz ;d Staraj sie grac bardziej zachowawczo lub zmien profesje..




( Można by tylko ten resist wprowadzić od hitów mobów).


EWENTUALNIE, ale masz might ringi i inne ulatwienia... bota na stone skin amulety sobie odpal i lecisz..

Atopeh
02-03-2018, 16:19
Napisze jedno.. Łucznik oraz czarodziej to jedne z najlepszych profesji na serwerze. Aktualnie balans jest odpowiednio zbalansowany.. W sumie dla mnie trochę MS i RP są za mocne, ale to tylko moje zdanie.

Czytając to wszystko raczej nie wiesz co piszesz. Propozycje Twoje są zbędne. Nic nie trzeba zmieniać, więc jestem na nie.

Xayro
02-03-2018, 17:50
Rowniez jestem zdecydowanie na nie. 5-10% na nizszych lvlach nie odczuje roznicy a osobiscie uwazam ze rp/ed/ms expia szybciej niz ek. jedyny plus ek to ze moze bloczyc szybciej potwory, aczkolwiek czesto nawet do tego potrzebne jest sio/uher.

Balans na pvp jest ok, smiem nawet twierdzic ze na low lvl jest on duzo lepszy niz na h lvl - 3k+ lvl sie bija pol godziny i jak ktos sie wiecej uha niz bije to zaden nie padnie...

Colinovsky
02-03-2018, 18:03
Aktualnie balans jest odpowiednio zbalansowany..

XD!

@t

Statystyki, które podałeś, zależą od wielu czynników. Najwięcej jest rycerzy, bo jest to profesja łatwiejsza dla graczy początkujących, jest znacznie mniejsze ryzyko, że zaliczysz glebę rycerzem, który ma ponad 2x więcej zdrowia niż profesja magiczna. Grając profesją magiczną wystarczy jeden zły ruch i budzisz się w temple, rycerzem jak się dwa razy nie uleczysz to prawdopodobnie nadal nic Ci się nie stanie. ;)

Czy to co napisałeś dałoby zamierzony efekt? Moim zdaniem nie. Jest zbyt wiele rzeczy, które trzeba by zmienić, żeby profesje się wyrównały. Tylko czemu mają się wyrównać? Chyba właśnie o to chodzi, żeby każda z profesji miała swoje przeznaczenie. Nigdy nie zostaną wprowadzone zmiany takie, by to mag był czołgiem idącym jako pierwszy na questach i najszybciej je wykonujący, to by było zupełnie bez sensu. Dlatego też rycerz zawsze będzie użyteczny - drugi powód, dla którego jest najczęściej wybieraną profesją. Mag na dobrą sprawę nie jest użyteczny - ani na questach nie pomoże (ma tylko obrażenia, a druid ma obrażenia oraz leczenie, paladyn również jest w stanie zadawać duże obrażenia z dystansu, być może nawet większe i jest przy tym bardziej bezpieczny), ani w walkach gildii nie zrobi wiele (chyba, że wlecisz z jajkami na ringu w środek i będziesz udawał króla pvp).

Więcej mi się nawet nie chce pisać. xd

W ankiecie zaznaczyłem wszystko, bo nie potrafisz robić ankiet (bez urazy).

Valhalla
02-03-2018, 18:13
I Propozycja
Zwiększenie magom/paladynowi hp o 1 kosztem obniżenia many o 1 punkt.
Zmniejszenie knighowi hp o 1 oraz dodanie 1 punkt many.

Wtedy wyglądałoby to tak( + kamyk):

Magowie: 14(15)hp/ 28 many
Paladyn: 22 hp/ 20(21) many
Knight: 30 hp/12(13) many


__________________________________________________ _____________
jestem na nie. Rp już jest za mocny a jeszcze dodawać mu hp?:confused:
zgadzam się z Boonkiem jeśli chodzi o obrażenia krytyczne. Moim zdaniem powinny być zmniejszone. A jeśli chodzi o balans to jest śmiech na sali. Postacie magiczne biją więcej w ludzi z swordów/axe które maja 50ataku niż z uw które ma 100 ataku (fuck logic :D ) generalnie jedyne co bym zmienił to
osłabił trochę vite u rp ponieważ na chwile obecną 3.3k rp wyleczy się ze spamu od 3.9k ed gdzie 3.3k ek nie ma szans.

Czepi
03-03-2018, 23:09
Wybacz ale jestem na NIE.
Ktoś juz pisał przede mną, żę ms i rp to najmocniejsze klasy w pvp itd, więc nie będę powtarzał. Od siebie dodam jednak, iż mimo że knight ma najlatwiej jeśli chodzi o wykonanie questów to exp nim jest powolny i względnie nudny. Taki ms moze potrzebuje wbić większy lvl aby wykonać dany solo room, jednakże przy różnicy hitow w moby praktycznie o polowe wiekszych, rożnica ta się wyrównuje :)

Hokage
04-03-2018, 11:23
Napisze jedno.. Łucznik oraz czarodziej to jedne z najlepszych profesji na serwerze. Aktualnie balans jest odpowiednio zbalansowany.. W sumie dla mnie trochę MS i RP są za mocne, ale to tylko moje zdanie.

a kiedy to grałeś inną profesją jak ek? nie przypominam sobie :) więc co ty tu wypisujesz klaunie?


Czytając to wszystko raczej nie wiesz co piszesz. Propozycje Twoje są zbędne. Nic nie trzyma zmieniać, więc jestem na nie.

właśnie! nie wiesz co piszesz

#t
Zawsze tak było że ed i ms robił solo questa mając wyższy lvl a ek i rp szybciej. Mogłeś kupić inną profesję i nie miał byś problemu. W sumie dziwi mnie e 2100 edem nie zabijesz dwarfa exe... przecież możesz zakładać might ringi itp

Niech ostanie jak jest, po co kombinować:)
Jestem na nie

Goldenka
04-03-2018, 19:44
Tak naprawdę wystarczy zalegalizować otclienta i wszystkie jego funkcje i nie potrzeba żadnego dodawania hp a będą grąc profami magicznymi xD

Bolec uOrkiestra
24-03-2018, 19:11
Uważam, że propozycja jest zbędna. Każda profesja ma swoje wady i zalety, tego się trzymajmy.

Inquso
24-03-2018, 21:54
Odrzucone .