View Full Version : Daily Taski
Jak wiecie dużo mobów na ots jest już nieopłacalnych i zapomnianych bo zawsze expi się na tym co daje najwięcej expa a starsze idą w zapomnienie, dlatego przychodzę z propozycja aby stworzyć NPC który co 24h mogłby dawać losowy task na jakieś potwory niekoniecznie dla nas normalnie opłacalne, jako nagrode oczywiście trochę expa oraz kaski (wiecej niż u popi) a po uzbieraniu np odpowiedniej ilości punktów można było by je wymienić np na klejnuty czy jakieś inne przedmioty do questów.
Propozycja ukierunkowana bardziej do niższe lvle czy też graczy dopiero zaczynających.
Wątpię, że ludzie nagle rzuciliby się na te "Daily Taski" musiałyby mieć mega przebitkę jeżeli chodzi o nagrody w porównaniu do Popiego, który według mnie dobrze wynagradza za taski.
Jestem na nie, żeby dawne respy były odwiedzane potrzeba modernizować potwory, ewentualnie same respy (np. postawić więcej mobów).
Powyżej 4K masz jedyny dobrze płatny taka i opłacalny Returnedy.. nic więcej, wiec wydaje mi się E lepiej by było robić taski które maja sens i dają więcej gdzie indziej a nie tylko jedno...
Sasha Rookslayer
12-04-2020, 19:54
Ciekawa propozycja, która była już niejednokrotnie tutaj pisana.
Pomysł z NPC, który dawał by dziennie losowe taski oraz zadania brzmi ciekawie.
Zawsze byłaby to jakaś odskocznia od monotonnego expienia na tych samych potworach.
Jestem na tak, można takiego NPC bardziej urozmaicić. ;)
Luis Fabiano
12-04-2020, 19:58
Popieram. Ale żeby to było różnorodne dla każdego gracza. A nie ze pół serwera dostanie taska na tego samego moba. Losowy dla każdego gracza w różnych przedziałach lvlowych. Nie żeby 1k lvl dostał taska na rotwormy.
Colinovsky
13-04-2020, 10:52
Można by zrobić jakieś ciekawe dzienne zadania do wykonania, za które byłaby jakaś w miarę sensowna nagroda proporcjonalna do poświęconego czasu, żeby wprowadzić jakąś różnorodność do gry. W wielu grach takie codzienne zadania istnieją i dobrze się sprawdzają. Ważne, żeby codziennie były inne, mogą być losowe dla każdej postaci, tak jak już inni wspomnieli, ale moim zdaniem nie trzeba się ograniczać do takich typowych w stylu "zabij 1234 x". Można by dodać inne zadania, w stylu odwiedzenia jakiegoś NPC, sprzedania rzeczy za określoną sumę u danego NPC, zabijania różnych stworów (po 1 różnego rodzaju) - możliwości jest mnóstwo, kwestia tylko odpowiedniego wykorzystania pomysłu.
Moim zdaniem trzeba po prostu postawić na większą różnorodność, bo bieganie po respach i zabijanie setek mobów jest po prostu nudne, nie ważne jak by się te moby nie nazywały. ;)
Zadania dzienne jak najbardziej na tak. Jest to jakaś forma przytrzymania gracza bo czuje się zobowiązany do tego wchodzenia i odchaczenia tego zadania. Podobnie jak działa to ze speedem.
Pan Scimex
13-04-2020, 17:55
Lekko mogliby to zmienić (opisze to w opcjach):
ły
1) Zbuffować stare zapomniane potwory aby nadawały się do expa tak samo jak te potwory w topce do expa, na chwile obecną każdy siedzi na tych samych mobach i robi się tłok (aby była różnorodność w expie, expienie przez xx lvli na tych samych potworach nie jest porywające).
2) Dodać nowe stwory ale myśle że szybciej byłoby zbuffować stare mobki.
3) Zrobić odzielne potwory do expa i do loota (zarabiasz albo expisz)
4) Patrząc na pryzmat nowych graczy, mogliby zrobić kolejny resp bravów witchów lub nowego noobka dla tego przedziału lvlowego bo na chwilę obecną dużo ludzi narzeka na zajęty resp.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.