PDA

View Full Version : [7.6] Nagrody z najbliższego questa



Squid
08-04-2020, 14:35
No siemka.

Jako, że update według niektórych źródeł <link (http://www.forum.toproste.pl/member.php?u=21134)> "na dniach" chciałbym zapytać graczy o pewną kwestię. Mianowicie nagród w queście będzie sporo (bo i quest wymagający) i jedną z nich chciałbym aby był element EQ.

Info co do questa: Wymagający, ultra długi lecz przypuszczalnie do ukończenia na poziomie 1000~ (o ile ktoś wcześnie zacznie misje) :D

Mam cztery propozycje (z uwagi na łatwo dostępne obrazki, w sensie nie używane lub mało używane):
- hełm
- zbroja
- tarcza
- artefakt? (nie wiem jak to nazwać, to coś do slota na strzały)

No i teraz oddaję lejce graczom: co z tych czterech rzeczy byście chcieli i z jakimi właściwościami? :)

Czekam na Wasze propozycje do... 15 kwietnia.

Pozdro i z fartem mordeczki :cool:

Moon Red
08-04-2020, 14:40
Set fajna sprawa, ale jak byłby tylko 1 element do zdobycia na gracza wiec uzbieranie całego seta stanowiłoby problem(ale po uzbieraniu calego dawałoby jakis fajny bonusik)
Artefakt na strzały też fajna opcja bo miejsce jest w sumie puste, ale co byś tam dał bo crit i loot juz jest we wszystkim innym xD

Palldino
08-04-2020, 14:44
tarcza odpadnie bo przepadna bonusy z tarczy
predzej zbroja z czyms 'lepszym' od defa bo wiemy ze shaman armor i panda daja takie same wartosci
helm tez dobry je hota do expa i shaman do pvp
ten slot na arrow dobry bedzie I TUTAJ MOZE BYC NAGRODA!

rumun
08-04-2020, 14:55
Oczywiście, że powinien być to "artefakt", bo nawet patrząc na ceny każdego innego sloota to 18uc wygląda średnio.

Sillasek
08-04-2020, 15:13
Podbijam przedmówce. Artefakt. A co do bonusów ciężko powiedzieć bo i wyboru wielkiego nie ma. Albo procentowki albo luck/crit.

Sunarrem
08-04-2020, 15:18
A moze po wykonaniu questa .
W dany dzien tygodnia , mamy mocniejszy taki i taki czar na danego moba,lub cos w tym stylu .I kazdego dnia inny resp bylby wykorzystywany. Bo wiele respow zostalo zapomnianych i nie wykorzystywanych.

To tylko taka moja sugestia

Edit.1

Moze by dodac plecak ktory bedzie dodawal kilka % do obrony przed magia

Malff
08-04-2020, 15:29
Z przykładów które wymieniłeś najbardziej odpowiedni wydaje się artefakt, ponieważ mamy tylko, dosyć łatwo dostępne, Spy Report.
Rozważyłbym opcje trybów jak w Shield of Empire, za zmianę trybu musielibyśmy zapłacić 125 punktów duszy.
Moje propozycje bonusów:
1. Szansa na kryta do 25%, +2% do ataku.
2. Exp + 5%, 1% otrzymanych obrażeń będzie dodawane do hp.
3. Szansa na unik ciosu(z wyjątkiem magii) 3%, +2% do defa.

Poza tym uważam ze nie ma sensu rozbijać Shaman Seta przez wprowadzenie nowej zbroi lub hełmu. Natomiast Shield of Empire wydaje się być wystarczająco silną tarczą.

Belmondo
08-04-2020, 15:56
Artefakt w slocie na strzaly ktory doladowuje sie np gemami, i mialby moze wlasciwosci takie ze po ulepszeniu znaczniej daje lepszy loot na godzine, zmniejsza obrazenia od magii

Sasha Rookslayer
08-04-2020, 16:59
Hełm, zbroja, tarcza są dobre, set się komponuje dobrze.

Jedyna opcja to artefakt. Użyłbym tego przedmiotu https://tibiopedia.pl/images/static/items/banana_staff.gif ta rzecz fajnie pasuje do Shaman Seta. :) Czuć ten klimat. :D

Właściwości? +1000000000000000 do loota, a tak na serio to +30 critical hit, po kliknięciu daje nam połowę życia i many - raz na godzinę. Do tego zwiększa ataki magiczne o 10%, zmniejsza otrzymywane obrażenia od magii o 10%, zwiększa obronę o 5%, daje speeda jak 5x boh oraz daje loota +500. Essa bobaski! :D

MichaS
08-04-2020, 18:28
Proponuję połączyć Shaman Mask z Hotą w jedno i dołożyć do tego Critical

TuK!
08-04-2020, 19:24
Ogólnie rzecz biorąc takie rzeczy jak hełm, tarcza czy zbroja raczej nie ma sensu bo już mamy dobrze komponujący się Shaman Set oraz tarcze z trybami. Do ruszenia jest według mnie 'amulet' lub 'artefakt', który zająłby miejsce spy report'a.

Nowy amulet, który posiadałby:

Właściowości Perfect Amuletu, ale nie posiadałby use
Bonus w postaci +150 do loot'a
Tryby zmniejszające obrażenia od danego żywiołu (na pewno dla profesji magicznych przydatne w walce z RP lub magiczna vs magiczna)


Artefakt, który posiadałby:

+25% do trafienia krytycznego (30% to za dużo, item musi dawać kryta bo ma zastąpić spy report)
Bonus w postaci +200 do loot'a
Kliknięcie go raz na godzinę odnawia manę oraz życie


Wiadomo, że nie muszą to być nagrody typowo zapisywane do postaci, ale jak sam napisałeś, że nagród będzie sporo bo i quest
wymagający to podczas ukończenia misji mogą być nagrody w postaci:

Rozszerzonej wartości speed do 55%
Odporność na obrażenia fizyczne oraz magiczne od potworów takich jak Satan, Stiff, Peter o 2%, podobnie jak w trybie sergeant w Shield of Empire
Hota z rooka
Plecak z sokami z motyli
Zwiększenie szansy na loota z ww. bossów
Dostęp do nowego respa (jeżeli w planach)
Dostęp do nowego NPC, który z zajmowałby się sprzedażą nowych run przeznaczonych do zadawania obrażeń nowemu bossowi (odpornemu na wszystko oprócz runy)
Dodatkowo mob każdym czarem oraz atakiem zabijałby ludzi na hita i można usprawnić runy 'Wild Growth Rune' blokując go i bijąc z ww. run
Inne drobne nagrody (wymyśl sam, podobnie jak u Ahmeda)


Oczywiście nagroda główna do odebrania na samym końcu. Nawet z Amuletem można by zrobić tak, że oddaje się NPC na końcu swój Perfect Amulet, a on wymienia Ci go na nowy, ale najpierw musisz z nim pogadać jak np. ze Sfinksem na WHQ. Oczywiście żeby przedmiot działał na postaci, to quest musi zostać wykonany, tak jak w przypadku empirki. :)

Schvb
08-04-2020, 20:03
Proponuję artefakt, który stworzyłby możliwość (wresznie...) team hunta.


Efekty - dla każdej profesji inne:
Ek - zmniejsza wszystkie otrzymywane obrażenia o 20% oraz zmniejsza obrazenia zadawane przez niego z exori max o 50%.

Rp - możliwość używania czaru exori xxx, który po kliknięciu atak na knighta i użyciu będzie tworzył pole 3x3, dokładnie takie jak golden bolt, aby atakować potwory do okoła blokera. Siłę czaru proponuję 60-70% exori max erex w potwory, ~30% lub 0 w innych graczy.

Ms - podobne działanie jak w przypadku paladyna, ale obszar uderzenia byłby taki jak w runy Great Fireball. Siła uderzenia 50-60% w potwory, ~30% lub 0 w graczy.

Ed - tutaj najlepszym rozwiązaniem było by wzmocnienie exury sio, ale ta jest już wystarczająco mocna. Jednocześnie przez wprowadzenie takich przedmiotów, oraz brak systemu party, druid będzie odstawał z expem. Dlatego proponuję:
1. Artefakt zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia o 5%.
lub
2. Druid będziesz miał o 10 pkt procentowych większą szansę na zdobycie expa po wypiciu mikstury z motyla.


Wtedy expienie w drużynie nabrałoby w końcu sensu.

Oczywiście te wszystkie wartości i pomysły są tylko poglądowe. W testach by wyszło czy to się sprawdza. Ale chodzi mi o ogólny koncept team hunta.

Szalomek
08-04-2020, 21:45
Hełm, jest kaptur, maska i hota. Niech będzie to polaczenie jednego z drugim czyt. Maska+hot.

Plendil
08-04-2020, 23:32
Zdecydowanie artefakt: obecnie mamy spy report dający 20% do cricital hita, można by było dodać nowy itemek na zasadzie coś za coś z obecnym, mianowicie posiadałby +15% do cricital hita i 3% do obrony od obrażeń z magii

NoTricks
09-04-2020, 10:56
Artefakt lub/i plecak/worek - w zależności gdzie miałby być noszony, bo do tej pory na miejscu plecaka nie dzieje się nic. :)

Możliwe opcje (to tylko przykłady, nie wszystkie na raz, chociaż niektóre można połączyć, w zależności jak mocny ma to być item):
+2% do obrażeń magicznych/odporności na obrażenia magiczne
+1000 HP/MP
+1/2/3 mlvl
+10 do skill'i
+20/s hp/mp regen.
+5% do exp'a
+10% boost do speed'a
+crit./luck do loot'a

Opcje po kliknięciu:
-jak scroll (czyli dodatkowa możliwość TP),
-jak ktoś pisał wyżej, odnowa hp/mp raz na jakiś czas
-klik będzie powodować jakieś nowe UE,
-będzie to forma lootbagu (100 miejsc).

:)

Rekrut
11-04-2020, 13:14
Jak dla mnie to albo maska połączona z hotem albo artefakt.
Mógł byś jeszcze dodać jakieś nowe misje albo quest na plecak który miał by więcej miejsc jak 36 :D

Cristiano917
11-04-2020, 14:04
Ja proponuję na miejsce artefaktu coś, co mogłoby wyglądać jak worek z pieniędzmi.

Działałby on tak, że po kliknięciu na niego dawałby nam zadanie do wykonania, żeby zrobić X rzeczy, np. zabić X potworów lub X określonych potworów lub złowić X ryb, itp. Moja propozycja to, żeby zabijać potwory, coraz silniejsze i więcej, ale nie upieram się. Mogłoby to być zależne od levelu, ale nie musiałoby być.

Za wykonane zadanie dawałby 1sc. Za kolejne zadanie 2sc, itd.
Możnaby zrobić też tak, że za co 5, 10, 25, 50, 100 zadań dawałby więcej pieniędzy.

Edit: Nasunęło mi się też, że za np. co 100 zadanie dostawałoby się +1% na stałe do expa lub +10-30 do loota.




Cristiano917 - nie może to iść w nieskończoność bo w końcu będzie 10uc dziennie ktoś z tego wyciągał :)

Ogólnie nagroda ma być mocna gdyż będzie wymagała sporo trudu i poświęcenia by ją zdobyć :D

Mogłyby być 3 poziomy, np. Small coin purse, Sack of gold, Treasure chest.
Przechodziłoby się z jednego poziomu do drugiego spełniając 2 warunki:
1. logując codziennie przez cały czas "rozwijania poziomu" itemu.
2. wykonując zadania z mapy lub wykonując taski na zabicie potworków.

Cap mógłby być +5/+10/+15% doświadczenia, +50/+100/+150 do loota, no i jakaś nagroda pieniężna za wykonywania kolejnych zadań, ale z capem np. 1uc/taska (Popi daje ponad 20sc, a jego taska idzie wykonać w 1 dzień, więc musiałoby to być więcej skoro byłby to item trudny do zdobycia).

Squid
11-04-2020, 16:51
Sasha Rookslayer - co to za offtop? Temat tyczy konkretnej nagrody.


Rekrut - plecak z większą ilością miejsc na ten moment nie wchodzi w rachubę (z uwagi na klienta 7.6 który obsługuje tylko do 36 miejsc).

Cristiano917 - nie może to iść w nieskończoność bo w końcu będzie 10uc dziennie ktoś z tego wyciągał :)



Ogólnie nagroda ma być mocna gdyż będzie wymagała sporo trudu i poświęcenia by ją zdobyć :D

Cristiano917
12-04-2020, 14:19
Inną moją propozycją byłby item pozwalający na obszarowe bicie z UW, jednak nie w taki sposób jak Silver wand, czy Golden bolt, ale o ataku w kształcie X'a. Dodałoby to możliwości w PvM na mocne hity i braku konieczności zmiany broni na obszarową (dla paladyna jest to np. wyrzucenie trzech itemów z ekwipunku i wrzucenie dwóch, a nie podmiana tylko jednego itemu, a knight w ogóle nie ma możliwości bicia obszarowego z broni o ile mi wiadomo). No i wymusiłoby to na graczach odpowiednie ustawienie potworów, żeby można było z tego dobrze korzystać.

Kamilosek55
12-04-2020, 15:15
Przedmiot :) mógłby dawać 10% więcej obrażeń

hakka123
12-04-2020, 15:55
Może zrobić nowy set który jest troszkę lepszy od Shaman Seta ale ma losowe procentowo dodatki? Np że jednego dnia dodaje ci hp drugiego dnia mane?
Squid
Da się zrobić plecak który ma więcej niż 36 miejsc :P Są niektóre extraexpy ots na których się znajdują owe plecaki. KLIENT 7.6